SpamAssassin integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Enne pistikprogrammi aktiveerimist veenduge, et SpamAssassin oleks installeeritud Teie serverisse.
- Logige oma LiveAgenti juhtpaneelile ja vajutage Seadistamine
- Klõpsake nuppu Süsteem ja Pistikprogrammid
- Leidke SpamAssassin pistikprogrammide loendist. Selle aktiveerimiseks klõpsake liugurit.
- Klõpsake nuppu Seadista ja sisestage oma SpamAssassini serveri IP või hostinimi ja SpamAssassini teenuse pordi number.
- Lisaks saate rämpsposti tuvastamise kvaliteedi parandamiseks märkida „Õpeta”. Hoiatus: peab olema lubatud SpamAssassini serveris.
- Navigeerige Seadistamine>E-post>Meilikontod, valige oma LiveAgenti ühendatud e-posti aadress ning vajutage Lisa
- Märkige “Process with SpamAssassiniga”
Mis on SpamAssassin?
Apache SpamAssassin on arvutiprogramm, mida kasutatakse rämpsposti filtreerimiseks. See kasutab mitmesuguseid rämpsposti tuvastamise meetodeid, sealhulgas DNS-i ja häguse kontrollsumma meetodeid, Bayesi filtreerimist, väliseid programme, musta nimekirja ja veebiandmebaase.
Kuidas seda kasutada?
Filtreerige sissetulevad kirjad SpamAssassini rämpsposti filtri kaudu. Rämpspostiks märgitud kirjad on endiselt leitavad rämpspostiks märgitud piletitest.
Frequently Asked Questions
Mis on SpamAssassin?
SpamAssassin on arvutiprogramm, mis aitab rämpsposti automaatselt tuvastada.
Kuidas LiveAgentis SpamAssassini integratsiooni kasutada?
SpamAssassini integreerimine loob Teie klienditeenindajatele veelgi tõhusama töövoo, filtreerides Teie meilidest kõik rämpspostid. Selle tulemusel saavad Teie agendid keskenduda olulisematele ülesannetele, mitte lõputule rämpsposti sorteerimisele.
Antud tekst räägib müügi valdkonna klienditeenindusest ning pakub välja erinevaid võimalusi, kuidas klientidele kõnele kutsumist kõnekaks ja meeldejäävaks muuta. Artiklis mainitakse ka LiveAgent tarkvara, mille abil saab videokõnesid pidada. Lisaks tutvustatakse tasuta veebivestluse võimalusi ja nende kasulikkust klienditeeninduses ning Ucraft LiveAgenti klienditeeninduse tarkvara funktsioone, integreerimisi ja partnerprogrammi. Tekst rõhutab ka telefonikõnede olulisust ja otsest suhtlust klientidega.
The given text describes LiveAgent, a customer service software that includes a call center, complaint management system, and email management system. It also provides information on pricing, integrations, and partner programs. The software has been provided by Quality Unit, LLC since 2004. The text includes contact information for the sales team and the option to plan a demo. The website uses cookies, and consent is required before contacting.