Muutuge kontaktkeskuse tarkvara abil kättesaadavaks.

Suurendage oma klienditoe pingutusi LiveAgenti mitmekanalilise kontaktkeskusega juba täna.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus   
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Looge kontaktkeskuse tarkvaraga sujuv teeninduskogemus

Tänapäeva digitaalsete teadmistega tarbijad kasutavad ettevõteteni jõudmiseks mitut platvormi ja ootavad kõigil ühtset kogemust. Seetõttu on enamik klientidele suunatud ettevõtteid juba võtnud kasutusele kontaktkeskuse lahendused, et rahuldada oma klientide nõudmist sujuva mitmekanalise kogemuse järele. 

Mis iganes kanaleid Teie kliendid kasutavad – LiveAgenti kontaktkeskuse tarkvaraga saate hõlpsalt, mugavalt ja tõhusalt hallata kõiki oma kliendisuhtlusi ühest kohast. 

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
key points illustration

Mis on kontaktkeskuse tarkvara?

Kontaktkeskuse tarkvara on tööriist, mis võimaldab ettevõtetel sujuvamaks muuta kõigi potentsiaalsete puutepunktide ja kanalite kliendisuhtlust. Need võivad hõlmata hääle-, VoIP-, meili-, reaalajas vestluse, teksti- ja sotsiaalmeedia platvorme.

Kuna kontaktkeskuse lahendusi rakendab üha rohkem ettevõtteid, peaks globaalse kontaktkeskuste süsteemi turu suurus 2025. aastaks jõudma 47,76 miljardi USA dollarini. 

Miks vajate pilvepõhist kontaktikeskuse tarkvara

Pilvepõhine kontaktkeskuse tarkvara eemaldab vajaduse tugineda traditsioonilistele kohapealsetele lahendustele. See tähendab, et tugeva funktsiooniga võimsa kontaktkeskuse süsteemi loomine ja juhtimine ei vaja selle haldamiseks enam kallist riistvara, infrastruktuuri ega professionaalseid IT-meeskondi.

Pilvepõhised lahendused sobivad nii väikeettevõtetele kui ka suurtele organisatsioonidele, kuna need pakuvad suurepärast skaleeruvust, paindlikkust, paremat turvalisust ja on väga kulutõhusad.

maintenance - illustration

Mida võite kontaktkeskuse lahenduste kasutamisel oodata

Kontaktkeskuse süsteemitööriistade aruandlus- ja analüüsivõimalused võimaldavad juhtidel hõlpsalt jälgida ja hallata oma teenindustoimingute kõiki aspekte, jälgida teenuse kriitilisi näitajaid ja saada ülevaadet agentide toimimisest.

Täienenud andmete turvalisus

Kontaktkeskuse tarkvara lahendused pakuvad klientide tundliku teabe kaitsmiseks täiustatud turvaelemente, sealhulgas andmete krüptimist ja varundamist. 

Suurem produktiivsus

Kontaktkeskuse süsteemi platvormidel on rikkalik funktsioonide komplekt, mis võimaldab agentidel jälgida klienditeavet ning lahendada probleeme kiiresti ja professionaalselt, säilitades samal ajal kõrge tootlikkuse.

Kontaktkeskuse tarkvara täiendavad hüved

live chat increases sales

Vähenenud tugiteenuse kulud

Tugiprotsesside sujuvamaks muutmine, automatiseerimine ja optimeerimine tähendab lühemat reageerimisaega, kiiremat lahendamise aega ja vähem korduvaid kõnesid – see kõik aitab suurendada tugiteenuste tõhusust ja vähendada tegevuskulusid.

Integrations pricing-icon

Suurenenud müügivõimalused

Vahetu juurdepääsuga põhjalikele kliendiandmetele, alates isiklikust teabest kuni iga kliendi ostu- ja teenindusajalooni, saavad agendid teha toodete või teenuste ülesmüüki ja ristmüüki, kui sobilik..

LiveAgenti kõik-ühes mitmekanaliline kontaktkeskuse tarkvara

LiveAgenti kontaktkeskuste süsteem on mitmekanaliline ja funktsiooniderikas lahendus, mis muudab Teie toe tõhusamaks ja kliendid õnnelikumaks.

Täielikult toimiv piletisüsteem

LiveAgenti kontaktkeskuse tarkvara pakub piletite kiireks ja tõhusaks lahendamiseks kõiki piletifunktsioone, sealhulgas nutikat piletite jaotust, töövoo automatiseerimist, lihtsat vastutuse haldamist, konserveeritud vastuseid ja malle, SLA haldust, piletite poolitamist ja ühendamist, meeskonnatöö tööriistu, aruandlust ja palju muud.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Reaalajas vestluse tugi

Reaalajas vestlus on LiveAgenti kontaktkeskuse platvormi üks põhifunktsioonidest, mis võimaldab Teil pakkuda kiiret tuge, mida tänapäeva tarbijad brändidelt ootavad.

LiveAgenti reaalajas vestlus on täis kümneid levinud kui ka ainulaadseid reaalajas vestluse funktsioone, sealhulgas mitu vestluse marsruutimise valikut, ennetavad vestluskutsed, veebikülastajate jälgimine, reaalajas trükkimise vaade ja palju muud.

Hääl- ja videokõned

Pilvepõhine kõnekeskus on LiveAgenti keerulise kontaktkeskuse lahenduse lahutamatu komponent. See võimaldab Teil kõnesid vastu võtta lauatelefonilt või oma veebisaidilt, kujundada ka kõige keerukamaid ja isikupärasemaid IVR-puid, määratleda reeglid kõnede marsruutimise ja kõnede edastamise automatiseerimiseks, teha piiramatuid kõnesalvestusi ja palju muud.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Sotsiaalmeedia integratsioon

65% 18-34-aastastest inimestest usub, et sotsiaalmeedia on tõhus klienditeeninduse kanal. LiveAgent integreerub kõige populaarsemate sotsiaalmeediakanalitega nagu Facebook, Twitter ja Instagram, et aidata Teil jälgida ja vastata kõigile oma sotsiaalse meedia sõnumitele, kommentaaridele ja kaubamärgi mainimistele ühelt juhtpaneelilt. LiveAgenti abil pole vaja vahetada erinevate sotsiaalkontode vahel ega jälgida mitut seadet.

Terviklik kõik ühes lahendus

70% tarbijatest eelistab oma küsimustele vastuste saamiseks kasutada ettevõtte veebisaiti, mitte telefoni ega e-posti aadressi. LiveAgenti abil saate laiendada oma tugiteenuse võimalusi, võimaldades täielikult kohandatavat iseteenindusportaali koos teadmistebaasi, KKK-de ja kliendifoorumitega, mis annavad klientidele võimaluse probleeme ise lahendada, ilma et Teie agente kaasataks.

book lover - illustration
LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Vajate kontaktkeskuse tarkvara?

Kuna turul on palju kontaktkeskuse tarkvara pakkujaid, võib selle valimine olla keeruline. Kui teate juba otsitava kontaktkeskuse tarkvara tüüpi, kaaluge oma klienditoe meeskonnale hädavajalike funktsioonide loendi loomist. Kui mõned pakuvad peamisi kontaktikeskuse funktsionaalsusi, siis teised sisaldavad täiendatud võimalusi. Meie tarkvara kuulub parimate pilvepõhiste kontaktikeskuse lahenduste hulka, mis pakuvad sujuvat kogemust ja kiiret reageerimisaega klientide päringutele. LiveAgentis oleme loonud mitme kanaliga kontaktkeskuse lahenduse, mis sisaldab rohkem kui 180 funktsiooni ja üle 40 integratsiooni. LiveAgent on parim kõnekeskus väikeettevõtetele, idufirmadele, üksikettevõtjatele ja isegi organisatsioonidele, pakkudes skaleeritavust ja kohanemisvõimet kõigi teie ettevõtte vajadustega.

Miks LiveAgenti kontaktkeskuse tarkvara on Teile õige

Pilvepõhine tehnoloogia

Nautige kiiret paigaldamist, kasutusmugavust, täiustatud turvalisust ja muid pilvepõhise tehnoloogia eeliseid.

Usaldatud 30 000 ettevõtte poolt

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud oma klienditoe tööriistaks LiveAgenti.

Skaleeruv ja kohandatav

Kontaktkeskuse tarkvara saab hõlpsasti skaleerida ja kohandada vastavalt Teie konkreetsetele nõuetele.

Savings illustration

Valige pakett mis sobib Teie ettevõttele

Parim kontaktkeskuse tarkvara sobib ideaalselt Teie ärieesmärkide, klienditoe vajaduste ja eelarvega.

LiveAgent pakub nelja erinevat paketti, sealhulgas täiesti tasuta paketti, ilma lepingu ja lisakuludeta, tervenisti läbipaistva ja õiglase hinnaga, mille eest saadetakse arveid igakuiselt tegeliku kasutuse järgi. Samuti saate oma paketti madalamale astmele viia või täiendada ning agente igal ajal lisada või eemaldada. 

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Kontaktkeskuse tarkvara KKK

Mis on kontaktkeskuse süsteem?

Kontaktkeskuse süsteem on tarkvara, kus kogu kliendisuhtlus on ühendatud ühte liidesesse. Niisiis toimub kogu kliendisuhtlus ühes liideses, mis muudab selle Teie agentide ja klientide jaoks tõhusaks ja efektiivseks kontaktkeskuse lahenduseks. Kliendid saavad kiiresti vastused ja agendid saavad kliendipäringuid hõlpsasti lahendada. Kontaktkeskus on tavaliselt osa keerukast klienditoe lahendusest, mis pakub erinevaid võimalusi parima kliendikogemuse loomiseks. Saate proovida tasuta kõnekeskuse tarkvara ja kogeda kõiki eeliseid omal nahal.

Mis on omnikanaliline kontaktkeskuse lahendus?

Omikanaliline kontaktkeskus tähendab, et Teie ettevõte suudab integreerida kõik kanalid ühte kontaktkeskuse lahendusse ja pakkuda sujuvat kliendikogemust. Lisaks sisaldab kontaktkeskuse lahendus andmeid nii Teie klientide kui ka varasema piletiajaloo kohta.

Mis on kontaktkeskuse eesmärk?

Kontaktkeskuse eesmärk on pakkuda oma klientidele vajaduse korral tuge võimalikult efektiivsel ja tõhusal viisil. Kliendisuhtlustarkvara abil saavad kontaktkeskused seda saavutada minimaalse pingutusega.

Related Articles to Kontaktkeskuse tarkvara
LiveAgenti tugidokumentatsiooni tarkvaraga saate hõlpsasti luua põhjalikke teadmusbaase koos tugidokumentatsiooniga, mis võimaldab iseteenindust.

Looge hõlpsalt teadmusbaas ning tugidokumentatsioon

Hästi kirjutatud klienditoe dokumentatsioon annab ärilist kasu ja toetab nii kliente kui ka tugiagente. See võimaldab klientidel iseseisvalt probleeme lahendada ning tugiagentidel kiiresti õige teave klientidele pakkuda. Lisaks loob see kaubamärgi autoriteedi ning suurendab klientide usaldust. Teadmusbaasi dokumentatsioon on hädavajalik tugimeeskonnale ning aitab täiendada kliendirahulolu. Tarbijad eelistavad iseteenindust inimestevahelisele suhtlemisele.

Tugiteenuse piletisüsteemid aitavad meeskondadel hallata suurt päringute mahtu üle mitme kanali ja võimaldab neil vastata päringutele kiirelt ja teadlikult.

Tugipiletite süsteem

Tekst tutvustab erinevaid tugitarkvara lahendusi, mida ettevõtted saavad kasutada oma klienditeeninduse protsesside haldamiseks. Vivantio aitab meeskonda hallata, HaloITSM tagab ITIL protsesside kooskõla ja Hiver võimaldab kiiret ja empaatilist tegutsemist Gmaili-põhiselt. Gorgias aga konsolideerib kliendi andmed ühte kohta, et hõlbustada tugiteenuste pakkumist. Hinnad varieeruvad vastavalt funktsioonidele ja kasutajate arvule.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

LiveAgenti hinnakujundus

LiveAgent pakub mitmekeelset tuge ja toetab mitut veebisaiti, toodet või kaubamärki. Lisaks pakub LiveAgent spetsiaalset koolitust klientidele, kasutab rämpsposti filtreerimiseks SpamAssassin'i ja tagab konto turvalisuse mitmete funktsioonide abil, sealhulgas piiratud juurdepääsu agendipaneelile, paroolipoliitika haldamist, 2-astmelist tuvastamist ja HTTPS krüpteeringut. Lisaks pakub LiveAgent automatiseerimisfunktsioone, nagu sündmuste reeglid, ajalised reeglid, SLA reeglid ja SLA tasemed. Kliendiportaali, kontaktivormide ja Slacki märguannete funktsioonide abil saate oma klientidega tõhusalt suhelda.

LiveAgent on leidnud kasutust paljudes tööstusharudes. Raamatupidamine ja juriidika on üks neist. Proovige LiveAgenti juba täna ja vaadake selle eeliseid.

Klienditoe tarkvara raamatupidamisele ja juriidikale

LiveAgent pakub võimalust korraldada projekte ja suhelda klientidega reaalajas, aidates seeläbi optimeerida kulusid. Lisaks saavad klienditoe esindajad kasutada reaalajas vestlusfunktsiooni, et tegeleda korraga mitme kliendiga. LiveAgenti kasutamine võimaldab mitte raisata aega suhtlemisele, vaid keskenduda arvete esitamisele.

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Klienditoe tarkvara Sõnastik

Antud tekst käsitleb klienditeenindusega seotud teemasid, nagu e-mailide edastamine, kaebuste lahendamine, kliendirahulolu ja -kogemuse tagamine ning koolitamine. Lisaks mainitakse erinevaid tehnilisi lahendusi, nagu IP aadressid, kõnekeskused ja interaktiivne häälvastus. Kõik need tulevad kasuks tõhusa klienditeeninduse pakkumisel.

Kontrollige tundmatuid numbreid ja leidke numbripäringuga lisateavet. Käesolev artikkel pakub lisateavet selle kohta, kuidas helistajaid hõlpsalt tuvastada.

Telefoninumbri otsing

Telefoninumbrite numbripäring on võrguteenus, mis aitab anonüümsete telefoninumbrite omanike kohta teavet leida. Teenuseid kasutanakse sageli võõraste kõnede tuvastamiseks või kontaktteabe leidmiseks. Numbriotsingu teenused kasutavad avalikke andmebaase ja erinevaid allikaid, et pakkuda seotud teavet telefoninumbri omaniku kohta. Teenuste kasutamine aitab blockeerida sissetulevaid kõnesid ning leida kontaktandmeid. Siiski tuleb meeles pidada, et teavet avaldatakse vastavalt riigi privaatsusseadustele.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo