Lugematult palju viise täienemiseks
ühe tööriistaga

Parandage klienditeenindust LiveAgenti abil.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Kas soovite oma klienditeenindust parandada?

Klienditeeninduse kontseptsioon on viimasel kümnendil laienenud. Varem seisnes klienditeenindus vaid inimsuhtlusel. Kuid e-kaubanduse kasvuga pidid ettevõtted kohandama oma klienditeenindusstrateegiaid. Sotsiaalmeediast ja reaalajas vestlusest saabuvate tuhandete piletite tõttu pandi tööle automatiseerimine ja vestlusrobotid.

Kuigi automatiseerimine ja vestlusrobotid on väga kulutõhusad ja säästavad klientide päringutele vastamisel palju aega, on oluline säilitada inimestevaheline sidet, mida kliendid ihkavad, kuid vestlusbotid ei suuda seda pakkuda. Kuidas? Vaadake meie lollikindlaid näpunäiteid, mis parandavad Teie klienditeenindust.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Definition of good customer service

Mis on klienditeenindus?

Klienditeenindus on tugi ja teenus, mida pakute oma klientidele enne ostu, selle ajal ja pärast seda. Klienditoe agendina on äärmiselt oluline olla teadlik, valmis ja mõistev kogu tugiprotsessi vältel. Teie kliendid peavad tundma, et neid hinnatakse igal sammul.

Kas teate kuidas Teie kliendid end tunnevad?

Mis puutub klienditeeninduse parandamisse, siis on oluline maha istuda ja küsida raskeid küsimusi. Kas Teie kliendid on Teie toote ja pakutava teenuse tasemega rahul? Sageli arvavad ettevõtted, et nad pakuvad suurepärast teenust, kuid nende kliendid pole sellega nõus. Niisiis, kuidas saate teada, kas Teie kliendid on Teie ettevõttega rahul? Vaadates kõige olulisemaid näitajaid: CSAT, NPS, CES ja FRT.
Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Milline on hea kliendirahulolu skoor?

Peaksite seadma eesmärgiks CSAT-i skoori 80% või rohkem , kuid rahulolu skoorid võivad erinevates valdkondades erineda. Kuigi CSAT on hea näitaja selle kohta, kui hästi Teie ettevõttel läheb, peaksite oma teenusest täieliku ülevaate saamiseks mõõtma ka NPS-i, CES-i ja FRT-ga. Mõõdikuid jälgides saate tuvastada täienemist vajavad valdkonnad ja parandada oma klientide rahulolu.

Parandage kliendituge, kogudes küsitluste kaudu tagasisidet

CSAT

Klientide rahulolu hinded annavad Teile teada, kui rahul on kliendid Teie toodete ja teenustega.

NPS

Soovitusindeksid näitavad, kui tõenäoliselt kliendid Teie ettevõtet teistele soovitavad.

CES

Kliendi Jõupingutuse Indeks arvutab, kui lihtne või raske on Teie ettevõttega suhelda.

Pakkuge isikupärastatud teenindust

71% tarbijatest väidavad, et tunnevad pettumust, kui ostukogemus on isikupäratu.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Pakkuge mitmekanalilist tuge

90% klientidest ootavad järjepidevat suhtlemist kõigis suhtluskanalites.

Andke välkkiireid vastuseid

64% klientidest loodavad saada reaalajas abi olenemata kasutatavast klienditeeninduskanalist.

Lightning fast responses

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

Kuidas saab tarkvara parandada klienditeenindust

Memorable customer experience

Klienditoe süsteem võimaldab Teil salvestada ja pääseda juurde oma klientide olulisele teabele, mille abil saate luua isikupärastatud vastuseid klientide päringutele.

24-7 support anywhere

Pakkuge klienditeenindust ööpäevaringselt iseteeninduslike teadmusbaaside kaudu. Täitke need artiklite ja KKK-ga või looge kogukonna foorum, kus Teie kliendid saavad üksteist aidata.

Giving and receiving feedback

Suurepärane meetod klienditeeninduse pidevaks täiustamiseks on koguda klientide tagasisidet ja analüüsida oma agentide toimivust.

Fast, smart and convenient support

Klienditoe tarkvara aitab Teil reaalajas vestluse, kõnekeskuse ja teadmistebaasi funktsioonide ning sotsiaalmeedia integratsioonide ja automaatikafunktsioonide kaudu kiiret ja mugavat tuge pakkuda.

Streamline communication into single dashboard

Edastage sujuvalt kõik päringud ühte kohta

Ühendage kõik oma suhtluskanalid (telefon, e -post, sotsiaalmeedia, reaalajas vestlus, kliendiportaal) LiveAgentiga. Alati, kui saate uue päringu, lükatakse see automaatselt meie süsteemi ja salvestatakse piletina.

Sealt saate hallata, jälgida ja vastata kõikidele piletitele. Universaalne postkast on tulvil funktsioone, mis muudavad piletite haldamise lihtsaks, näiteks automaatikafunktsioonid, sildid, osakonnad ja palju muud.

Looge piiranguteta meie WYSIWYG redaktori abil

Looge hämmastavaid teadmistebaase meie redaktoriga „See, mida näete, on see, mida saate”. Meie tarkvara võimaldab Teil luua mitmeid teadmiste baase, nii sisemisi kui ka väliseid. Täitke need artiklite, videote, tagasiside ja soovituste kastide, foorumite või KKK-ga.

WYSIWYG redaktori lisateave
LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Hoidke oma kliendi andmed lähedal

Meie sisseehitatud CRM hoiab Teie kliendi andmed käeulatuses. Iga kord, kui vastate piletile, saate vaadata oma kliendi varasemaid suhtlusi, oste ja andmeid. Muutke klientidega vesteldes hõlpsalt teavet või helistage meie reaalajas vestluse ja sisseehitatud kõnekeskuse kaudu.

Peter Komornik

iveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.

black Slido logo

Pakkuge reaalajas tuge

Kiirus on oluline näitaja veebisaidi külastajate klientideks muutmisel ja olemasolevate klientide rahulol hoidmisel. Meie reaalajas vestlus on hetkel kõige puhtam ja kiireim vestluse vidin turul. Kasutage seda, et jõuda klientideni ennetavalt, kui nad Teie saiti sirvivad.

Reaalajas vestluse lisateave
Real-time customer support
Performance analyze

Analüüsige oma toimivust

Kasutage meie tugevaid andmeanalüüsi- ja aruandlusfunktsioone. Vaadake kasutusstatistikat, hinnake toimivusaruandeid ja õppige kliendirahulolu reitingutest. Vaadake, kes Teie ettevõttega suhtleb, ja jälgige teenust, mida nad saavad.

Analüütika ülevaate lisateave

Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

Miks on LiveAgent õige tööriist klienditeeninduse parandamiseks?

Most reviewed and number 1

LiveAgent on olnud 2019. ja 2020. aastal VKE-de poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks.

Preferred by 21k businesses

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgent oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Packed with features

Tänu üle 180 funktsioonile, 40 integratsioonile ja lõpututele kohandamisvõimalustele adapteerub tööriist hõlpsalt Teie ettevõtte vajadustega.

Cloud based and secure help desk

Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgentiga minutitega.

Hinna ja kvaliteedi suhe? Asendamatu

LiveAgent on täiustatud kasutajatoe süsteem, mis aitab Teil samal ajal parandada oma klienditeenindust ja konversioonimäärasid. Meie tarkvara on konkurentsivõimelise hinnaga ja tõsine pakkumine, arvestades selle pakutavat tohutut funktsionaalsust. Proovige LiveAgenti juba täna, ei vaja krediitkaarti.

30-päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form
Related Articles to Parandage klienditeenindust
Kasutage meie väga konverteerivaid uuendamise e-posti malle juhisena oma isiklike mallide koostamiseks, mis on osa Teie uuendamise kampaaniatest.

Uuendamise e-posti mallid

Artikkel pakub 10 uuendamise e-posti malli, erinevaid uuenduste meeldetuletusmeilide strateegiaid ning soovitusi efektiivsete e-kirjade koostamiseks klientide lojaalsuse säilitamiseks.

Liveagent on VKE-de jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks 2019. ja 2020. aastal. Suured ettevõtted saavad oma reaalajas trükkimisvaate funktsiooniga sageli oma investeeringutasuvuse LiveAgentilt kiiresti kätte.

Klienditoe tarkvara suurettevõtetele

Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.

Pakkuge koronaviiruse ajal suurepärast klienditeenindust, kaitstes samal ajal oma töötajaid. Kasutage kaugtööd toetavaid klienditoe lahendusi.

Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?

Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x