Teadmistepõhine iseteenindus ettevõtetele, mis võimaldab klientidel leida vastuseid toote/teenusega seotud küsimustele. Aitab ettevõtetel säästa kulusid ja vähendada piletite mahtu. Turul on laia valikut tasuta demoversioonide ja erinevate makseplaanidega iseteenindustarkvara pakkujaid.
Klienditeeninduse kontekstis viitab termin teadmusbaas andmebaasile või platvormile, mis on veebipõhine iseteenindusteek, mida kasutatakse toote-/teenusega seostud küsimustele vastamiseks. Selle peamine eesmärk on salvestada teavet, mis on seotud ettevõtte, selle toodete, teenuste, protsesside ja osakondadega, kui nimetada vaid mõnda.
Ettevõtted investeerivad oma teadmusbaasi aega, raha ja muid ressursse, et anda klientidele võimalus toote või teenusega seotud probleeme iseseisvalt lahendada. Vabastades klienditeenindajad piletitest, mida kliendid saavad iseseisvalt lahendada, saavad ettevõtted vähendada piletite mahtu ja säästa suuri rahasummasid.
Ready to put our knowledge base article templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try building a knowledge base today with our free 14-day trial.<br> No credit card required.
Oracle ja Forrester Consultingu poolt läbi viidud uuringus leiti kontakti hind paljudes kanalites. Ühe telefonikõne maksumus on umbes 11 dollarit. Reaalajas vestlus maksab teile 5 dollarit kontakti kohta, e-posti vastused 2,50 dollarit ja veebi iseteenindus 0,10 dollarit.
Teeme kiire matemaatika: kui teie klienditeenindajad tegelevad 50 kõnega päevas, maksab see teie ettevõttele 2750 dollarit nädalas! Kui lisate päevas paar reaalajas vestlust ja meilivastuseid, saate kokku märkimisväärse rahasumma. See ei pruugi olla halb, kuna teie kliendid väärivad silmapaistvat klienditeenindust (ja see peaks olema teie ettevõtte huvides neile seda pakkuda).
Kui aga saaksite luua ruumi, kus teie kliendid saavad oma probleemidele lahendusi otsida enamasti iseseisvalt, siis miks mitte seda teha? Aspect Software’i andmed näitavad, et 73% klientidest on valmis iseseisvalt lahendama toote või teenusega seotud probleeme. Steven Van Belleghemi uuringud näitavad, et 70% küsitletutest eeldab, et ettevõtte veebisait pakub klientidele iseteenindusvõimalusi. Veelgi enam, Accenture’i aruanne näitab, et ettevõtted võiksid säästa 1–3 miljonit dollarit aastas, lisades oma klienditeenindusse iseteenindusvõimalused.
Näib, et teadmusbaasi loomine võib tuua teie klientidele, klienditoe agentidele ja ettevõttele palju eeliseid. Oma teadmusbaasi käivitamiseks oleme loonud mõned tasuta mallid, mida saate kasutada toote või teenusega seotud küsimustele vastamiseks. Pidage meeles, et kui agent vastab ühe kliendi küsimusele õigesti, saavad sajad või isegi tuhanded teised kasutajad sama vastuse abil selle probleemi lahendada.
Hello [Name],
Thank you for asking about [product’s/service’s] features. Here’s a list of some key features that product/service] provides. If you’d like to learn more, each item on the list includes a link to a more detailed description of the feature.
Feature 1
Feature 2
Feature 3
If you have any other questions related to [product’s/service’s] features, please head to this section of our knowledge base [a link to the section dedicated to the product’s/service’s features]. If this content doesn’t answer your questions, try consulting other customer portal users or reach out to our customer service agents.
Thanks for being a part of our community!
Best,
[customer service agent’s name]
Hi [Name],
I’m so sorry to hear that you experienced some technical issues with your [product name].
We created [product name] to be as reliable and easy to repair as possible. Please read this short manual on how to solve the most common issues our customers face.
If that doesn’t help, please review this list of our authorized service providers [link] and schedule an appointment to get [product name] fixed.
Remember to have your customer ID with you – our company covers the costs of [the first/two/three] repair[s] 🙂
I hope that helps!
Best,
[customer service agent’s name]
Hey there!
We are happy to get to know your suggestions about the improvements we could introduce to [product/service]. Your remarks are really on point and provide ideas that could make [product/service] better.
[Company name] values opinions and feedback from our customers. That’s why we’d love for you to fill out this quick feedback form [link to a feedback form].
It consists of a few [product/service]-related questions that are a bit more in-depth. Your answers will help us understand your ideas better and, hopefully, allows us to put them into practice.
We are waiting for more information from you!
Thank you for helping us improve [product/service].
[Customer service agent’s name]
Streamline your customer support and improve response times
Deliver exceptional product and service support with LiveAgent's answering product/service-related questions templates.
Lähete üle Vocalcom süsteemist LiveAgent'isse?
LiveAgent on 2019. ja 2020. aasta top #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara VKE'dele. Ühinege selliste ettevõtetega nagu Huawei, BMS, Yamaha, O2 ja Oxfordi Ülikool maailmatasemel klienditoe pakkumisel.
Tere tulemast meie partnerprogrammi!
LiveAgent partnerprogramm pakub reaalajas aruandeid teie müügi, liikluse, kontojääkide ja üldise tulemuslikkuse kohta. Liituge meie partnerprogrammiga juba täna.
LiveAgent pakub mitme kanaliga kliendituge mitmekülgsete funktsioonide ja integratsioonidega. Hind on taskukohane, kuid kasutajad mainivad õppimiskõverat. MailChimp on turundusplatvorm, mis pakub meiliautomatiseerimist ja integreerub LiveAgentiga. Slack on reaalajas sõnumsideplatvorm, mis integreerub ka LiveAgentiga ja võimaldab skaleerida tugiesindajate arvu vastavalt vajadusele.
Õige kasutajatoe tarkvara igale idufirmale
LiveAgent offers a real-time chat widget to help streamline sales and exceed customer expectations. Providing relevant information can encourage customers to make purchases and improve feedback. Excellent customer support from the beginning can increase loyalty and lead to business success. LiveAgent also provides tools for wider brand awareness and smarter marketing, such as email templates and social media integrations.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team