Mis on kasutajatugi?
Kasutajatugi on väga oluline osa teie klienditeenindusest. Kasutajatoe peamine ülesanne on klientide probleemide lahendamine, mis suurendab klientide rahulolu. Nad toetavad klienti erinevate vestlusvahendite kaudu veebis.
Kasutajatoel on neli erinevat tasandit, mis aitavad jagada tugiressursse. Esimene tase on 1. tasand. See on põhitase, kus klienditeenindaja tunneb toodet, kuid ei mõista selle sisemist toimimist. Järgmine tase on 2. tasand, kus tehnik on spetsialiseerunud ja omab rohkelt teadmisi. 3. tasandile kuuluvad klienditoe agendid, kellel on spetsialiseerunud oskused ja kes tegelevad keeruliste küsimustega. Tase 4 on ekspertide tase.
Frequently Asked Questions
Kuidas määratleda kasutajatuge?
Tehniline tugi on üks olulisemaid klienditeeninduse elemente. Selle peamised ülesanded on klientide probleemide lahendamine. Seda saab teha interneti teel, kasutades erinevaid vestluse tööriistu või telefoni teel kõnekeskuse kaudu. Kõik see mõjutab kliendirahulolu suurendamist.
Millised on kasutajatoe põhimõtted?
Kasutajatoel on tavaliselt neli taset. Esimene on põhitase, kus agent teab toodet. Järgmine on teine tase. Siin on kontaktisik juba spetsialiseerunud ja tal on laialdased teadmised ka sisemistest toimingutest. Kolmandal tasemel olevad agendid tegelevad spetsialiseeritud, keeruliste probleemidega. Neljanda tasandi tugi on juba ekspertide tase ja eksperdid teavad juba praktiliselt kõike nii toodete ja teenuste kui ka protsesside kohta.
Kas iga ettevõte vajab kasutajatuge?
Kui te esindate ettevõtet, mis hoolib klienditeeninduse kõrgeimast tasemest, peaks teil olema kasutajatugi. Tänu sellele saavad kliendid hõlpsasti suhelda, kui neil on tehnilisi probleeme või küsimusi, millele tuleks vastata. Nii parandate oma klienditeenindust. Loomulikult, kui teie ettevõte ei teosta tegevusi, mis võiksid toetada kasutajatuge, ei ole mõtet seda kasutusele võtta.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.