Klienditeeninduse kontseptsioon on viimasel kümnendil laienenud. Varem seisnes klienditeenindus vaid inimsuhtlusel. Kuid e-kaubanduse kasvuga pidid ettevõtted kohandama oma klienditeenindusstrateegiaid. Sotsiaalmeediast ja reaalajas vestlusest saabuvate tuhandete piletite tõttu pandi tööle automatiseerimine ja vestlusrobotid.
Kuigi automatiseerimine ja vestlusrobotid on väga kulutõhusad ja säästavad klientide päringutele vastamisel palju aega, on oluline säilitada inimestevaheline sidet, mida kliendid ihkavad, kuid vestlusbotid ei suuda seda pakkuda. Kuidas? Vaadake meie lollikindlaid näpunäiteid, mis parandavad Teie klienditeenindust.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Klienditeenindus on tugi ja teenus, mida pakute oma klientidele enne ostu, selle ajal ja pärast seda. Klienditoe agendina on äärmiselt oluline olla teadlik, valmis ja mõistev kogu tugiprotsessi vältel. Teie kliendid peavad tundma, et neid hinnatakse igal sammul.
Peaksite seadma eesmärgiks CSAT-i skoori 80% või rohkem , kuid rahulolu skoorid võivad erinevates valdkondades erineda. Kuigi CSAT on hea näitaja selle kohta, kui hästi Teie ettevõttel läheb, peaksite oma teenusest täieliku ülevaate saamiseks mõõtma ka NPS-i, CES-i ja FRT-ga. Mõõdikuid jälgides saate tuvastada täienemist vajavad valdkonnad ja parandada oma klientide rahulolu.
Klientide rahulolu hinded annavad Teile teada, kui rahul on kliendid Teie toodete ja teenustega.
Soovitusindeksid näitavad, kui tõenäoliselt kliendid Teie ettevõtet teistele soovitavad.
Kliendi Jõupingutuse Indeks arvutab, kui lihtne või raske on Teie ettevõttega suhelda.
71% tarbijatest väidavad, et tunnevad pettumust, kui ostukogemus on isikupäratu.
90% klientidest ootavad järjepidevat suhtlemist kõigis suhtluskanalites.
64% klientidest loodavad saada reaalajas abi olenemata kasutatavast klienditeeninduskanalist.
Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.
Klienditoe süsteem võimaldab Teil salvestada ja pääseda juurde oma klientide olulisele teabele, mille abil saate luua isikupärastatud vastuseid klientide päringutele.
Pakkuge klienditeenindust ööpäevaringselt iseteeninduslike teadmusbaaside kaudu. Täitke need artiklite ja KKK-ga või looge kogukonna foorum, kus Teie kliendid saavad üksteist aidata.
Suurepärane meetod klienditeeninduse pidevaks täiustamiseks on koguda klientide tagasisidet ja analüüsida oma agentide toimivust.
Klienditoe tarkvara aitab Teil reaalajas vestluse, kõnekeskuse ja teadmistebaasi funktsioonide ning sotsiaalmeedia integratsioonide ja automaatikafunktsioonide kaudu kiiret ja mugavat tuge pakkuda.
Ühendage kõik oma suhtluskanalid (telefon, e -post, sotsiaalmeedia, reaalajas vestlus, kliendiportaal) LiveAgentiga. Alati, kui saate uue päringu, lükatakse see automaatselt meie süsteemi ja salvestatakse piletina.
Sealt saate hallata, jälgida ja vastata kõikidele piletitele. Universaalne postkast on tulvil funktsioone, mis muudavad piletite haldamise lihtsaks, näiteks automaatikafunktsioonid, sildid, osakonnad ja palju muud.
Looge hämmastavaid teadmistebaase meie redaktoriga „See, mida näete, on see, mida saate”. Meie tarkvara võimaldab Teil luua mitmeid teadmiste baase, nii sisemisi kui ka väliseid. Täitke need artiklite, videote, tagasiside ja soovituste kastide, foorumite või KKK-ga.
Meie sisseehitatud CRM hoiab Teie kliendi andmed käeulatuses. Iga kord, kui vastate piletile, saate vaadata oma kliendi varasemaid suhtlusi, oste ja andmeid. Muutke klientidega vesteldes hõlpsalt teavet või helistage meie reaalajas vestluse ja sisseehitatud kõnekeskuse kaudu.
iveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.
Peter Komornik, CEO
Kiirus on oluline näitaja veebisaidi külastajate klientideks muutmisel ja olemasolevate klientide rahulol hoidmisel. Meie reaalajas vestlus on hetkel kõige puhtam ja kiireim vestluse vidin turul. Kasutage seda, et jõuda klientideni ennetavalt, kui nad Teie saiti sirvivad.
Kasutage meie tugevaid andmeanalüüsi- ja aruandlusfunktsioone. Vaadake kasutusstatistikat, hinnake toimivusaruandeid ja õppige kliendirahulolu reitingutest. Vaadake, kes Teie ettevõttega suhtleb, ja jälgige teenust, mida nad saavad.
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
LiveAgent on olnud 2019. ja 2020. aastal VKE-de poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks.
Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgent oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.
Tänu üle 180 funktsioonile, 40 integratsioonile ja lõpututele kohandamisvõimalustele adapteerub tööriist hõlpsalt Teie ettevõtte vajadustega.
Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgentiga minutitega.
LiveAgent on täiustatud kasutajatoe süsteem, mis aitab Teil samal ajal parandada oma klienditeenindust ja konversioonimäärasid. Meie tarkvara on konkurentsivõimelise hinnaga ja tõsine pakkumine, arvestades selle pakutavat tohutut funktsionaalsust. Proovige LiveAgenti juba täna, ei vaja krediitkaarti.
Most Popular
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel