Piletisüsteemi tarkvara süvauuring
"LiveAgent on klienditeeninduse tarkvaralahenduste pakkuja, kes keskendub kliendikogemuse prioriteetsusele ja arendab tehnoloogiat vastavalt klientide vajadustele."
IVR-i ja tagasihelistamise funktsiooni demo
LiveAgent pakub kiiret klienditoe tarkvara, mis parandab klienditeenindust, vähendab ooteaegu ja koondab suhtluskanalid ühte kohta.
Kõnekeskus ja kontaktkeskus: Mis on erinevus?
Kõnekeskused pakkuvad telefonikõnede kaudu klienditoe teenuseid, kuid kontaktkeskused suhtlevad klientidega mitmel kanalil, soodustades paremat kogemust ja rahulolu.
Reaalajavestluse tarkvara agentuuridele
Suurklientidele suunatud turundus keskendub konkreetsetele ettevõtetele ja B2B-turundusele. Reaalajavestlus ABM agentuuris aitab jõuda võtmeklientideni asjakohaste sõnumitega. PR-agentuurid loovad suhteid turuga ja LiveAgent klienditoega aitab äri laiendada. Reaalajavestlus aitab ka reisi- ja turismiagentuuridel ning freelanceritel oma tööd paremini korraldada. Kõigile agentuuridele on reaalajavestlus mugav suhtlusvahend klientidega.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel