Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Tagasiside palumise e-kirja mall

Tagasiside palumise e-kirja mall

Tänasel digiajastul peate oma kliente kohtlema nii, nagu nad oleks Teie partnerid. Ärge kulutage liiga palju aega väikesele jutule, selle asemel kuulake oma kliente! Teie praegused ja potentsiaalsed kliendid saavad Teile pakkuda palju teavet, mis aitab Teil suurendada müüki, luua rohkem kvaliteetseid müügivihjeid ja lihtsalt parandada klientide lojaalsust.

Selleks saate kasutada üht kõige elementaarsemat ja tõhusamat suhtluskanalit – e-posti.

Tagasiside palumise e-kirja mall
LiveAgent võimaldab Teil saata e-kirju ja konserveeritud sõnumeid

Võite ju mõelda: “Aga me teeme oma meiliturundusega juba head tööd.” See on võimalik, kuid alati on arenguruumi. Miks mitte kasutada e-kirju, et tugevdada oma suhteid loendis olevate kontaktidega, et nad jääksid kauemaks lojaalseks ja muutuksid aktiivsemaks? On olemas teatud tüüpi meilid, mida nimetatakse tagasiside palumise meilideks, mis aitavad Teil potentsiaalsete ja olemasolevate klientidega suhelda ja luua sisukaid sidemeid.

Tagasiside taotluse meil on lihtne ja loominguline viis klientide kaasamiseks ja neilt tagasiside saamiseks, mis omakorda võib aidata Teil oma tulevasi turundussõnumeid ja toodet täiustada.

Mis on tagasiside taotluse e-kiri? Miks see oluline on?

Enne detailidesse laskumist on vaja selgitada, miks on klientidelt tagasiside kogumine nii oluline. Ettevõtted ei investeerinud päris pikalt aega ega ressursse oma klientide tundmaõppimisse.

See on viga, sest klientidelt nende arvamuse küsimine võimaldab Teil rohkem teada saada inimeste kohta, kes Teie tooteid on valmis ostma. Näiteks see, millised on nende vajadused ja kuidas neid saab rahuldada.

Seetõttu on tagasiside küsimise peamine mõte hankida väärtuslikku vahetut teavet, mis aitab Teil parandada ja areneda oma ettevõtet, tooteid või teenuseid.

Küsides oma praegustelt klientidelt tagasisidet, saate teada, kas nad on rahul, mida saaks parandada ja millised nende vajadustest ei ole rahuldatud.

Tagasiside palumise e-kirja mall
LiveAgent integreerub NiceReplyga ja võimaldab Teil koguda tagasisidet iga saadetud meili kohta

Kogu selle teabe analüüsimine ja arukate järelduste tegemine võimaldab Teil:

  • Mõistke oma kliente. Klientide ennetav kuulamine võimaldab Teil neid paremini tundma õppida ja mõista neid tarbijatena. Saate teada, mida nad Teie teenustelt ootavad, ja uurida nende vajadusi. See ei tähenda ainult kaebuste või päringute kuulamist.
  • Hoidke olemasolevaid kliente. Need, kes tunnevad, et neid kuulatakse ja hinnatakse, jäävad palju tõenäolisemalt Teie ettevõttele truuks. Laske klientidel seda tunda, küsides regulaarselt nende arvamust ja võimalusel tutvustades nende pakutavaid parandusi.
  • Suurendage olemasolevate klientide lojaalsust. Kliendi kogemuste parandamine nende vajadusi kuulates ja neile vastates aitab tõsta kliendi rahulolu Teie ettevõttega. Sel viisil klientide lojaalsust suurendades võite saada endale brändisaadikuid, kes soovitavad Teie teenuseid teistele.

Kuidas peaksite siis oma klientidelt tagasisidet küsima? Kasutades vana head e-kirja.

