Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vestluste jaotamine

Püüate parandada agentide igapäevast efektiivsust?

Aitab otsingust. Automaatne vestluse jaotamine on üks paljudest LiveAgenti funktsioonidest, mis aitavad Teie agentidel uusi vestlusi tõhusalt käsitseda.

LiveAgent pakub mitut võimalust reaalajas vestluse suunamiseks ja jaotamiseks.

Saate valida eelnevalt määratud suunamise valikute hulgast, näiteks:

  • Juhuslik määramine
  • Helista kõigile
  • Maksimaalne koormus

Vestluse suunamise valikud LiveAgentis:

Kiire ja täpse suhtluse tagamiseks määrab LiveAgent vestlused agentidele, kes on varem suhelnud samade klientidega. Lisaks juhuslikule määramisele on ka 3 muud võimalust vestluse täpsemaks suunamiseks.

Juhuslik määramine

Uued vestlused määratakse juhuslikult ühele vestluseks saadaolevale agendile. See strateegia aitab Teil aja jooksul keskmiselt määrata igale oma agendile sama palju vestlusi.

Keskmine kasutamine

Agendile, kelle jooksvate vestluste arv on kõige väiksem, määratakse uued vestlused, et kasutada kõiki saadaolevaid agente. See strateegia aitab Teil jagada kõigi saadaolevate agentide vahel tasakaalustatud arvu samaaegseid vestlusi.

Maksimaalne kasutamine

Uued vestlused määratakse agendile, kellel on kõige rohkem jooksvaid vestlusi, et kasutus maksimaalsena. Kui agendil pole vabu vestluse auke, suunatakse uus vestluse taotlus järgmisele saadaolevale agendile. See strateegia aitab Teil maksimeerida vestlusagentide koormust ja lasta teistel agentidel töötada võrguväliste piletite kallal.

Kõne kõigile

Uus vestlus teavitab kõiki vestluseks saadaolevaid agente kuni üks neist vastab.

Vestluste maksimaalne arv

Määrake vestluste arv, mida agent saab hallata.

Agendi vestluse prioriteet

Määrake konkreetse agendi jaoks madalam või kõrgem vestluse prioriteet. Uued vestlused suunatakse kõrgeima prioriteediga agentidele. (1 – kõrgeim, 100 – madalaim.)

Teised saadaolevad vestluse seaded LiveAgentis:

Suunamise aeg

Vältige tarbetut ooteaega funktsiooniga Suunamise aeg. Marsruutimisaja seadistus võimaldab Teil valida eelistatud aja (sekundites), mille järel vestlus suunatakse ümber, kui esialgne agent ei reageeri/pole saadaval.

Mitteaktiivsuse aeg

Määrake mitteaktiivsuse aeg, et automatiseerida oma vestluspäringud maksimaalseks.

Hingamisaeg

Seadistage “hingamisaeg” ja andke oma agentidele ruumi järgmise külastaja/kliendi jaoks valmistumiseks.

Ettevõtte eelised:

  • Efektiivne töökoormus
  • Kliendirahulolu
  • Paranenud kliendikogemus
  • Säästab aega
  • Madalamad kulud

Try out LiveAgent for free!

Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.

FREE TRIAL

Teised reaalaja vestluse silmapaistvad funktsioonid:

LiveAgenti reaalajas vestlusel on lisaks vestluse suunamisele ja jaotamisele palju funktsioone, mis parandavad üldist kliendikogemust ja tõhusust. Nagu näiteks;

Vestluse ajalugu:

Saate vestluste ajaloo funktsiooniga hõlpsalt teada saada klientide eelnevaid päringuid ning pakkuda kiiret ja tõhusat tuge. Probleemi/olukorra uuesti selgitamine võib kliendile meelehärmi valmistada. See funktsioon võib vältida tarbetut pettumust ja segadust.

Uurige rohkem Vestluse ajaloo funktsioonist.

Proaktiivsed vestluskutsed

Olge valmis oma kliente proaktiivsete kutsetega kogu klienditee vältel abistama. See funktsioon võib olla kasulik veebisaitidele, millel võib olla kõrge põrkemäär. Kutsudes kliente ennetavalt vestlema, saab seda abi pakkudes ära hoida.
Sellest hoolimata on see funktsioon lihtsalt suurepärane täiendus, andes Teie ettevõttele konkurentsieelise.

Lisateave ennetavate vestluskutsete funktsiooni kohta.

Veebikülastajad

LiveAgentil on veebikülastajate jaoks eraldi jaotis. Need on külastajad, kes parasjagu Teie veebisaiti sirvivad. Saate teada sellist teavet nagu külastaja riik, praegune URL, viitaja ja palju muud. Mida rohkem teavet Teil on, seda paremat klienditeenindust/tuge saate pakkuda.

Lisateave veebikülastajate funktsiooni kohta.

Teadmusbaasi ressursid

Vaadake meie samm-sammult juhendit selle kohta, kuidas luua oma veebisaidile vestlusnupp.

Kui soovite rohkem teada saada, lugege kõiki reaalajas vestluse funktsioone – LiveAgent.

Want to learn more about LiveAgent?

Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.

FREE LIVE CHAT DEMO
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo