Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Slacki märguanded

Slack on tuntud pilvepõhine kiirsõnumiplatvorm. Slacki kasutatakse töökaaslastega ühenduse loomiseks ja nendega koheselt vestlemiseks tööga seotud probleemidest, projektidest või isegi seisaku ajal juhusliku vestluse pidamiseks. Slack on populaarne, kuna see on lihtne ning paljud ettevõtted hakkasid seda kasutama oma peamise suhtluskanalina. Slack algas lihtsa projektina, mille eesmärk oli muuta klientide tagasiside prioriteediks ja pakkuda lihtsat ruumi ettevõtete vaheliseks suhtlemiseks. Seetõttu pole ime, et Slackist sai kogu maailma ettevõtete jaoks kõige populaarsem sõnumsideplatvorm.

Iga kord kui keegi saadab Teile sõnumi, saate märguande. Kõik on ühendatud üheks keskuseks alates müügist, personalist kuni tootearenduseni.

Aga kuidas on lood klienditoega? Slacki ja LiveAgenti parimaks kasutamiseks oleme kasutusele võtnud uue funktsiooni, mis hoiab Teid kursis ka siis, kui tegelete muude asjadega. Teie klienditeenindusoskused jäävad teravaks.

LiveAgent teeb Slacki märguannete abil piletite jälgimise lihtsamaks.

Ärge kunagi jätke kliendi päringut kahe silma vahele isegi siis, kui arutate muid ideid. Teavitage oma agente uusimatest uuendustest Slacki ja LiveAgenti integratsiooni abil. 

Peamised eelised

  • Ärge enam unustage pileteid, kui tegelete Slackimisega

LiveAgenti Slacki integratsiooni näete, mis Teie piletitega toimub, samal ajal kui Slackis äri ajate. Iga kord, kui uus pilet avatakse, lahendatakse või kui saate kliendilt vastuse, hoitakse Teid Slacki teavituspaneeli kaudu kursis.

  • Uurige reeglite kohta olulisi värskendusi

Saage teada, kas Teie LiveAgenti reeglite seadistuses on midagi olulist muutunud. Iga kord, kui Slackis viibimise ajal reeglit muudetakse, saate selle kohta märguande.

  • Lihtne seadistada

Seadistamine on LiveAgenti seadistamise paneelilt lihtne ja võtab aega vaid mõne minuti. Kõik on kiiresti tehtav ja seadistatud, nii et saate keskenduda olulistele asjadele.

  • Hoidke agendid kursis

Saatke LiveAgentilt Slackile sõnumeid, et arutada ideid, anda nõu või hoida oma agendid kursis valikuga „saada Slacki sõnum”.

  • Kohandage oma märguandeid

Märguannete malle saab hõlpsasti oma eelistuste järgi kohandada.

Say goodbye to unanswered tickets

Get Slack notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Ettevõtte hüved

  • Slacki integratsioon säästab teie väärtuslikku aega, olles pidevalt kursis Teie juhtpaneelil toimuvaga
  • Automaatsed märguanded äsja loodud piletite, olemasolevate piletite ja uute reeglite kohta
  • Informeerige oma agente Slackis läbi LiveAgenti, saates sõnumioma kanalisse
  • Lihtne rakendada, ei vaja keerulisi protseduure

Rakendamine ja seadistamine

Slacki märguannete seadistamist on lihtne ise teha. Ärge kunagi laske kellelgi kahe silma vahele jätta pileteid või olulisesiuuendusi oma reeglites. Seadistamiseks on vaja teha vaid mõned allolevad sammud.

1. Samm

Esimene samm on Slack-funktsiooni seadistamine. Selle leiate LiveAgenti administraatori paneelilt funktsioonide loendist. Minge Seadistustesse ja leidke Slack.

2. Samm

Kui aktiveerimine on lõpule viidud, klõpsake nuppu “Lisa Slacki”. Nupp ilmub uuesti Slacki seadistuste valikusse. Seejärel avaneb tavaline autoriseerimise aken.

3. samm

Kui olete oma Slacki LiveAgentiga integreerimise edukalt lõpetanud, saate seadistada uue reegli toimingu „Saada Slacki teade”. Igal agendil on ka võimalus jaotises „Muuda profiili” määrata Slacki märguanded. Pärast Slacki seadistamist tuleb otse Slackis kasutaja kinnitustesti sõnum saata.

Kas olete valmis proovima? Järgige neid kolme lihtsat sammu ja proovige saata pilet oma LiveAgenti juhtpaneelilt, et näha selle toimivust. Märguannete kohandamine on piisavalt lihtne. Minge lihtsalt Slacki konfiguratsiooni ja vaadake kõiki võimalusi. Valige endale kõige paremini sobiv.

Kas olete valmis slackimisest üle saama?

Slack ja LiveAgent on mõlemad väga võimsad tööriistad, millest igaühel on erinev eesmärk. Stabiilse, usaldusväärse ja intuitiivse tarkvara hankimine on Teile ja Teie ettevõttele alati väärtuslik investeering. Slack kui suhtlusvahend on hindamatu väärtusega ning koos Slacki ja LiveAgentiga on Teie ettevõte valmis õitsema, Teie agente teavitatakse alati värskendustest ning Teie klientide eest hoolitsetakse alati kiiresti ja tõhusalt. Määratlege tugiteenust täiesti uuel viisil ja jagage oma kanalites näiteid heast klienditeenindusest.

Miks mitte ise järgi proovida? LiveAgent pakub suurepärast hinnakujundust ja usaldusväärset tuge mõistliku hinna eest. Vaadake meie paindlikke hinnakavasid või proovige seda tasuta.

„Otsisime Kayakole asendajat, mis meid tõsiselt masendas. Algul proovisime Freshdeski, aga kui ma Live Agenti otsa sattusin, olin müüdud.
LiveAgenti parim osa on viis, kuidas ta agentidele pileteid jagab. See pakub meie klienditeenindajatele pidevat ülesannete voogu ja hoiab ära kõige lihtsamate ülesannete valimise enne raskemaid. Samuti on suurepärane, et sellel on nii palju funktsioone. Isegi kui Te neid kõiki ei vaja, leiate kindlasti kõik vajalikud asjad. ”  Sampo S G2

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo