Filtrid

Mis on piletifiltrid filtrid?

Piletisüsteemi filtreid saab kasutada piletite leidmiseks teie klienditoe tarkvaras. Saate määratleda “filtreid” kui seadeid, reegleid või nõudeid, mida saab otsingupäringule rakendada, nii et otsingutulemustes kuvatakse ainult neile tingimustele vastavad piletid.

Piletifiltrid on väga sarnased mis tahes muude Internetis kasutatavate filtritega. Näiteks on need võrreldavad Google’i otsingufiltritega, mis aitavad Teil leida asjakohaseid Google’i otsingutulemusi, või TripAdvisori filtritega, mis võimaldavad Teil eelarve ja muude kriteeriumide alusel leida sobiva hotelli, restorani või tegevuse.

Loo filter

Miks on piletifiltrid kasulikud?

Piletifiltrid on kasulikud, kuna need aitavad teil konkreetseid pileteid jälgida. Näiteks kui teie klienditoe tarkvara postkasti on salvestatud suur hulk pileteid, võib tagasi kerimine ja konkreetse pileti otsimine olla keeruline ja aeganõudev. Filtrite abil saate seda teha vaid mõne sekundiga.

Mida täpsemad on Teie filtrid, seda täpsemad on Teie tulemused. Oletame näiteks, et otsite piletit VIP-kliendilt nimega John. Ta on Teie tugiosakonnaga juba aastaid ühendust võtnud, nii et temalt konkreetse pileti leidmine on natuke keeruline. Kuid mäletate, et John esitas otsitava pileti reaalajas vestluse kaudu. Mäletate ka, et tema küsimus oli tehniline.

LiveAgenti filtreeritud piletid

Otsingut saate kitsendada, valides pileti allikaks reaalajas vestluse. Seejärel saate selle veelgi kitsamaks muutmiseks valida sildi filtreerimiseks, mis sisaldab tehnilise toe silti.

Nende filtrite loomine teie piletisüsteemi tarkvaras kitsendab Teie otsingut märkimisväärselt ja hõlbustab Teie soovitud pileti leidmist.

Kuidas LiveAgentis oma pileteid filtreerida?

  1. Logige LiveAgenti
  2. Vajutage Piletid.
  3. Vajutage Kohandatud filter.
LiveAgenti kohandatud filter

4. Valige sobivad filtrite kriteeriumid, nagu staatus, allikas ja sildid.
5. Vajutage Rakenda.

LiveAgent filtri valmimine

Kuidas kasutada kohandatud filtreid?

  1. Logige LiveAgenti
  2. Vajutage Piletid.
  3. Vajutage Kohandatud filter.
  4. Valige sobivad filtri väärtused ja tingimused.
LiveAgent Lisa kohandatud filter
  1. Vajutage Rakenda.

Kuidas kohandatud filtreid luua?

  1. Logige LiveAgenti
  2. Vajutage Piletid.
  3. Vajutage Loo.
LiveAgent Loo filter

4. Nimetage oma filter.
5. Valige sobivad filtri väärtused ja tingimused.

Filtreid saab luua järgmiste tingimuste põhjal:

  • Staatus
  • Allikas
  • Sildid
  • Taotletud (kellegi poolt)
  • Määratud (kellelegi)
  • Mitte määratud
  • Osakond / osakond (välista)
  • Sõnum lisatud (kellegi poolt)
  • Lisatud sõnumid
  • Loodud
  • Muudetud
  • Lahendatud
  • SLA tase
  • Kliendigrupp
  • Ettepanekute kategooria
  • Foorumi kategooria


6. Seejärel valige täiendav filtriteave. Näiteks kui valisite osakonna, valige, milline osakond (nt turundus, IT, müük jne)

LiveAgent Lisa VIP pileti filter

7. Vajutage Loo.

LiveAgenti VIP pileti filter
no

8. Teie piletifilter on nähtav ekraani vasakus servas.

Mis tüüpi filtritingimused on LiveAgentis saadaval?

LiveAgent pakub lugematult filtrivalikuid.

Filtrite tingimuste loend:

Olekufiltri valikud:

  • Vastatud
  • Helistamine
  • Veslemine
  • Rämpspost
  • Kustutatud
  • Uus
  • Avatud
  • Lahendatud
  • Edasi lükatud

Allika filtrite valikud:

  • Vestlusnupp
  • Kontaktivorm
  • E-post
  • Facebook
  • Facebooki sõnum
  • Kutse
  • Foorum
  • Ettepanek
  • Kõne
  • Kõne vidin
  • Twitter
  • Instagram
  • Viber

Sildi filtrite valikud:

  • Sisaldab
  • Sisaldab ühte neist
  • On tühjad
  • Ei ole tühjd

Täiendavad filtrid:

  • Teema nagu
  • Taotletud (kellegi poolt)
  • Määratud (kellelegi)
  • Mitte määratud
  • Osakond
  • Osakond (välista)
  • Sõnum lisatud (kellegi poolt)
  • Sõnum
  • Loodud
  • Muudetud
  • SLA tase
  • Ettepaneku kategooria
  • Foorumi kategooria
  • Sildid
  • Sildid välistavad
  • Platvorm
  • Tellimuse staatus
  • Prioriteet
  • Staatus
  • Kategooria
  • URL
  • Postiaadress
  • Teie positsioon
  • Ettevõte
  • Kõik Teie loodud kohandatud piletiväljad

Kas ma saan oma pileteid mitme väärtusega korraga filtreerida?

Jah! LiveAgenti klienditoe tarkvara suudab Teie pileteid piiramatu arvu väärtustega filtreerida.

Search for tickets with ease

Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.

Kas piletifiltreid värskendatakse reaalajas?

Salvestatud piletifiltreid ei värskendata reaalajas. Seetõttu ei kajasta filtri nime kõrval kuvatud „Avatud” ja „Uus” piletite arv sageli filtris näidatud piletite arvu. Kui aga filtrile klõpsate, värskendatakse numbrit.

Filtreid uuendatakse umbes iga 2 sekundi kuni 10 minuti järel. See aeg on iga salvestatud piletifiltri puhul erinev ja sõltub filtri tingimustest. Näiteks arvutatakse peidetud filtrid uuesti ainult iga 5–10 minuti järel. Teisest küljest uuendatakse aktiivseid filtreid, millel on vaid mõned avatud ja uued piletid, iga 2 sekundi järel. Aktiivseid filtreid 99+ piletiga värskendatakse harvem. Lisaks, kui olete loonud keeruka otsingufiltri, mille tulemuse laadimiseks kulub vähemalt 30 sekundit, ei värskendata seda sagedamini kui iga 32 sekundi järel.

Mis on globaalsed piletifiltrid?

Kui olete oma LiveAgent konto omanik, saate luua globaalseid piletifiltreid. Globaalsed piletifiltrid määratlevad vaikimisi piletifiltrid kõigile või teatud agentidele. See säte tagab, et Teie agentidel on selge piletite ülevaade ja nende tähelepanu ei häiri teistele agentidele või osakondadele saadetud piletid.

Globaalsete piletifiltrite seadistamine

  1. Logige LiveAgenti
  2. Vajutage Seadistamine.
  3. Vajutage Süsteem.
  4. Vajutage Piletifiltrid.
  5. Vajutage Lisa filter.
LiveAgent Loo globaalne filter

6. Nimetage oma filter.
7. Tühjendage märkeruut „Nähtav kõigile agentidele”.
8. Lisage agendid või osakonnad, kellele antud filter nähtav peaks olema.
9. Valige filtri väärtused.
10. Vajutage nupul Loo.

LiveAgent Globaalne filter

Olemasoleva piletifiltri muutmine globaalseks piletifiltriks

  1. Logige LiveAgenti
  2. Vajutage Seadistamine.
  3. Vajutage Süsteem.
  4. Vajutage Piletifiltrid.
  5. Valige olemasolev piletifilter, klõpsates nupul Muuda (pliiatsiikoon).
  6. Kui soovite, et piletifilter oleks kõigile Teie tugiagentidele nähtav, veenduge, et ruut „Nähtav kõigile agentidele” oleks märgitud. Kui soovite, et see oleks nähtav ainult mõnele agendile, tühjendage ruut ja valige, millised agendid või osakonnad peaksid piletifiltrit nägema.
  7. Vajutage Salvesta.
LiveAgent Redigeeri globaalset filtrit

Piletifiltri kasutusjuhtude näited

Kuvatakse piletid, mis on määratud kindlale agendile

Oletame, et üks Teie kolleegidest läheb puhkusele ja Teie ülesandeks on katta tema eest äraoleku ajal. Üks võimalus tagada, et vastate kõigile neile määratud piletitele, on filtri loomine, mis sisaldab kõiki puhkama läinud agendi pileteid.

Täna loodud piletite näitamine

Teise näite puhul oletame, et soovite kuvada kõik täna loodud piletid, kuna otsite konkreetset päringut. Jällegi võimaldavad piletifiltrid seda hõlpsalt teha.

Teadmusbaasi ressursid

Valmis hõlpsasti pileteid otsima?

Otsimise hõlbustamiseks filtreerige pileteid kanali, kliendi või mõne muu kohandatud filtri järgi. Krediitkaarti pole vaja. Alustage oma tasuta kõikehõlmava 14-päevase prooviperioodiga juba täna.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mis on piletisüsteemi filtrid?

Piletifiltreid saab kasutada piletite leidmiseks teie kasutajatoe tarkvaras. Saate määratleda “filtreid” kui seadeid, reegleid või nõudeid, mida saab otsingupäringule rakendada, nii et otsingutulemustes kuvatakse ainult neile tingimustele vastavad piletid.

Miks on piletifiltrid kasulikud?

Piletifiltrid on kasulikud, kuna need aitavad teil konkreetseid pileteid jälgida. Näiteks kui teie kasutajatoe tarkvaras on salvestatud suur hulk pileteid, võib konkreetse pileti otsimine tagasi kerides olla keeruline ja aeganõudev. Filtrite abil saate seda teha vaid mõne sekundiga.

Kust leida filtrid LiveAgentis?

LiveAgentis leiate filtrid Piletite jaotisest. Seal saate luua filtreid, mis sorteerivad pileteid vastavalt teie määratud tingimustele. Kategooriaid saab vabalt luua nii antud pileti teenindusastme kui ka allika (nt Facebook, veebisait, telefonikõne) järgi.

Kes saavad LiveAgenti filtreid redigeerida?

Filtreid saab lisada iga agent oma äranägemise järgi. Need on mõeldud peamiselt piletite töö ja toimimise parandamiseks. Tänu sobivale jaotusele leiate kiiresti konkreetsete kategooriate pileteid. Näiteks saate sõnumeid filtreerida vastavalt konkreetse pileti tegevuste etapile või filtreerida päringu allika järgi.

Kas pileteid saab filtreerida korraga mitut väärtust kasutades?

Jah! LiveAgenti kasutajatoe tarkvara suudab teie pileteid piiramatu arvu väärtustega filtreerida.

    Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

    ×
    Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

    Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

    Plaani demo