Mis on kasutajatoe ettevõtted?
LiveAgent`i ettevõtete funnktsioon võimaldab teil koguda ja salvestada infot ettevõtete ja organisatsioonide kohta oma . Kassalvestate põhiinfot või lisate põhjalikke kohandatud väljasid on teie otsustada.
Näiteks saate luua kohandatud kontaktiväljasid, mis sisaldavad ettevõtte kliendi ID-d, ettevõtte aastapäeva või muud infot. Võimalused on lõputud, seega mõelge läbi, milline ettevõtte info on teie jaoks oluline, ärge kartke loominguliseks muutuda.
Lisaks info kogumisele on ettevõtte profiilid suurepärane moodus oma kontaktide organiseerimiseks. Näiteks, kui töötate ühest ettevõttest mitme inimesega, saate lisada nende kontaktikaardi nende ettevõtte profiili alla.
Mis tüüpi infot saate ettevõtte funktsiooniga salvestada?
- Ettevõtte nimi
- Ettevõtte logo
- E-maili aadressid
- Telefoninumbrid
- Kontaktgrupid
- Ajavöönd
- Keel
- Märkus
- Kohandatud kontaktiväljad
Kust ma leian kasutajatoe ettevõtete funktsiooni?
- Logige LiveAgent’i
- Klikkige Kliendid.
- Klikkige Ettevõtted.
Kuidas saan ettevõtte profiili luua?
- Logige LiveAgent’i
Klikkige Kliendid.
- Klikkige Ettevõtted.
- Klikkige oranžilLoo nupul.
- Täitke ära kõik vajalikud väljad ning klikkige Loo
Valikuline: Klikkige Märkused, et lisada ettevõtte kohta privaatne märkus. See märkus võib sisaldada ettevõtte kirjeldust, tegevusvaldkonda, seda kes on C-taseme juhid, jne.
Kuidas saan luua kohandatud ettevõtte kontativäljasid?
Olenevalt olukorrast, järgige juhiseid A või B.
A) Luues ettevõtte profiili ja lisades kohandatud välja
- Logige LiveAgent’i
- Klikkige Kliendid.
- Klikkige Ettevõtted.
- Klikkige oranžilLoo nupul.
- Täitke ära kõik vajalikud väljad.
- Klikkige Lisa väli
- Klikkige Loo väli.
- Seadke oma kohandatud väljale koodnimi. Näiteks, see võib olla “kliendi_id” või “töö- aastapäev.” Palun pange tähele, et koodis on lubatud kasutada ainult väiketähti, numbreid, sidekriipse või allkriipse. Tühikuid kasutada ei tohi.
- Nimetage oma kohandatud väli. Seekord saate nimetada “Kliendi ID” või “Töö Aastapäev” ilma vormindamise piiranguteta.
- Klikkige Tüüp ja valige enim sobiv siseni võimalus. Näiteks, saate valida tektsilahtri sisendi, loendilahtri, märkeruudu, märkeruutude rühma või postiaadressi.
Valikuline: Klikkige kirjeldusel ja kirjutage kohandatud väljale kirjeldus. Seline selgitus saab teile ja teie personalile seoses kontaktiväljaga täiendavat infot anda.
- Valige Nähtavuse võimalus ja valige, kas soovite, et kohandatud väli näitaks ettevõtte profiili loomist.
- Klikkige Loo.
- Täitke ära kohandatud kontakti väli.
- Klikkige Salvesta.
B.) Olemasolevate ettevõtte profiilile kohandatud välja lisamine
- Logige LiveAgent’i
Klikkige Kliendid.
- Klikkige Ettevõtted.
- Klikkige ettevõttel, millele soovite kohandatid kontaktivälja luua.
- Järgige juhendi A. samme 6-14
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Kuidas ettevõttele kontakte lisada?
- Logige LiveAgent’i
Klikkige Kliendid.
- Klikkige Ettevõtted. Olenevalt oma olukorrast, järgige juhiseid A või B.
A) Ettevõtte profiili loomine ja sellele kontakti lisamine
- Logige LiveAgent’i
Klikkige Kliendid.
- Klikkige Ettevõtted.
- Klikkige oranžilLoo nupul.
- Täitke ära kõik vajalikud väljad ning klikkige Loo. /strong>.
Valikuline: Klikkige Märkused, et lisada ettevõtte kohta privaatset märkust. Märkus võib sisaldada mõningaid detaile ettevõtte kohta, millega see tegeleb, kes on selle juhid, jne.
- Klikkige Kontaktid.
- Klikkige oranžil Lisa nupul.
- Kontakti valimiseks klikkige iga kontakti nime kõrval oleval vasakpoolsel märkeruudul. Saate valida nii palju kontakte, kui soovite.
Klikkige Lisa Ettevõte nupul mis asub otsinguriba kõrval.
B) Olemasolevale ettevõttele kontaktide lisamine
- Logige LiveAgent’i
- Klikkige Kliendid.
- Klikkige Ettevõtted.
Klikkige ettevõttel, millele soovite kontakte lisada.
- Klikkige Kontaktid.
- Klikkige vasakpoolset märkeruudul iga kontakti nime kõrval, et kontakti valida. Saate valida nii palju kontakte, kui soovite.
Klikkige Lisa Ettevõte nupul mis asub otsinguriba kõrval.
Kas ma pean ettevõtetele kontaktid lisama?
Ettevõtetele kontaktide lisamine on valikuline. Siiski on see funktsioon äärmiselt kasulik. See võib aidata ühelt ettevõttelt saabuvatel kõigil sõnumitel silma peal hoida, mis on eriti kasulik, kui suhtlete mitme inimesega ühest ettevõttest.
Kas kontakti on võimalik siduda enam, kui ühe ettevõttega?
Kahjuks pole võimalust lisada kontaktile rohkem, kui ühte ettevõtet. Siiski, kui soovite muuta kontaktiga seonduvat ettevõtet, saate kustutada kontakti esialgse ettevõtte alt ja lisada selle uue ettevõtte alla.
Kuidas saan kasu kontaktide organiseerimisest ettevõtete alla?
Organiseerides kontaktid ettevõtete alla võib see parandada teie töövoogu. Nii tehes võimaldate vaadata kõiki sedeleid ettevõtte kontaktide alt kõigest ühe klikiga. Konkreetse ettevõtte kõigi sedelite nägemiseks, palume järgida järgmisi samme.
- Logige LiveAgent’i.
Klikkige Kliendid.
- Klikkige Ettevõtted.
- Klikkige Sedelid.
Valikuline: Selleks, et kitsendada otsinguid veelgi, klikkige Kohandatud Filter ja valige sedeli staatus, allikas, sildid või muud kohandatud filtrid.
Teadmistebaasi allikad
- Ettevõtted ja organisatsioonid
- Kontaktiväljad
- Kontaktiväljad
- Kontaktid
- Kontaktgrupid
Valmis ettevõtte kohtakte kergusega haldama?
Soovite töötada suurte organisatsioonidega? Lisage iga kontakt ettevõtte alla, et panna nende sedel postkastis silma paistma. Proovige seda täna. Krediitkaarti ei nõuta. Alustage tasuta 30-päevase prooviperioodiga..
Transform your customer support experience
Discover LiveAgent's powerful features that streamline communication, increase efficiency, and boost customer satisfaction.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.