Mis on kasutajatoe ettevõtted?
LiveAgent`i ettevõtete funnktsioon võimaldab teil koguda ja salvestada infot ettevõtete ja organisatsioonide kohta oma kasutajatoe tarkvarasse. Kassalvestate põhiinfot või lisate põhjalikke kohandatud väljasid on teie otsustada.
Näiteks saate luua kohandatud kontaktiväljasid, mis sisaldavad ettevõtte kliendi ID-d, ettevõtte aastapäeva või muud infot. Võimalused on lõputud, seega mõelge läbi, milline ettevõtte info on teie jaoks oluline, ärge kartke loominguliseks muutuda.

Lisaks info kogumisele on ettevõtte profiilid suurepärane moodus oma kontaktide organiseerimiseks. Näiteks, kui töötate ühest ettevõttest mitme inimesega, saate lisada nende kontaktikaardi nende ettevõtte profiili alla.
Mis tüüpi infot saate ettevõtte funktsiooniga salvestada?
- Ettevõtte nimi
- Ettevõtte logo
- E-maili aadressid
- Telefoninumbrid
- Kontaktgrupid
- Ajavöönd
- Keel
- Märkus
- Kohandatud kontaktiväljad

Kust ma leian kasutajatoe ettevõtete funktsiooni?
- Logige LiveAgent’i
- Klikkige Kliendid.
- Klikkige Ettevõtted.

Kuidas saan ettevõtte profiili luua?
- Logige LiveAgent’i
- Klikkige Kliendid.
- Klikkige Ettevõtted.
- Klikkige oranžil Loo nupul.
- Täitke ära kõik vajalikud väljad ning klikkige Loo.
Valikuline: Klikkige Märkused, et lisada ettevõtte kohta privaatne märkus. See märkus võib sisaldada ettevõtte kirjeldust, tegevusvaldkonda, seda kes on C-taseme juhid, jne.
Kuidas saan luua kohandatud ettevõtte kontativäljasid?
Olenevalt olukorrast, järgige juhiseid A või B.
A) Luues ettevõtte profiili ja lisades kohandatud välja
- Logige LiveAgent’i
- Klikkige Kliendid.
- Klikkige Ettevõtted.
- Klikkige oranžil Loo nupul.
- Täitke ära kõik vajalikud väljad.
- Klikkige Lisa väli.

- Klikkige Loo väli.
- Seadke oma kohandatud väljale koodnimi. Näiteks, see võib olla “kliendi_id” või “töö- aastapäev.” Palun pange tähele, et koodis on lubatud kasutada ainult väiketähti, numbreid, sidekriipse või allkriipse. Tühikuid kasutada ei tohi.
- Nimetage oma kohandatud väli. Seekord saate nimetada “Kliendi ID” või “Töö Aastapäev” ilma vormindamise piiranguteta.
- Klikkige Tüüp ja valige enim sobiv siseni võimalus. Näiteks, saate valida tektsilahtri sisendi, loendilahtri, märkeruudu, märkeruutude rühma või postiaadressi.
Valikuline: Klikkige kirjeldusel ja kirjutage kohandatud väljale kirjeldus. Seline selgitus saab teile ja teie personalile seoses kontaktiväljaga täiendavat infot anda.
- Valige Nähtavuse võimalus ja valige, kas soovite, et kohandatud väli näitaks ettevõtte profiili loomist.
- Klikkige Loo.
- Täitke ära kohandatud kontakti väli.
- Klikkige Salvesta.
B.) Olemasolevate ettevõtte profiilile kohandatud välja lisamine
- Logige LiveAgent’i
- Klikkige Kliendid.
- Klikkige Ettevõtted.
- Klikkige ettevõttel, millele soovite kohandatid kontaktivälja luua.
- Järgige juhendi A. samme 6-14
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Kuidas ettevõttele kontakte lisada?
- Logige LiveAgent’i
- Klikkige Kliendid.
- Klikkige Ettevõtted. Olenevalt oma olukorrast, järgige juhiseid A või B.
A) Ettevõtte profiili loomine ja sellele kontakti lisamine
- Logige LiveAgent’i
- Klikkige Kliendid.
- Klikkige Ettevõtted.
- Klikkige oranžil Loo nupul.
- Täitke ära kõik vajalikud väljad ja klikkige Loo.
Valikuline: Klikkige Märkused, et lisada ettevõtte kohta privaatset märkust. Märkus võib sisaldada mõningaid detaile ettevõtte kohta, millega see tegeleb, kes on selle juhid, jne.
- Klikkige Kontaktid.
- Klikkige oranžil Lisa nupul.
- Kontakti valimiseks klikkige iga kontakti nime kõrval oleval vasakpoolsel märkeruudul. Saate valida nii palju kontakte, kui soovite.
- Klikkige Lisa Ettevõte nupul, mis asub otsinguriba kõrval.
B) Olemasolevale ettevõttele kontaktide lisamine
- Logige LiveAgent’i
- Klikkige Kliendid.
- Klikkige Ettevõtted.
- Klikkige ettevõttel, millele soovite kontakte lisada.
- Klikkige Kontaktid.
- Klikkige vasakpoolset märkeruudul iga kontakti nime kõrval, et kontakti valida. Saate valida nii palju kontakte, kui soovite.
- Klikkige Lisa Ettevõte nupul, mis asub otsinguriba kõrval.

Kas ma pean ettevõtetele kontaktid lisama?
Ettevõtetele kontaktide lisamine on valikuline. Siiski on see funktsioon äärmiselt kasulik. See võib aidata ühelt ettevõttelt saabuvatel kõigil sõnumitel silma peal hoida, mis on eriti kasulik, kui suhtlete mitme inimesega ühest ettevõttest.
Kas kontakti on võimalik siduda enam, kui ühe ettevõttega?
Kahjuks pole võimalust lisada kontaktile rohkem, kui ühte ettevõtet. Siiski, kui soovite muuta kontaktiga seonduvat ettevõtet, saate kustutada kontakti esialgse ettevõtte alt ja lisada selle uue ettevõtte alla.
Kuidas saan kasu kontaktide organiseerimisest ettevõtete alla?
Organiseerides kontaktid ettevõtete alla võib see parandada teie töövoogu. Nii tehes võimaldate vaadata kõiki sedeleid ettevõtte kontaktide alt kõigest ühe klikiga. Konkreetse ettevõtte kõigi sedelite nägemiseks, palume järgida järgmisi samme.
- Logige LiveAgent’i
- Klikkige Kliendid.
- Klikkige Ettevõtted.
- Klikkige Sedelid.
Valikuline: Selleks, et kitsendada otsinguid veelgi, klikkige Kohandatud Filter ja valige sedeli staatus, allikas, sildid või muud kohandatud filtrid.

Teadmistebaasi allikad
- Ettevõtted ja organisatsioonid
- Kontaktiväljad
- Kontaktiväljad
- Kontaktid
- Ettevõte [Selgitatud]
- Organisatsioon (Selgitatud)
- Kontakt [Selgitatud]
- Kontaktgrupid
Valmis ettevõtte kohtakte kergusega haldama?
Soovite töötada suurte organisatsioonidega? Lisage iga kontakt ettevõtte alla, et panna nende sedel postkastis silma paistma. Proovige seda täna. Krediitkaarti ei nõuta. Alustage tasuta 14-päevase prooviperioodiga.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on ettevõtted?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent`i ettevõtete funktsioon võimaldab teil oma kasutajatoe tarkvarasse koguda ja salvestada informatsiooni ettevõtete ja organisatsioonide kohta. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millist tüüpi informatsiooni saate ettevõtete funktsiooniga salvestada?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lisaks tavapärasele infole võimaldab kasutajatoe tarkvara nagu LiveAgent teil luua kohandatud kontaktiväljasid, et salvestada ettevõtete kohta unikaalset infot nagu näiteks nende ettevõtte ID või liitumise tase. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ma pean ettevõtetele kontaktid lisama?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ettevõtetele kontaktide lisamine on valikuline. Siiski on see funktsioon äärmiselt kasulik. See võimaldab teil aidata ühelt ettevõttelt saabuvatel sõnumitel silma peal hoida, mis on äärmiselt kasulik, kui suhtlete ühest ettevõttest mitme inimesega. ” } }] }
Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
LiveAgent pakub klientidele mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks, parandades vastamiskiirust 26%.
Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
Kliendikogemus sõltub innovatsioonist ja strateegiast ning selles on oluline roll klienditoe tugi, mis aitab säilitada positiivseid suhteid klientidega. SLA tasemed on võimas funktsioon teeninduses, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda kõrgemat taset teenust.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara mitmete suhtluskanalite ja integreerimisvõimalustega, mis rõhutab suurepärast klienditeenindust.