Vestluste ülevaade

Chats overview is one of many great features of LiveAgent. It provides important information about your website visitors and at the same time allows you to take an action.

For instance, you can view the visitor’s country, the URL he/she is browsing at the moment as well as how much time they’ve spent there. After that, you can proactively invite them to chat.

Millist infot näete vestluste ülevaatest?

Veebikülastajad

Veebikülastajad esindavad Teie veebisaiti sirvivate külastajate arvu. Selle funktsiooni abil saate hõlpsalt ühendust võtta ja anda neile teada, et olete valmis neid vajadusel aitama. Lisaks saate oma sõnumit iseloomult muuta. LiveAgenti veebikülastajate jaotis pakub olulist üldist teavet, mis võib Teid enne kontakti loomist aidata.

Heidame pilgu näitele:

Sarah on juba mõnda aega Teie hinnakujunduse lehel ja vaatab sama teavet üle. See on suurepärane võimalus võtta ühendust ja anda neile teada, et olete kohal, kui nad vajavad lisateavet. Ennetav, kuid mitte tüütu lähenemine.

Külastajad järjekorras

Chats overview also gives you the number of visitors waiting to chat with your customer service agents. As a result, you can easily detect if your support has enough agents to deal with the number of visitors in the queue.

Vestlevad külastajad

Vestluste ülevaate teine suurepärane omadus on see, et näete vestlevate külastajate arvu.

Saadaval agendid

Vaadake, kui palju agente on vestlemiseks saadaval, ja tuvastage kiiresti, kas vahetuses on piisavalt töötajaid. See funktsioon on tihedalt seotud järjekorras olevate külastajatega. Need kaks võivad anda Teie juhile ülevaate olukorra kiireks analüüsimiseks ja seejärel vastavalt tegutsemiseks.

Tegelik külastaja sirvitav veebileht (URL)

Saate kiiresti ja hõlpsalt teada, milliseid URL-e Teie külastajad praegu sirvivad ja kui palju aega nad seal veetnud on. Mida rohkem teavet Teie agentidel on, seda paremat teenust/tuge nad saavad pakkuda. Näiteks võite avastada, et mõned URL-id vajavad paremat kliendikogemust.

Näide:

If a potential customer/visitor is at the checkout page for a long time, the proactive chat invitation can help your sales team to close the deal. On the other hand, your team can discover a reoccurring issue the customers experience throughout the customer journey. You can analyze these situations simply by navigating to Chats overview in LiveAgent.

Viitaja

Kas soovite teada, kas külastajad tulevad viitajalt? Vestluste ülevaade võib Teile seda öelda. Näiteks kui Teil on viitajalt palju külastajaid, kellele Te soodustust pakkusite, võite ennetavalt ühendust võtta ja küsida, kas nad vajavad pakkumise kohta lisateavet.

Külastaja riik

Siit saate teada, kustTeie külastajad tulevad. Mida rohkem teate oma klientidest/külastajatest, seda parem võib olla Teie klienditeenindus.

Külastajate kaart

Vaadake kaardil veebisaiti sirvivaid veebikülastajaid (punane märk) ja agentidega vestlevaid külastajaid (sinine märk).

Märkus. *Google alustas arveldamist Mapsi manustatud API kasutamise eest. Seetõttu peate külastajate kaardi korrektseks kuvamiseks looma Google Mapsi platvormil arvelduskonto.

Mis on vestluste ülevaate funktsioonid?

See a current chat conversation between an agent and a visitor

Kutsuge külastaja ennetavalt vestlema (vestluskutse kuvatakse lehel, mida külastaja sirvib)

Võtke vastu ja alustage vestlust järjekorras ootava külastajaga

Ettevõtte eelised:

  • Klienditeeninduse töövoo efektiivsus
  • Kliendirahulolu
  • Säästab aega
  • Kliendikogemus

Are you ready to improve your customer service?

Try out LiveAgent for 14-days free and be one step ahead of your competition.

Eluline näide

Alloleval pildil näete 3089 veebikülastajat. Külastajatega vestleb paar agenti. Näiteks vestleb agent Dmytro samal ajal kliendiga Prantsusmaalt ja Saksamaalt.

Samuti näeme silma nupule klõpsates, mida agendid külastajatega vestlevad. Lisaks võime klõpsata ka käsunupul, et kutsuda külastajaid Teiega vestlema.

Näete ka Hispaaniast pärit külalist, kes veebilehte sirvib:
https://support.ladesk.com/“. Selle teabe all on eelmine veebileht, kust klient Teie veebisaidile pääses. Sel juhul on see: “https://google.es/”. Kui aga heita pilk kliendile nimega Amelia, näete et selline teave puudub. Selle tulemusel kuvatakse see kui ILMA VIITAJATA.

Teadmusbaasi ressursid

Lisateabe saamiseks lugege artiklit Kuidas luua reaalajas vestluse nuppu -LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo