Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kontaktiväljad

Mis on kontaktiväljad?

Kontaktiväljad sisaldavad infot kontaktide kohta. Kontaktikaart sisaldab infot nagu postiaadress, telefoninumber, e-maili aadress, töökoht või ettevõte, mille heaks klient töötab.

they work at.

Kontaktiväljad
Kontaktiväljad

Mida kontaktiväljadele salvestada?

LiveAgent`i kontaktinfo võib koosneda:

  • Ees-ja perekonnanimi
  • Avatar (foto/profiilipilt)
  • Mitu e-maili aadressi
  • Mitu telefoninumbrit
  • Ajavöönd
  • Sugu
  • Ettevõte ja positsioon
  • Keel
  • IP aadress
  • Brauseri informatsioon (nt. Google Chrome)
  • Kontaktgrupid (e.g., VIP-kliendid, hispaania keele rääkijad)

  • Privaatsed märkused (sisemised meeldetuletused – ära helista 11:00, jne.)
  • Kontakti sedelid (üle kõigi kanalite esitatud sedelid)

LiveAgent`i tarkvara võimaldab teil luua piiramatuid kohandatud kontaktiväljasid, et saaksite koguda oma väljavaadete kohta nii palju infot, kui vajate.

Näiteks ütleme, et soovite salvestada oma kontaktide kohta rohkem informatsiooni, kui lihtsalt põhiline. Selleks saate luua kontaktiväljasid nagu arveldusaadress, jalatsi suurus, automudel, konto number, sünnipäev või midagi muud.

Kontaktiväljad
Kontaktiväljade lisamine

Mida kontaktiväljadega teha saate?

Lisaks täiendavale CRM infole oma klientide kohta, saate kasutada kontaktiväljasid ka:

Kontaktiväljad

Kuidas luua kohandatud kontaktiväljasid?

  1. Logida LiveAgent`i

  2. Klikkige Konfiguratsioon.

  3. Klikkige Süsteem.

  4. Klikkige Kontaktiväljad.

  5. Klikkige oranžil Loo nupul.

Kontaktiväljad

6. Pange oma kohandatud kontaktiväljale koodnimi. See võib olla midagi sellist nagu “juuksevärv” või “riik.” Pange tähele, et koodis võib kasutada ainult väikeseid tähti, sidekriipse või alajooni. Tühikuid pole lubatud kasutada..

Kontaktiväljad

7. Nimetage oma kohandatud kontaktväli. See kord saate selle nimetada “Juuksevärv” või “Riik” ilma vorminduse piiranguteta.
8. Klikkige Tüüp ja valige sisendi võimalus, mis teile kõige paremini sobib. Saate valida tekstilahtri, loendi lahtri, märkeruudu, märkeruutude rühma või aadressi.
9. Valikuline: Klikkige kirjeldusel ja kirjutage oma kontaktiväljale kirjeldus. See annab teile ja personalile kontaktiväljade kohta täiendavat infot.
10. Valige Nähtavus ja  valige, kas näidata kontakti loomisel kohandatud kontaktivälja.
11. Klikkige Loo.

Alternatiivina saate luua unikaalse kontaktivälja otse oma kontaktides. Selleks, palume:

  1. Logida LiveAgent`i

  2. Klikkida Kontaktid.

  3. Klikkida soovitud kontaktil.

  4. Klikkida Lisa väli. 


  5. Klikkida Loo väli.

Kontaktiväljad

6. Järgides ülevalpool olevaid juhiseid, teostage sammud 6-11. Kui otsustate sammus 10 Alati nähtav valikut mitte valida, tule teil klikkida “Kisa väli”, et näha/valida eelnevalt loodud väljasid,

Kontaktiväljade kasulikkus

Palju personaalsem teenindus

Kohandatud kontaktiväljade loomine aitab teil personaliseerida müüke, turundust ja toe pingutusi. Näiteks ütleme, et potentsiaalne klient võtab teiega ühendust seoses teatud kingade ja nende suuruse uuesti müüki tulemisega.

Salvestades nende jalanõu suuruse ja neile huvipakkuva toote ID, saate nendega proaktiivselt ühendust võtta, kui kaup on jälle müügis. Nii toimides on teil võimalus personaliseerida tuleviku turunduskampaaniaid. Näiteks, tulevastes e-mailides on teil võimalik demonstreerida stiile, mis neile võivad huvi pakkuda või soovitada sarnaseid nende suuruses tooteid.

Kontaktiväljad

Palju asjatundlikum teenindus

Unikaalsete kontaktiväljade loomine aitab agentidel klientidele paremat teenindust pakkuda. Mida rohkem infot te kogute, seda lihtsam on teil klientidele asjatundlikke ja asjakohaseid vastuseid anda.

Näiteks, ütleme et tegelete autode valdkonnas. Potentsiaalne klient tunneb huvi Mercedes AMG vastu, kuid kahtleb ostu tegemises. Salvestades andmed unikaalsele kontaktiväljale, saate seda infot hiljem ära kasutada.

Järgmine kord, kui nad teiega ühendust võtavad saate muljet avaldada, et mäletate auto mudelit ja marki, mille vastu nad huvi tundsid. Nii toimides ei pea te nende soove hakkama üle kordama, mida suur osa kliente peaks kehvaks teeninduseks.

Record unique customer insights

Create unique contact fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Paranenud kliendirahulolu

Luues erakordseid kliendikogemusi ja pakkudes personaalset teenindust, hoiate oma kliendid ettevõttega rahulolevatena. Nende õnnelikuna hoidmine võib viia pikaajaliste kliendisuheteni ja pakkuda teile soodsaid arvustusi, kaubamärgi propageerimist ja korduvaid oste klientide poolt.

Agendi hindamise funktsioon kasutajatoe tarkvaras - LiveAgent

Rohkem müüke

Mida rahulolevamad kliendid teie teenuse ja turunduslike pingutuste suhtes on, seda rohkem nad ostavad. Lisaks toovad nad endaga uusi kliente soovitades teie ettevõtet teistele ning jagades enda positiivset kogemust pere ja sõpradega. Seega, kui pakute järjepidevalt esmaklassilist klienditeenindust, loote kauni tsükli, kus teie õnnelikud ja lojaalsed kliendid toovad kaasa uusi kliente, kes genereerivad teie ettevõttele müügitulu.

Teadmistebaasi ressursid

Soovite kontaktiväljade kohta rohkem teada saada? Meie teadmistebaas, akadeemia ja blogi katavad kõik, mida teil on vaja teada.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Valmis looma unikaalseid kontaktiväljasid?

Avastage kui lihtne on unikaalsete kontaktiväljade abil pakkuda kõigile oma klientidele asjatundlikku ja personaalset teenindust. Võite proovida meie all-inclusive tasuta 14 päevast prooviperioodi ilma krediitkaardita, et näha, kas me sobime teile.



Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on kontaktiväljad?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kontaktiväljad sisaldavad infot kontaktide kohta nagu aadress, telefon, e-maili aadressid ja ametikohad ettevõtetes, kus nad töötavad.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millist informatsiooni saate kontaktidesse salvestada?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lisaks põhiinfole võimaldab kasutajatoe tarkvara nagu LiveAgentIn teil luua kohandatud kontaktiväljasid, et salvestada unikaalset infot teie kontaktide kohta nagu näiteks nende jalatsisuurus või auto mudel. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas võivad kohandatud kontaktiväljad kasulikud olla?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Need aitavad pakkuda personaalsemat ja asjatundlikumat teenindust, mis viib suurema kliendirahulolu ja müükideni. ” } }] }

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo