Vestluste jaotamine

Püüate parandada agentide igapäevast efektiivsust?

Aitab otsingust. Automaatne vestluse jaotamine on üks paljudest LiveAgenti funktsioonidest, mis aitavad Teie agentidel uusi vestlusi tõhusalt käsitseda.

LiveAgent provides multiple ways of Live Chat routing and distribution.

Saate valida eelnevalt määratud suunamise valikute hulgast, näiteks:

  • Juhuslik määramine
  • Helista kõigile
  • Maksimaalne koormus

Vestluse suunamise valikud LiveAgentis:

To ensure fast and accurate communication, LiveAgent assigns Chats to Agents who’ve had previous communication with chatting customers. Besides random assignment, there are also 3 other options for advanced chat routing.

Juhuslik määramine

Uued vestlused määratakse juhuslikult ühele vestluseks saadaolevale agendile. See strateegia aitab Teil aja jooksul keskmiselt määrata igale oma agendile sama palju vestlusi.

Keskmine kasutamine

New Chats will be assigned to the Agent with the lowest number of running chats to keep the same utilization of all available Agents. This strategy helps you to load a balanced number of concurrent Chats between all available Agents.

Maksimaalne kasutamine

New Chats will be assigned to an Agent with the highest number of running Chats to keep utilization at maximum. Once the Agent has no free chat slots, a new chat request will be routed to the next available Agent. This strategy helps you to maximize the load for chatting Agents and let other Agents work on offline Tickets.

Kõne kõigile

Uus vestlus teavitab kõiki vestluseks saadaolevaid agente kuni üks neist vastab.

Vestluste maksimaalne arv

Määrake vestluste arv, mida agent saab hallata.

Agendi vestluse prioriteet

Määrake konkreetse agendi jaoks madalam või kõrgem vestluse prioriteet. Uued vestlused suunatakse kõrgeima prioriteediga agentidele. (1 – kõrgeim, 100 – madalaim.)

Teised saadaolevad vestluse seaded LiveAgentis:

Suunamise aeg

Vältige tarbetut ooteaega funktsiooniga Suunamise aeg. Marsruutimisaja seadistus võimaldab Teil valida eelistatud aja (sekundites), mille järel vestlus suunatakse ümber, kui esialgne agent ei reageeri/pole saadaval.

Mitteaktiivsuse aeg

Määrake mitteaktiivsuse aeg, et automatiseerida oma vestluspäringud maksimaalseks.

Hingamisaeg

Seadistage “hingamisaeg” ja andke oma agentidele ruumi järgmise külastaja/kliendi jaoks valmistumiseks.

Ettevõtte eelised:

  • Efektiivne töökoormus
  • Kliendirahulolu
  • Paranenud kliendikogemus
  • Säästab aega
  • Madalamad kulud

Try out LiveAgent for free!

Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.

Teised reaalaja vestluse silmapaistvad funktsioonid:

LiveAgenti reaalajas vestlusel on lisaks vestluse suunamisele ja jaotamisele palju funktsioone, mis parandavad üldist kliendikogemust ja tõhusust. Nagu näiteks;

Vestluse ajalugu:

Saate vestluste ajaloo funktsiooniga hõlpsalt teada saada klientide eelnevaid päringuid ning pakkuda kiiret ja tõhusat tuge. Probleemi/olukorra uuesti selgitamine võib kliendile meelehärmi valmistada. See funktsioon võib vältida tarbetut pettumust ja segadust.

Learn more about Chat history feature.

Proaktiivsed vestluskutsed

Olge valmis oma kliente proaktiivsete kutsetega kogu klienditee vältel abistama. See funktsioon võib olla kasulik veebisaitidele, millel võib olla kõrge põrkemäär. Kutsudes kliente ennetavalt vestlema, saab seda abi pakkudes ära hoida.
Sellest hoolimata on see funktsioon lihtsalt suurepärane täiendus, andes Teie ettevõttele konkurentsieelise.

Learn more about the Proactive chat invitations feature.

Veebikülastajad

LiveAgentil on veebikülastajate jaoks eraldi jaotis. Need on külastajad, kes parasjagu Teie veebisaiti sirvivad. Saate teada sellist teavet nagu külastaja riik, praegune URL, viitaja ja palju muud. Mida rohkem teavet Teil on, seda paremat klienditeenindust/tuge saate pakkuda.

Learn more about the Online visitors’ feature.

Teadmusbaasi ressursid

Vaadake meie samm-sammult juhendit selle kohta, kuidas luua oma veebisaidile vestlusnupp.

If you would like to learn more, read about all Live Chat features – LiveAgent.

Want to learn more about LiveAgent?

Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo