Vestluste ülevaade

Vestluste ülevaade on üks paljudest LiveAgenti suurepärastest funktsioonidest. See annab olulist teavet Teie veebisaidi külastajate kohta ja võimaldab samal ajal tegutseda.

Näiteks saate vaadata külastaja riiki, URL-i, mida ta hetkel sirvib, ja ka seda, kui palju aega nad seal veetsid. Pärast seda saate nad ennetavalt vestlema kutsuda.

Millist infot näete vestluste ülevaatest?

Veebikülastajad

Veebikülastajad esindavad Teie veebisaiti sirvivate külastajate arvu. Selle funktsiooni abil saate hõlpsalt ühendust võtta ja anda neile teada, et olete valmis neid vajadusel aitama. Lisaks saate oma sõnumit iseloomult muuta. LiveAgenti veebikülastajate jaotis pakub olulist üldist teavet, mis võib Teid enne kontakti loomist aidata.

Heidame pilgu näitele:

Sarah on juba mõnda aega Teie hinnakujunduse lehel ja vaatab sama teavet üle. See on suurepärane võimalus võtta ühendust ja anda neile teada, et olete kohal, kui nad vajavad lisateavet. Ennetav, kuid mitte tüütu lähenemine.

Külastajad järjekorras

Vestluste ülevaade annab teile ka külastajate arvu, kes ootavad teie klienditeenindajatega vestlemist. Selle tulemusel saate hõlpsalt tuvastada, kas teie toel on piisavalt agente järjekorras olevate külastajatega toimetulekuks.

Vestlevad külastajad

Vestluste ülevaate teine suurepärane omadus on see, et näete vestlevate külastajate arvu.

Saadaval agendid

Vaadake, kui palju agente on vestlemiseks saadaval, ja tuvastage kiiresti, kas vahetuses on piisavalt töötajaid. See funktsioon on tihedalt seotud järjekorras olevate külastajatega. Need kaks võivad anda Teie juhile ülevaate olukorra kiireks analüüsimiseks ja seejärel vastavalt tegutsemiseks.

Tegelik külastaja sirvitav veebileht (URL)

Saate kiiresti ja hõlpsalt teada, milliseid URL-e Teie külastajad praegu sirvivad ja kui palju aega nad seal veetnud on. Mida rohkem teavet Teie agentidel on, seda paremat teenust/tuge nad saavad pakkuda. Näiteks võite avastada, et mõned URL-id vajavad paremat kliendikogemust.

Näide:

Kui potentsiaalne klient/külastaja on kassalehel pikka aega, võib ennetav vestlusekutse aidata teie müügimeeskonnal tehingu sõlmida. Teisest küljest võib teie meeskond avastada korduvaid probleeme, mida kliendid kogu klienditeekonna vältel kogevad. Neid olukordi saate analüüsida, liikudes lihtsalt LiveAgentis vestluste ülevaatesse.

Viitaja

Kas soovite teada, kas külastajad tulevad viitajalt? Vestluste ülevaade võib Teile seda öelda. Näiteks kui Teil on viitajalt palju külastajaid, kellele Te soodustust pakkusite, võite ennetavalt ühendust võtta ja küsida, kas nad vajavad pakkumise kohta lisateavet.

Külastaja riik

Siit saate teada, kust Teie külastajad tulevad. Mida rohkem teate oma klientidest/külastajatest, seda parem võib olla Teie klienditeenindus.

Külastajate kaart

Vaadake kaardil veebisaiti sirvivaid veebikülastajaid (punane märk) ja agentidega vestlevaid külastajaid (sinine märk).

Märkus. *Google alustas arveldamist Mapsi manustatud API kasutamise eest. Seetõttu peate külastajate kaardi korrektseks kuvamiseks looma Google Mapsi platvormil arvelduskonto.

Mis on vestluste ülevaate funktsioonid?

Vaadake käimasolevat vestlust agendi ja külastaja vahel

Kutsuge külastaja ennetavalt vestlema (vestluskutse kuvatakse lehel, mida külastaja sirvib)

Võtke vastu ja alustage vestlust järjekorras ootava külastajaga

Ettevõtte eelised:

  • Klienditeeninduse töövoo efektiivsus
  • Kliendirahulolu
  • Säästab aega
  • Kliendikogemus

Are you ready to improve your customer service?

Try out LiveAgent for 14-days free and be one step ahead of your competition.

Eluline näide

Alloleval pildil näete 3089 veebikülastajat. Külastajatega vestleb paar agenti. Näiteks vestleb agent Dmytro samal ajal kliendiga Prantsusmaalt ja Saksamaalt.

Samuti näeme silma nupule klõpsates, mida agendid külastajatega vestlevad. Lisaks võime klõpsata ka käsunupul, et kutsuda külastajaid endaga vestlema.

Näete ka Hispaaniast pärit külalist, kes veebilehte sirvib:
https://support.ladesk.com/“. Selle teabe all on eelmine veebileht, kust klient Teie veebisaidile pääses. Sel juhul on see: “https://google.es/”. Kui aga heita pilk kliendile nimega Amelia, näete et selline teave puudub. Selle tulemusel kuvatakse see kui ILMA VIITAJATA.

Teadmusbaasi ressursid

Lisateabe saamiseks lugege artiklit Kuidas luua reaalajas vestluse nuppu -LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Teadmusbaasi ressursid
Slido green logo

    Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

    ×
    Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

    Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

    Plaani demo