Lugematult palju viise täienemiseks
ühe tööriistaga

Parandage klienditeenindust LiveAgenti abil.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Kas soovite oma klienditeenindust parandada?

Klienditeeninduse kontseptsioon on viimasel kümnendil laienenud. Varem seisnes klienditeenindus vaid inimsuhtlusel. Kuid e-kaubanduse kasvuga pidid ettevõtted kohandama oma klienditeenindusstrateegiaid. Sotsiaalmeediast ja reaalajas vestlusest saabuvate tuhandete piletite tõttu pandi tööle automatiseerimine ja vestlusrobotid.

Kuigi automatiseerimine ja vestlusrobotid on väga kulutõhusad ja säästavad klientide päringutele vastamisel palju aega, on oluline säilitada inimestevaheline sidet, mida kliendid ihkavad, kuid vestlusbotid ei suuda seda pakkuda. Kuidas? Vaadake meie lollikindlaid näpunäiteid, mis parandavad Teie klienditeenindust.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Definition of good customer service

Mis on klienditeenindus?

Klienditeenindus on tugi ja teenus, mida pakute oma klientidele enne ostu, selle ajal ja pärast seda. Klienditoe agendina on äärmiselt oluline olla teadlik, valmis ja mõistev kogu tugiprotsessi vältel. Teie kliendid peavad tundma, et neid hinnatakse igal sammul.

Kas teate kuidas Teie kliendid end tunnevad?

Mis puutub klienditeeninduse parandamisse, siis on oluline maha istuda ja küsida raskeid küsimusi. Kas Teie kliendid on Teie toote ja pakutava teenuse tasemega rahul? Sageli arvavad ettevõtted, et nad pakuvad suurepärast teenust, kuid nende kliendid pole sellega nõus. Niisiis, kuidas saate teada, kas Teie kliendid on Teie ettevõttega rahul? Vaadates kõige olulisemaid näitajaid: CSAT, NPS, CES ja FRT.
Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Milline on hea kliendirahulolu skoor?

Peaksite seadma eesmärgiks CSAT-i skoori 80% või rohkem , kuid rahulolu skoorid võivad erinevates valdkondades erineda. Kuigi CSAT on hea näitaja selle kohta, kui hästi Teie ettevõttel läheb, peaksite oma teenusest täieliku ülevaate saamiseks mõõtma ka NPS-i, CES-i ja FRT-ga. Mõõdikuid jälgides saate tuvastada täienemist vajavad valdkonnad ja parandada oma klientide rahulolu.

Parandage kliendituge, kogudes küsitluste kaudu tagasisidet

CSAT

Klientide rahulolu hinded annavad Teile teada, kui rahul on kliendid Teie toodete ja teenustega.

NPS

Soovitusindeksid näitavad, kui tõenäoliselt kliendid Teie ettevõtet teistele soovitavad.

CES

Kliendi Jõupingutuse Indeks arvutab, kui lihtne või raske on Teie ettevõttega suhelda.

Pakkuge isikupärastatud teenindust

71% tarbijatest väidavad, et tunnevad pettumust, kui ostukogemus on isikupäratu.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Pakkuge mitmekanalilist tuge

90% klientidest ootavad järjepidevat suhtlemist kõigis suhtluskanalites.

Andke välkkiireid vastuseid

64% klientidest loodavad saada reaalajas abi olenemata kasutatavast klienditeeninduskanalist.

Lightning fast responses

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

Kuidas saab tarkvara parandada klienditeenindust

Klienditoe süsteem võimaldab Teil salvestada ja pääseda juurde oma klientide olulisele teabele, mille abil saate luua isikupärastatud vastuseid klientide päringutele.

Pakkuge klienditeenindust ööpäevaringselt iseteeninduslike teadmusbaaside kaudu. Täitke need artiklite ja KKK-ga või looge kogukonna foorum, kus Teie kliendid saavad üksteist aidata.

Suurepärane meetod klienditeeninduse pidevaks täiustamiseks on koguda klientide tagasisidet ja analüüsida oma agentide toimivust.

Klienditoe tarkvara aitab Teil reaalajas vestluse, kõnekeskuse ja teadmistebaasi funktsioonide ning sotsiaalmeedia integratsioonide ja automaatikafunktsioonide kaudu kiiret ja mugavat tuge pakkuda.

Streamline communication into single dashboard

Edastage sujuvalt kõik päringud ühte kohta

Ühendage kõik oma suhtluskanalid (telefon, e -post, sotsiaalmeedia, reaalajas vestlus, kliendiportaal) LiveAgentiga. Alati, kui saate uue päringu, lükatakse see automaatselt meie süsteemi ja salvestatakse piletina.

Sealt saate hallata, jälgida ja vastata kõikidele piletitele. Universaalne postkast on tulvil funktsioone, mis muudavad piletite haldamise lihtsaks, näiteks automaatikafunktsioonid, sildid, osakonnad ja palju muud.

Looge piiranguteta meie WYSIWYG redaktori abil

Looge hämmastavaid teadmistebaase meie redaktoriga „See, mida näete, on see, mida saate”. Meie tarkvara võimaldab Teil luua mitmeid teadmiste baase, nii sisemisi kui ka väliseid. Täitke need artiklite, videote, tagasiside ja soovituste kastide, foorumite või KKK-ga.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Hoidke oma kliendi andmed lähedal

Meie sisseehitatud CRM hoiab Teie kliendi andmed käeulatuses. Iga kord, kui vastate piletile, saate vaadata oma kliendi varasemaid suhtlusi, oste ja andmeid. Muutke klientidega vesteldes hõlpsalt teavet või helistage meie reaalajas vestluse ja sisseehitatud kõnekeskuse kaudu.

Peter Komornik

iveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.

black Slido logo

Pakkuge reaalajas tuge

Kiirus on oluline näitaja veebisaidi külastajate klientideks muutmisel ja olemasolevate klientide rahulol hoidmisel. Meie reaalajas vestlus on hetkel kõige puhtam ja kiireim vestluse vidin turul. Kasutage seda, et jõuda klientideni ennetavalt, kui nad Teie saiti sirvivad.

Real-time customer support
Performance analyze

Analüüsige oma toimivust

Kasutage meie tugevaid andmeanalüüsi- ja aruandlusfunktsioone. Vaadake kasutusstatistikat, hinnake toimivusaruandeid ja õppige kliendirahulolu reitingutest. Vaadake, kes Teie ettevõttega suhtleb, ja jälgige teenust, mida nad saavad.

Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Miks on LiveAgent õige tööriist klienditeeninduse parandamiseks?

LiveAgent on olnud 2019. ja 2020. aastal VKE-de poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks.

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgent oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Tänu üle 180 funktsioonile, 40 integratsioonile ja lõpututele kohandamisvõimalustele adapteerub tööriist hõlpsalt Teie ettevõtte vajadustega.

Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgentiga minutitega.

Hinna ja kvaliteedi suhe? Asendamatu

LiveAgent on täiustatud kasutajatoe süsteem, mis aitab Teil samal ajal parandada oma klienditeenindust ja konversioonimäärasid. Meie tarkvara on konkurentsivõimelise hinnaga ja tõsine pakkumine, arvestades selle pakutavat tohutut funktsionaalsust. Proovige LiveAgenti juba täna, ei vaja krediitkaarti.

30-päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
Related Articles to Parandage klienditeenindust

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo