Slack on hästi tuntud pilvepõhine kiirsuhtlusplatvorm. Slacki kasutatakse töökaaslastega kontakteerumiseks ja tööga seotud probleemide, projektide või isegi juhuslike vestluste pidamiseks. Tarkvara on populaarne, kuna see on lihtne ja paljud ettevõtted hakkasid seda oma peamise suhtluskanalina kasutama. Slack on alguse saanud lihtsast projektist, mille eesmärk oli muuta klientide tagasiside prioriteediks ja pakkuda lihtsat ruumi ettevõtetesiseseks suhtluseks. Seetõttu pole ime, et Slackist sai kõige populaarsem sõnumsideplatvorm ettevõtetele üle kogu maailma.

Saate märguande iga kord, kui keegi saadab teile või teie kanalile sõnumi. Kõik alates müügist, personaliosakonnast või tootearendusest on ühendatud ühtseks keskuseks.
Aga kuidas on lood klienditoega? Slacki ja LiveAgenti parimaks kasutamiseks oleme kasutusele võtnud uue funktsiooni, mis hoiab Teid kursis ka siis, kui tegelete muude asjadega. Teie klienditeenindusoskused jäävad teravaks.
LiveAgent teeb Slacki märguannete abil piletite jälgimise lihtsamaks.
Ärge jääge ilma ühestki kliendi päringust isegi siis, kui arutate muid ideid. Andke oma agentidele teada uusimatest uuendustest Slacki ja LiveAgenti integratsiooniga.
Peamised eelised
- Never miss a single ticket while you’re Slack-ing
LiveAgenti Slacki integratsiooniga näete Slackis tegutsedes oma piletitega toimuvat. Iga kord, kui pilet avatakse, lahendatakse või kui saate kliendilt vastuse, hoitakse teid Slacki teavituste paneeli kaudu kursis.
- Find out important updates about rules
Vaadake, kas teie LiveAgenti reeglite seadistuses on midagi olulist muutunud. Iga kord, kui Slackis viibides reeglit muudetakse, teavitatakse teid sellest.
- Easy setup
Seadistamine on LiveAgenti seadistamise paneelilt lihtne ja võtab aega vaid mõne minuti. Kõik on kiiresti tehtav ja seadistatud, nii et saate keskenduda olulistele asjadele.
- Keep your agents in touch
Saatke LiveAgentilt Slackile sõnumeid, et arutada ideid, anda nõu või hoida oma agendid kursis valikuga „saada Slacki sõnum”.
- Customize your notifications
Märguannete malle saab hõlpsasti oma eelistuste järgi kohandada.
Say goodbye to unanswered tickets
Get Slack notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Ettevõtte hüved
- Slack integration saves you valuable time by being constantly aware of what is happening in your dashboard
- Automatic notifications about newly created tickets, existing tickets, and new rules
- Inform your agents on Slack through LiveAgent easily by sending a message to your channel
- Easy to implement, no complicated procedures
Rakendamine ja seadistamine
Slacki märguannete seadistamist on lihtne ise teha. Ärge kunagi laske kellelgi kahe silma vahele jätta pileteid või olulisesiuuendusi oma reeglites. Seadistamiseks on vaja teha vaid mõned allolevad sammud.
1. Samm
Esimene samm on Slack-funktsiooni seadistamine. Selle leiate LiveAgenti administraatori paneelilt funktsioonide loendist. Minge Seadistustesse ja leidke Slack.
2. Samm
Kui aktiveerimine on lõpule viidud, klõpsake nuppu “Lisa Slacki”. Nupp ilmub uuesti Slacki seadistuste valikusse. Seejärel avaneb tavaline autoriseerimise aken.
3. samm
Kui olete oma Slacki LiveAgentiga integreerimise edukalt lõpetanud, saate seadistada uue reegli toimingu „Saada Slacki teade”. Igal agendil on ka võimalus jaotises „Muuda profiili” määrata Slacki märguanded. Pärast Slacki seadistamist tuleb otse Slackis kasutaja kinnitamise testisõnum saata.
Kas olete valmis proovima? Järgige neid kolme lihtsat sammu ja proovige saata pilet oma LiveAgenti juhtpaneelilt, et näha selle toimivust. Märguannete kohandamine on piisavalt lihtne. Minge lihtsalt Slacki konfiguratsiooni ja vaadake kõiki võimalusi. Valige endale kõige paremini sobiv.
Kas olete valmis slackimisest üle saama?
Slack ja LiveAgent on mõlemad väga võimsad tööriistad, millest igaühel on erinev eesmärk. Stabiilse, usaldusväärse ja intuitiivse tarkvara hankimine on Teile ja Teie ettevõttele alati väärtuslik investeering. Slack kui suhtlusvahend on hindamatu väärtusega ning koos Slacki ja LiveAgentiga on Teie ettevõte valmis õitsema, Teie agente teavitatakse alati värskendustest ning Teie klientide eest hoolitsetakse alati kiiresti ja tõhusalt. Määratlege tugiteenust täiesti uuel viisil ja jagage oma kanalites näiteid heast klienditeenindusest.
Miks mitte ise järgi proovida? LiveAgent pakub suurepärast hinnakujundust ja usaldusväärset tuge mõistliku hinna eest. Vaadake meie paindlikke hinnakavasid või proovige seda tasuta.
„Otsisime Kayakole asendajat, mis meid tõsiselt masendas. Algul proovisime Freshdeski, aga kui ma Live Agenti otsa sattusin, olin müüdud.
LiveAgenti parim osa on viis, kuidas ta agentidele pileteid jagab. See pakub meie klienditeenindajatele pidevat ülesannete voogu ja hoiab ära kõige lihtsamate ülesannete valimise enne raskemaid. Samuti on suurepärane, et sellel on nii palju funktsioone. Isegi kui Te neid kõiki ei vaja, leiate kindlasti kõik vajalikud asjad. ” Sampo S G2
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme, pakkudes kohest tuge ja võimalust suhelda mitme kliendiga korraga. Vestluste ärakirjad ja tagasiside aitavad parandada teenuse kvaliteeti.
LiveAgenti veebiseminar 2: E-post, automatiseerimine, SLA
LiveAgenti veebiseminar 2 tutvustab e-posti, automatiseerimise ja SLA kasutamist. Selle eesmärk on aidata firmadel parandada klientide päringute haldamist.
LiveAgenti veebiseminar 1: Sissejuhatus & Üldine ülevaade
LiveAgentiga on võimalik hallata klienditoe toiminguid tõhusalt, kasutades tarkvara funktsioone. Veebiseminarid pakuvad lisateavet ja praktilisi näpunäiteid, et parandada klientide rahulolu.