Näited tagasiside päringu meilimallide teemaridade kohta

  • Soovime teada Teie arvamust [toote/teenuse] kohta
  • Kuidas meil läks, [nimi]?
  • Jagage oma mõtteid [toote/teenuse/ettevõtte] kohta
  • Täname, et ostsite [toode/teenus]. Kuidas Teie teenindus oli?
  • Me peame rääkima, [nimi]…
  • Kuidas Teie kogemus oli?
  • Nii et mida Te arvate?
  • Vaadake üle oma kogemus [ettevõttega]
  • Teil on [aega], et jagada oma mõtteid [toote/teenuse] kohta

Tagasiside taotluse meilimalli ideed

Tagasiside palumise e-kirja mall – pärast ühist projekti

“Kuidas meil läks” tagasiside palumise e-kirja mall

Hinnake ostetud tooteid tagasiside taotluse e-kirja mall

Täname Teid ühise projekti eest tagasiside päringu meilimall

Jagage oma mõtteid video kaudu tagasiside taotluse meilimall

Tagasiside palumise e-kirja mall – näpunäited ja parimad tavad järgimiseks

Pange alus siirusele

Enne küsimuste esitamist selgitage, kui oluline on Teie jaoks oma tootele või teenusele väärtuse lisamine. Öelge oma klientidele, et soovite nende kogemustest õppida, et saaksite end pidevalt täiustada ja tagada hea teeninduse ka tulevikus.

Väljendage oma tunnustust juba ette ja andke oma klientidele teada, et mõistate nende aja väärtuslikkust, mistõttu hindate väga nende poolt antud tagasisidet.

Küsige klientidelt, millised elemendid/funktsioonid neile meeldivad

Vastused sellele küsimusele aitavad Teil tuvastada kõik “head” asjad, mida teete.

Küsige klientidelt, mida nad sooviksid, et Te kõrvaldaksite

See punkt on ülioluline. See tähendab klientidelt küsimist, millised ostu-/teeninduskogemuse osad neile ei meeldinud.

Pöörake neile vastustele erilist tähelepanu. Kui Te nõuannete järgi ei tegutse, pole Teil vabandust, kui midagi sarnast kordub teiste klientidega.

Tagasiside päringu e-kiri – korduma kippuvad küsimused 

Millal peaksite saatma tagasiside taotluse meili?

Lahendamise aeg

See sõltub tõesti Teie toote või teenuse spetsiifikast. Ärge siiski liiga kaua oodake, sest tõenäoliselt unustavad kliendid Teie ettevõttega saadud kogemused (kui see just eriti negatiivne ei olnud). Tagasiside taotluse meili saatmine kuni 5 päeva jooksul pärast ostu on hea mõte.

Kas peaksin saatma tagasiside päringu meili isegi siis, kui tean, et teatud klient pole minu toote/teenusega rahul?

Klientide kadumise määr kurb nägu

Jah, peaksite hoolima kõigi oma klientide kogemustest ja mitte ignoreerima neid, kes on avaldanud Teie toote või teenuse kohta negatiivset arvamust. Igasugust negatiivset tagasisidet tuleks põhjalikult analüüsida ja käitleda, et aidata Teil oma tooteid ja teenuseid täiustada.

Ready to put our feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Millal peaksite saatma tagasiside taotluse meili?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Soovitatav on saata tagasiside päring meilile kuni 5 päeva jooksul pärast ostu sooritamist. Seega ei unusta kliendid Teie ettevõttega suhtlemist. See sõltub aga Teie toote või teenuse spetsiifikast. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas peaksin saatma ka rahulolematule kliendile tagasiside taotluse meili?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jah, peaksite hoolima kõigi oma klientide kogemustest ja mitte ignoreerima neid, kes on avaldanud Teie toote või teenuse kohta negatiivset arvamust. Igasugust negatiivset tagasisidet tuleks põhjalikult analüüsida ja käitleda, et aidata Teil oma tooteid ja teenuseid täiustada.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mida peaksite tagasiside taotluse meili kirjutama?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Väljendage oma tunnustust juba ette ja andke oma klientidele teada, et mõistate nende aja väärtuslikkust, mistõttu hindate nende poolt antud tagasisidet.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo