Mis on rämpsposti filter?
Rämpsposti filtrid tuvastavad erinevate kriteeriumite alusel erinevaid soovimatuid ja pahavaraga saastunud e-maile ning ennetavad nende jõudmist teie postkasti. Kui e-mail märgitakse, kui rämpspost, saadetakse see automaatselt teie rämpsposti kausta juba enne, kui sellega kokku puutute.

Mis on rämpspost?
Mis puudutab e-maili rämpsposti tähendab see “soovimatuid, masskirju”. Defineerimiseks vaatame mõlemaid sõnu. Rämpspost on soovimatu, sest saaja ei tahtnud sellist e-maili saada või ei andnud selle saamiseks luba. Mis puudutab massi, siis see tähenda, et e-mail saadeti mitmele saajale korraga.
Kuidas rämpsposti filtrid töötavad?
Rämpsposti filtrid kasutavad e-mailide rämpspostiks määramisel algoritme. Esmalt nad reastavad e-maili (siseneva/väljuva) numbrilise koodiga ja kui skoor on kõrgem, kui teatud arv või rämpsposti protsendile lähedal, märgitakse antud e-mail rämpspostiks.
Üldiselt kasutatakse nelja tüüpi rämpsposti filtrit, et määrata, kas e-maili peetakse rämpspostiks.
Erinevat tüüpi filtrid
- Sisu filtrid – Sisu filtrid skaneerivad e-maili sisu levinumalt rämpsposti e-mailides sisalduvate sõnade suhtes.
- Päise filtrid – Päise filtrid skaneerivad e-mailide peakirjasid rämpsposti e-maili aadresside suhtes.
- Blokeerimisnimekirja filtrid – Blokeerimisnimekirja filtrid kontrollivad e-maili IP aadresse ning peatavad kahtlastelt e-maili aadressidelt saabuvad kirjad.
- Reeglipõhised filtrid – Need filtrid on täielikult kohandatavad ning võimaldavad organisatsioonidel ja firmadel filtreerida teatud saajatelt tulnud e-maile või e-maili, mis sisaldavad teatud sõnu ja fraase.
Automatic SPAM filtering for free
Don’t waste time deleting SPAM manually. LiveAgent will take care of it. Se e for yourself. Try our free 14-day trial. No credit card required.
Miks on need filtrid olulised?
Rämpsposti filtrid on olulised, sest kaitsevad meid andmepüügirünnakute, viiruste, pettuste ja pahavara eest. Ilma rämpsposti filtriteta võime vabalt viirusega täidetud manuseid alla laadida, klikkida petturite linkidel, mis edastavad meie isikuandmeid, salasõnasid või juurdepääsu meie arvutile.
Paljud inimesed on langenud rämpsposti e-mailide ohvriks ning neilt on auhindade võitmise või saladuste avalikuks tulemise kartuses raha välja petetud. Sellepärast on esmavajalik kasutada tarkvara ja e-maile, mis kasutavad rämpsposti filtreid.
Lisaks meie ja meie privaatsuse kaitsele, ennetavad rämpsposti filtrid postkastide ebavajalike e-mailidega üle koormamist.
Millist tüüpi rämpsposti filtreerimise lahendusi on saadaval?
Saadaval on erinevaid rämpsposti filtreerimise lahendusi. Neid saab hostida pilves, arvutiserverites või integreerida oma e-maili tarkvarasse nagu Gmail, Mail või Outlook. On olemas ka sellele spetsialiseerunud tarkvaralahendusi nagu SpamAssassin.
Kuidas LA filtreerib rämpsposti e-maile?
Liveagent töötab e-mailide rämpspostiks markeerimiseks koos e-maili serveritega. Esmalt tuvastab e-maili server ja sildistab rämpsposti e-mailid lisades neile pealkirja X-spam kirja. Seejärel LiveAgent interpreteerib neid pealkirju.
Kui saabuv e-mail on serveri poolt märgitud, kui rämpspost konverteerib LiveAgent selle rämpsposti sedeliks. See mehhanism on üles seadud nii, et e-maili oleks hiljem vajadusel võimalik leida (kui see polegi rämpspost). Sellisel juhul võimaldab LiveAgent väidetavad rämpsposti e-mailid üles leida ja neile vastata, kui tegu pole rämpspostiga ja vastamine on vajalik.

Kus asuvad LiveAgent`i rämpsposti e-mailid?
- Logige LiveAgent’i
- Klikkige Sedelid.
- Klikkige Kohandatud filter.
- Loobuge kõigist tüübi valikutest, seejärel valige Rämpspost.
- Klikkige Rakenda.

Mis juhtub rämpsposti sedelitega?
Aja jooksul, võib LiveAgent kustutada rämpsposti sedelid, et need ei võtaks teie LiveAgent`i postkastis ebavajalikku ruumi.
Miks mõned e-mailid spämmina märgitakse, isegi kui need seda pole
Mõned e-maile võidakse ekslikult rämpspostiks sildistada, sest neil on vale vorming, need tulevad kahtlastelt IP aadressidelt või neis kasutatakse sõnu ning fraase, mida petturid sageli kasutavad.
Kui kliendid mainivad teile, et leiavad teie e-mailid sageli rämpsposti kaustast, tuleks teil kasutada Mail testrit, et määrata, miks nad on rämpspostiks märgitud. Selline ülevaade saab aidata e-maili turundust ja müügipingutusi parandada. Soovitatud muudatuste teostamisel läbi klikkimise ja avamise reitingud paranevad. Veelgi enam, peaksite nägema kasumlikkuse, kliendirahulolu ja lojaalsuse kasvu.
Kas rämpsposti filter on hädavajalik?
Rämpsposti filter saab kaitsta teid ja teie kliente pahatahtlike rünnakute eest. Seega on rämpsposti filtreerimise või mailiserveritega töötava kasutajatoe tarkvara valimine rämpsposti tuvastamiseks äärmiselt oluline, sest nii kaitsete ennast ja oma kliente.
Kui kompromiteerite klientide andmeid tänu sellele, et teil puuduvad rämpsposti filtrid, kannatavad teie ettevõtte reputatsioon, kasum ja kuvand märkimisväärselt.
Teadmistebaasi ressursid
- Peatatud Sedel [Selgitatud]
- Filtrid (Selgitatud)
- Sedeli Vaade [Selgitatud]
- Kuidas LiveAgent SPAMI ära tunneb?
- Filtrid
- Sedeli filtrid
Turvalise toe kasutamine?
Avastage kõik, mida LiveAgent`il on pakkuda meie tasuta, all-inclusive 14-päevase prooviperioodiga. Alustamiseks krediitkaarti ei nõuta. Avastage automatiseerimine, sedelisüsteem ja raporteerimise funktsioonid, live vestlus ning kõnekeskus. Hakake oma kliendirahulolu parandama juba täna.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on SPÄM filter”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rämpsposti filtrid tuvastavad soovimatuid ning pahavaraga nakatunud e-maile tuginedes kriteeriumitele ning ennetades nende jõudmist postkasti. Kui e-mail märgitakse rämpspostiks, saadetakse see automaatselt rämpsposti kausta enne, kui sellega kokku puutuda jõuate.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mis on rämpspost?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mis puutub e-mailidesse, siis see tähendab rämpsu “soovimatut e-kirja.” Defineerimiseks vaatame mõlemat sõna. Rämpsposti defineeritakse, kui soovimatut e-maili, mida saaja pole soovinud saada ega andnud selle saamiseks luba. Mass on see, et e-mail saadetakse paljudele.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas rämpsposti filtrid töötavad?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rämpsposti filtrid kasutavad e-mailide selekteerimiseks algoritmi. Esmalt nad annavad e-mailile numbrilise hinnangu (sisenevale ja väljuvale) ja kui skoor on teatud numbrist kõrgem või sellele protsendile lähedal, märgitakse e-mail rämpspostina. ” } }] }Klienditeeninduse keel – 7 fraasi mida klienditeeninduses vältida
LiveAgent pakub mitmeid suhtlusvorme ja tarkvaralahendusi optimaalseks klienditeeninduseks. Saadaval suhtluskanalid nagu chat, kõned, video kõned, tagasisidevormid ja sotsiaalmeedia.
Customer Service | Awkward Puppets
Ettevõtte LiveAgent pakub mitmesuguseid klienditeeninduse tarkvara lahendusi, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme ja kaebuste haldamise süsteeme. Hakake meie partneriks ja telli uudiskiri.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.