Vestluste jaotamine

Püüate parandada agentide igapäevast efektiivsust?

Aitab otsingust. Automaatne vestluse jaotamine on üks paljudest LiveAgenti funktsioonidest, mis aitavad Teie agentidel uusi vestlusi tõhusalt käsitseda.

LiveAgent pakub mitut võimalust reaalajas vestluse suunamiseks ja jaotamiseks.

Saate valida eelnevalt määratud suunamise valikute hulgast, näiteks:

  • Juhuslik määramine
  • Helista kõigile
  • Maksimaalne koormus

Vestluse suunamise valikud LiveAgentis:

Kiire ja täpse suhtluse tagamiseks määrab LiveAgent vestlused agentidele, kellel on olnud sama kliendiga eelnevaid suhtlusi. Lisaks juhuslikule määramisele on täpsustatud vestluse marsruutimiseks veel kolm võimalust.

Juhuslik määramine

Uued vestlused määratakse juhuslikult ühele vestluseks saadaolevale agendile. See strateegia aitab Teil aja jooksul keskmiselt määrata igale oma agendile sama palju vestlusi.

Keskmine kasutamine

Uued vestlused määratakse agendile, kellel on kõige vähem käimasolevaid vestlusi, et säilitada kõigi saadaolevate agentide võrdne koormus. See strateegia aitab teil jagada tasakaalustatud arvu samaaegseid vestlusi kõigi saadaolevate agentide vahel.

Maksimaalne kasutamine

Maksimaalse kasutuse tagamiseks määratakse uued vestlused agendile, kellel on kõige rohkem käimasolevaid vestlusi. Kui agendil pole vabu vestluspesasid, suunatakse uus vestlustaotlus järgmisele saadaolevale agendile. See strateegia aitab teil maksimeerida vestlusagentide koormust ja lasta teistel agentidel töötada võrguväliste piletitega.

Kõne kõigile

Uus vestlus teavitab kõiki vestluseks saadaolevaid agente kuni üks neist vastab.

Vestluste-jaotamise-funktsioon-LiveAgent

Vestluste maksimaalne arv

Määrake vestluste arv, mida agent saab hallata.

Agendi vestluse prioriteet

Määrake konkreetse agendi jaoks madalam või kõrgem vestluse prioriteet. Uued vestlused suunatakse kõrgeima prioriteediga agentidele. (1 – kõrgeim, 100 – madalaim.)

Agendi-seaded-LiveAgent
Vestluse seaded agendipaneelil

Teised saadaolevad vestluse seaded LiveAgentis:

Suunamise aeg

Vältige tarbetut ooteaega funktsiooniga Suunamise aeg. Marsruutimisaja seadistus võimaldab Teil valida eelistatud aja (sekundites), mille järel vestlus suunatakse ümber, kui esialgne agent ei reageeri/pole saadaval.

Mitteaktiivsuse aeg

Määrake mitteaktiivsuse aeg, et automatiseerida oma vestluspäringud maksimaalseks.

Hingamisaeg

Seadistage “hingamisaeg” ja andke oma agentidele ruumi järgmise külastaja/kliendi jaoks valmistumiseks.

Vestluse-marsruutimise-sätted-LiveAgent

Ettevõtte eelised:

  • Efektiivne töökoormus
  • Kliendirahulolu
  • Paranenud kliendikogemus
  • Säästab aega
  • Madalamad kulud

Try out LiveAgent for free!

Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.

Teised reaalaja vestluse silmapaistvad funktsioonid:

LiveAgenti reaalajas vestlusel on lisaks vestluse suunamisele ja jaotamisele palju funktsioone, mis parandavad üldist kliendikogemust ja tõhusust. Nagu näiteks;

Vestluse ajalugu:

Saate vestluste ajaloo funktsiooniga hõlpsalt teada saada klientide eelnevaid päringuid ning pakkuda kiiret ja tõhusat tuge. Probleemi/olukorra uuesti selgitamine võib kliendile meelehärmi valmistada. See funktsioon võib vältida tarbetut pettumust ja segadust.

Vaadake lisateavet vestluse ajaloo funktsiooni kohta.

Proaktiivsed vestluskutsed

Olge valmis oma kliente proaktiivsete kutsetega kogu klienditee vältel abistama. See funktsioon võib olla kasulik veebisaitidele, millel võib olla kõrge põrkemäär. Kutsudes kliente ennetavalt vestlema, saab seda abi pakkudes ära hoida.
Sellest hoolimata on see funktsioon lihtsalt suurepärane täiendus, andes Teie ettevõttele konkurentsieelise.

Vaadake lisateavet proaktiivsete vestluskutsete funktsiooni kohta.

Veebikülastajad

LiveAgentil on veebikülastajate jaoks eraldi jaotis. Need on külastajad, kes parasjagu Teie veebisaiti sirvivad. Saate teada sellist teavet nagu külastaja riik, praegune URL, viitaja ja palju muud. Mida rohkem teavet Teil on, seda paremat klienditeenindust/tuge saate pakkuda.

Vaadake lisateavet võrgusolevate külastajate funktsiooni kohta.

Teadmusbaasi ressursid

Vaadake meie samm-sammult juhendit selle kohta, kuidas luua oma veebisaidile vestlusnupp.

Kui soovite lisateavet, lugege jaotist reaalajas vestluse funktsioonid – LiveAgent.

Want to learn more about LiveAgent?

Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Want to learn more about LiveAgent?
Slido green logo

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo