Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Toote/teenusega seotud küsimustele vastamine

Toote/teenusega seotud küsimustele vastamine

Klienditeeninduse kontekstis viitab mõiste teadmistebaas andmebaasile või platvormile, mis on veebipõhine iseteeninduse teek, mida kasutatakse toote/teenusega seotud küsimustele vastamiseks. Selle peamine eesmärk on ettevõtte, selle toodete, teenuste, protsesside ja osakondadega seotud teabe salvestamine.

Klientide lojaalsus ja säilitamine - teadmistebaas - LiveAgent

Ettevõtted investeerivad oma teadmistebaasi aega, raha ja muid ressursse, et anda oma klientidele võimalus toote või teenusega seotud küsimusi iseseisvalt lahendada. Vabastades klienditeenindajad piletitest, mida kliendid saavad iseseisvalt lahendada, saavad ettevõtted vähendada piletite mahtu ja säästa suuri rahasummasid.

Ready to put our knowledge base article templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try building a knowledge base today with our free 14-day trial.<br /> No credit card required.

Try LiveAgent

Klienditeeninduse kulud ja võimalik kokkuhoid

Oracle ja Forrester Consultingu poolt läbi viidud uuringus leiti kontakti hind paljudes kanalites. Ühe telefonikõne maksumus on umbes 11 dollarit. Reaalajas vestlus maksab teile 5 dollarit kontakti kohta, e-posti vastused 2,50 dollarit ja veebi iseteenindus 0,10 dollarit.

Teeme kiired arvutused: kui Teie klienditeenindajad saavad 50 kõnet päevas, maksab see Teie ettevõttele 2750 dollarit nädalas! Lisage iga päev mõned reaalajas vestlused ja meilivastused ning see annab märkimisväärse summa. See pole tingimata halb, sest Teie kliendid väärivad silmapaistvat klienditeenindust (ja nende teenuste pakkumine peaks olema Teie ettevõtte huvides).

Kui aga saaksite luua ruumi, kus Teie kliendid saaksid oma probleemidele lahendusi otsida enamasti iseseisvalt, siis miks Te seda ei teeks? Aspect Software’i andmed näitavad, et 73% klientidest on valmis toote või teenusega seotud probleeme iseseisvalt lahendama. Steven Van Belleghem uuringud näitavad, et 70% küsitletutest eeldab ettevõtte veebisaidilt klienditeeninduse võimalust. Lisaks näitab Accenture’i aruanne, et ettevõtted saaksid aastas säästa 1–3 miljonit dollarit, lisades oma klienditeeninduse pakkumisele iseteenindusvõimalused.

Teadmusbaasi kohandamine

Näib, et teadmistebaasi loomine võib tuua Teie klientidele, teenindusagentidele ja ettevõttele palju eeliseid. Teie teadmistebaasi alustamiseks oleme loonud mõned tasuta mallid, mida saate kasutada toote või teenusega seotud küsimustele vastamiseks. Pidage meeles, et kui agent vastab ühe kliendi küsimusele õigesti, saavad sajad või isegi tuhanded teised kasutajad tema vastust lugedes oma probleemile lahenduse.

Toote/teenusega seotud küsimustele vastamine

Toote/teenuse funktsioonide kohta küsimusele vastamine

Vastus küsimusele toote remondi kohta

Korduma kippuvad küsimused

Kas igale kliendiküsimusele tuleks vastata teadmistebaasis või on vastuse kirjutamise asemel mõistlik jagada linki sarnasele küsimusele?

Kogu teadmistebaasi idee on minimeerida klienditeenindajate kaasamist. Seetõttu soovitame Teil mitte vastata mitmele sarnasele küsimusele ükshaaval, isegi kui see nõuab ainult agendilt iga kord sama vastuse kopeerimist ja kleepimist.

Parim viis sellistele olukordadele lähenemiseks on koostada oma agentidele sisemine korduma kippuvate küsimuste loend, sealhulgas kasutajate kõige levinumad küsimused koos vastustega. Agendid peaksid sulgema uued küsimused, millele on juba varem vastatud, teavitama nende autoreid, et enne uue küsimuse esitamist on parem olemasolevad küsimused ja vastused üle vaadata ning anda neile link otsitavale lahendusele.

Kuidas peaksite oma kliente ja kasutajaid teadmistebaasi kättesaadavusest teavitama?

Teadmistebaasi ja selle kättesaadavuse edendamine klientide seas on ülioluline. Parim on käsitleda teadmistebaasi eraldi sisetootena ja korraldada selle reklaamimiseks otsast lõpuni turunduskampaania.

Andke klientidele teada oma teadmistebaasist, kui nadTeie ettevõttega liituvad või Teie tooteid või teenuseid kasutama hakkavad, ning teavitage pidevalt olemasolevaid kliente sellest klienditeeninduse võimalusest. Looge õpetusi ja KKK-sid, et kasutajatel oleks lihtsam Teie teadmistebaasis navigeerida ja seda igapäevaselt kasutada. Teie klientide oskus teadmistebaasi kasutamisel tähendab Teie teenindusagentidele vähem tööd.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo