Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ettevõtted

Mis on kasutajatoe ettevõtted?

LiveAgent`i ettevõtete funnktsioon võimaldab teil koguda ja salvestada infot ettevõtete ja organisatsioonide kohta oma kasutajatoe tarkvarasse. Kassalvestate põhiinfot või lisate põhjalikke kohandatud väljasid on teie otsustada.



Näiteks saate luua kohandatud kontaktiväljasid, mis sisaldavad ettevõtte kliendi ID-d, ettevõtte aastapäeva või muud infot. Võimalused on lõputud, seega mõelge läbi, milline ettevõtte info on teie jaoks oluline, ärge kartke loominguliseks muutuda. 


Ettevõtted

Lisaks info kogumisele on ettevõtte profiilid suurepärane moodus oma kontaktide organiseerimiseks. Näiteks, kui töötate ühest ettevõttest mitme inimesega, saate lisada nende kontaktikaardi nende ettevõtte profiili alla. 


Mis tüüpi infot saate ettevõtte funktsiooniga salvestada?

  • Ettevõtte nimi
  • Ettevõtte logo
  • E-maili aadressid
  • Telefoninumbrid
  • Kontaktgrupid

  • Ajavöönd
  • Keel
  • Märkus
  • Kohandatud kontaktiväljad
Ettevõtted

Kust ma leian kasutajatoe ettevõtete funktsiooni?

  1. Logige LiveAgent’i
  2. Klikkige Kliendid.

  3. Klikkige Ettevõtted.

Kuidas LiveAgent`is ettevõtteid üles leida?

Kuidas saan ettevõtte profiili luua?

  1. Logige LiveAgent’i
  2. Klikkige Kliendid.

  3. Klikkige Ettevõtted.

  4. Klikkige oranžil Loo nupul.

  5. Täitke ära kõik vajalikud väljad ning klikkige Loo.


Valikuline: Klikkige Märkused, et lisada ettevõtte kohta privaatne märkus. See märkus võib sisaldada ettevõtte kirjeldust, tegevusvaldkonda, seda kes on C-taseme juhid, jne.


Kuidas saan luua kohandatud ettevõtte kontativäljasid?

Olenevalt olukorrast, järgige juhiseid A või B.

A) Luues ettevõtte profiili ja lisades kohandatud välja

  1. Logige LiveAgent’i
  2. Klikkige Kliendid.

  3. Klikkige Ettevõtted.

  4. Klikkige oranžil Loo nupul.

  5. Täitke ära kõik vajalikud väljad.

  6. Klikkige Lisa väli.

ettevõtetele kohandatud välja lisamine

7. Klikkige Loo väli.
8. Seadke oma kohandatud kontaktiväljale üles koodnimi. Näiteks, see võib olla midagi nagu “kliendi_id” või “töö- aaastapäev.” Palun pange tähele, et koodis on lubatud kasutada võib ainult väiketähti, numbreid, sidekriipse või allajoonimist.
9. Nimetage oma kohandatud kontaktiväli. Seekord saate selle nimetada “Kliendi ID” või “Töö Aastapäev”, ilma vormingu piranguteta.
10. Klikkige Tüüp ja valige teile kõige paremini sobivam sisendi võimalus. Näitels, saate valida tekstilahtri, loendilahtri, märkeruudu, märkeruutude rühma või postiaadressi vahel.


Valikuline: Klikkige kirjeldusel ja kirjutage kohandatud väljale kirjeldus. Seline selgitus saab teile ja teie personalile seoses kontaktiväljaga täiendavat infot anda.

11. Valige Nähtavus ja valige, kas soovite, et kohandatud väli oleks ettevõtte profiili luues nähtav.
12. Klikkige Loo.
13. Täitke ära kohandatud kontaktiväli.
14. Klikkige Salvesta.

B.) Olemasolevate ettevõtte profiilile kohandatud välja lisamine

  1. Logige LiveAgent’i
  2. Klikkige Kliendid.

  3. Klikkige Ettevõtted.

  4. Klikkige ettevõttel, millele soovite kohandatid kontaktivälja luua. 


  5. Järgige juhendi A. samme 6-14

Manage company contacts with ease

Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Kuidas ettevõttele kontakte lisada?

  1. Logige LiveAgent’i
  2. Klikkige Kliendid.

  3. Klikkige Ettevõtted. Olenevalt oma olukorrast, järgige juhiseid A või B.

A) Ettevõtte profiili loomine ja sellele kontakti lisamine

  1. Logige LiveAgent’i
  2. Klikkige Kliendid.

  3. Klikkige Ettevõtted.

  4. Klikkige oranžil Loo nupul.

  5. Täitke ära kõik vajalikud väljad ja klikkige Loo.

Valikuline: Klikkige Märkused, et lisada ettevõtte kohta privaatset märkust. Märkus võib sisaldada mõningaid detaile ettevõtte kohta, millega see tegeleb, kes on selle juhid, jne.

6. Klikkige Kontaktid.
7. Klikkige oranžil Loo nupul. 
8. Klikkige vasakpoolsel märkeruudul iga kontakti nime kõrval ja nimetage valitud kontakt.  Saate valida nii palju kontakte, kui soovite. 9. Klikkige valgel Lisa Ettevõte nupul, mis on otsiguriba kõrval. 

B) Olemasolevale ettevõttele kontaktide lisamine

  1. Logige LiveAgent’i
  2. Klikkige Kliendid.

  3. Klikkige Ettevõtted.

  4. Klikkige ettevõttel, millele soovite kontakte lisada.

  5. Klikkige Kontaktid.

  6. Klikkige vasakpoolset märkeruudul iga kontakti nime kõrval, et kontakti valida. Saate valida nii palju kontakte, kui soovite.

  7. Klikkige Lisa Ettevõte nupul, mis asub otsinguriba kõrval.

Ettevõtted

Kas ma pean ettevõtetele kontaktid lisama?

Ettevõtetele kontaktide lisamine on valikuline. Siiski on see funktsioon äärmiselt kasulik. See võib aidata ühelt ettevõttelt saabuvatel kõigil sõnumitel silma peal hoida, mis on eriti kasulik, kui suhtlete mitme inimesega ühest ettevõttest.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Kas kontakti on võimalik siduda enam, kui ühe ettevõttega?

Kahjuks pole võimalust lisada kontaktile rohkem, kui ühte ettevõtet. Siiski, kui soovite muuta kontaktiga seonduvat ettevõtet, saate kustutada kontakti esialgse ettevõtte alt ja lisada selle uue ettevõtte alla.

Kuidas saan kasu kontaktide organiseerimisest ettevõtete alla?

Organiseerides kontaktid ettevõtete alla võib see parandada teie töövoogu. Nii tehes võimaldate vaadata kõiki sedeleid ettevõtte kontaktide alt kõigest ühe klikiga. Konkreetse ettevõtte kõigi sedelite nägemiseks, palume järgida järgmisi samme.

  1. Logige LiveAgent’i
  2. Klikkige Kliendid.

  3. Klikkige Ettevõtted.

  4. Klikkige Sedelid.

Valikuline: Selleks, et kitsendada otsinguid veelgi, klikkige Kohandatud Filter ja valige sedeli staatus, allikas, sildid või muud kohandatud filtrid.


Ettevõtted

Teadmistebaasi allikad

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Valmis ettevõtte kohtakte kergusega haldama?

Soovite töötada suurte organisatsioonidega? Lisage iga kontakt ettevõtte alla, et panna nende sedel postkastis silma paistma. Proovige seda täna. Krediitkaarti ei nõuta. Alustage tasuta 14-päevase prooviperioodiga.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on ettevõtted?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent`i ettevõtete funktsioon võimaldab teil oma kasutajatoe tarkvarasse koguda ja salvestada informatsiooni ettevõtete ja organisatsioonide kohta. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millist tüüpi informatsiooni saate ettevõtete funktsiooniga salvestada?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lisaks tavapärasele infole võimaldab kasutajatoe tarkvara nagu LiveAgent teil luua kohandatud kontaktiväljasid, et salvestada ettevõtete kohta unikaalset infot nagu näiteks nende ettevõtte ID või liitumise tase. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ma pean ettevõtetele kontaktid lisama?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ettevõtetele kontaktide lisamine on valikuline. Siiski on see funktsioon äärmiselt kasulik. See võimaldab teil aidata ühelt ettevõttelt saabuvatel sõnumitel silma peal hoida, mis on äärmiselt kasulik, kui suhtlete ühest ettevõttest mitme inimesega. ” } }] }

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo