Otsite tasuta kliendihaldustarkvara?

Pakume Teile tasuta piletisüsteemi, teadmiste haldamise, reaalajas vestluse ja kõnekeskuse võimalusi.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Otsite tasuta kliendihaldustarkvara

LiveAgent on õige valik Teie ettevõttele. Saate tasuta kontot nautida igavesti ja pääsete juurde olulistele funktsioonidele suurepärase klienditoe ja kliendihalduse pakkumiseks.

LiveAgent on enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKE-dele aastal 2020. Püsige oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Tasuta kliendihaldustarkvara eelised

Kliendisuhete haldamine ei pea olema keeruline, kui Teil on selle töö jaoks õige tööriist.

Üks puutepunkt

Teie klienidet päringud salvestatakse ühte kohta, mis võimaldab Teil keskenduda lahendamisele, mitte otsimisele. Kogu Teie suhtlus on korraldatud kenasti ühe katuse alla. 

Rahulolevad kliendid

Saate oma klientidele rahulolu pakkuda isegi tasuta kontoga, kus Teil on juurdepääs klienditoe pakkumise olulisematele funktsioonidele.

Suurendage produktiivsust

LiveAgentiga kliendihalduse lahendamine võimaldab Teil suurendada oma töövoogu ja muuta oma tugi tõhusamaks. 

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Kliendihaldus LiveAgentiga

Muutke oma klientidega suhtlemine õige tarkvara abil esmatähtsaks. Tasuta kliendihaldustarkvaraga LiveAgent saate kõik oma meilid, reaalajas vestluse, kõned ja kontaktivormid ühte kohta. Ja saate nautida piiramatul hulgal agente, kes haldavad kogu Teie suhtlust. 

Tasuta LiveAgenti konto funktsioonide nimekri

Tasuta LiveAgenti pakett on piiratud ega sisalda kõiki piletisüsteemi ja kasutajatoe funktsioone, nagu automaatika, reeglid, SLA-d, teadmusbaasi tarkvara, sotsiaalmeeida kontod ja täpsemad aruanded. Vaadake ja võrrelge, millised funktsioonid on tasuta paketis olemas või puuduvad.

Free help desk software migration icon

Tasuta pakett

Tasuta

7 päevane piletite ajalugu

Piiratud integratsioonid

Pole sotsiaalmeedia kontosid

Puuduvad funktsioonid

Free Live Chat-icon

Tasuline pakett

Alates 15 dollarit kuus

Piiranguteta

Rohkelt kasulikke funktsioone

Sotsiaalmeedia kontod

Piiramatu sõnumside ajalugu

Ja palju muud…

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Tasuta reaalajas vestlus

Reaalajas vestlusega veebilehel saate otse kontakteeruda oma klientidega, enne kui nad Teie lehelt lahkuvad. Reaalajas vestlus pakub kiiret lahendust teavet või nõu otsivatele klientidele. 

LiveAgentil on kiireim reaalajas vestluse vidin turul, mille vestluse kuvamise kiirus on 2,5 sekundit. See on saadaval ka tasuta kontol. 

Tasuta piletisüsteem

LiveAgenti piletisüsteem on iga ettevõtte jaoks õige vastus. Piletisüsteem muudab kogu Teie sissetuleva kliendisuhtluse piletiteks, mis sorteeritakse automaatselt LiveAgenti juhtpaneelil.

Pole enam segast suhtlust ega lõputut otsimist eraldi kanalites. Kõik on Teie mugavuse huvides paigutatud ühte suurepärasesse tööriista.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Tasuta kõnekeskus

Seadistage meie tasuta klienditoe tarkvaraga oma kõnekeskus vaid mõne minutitega ja hallake oma kliente isiklikumal tasemel brauseri, riistvaratelefoni või mobiilirakenduste kaudu. See tähendab, et füüsilise kõnekeskuse seadistamiseks ei pea Te isegi telefoni seadistust ega spetsiaalset riistvara ostma, kui te seda ei soovi. 

Kõiki telefonikõnesid käsitlevaid asju haldab LiveAgent ja saate keskenduda oma klientide abistamisele.

Tasuta teadmusbaas

Kas teadsite, et kliendid otsivad tõenäoliselt ise teavet, enne kui nad tugiteenindajatega ühendust võtavad? Looge oma teadmusbaas tasuta ja esitage oma klientidele kasulikke artikleid seoses Teie ettevõttega. Saate teadmusbaasi isegi kohandada, et see vastaks Teie ettevõtte brändingule. 

Looge artikleid kõige tavalisemate päringute kohta ja laske oma agentidel keskenduda kriitilisematele probleemidele.

book lover - illustration
man and woman winners-illustration

Valmis paremaks kliendihalduseks?

Muutke oma kliendihaldust ja pakkuge oma klientidele parimat. See ei pea Teile midagi maksma. LiveAgenti klienditeeninduse tarkvara on tasuta ja juhul soovite midagi lisaks, saate mõistliku hinna eest üle minna tasulisele plaanile, mis on tulvil suurepäraseid funktsioone, sotsiaalmeedia tuge ja palju muud.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Tasuta kliendihaldustarkvara
LiveAgent on usaldusväärne ja kohandatav piletisüsteemi tarkvara, mis parandab klienditeenindust ja suurendab töötajate tootlikkust.

Piletisüsteemi tarkvara süvauuring

"LiveAgent on klienditeeninduse tarkvaralahenduste pakkuja, kes keskendub kliendikogemuse prioriteetsusele ja arendab tehnoloogiat vastavalt klientide vajadustele."

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone ja integreerimisvõimalusi. Saate tasuta prooviversiooni avada.

Erakordne klienditeenindus

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone ja integreerimisvõimalusi. Saate tasuta prooviversiooni avada.

LiveAgent pakub kiiret klienditoe tarkvara, mis parandab klienditeenindust, vähendab ooteaegu ja koondab suhtluskanalid ühte kohta.

IVR-i ja tagasihelistamise funktsiooni demo

LiveAgent pakub kiiret klienditoe tarkvara, mis parandab klienditeenindust, vähendab ooteaegu ja koondab suhtluskanalid ühte kohta.

Kõnekeskused pakkuvad telefonikõnede kaudu klienditoe teenuseid, kuid kontaktkeskused suhtlevad klientidega mitmel kanalil, soodustades paremat kogemust ja rahulolu.

Kõnekeskus ja kontaktkeskus: Mis on erinevus?

Kõnekeskused pakkuvad telefonikõnede kaudu klienditoe teenuseid, kuid kontaktkeskused suhtlevad klientidega mitmel kanalil, soodustades paremat kogemust ja rahulolu.

Võõrustage oma agentuuri kliente ja pakkuge veebisaidi külastajatele koheselt abi turu kiireima reaalajavestluse tarkvara abil.

Reaalajavestluse tarkvara agentuuridele

Suurklientidele suunatud turundus keskendub konkreetsetele ettevõtetele ja B2B-turundusele. Reaalajavestlus ABM agentuuris aitab jõuda võtmeklientideni asjakohaste sõnumitega. PR-agentuurid loovad suhteid turuga ja LiveAgent klienditoega aitab äri laiendada. Reaalajavestlus aitab ka reisi- ja turismiagentuuridel ning freelanceritel oma tööd paremini korraldada. Kõigile agentuuridele on reaalajavestlus mugav suhtlusvahend klientidega.

Klienditeeninduse õpe on oluline igale ettevõttele, kes keskendub kliendikogemusele, kuna tarbijad otsivad koheseid ja tõhusaid vastuseid.

Klienditeeninduse õpe

Kõnekeskuste tõhus suhtlus on oluline klientide rahulolu ja maine parandamisel. LiveAgent tarkvara pakub mitmeid funktsioone klientide teenindamiseks. Saate TASUTA prooviperioodiga alustada.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo