12 parimat kontaktkeskuse tarkvara teie ettevõttele 2024. aastal

Kiiretempolise ärikeskkonna sujuva ja tõhusa klienditeeninduse võti peitub efektiivse kontaktkeskuse tarkvara kasutamises. Mis tarkvara see ikkagi on, mille poolest erineb see traditsioonilisest kõnekeskuse tarkvarast ja milline neist sobib teie ettevõttele kõige paremini?

See põhjalik juhend käsitleb kõiki neid küsimusi, andes eksperthinnanguid tänapäeva turu 12 parimale kontaktkeskuse tarkvarale. Tutvustame teile 7 kohustusliku funktsiooni loendit ja jagame teadmisi, kuidas teie ettevõte võib kontaktkeskuse tarkvara abil suurendada oma kasumit.

Lisaks vaatleme neid olulisi tegureid, mida tarkvara valimisel arvesse võtta, ja aitame teil leida tarkvara soetamiseks parima aja. Hakkame aga pihta ja täiendame teie klienditeeninduse jõupingutusi!

5 parima kontaktkeskuse tarkvara võrdlus

Teie otsustusprotsessi lihtsustamiseks oleme koostanud tabeli 5 parimast kontaktkeskuse tarkvarast koos nende Capterra hinnete, integratsioonide arvu, tasuta versiooni ja prooviversiooni võimaluste ning hinnavahemikuga. Olenemata sellest, kas juhite väike- või suurettevõtet, on olemas teile sobilik lahendus.

PlatvormCapterra hinnangIntegratsioonidTasuta versioonTasuta prooviperioodHinnavahemik
LiveAgent4.7220JahJah9 dollarit agent kuus
Nextiva4.6Üle 15EiEiPole saadaval
CloudTalk4.4Üle 30EiJah25 dollarit agent kuus
Dialpad4.3Üle 60EiJah80 dollarit agent kuus
Talkdesk4.6Üle 30EiEi85 dollarit agent kuus

Mis on kontaktkeskuse tarkvara?

Kontaktkeskuse tarkvara on tehnoloogiline tööriist, mis aitab hallata ja sujuvamaks muuta kogu klienditeeninduskeskuse suhtlust. See hõlmab suhtluskanaleid, nagu telefon, e-post, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia ja palju muud, võimaldades klienditeenindajatel suhelda klientidega erinevate meediumite kaudu.

Kontaktkeskuse ja kõnekeskuse tarkvara erinevus

Peamine erinevus kontaktkeskuse tarkvara ja kõnekeskuse tarkvara vahel seisneb suhtlusviisides. Kui kõnekeskuse tarkvara keskendub ainult väljaminevatele ja sissetulevatele kõnedele, siis kontaktkeskuse tarkvara haldab igasugust digitaalset suhtlust, sealhulgas e-posti, reaalajas vestlust, sotsiaalmeediat ja mõnikord isegi SMS-e ja videokõnesid.

Ülevaade 12 parimast kontaktkeskuse tarkvarast

Nüüd, kui meil on põhitõed selged, võrdleme järgmisi klienditeenindusplatvorme:

  1. LiveAgent
  2. Nextiva
  3. CloudTalk
  4. Dialpad
  5. Talkdesk
  6. Five9
  1. Zendesk
  2. Webex
  3. RingCentral
  4. Nice CXone
  5. 8×8
  6. Bright Pattern

1. LiveAgent (4.7/5)

LiveAgent on terviklik kontaktkeskuse tarkvara, mis koondab mitu suhtluskanalit ühtsesse keskusesse. Selle täiustatud piletisüsteem parandab probleemide jälgimist, aidates ettevõtetel paremini hallata klientide päringuid ja kaebusi.

LiveAgenti koduleht - e-kaubanduse klienditoe reaalajas vestluse tarkvara

Kontaktkeskuse funktsioonid

  • Piletisüsteem
  • Reaalajas vestlus
  • E-posti piletisüsteem
  • Kliendiportaal
  • Kõnekeskuse võimalused
  • Sotsiaalmeedia
  • iOSi/Androidi rakendused
  • Mimtekanaliline klienditugi

Muud põhifunktsioonid

  • Teadmusbaas
  • Mängustamine
  • Klienditoe aruandlus
  • Kohandatavad reaalajas vestluse nupud
  • Automatiseerimine ja AI võimalused

Integratsioonid

LiveAgent pakub üle 220 integratsiooni. Neist populaarseimad sisaldavad rakendusi, nagu

  • Twilio
  • WooCommerce
  • Jira
  • Shopify
  • Slack
  • Sotsiaalmeedia platvormid

Plussid ja miinused

Plussid

  • Liides on intuitiivne ja stabiilne
  • Tarkvara on väga lihtne seadistada ja kasutada
  • Hind on taskukohane

Miinused

  • Mõned täiustatud funktsioonid on saadaval ainult kõrgemates plaanides
  • Tehniline tugi on saadaval ööpäevaringselt, kuid paikneb Euroopa Liidus
  • Kohandatud domeenidele tuleb SSL käsitsi määrata

LiveAgenti hinnakujundus

LiveAgent pakub tasuta versiooni, kuid sellel on mõningad piirangud. Kasutajatele on tarkvaraga tutvumiseks saadaval ka ühekuuline tasuta prooviperiood. Neli tasulist hinnataset hõlmavad Väikest plaani hinnaga 9 dollarit agendi kohta kuus, Keskmist plaani hinnaga 29 dollarit agendi kohta kuus, ning Suurt plaani, mis on saadaval 49 dollari eest agendi kohta kuus või Organisatsiooni plaani hinnaga 69 dollarit agendi kohta kuus.

Eksperdi arvamus

Meie loendi esikohal paikneb LiveAgent oma hõlpsalt navigeeritava liidesega, mis muudab klientidega suhtlemise mugavamaks ja sujuvamaks. Tarkvara on üldiselt kasutajasõbralik ja ei nõua palju tehnilisi teadmisi.

LiveAgent pakub kliendipäringute jälgimiseks tsentraliseeritud süsteemi, mis on varustatud suurepärase sisseehitatud piletisüsteemiga, et hoida silma peal klientide probleemidel. Selle reaalajas vestlus on veel üks silmapaistev funktsioon, võimaldades klientide õigeaegset kaasamist. Analüütika ja aruandlus on kergesti mõistetavad, pakkudes teadmisi, mis aitavad ettevõtetel oma klienditeenindust optimeerida.

Käimasolev LiveAgenti sisekõne

Vaatamata paljudele täiustatud funktsioonidele võiks LiveAgenti mobiiliversioon vajada mõningaid täiustusi. Rakendus pole nii intuitiivne ega hõlpsasti kasutatav kui selle töölaua versioon ning juurdepääs tarkvarale telefonist või tahvelarvutist võib olla pisut tüütu.

Tõenäoliselt on LiveAgenti lahenduse kõige märkimisväärsemad eelised selle mastaapsus ja kohandatavus. Saate tarkvara kohandada vastama oma täpsetele vajadustele, ning tuleviku on alati võimalik oma tellimust suurendada ja vähendada.

Kuigi LiveAgent paistab silma oma kasutajasõbralikkuse ja funktsioonide hulga poolest, võiks selle mobiililiidesele teha täiustusi. LiveAgenti kohandatav ja skaleeritav olemus on tänapäeva kontaktkeskuste maastikul kui sõõm värsket õhku. Kuigi mõned täiustatud funktsioonid on saadaval kõrgema hinnaga, on LiveAgent siiski väga usaldusväärne kontaktkeskuse tarkvara igas suuruses ettevõtetele.

Kliendi arvustus

“Nende metoodika on lihtne ja hõlpsasti kasutatav, mistõttu hindan seda tarkvara oma kohanemisvõime ja reaalajas suhtluse eeliste tõttu. LiveAgenti on lihtne kasutada, see töötab taustal sujuvalt ning ma hindan selle pakutavaid aruandlusvõimalusi ja kõrget tõhusust.”

Allikas: Capterra

Oma kontaktkeskuse töö revolutsiooniliseks muutmiseks registreeruge LiveAgenti 30-päevasele tasuta prooviperioodile ja alustage erakordsete kliendikogemuste pakkumisega juba täna!

2. Nextiva (4.6/5)

Nextiva on pilvepõhine kontaktkeskus, mis on loodud hääl- ja videokõnede, kiirsõnumite ning e-posti teenuste integreerimiseks. Tarkvara pakub võimsaid funktsioone, nagu mitme kanaliline marsruutimine, automaatne kõnede jaotamine ja interaktiivne häälvastus. Peamised eelised hõlmavad paremat kliendikogemust, paremat efektiivsust ning reaalajas aruandlus- ja analüüsivõimalusi. Nextiva mastaapsus on veel üks eelis, mis muudab selle sobivaks igas suuruses ettevõtetele.

Nextiva koduleht – isikupärastamisele keskendunud lahendus
Allikas

Kontaktkeskuse funktsioonid

  • Kõnekeskuse haldus
  • Vestlused/sõnumid
  • Reaalajas vestluse funktsioon
  • VoIP
  • PBX
  • Sotsiaalmeedia

Muud põhifunktsioonid

  • Virtuaalne assistent
  • Teadmusbaas
  • Juhtpaneelid
  • Kohandatavad aruanded
  • Kontaktide haldamine

Integratsioonid

  • Salesforce
  • Bullhorn
  • Lotus Notes
  • ConnectWise
  • NetSuite

Plussid ja miinused

Plussid

  • Intuitiivne ja loogiline liides
  • Võimsad kõnekeskuse võimalused
  • Usaldusväärne klienditugi

Miinused

  • Mobiilirakenduses esineb aeg-ajalt probleeme
  • Puudulik kasutaja paroolihaldus
  • Süsteemi seadistamine võib olla veidi keeruline

Nextiva hinnakujundus

Nextiva kontaktkeskuse hinnaplaanide saamiseks kontakteeruge nende müügimeeskonnaga.

Eksperdi arvamus

Nextiva kontaktkeskuse tarkvara pakub ärisuhtluseks terviklikku lahendust koos hõlpsasti navigeeritavate tööriistade ja funktsioonidega. Oleme andnud sellele oma nimekirjas teise koha tänu selle võimsatele kõnekeskuse funktsioonidele, nagu kõnede suunamine, järjekorda seadmine ja interaktiivne häälvastus, mis parandavad oluliselt kliendisuhtluse kogemust.

Liides on intuitiivne ja lihtsustab oluliste ülesannete haldamist, nagu ajakava koostamine ja toimivusmõõdikute jälgimine. Tarkvara võime sujuvalt integreeruda olemasolevate CRM-platvormidega on eriti kasulik muretuks toimimiseks.

Kogemusega kaasneb aga ka omajagu väljakutseid. Näiteks võib tarkvara esialgne seadistamine olla üsna keeruline ülesanne, kuigi see esmapilgul tundub lihtne. Keerulisus võib vähem tehnikataiplikele kasutajatele ülekoormavaks osutuda.

Vaatamata esialgsele väljakutsele seadistamisel, on Nextiva võimas tööriist, mis pakub palju kasutajasõbralikke ja igale ettevõttele kasulikke funktsioone.

3. CloudTalk (4.4/5)

CloudTalk on kontaktkeskuse tarkvara, mis pakub mitmesuguseid teenuseid, mille eesmärk on tõhustada klienditoe ja müügimeeskonna jõudlust. See pakub võimalust hallata kogu suhtlust ühest kohast, lisaks skaleeritavust kasvavatele ettevõtetele ja täiustatud kõnede haldamise võimalusi.

CloudTalk - telefonitarkvara
Allikas

Kontaktkeskuse funktsioonid

  • Kõnekeskuse võimalused
  • SMS

Muud põhifunktsioonid

  • Jõudevalija
  • Piiramatu arv samaaegseid kõnesid
  • Oskuspõhine marsruutimine
  • Töövoo automatiseerimine
  • Reaalajas juhtpaneelid
  • AI kõne transkriptsioon

Integratsioonid

  • Pipedrive
  • Salesforce
  • BigCommerce
  • Slack
  • Nicereply

Plussid ja miinused

Plussid

  • Liideses on lihtne navigeerida
  • Usaldusväärne mobiilirakendus
  • See pakub suurepärast kõne kvaliteeti

Miinused

  • Aeg-ajalt hilinevad vastused klienditoelt
  • Euroopas pole võimalik MMS-e saata
  • Aeg-ajalt esineb kokkujooksmisi kõrge helitaseme juures

CloudTalki hinnakujundus

Saate osta CloudTalki tarkvara järgmiste hinnatasemetga: Starter hinnaga 25 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldatakse igal aastal, Essential hinnaga 30 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldatakse igal aastal, Expert hinnaga 50 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldatakse igal aastal ja Custom personaalse pakkumisega.

Lisaks sellele pakub CloudTalk 14-päevast tasuta prooviperioodi, et saaksite enne ostu sooritamist süsteemiga tutvuda.

Eksperdi arvamus

CloudTalk pakub muljetavaldavaid funktsioone, mis sobivad suurepäraselt ettevõtetele, kes haldavad ulatuslikku kliendisuhtlust. See on saavutanud meie nimekirjas kolmanda koha tänu oma kasutajasõbralikule ja intuitiivsele liidesele, mille mõistmiseks on vaja vähe või üldse mitte tehnilisi teadmisi.

Selle tugev funktsioonide komplekt, sealhulgas kõnede salvestamine ja jälgimine, on kliendisuhete haldamisel terviklik ja efektiivne. CloudTalki automatiseeritud töövoog ja täiustatud analüütika võimaldavad kasutajatel tõhusalt hinnata ja parandada oma klienditeeninduse toimivust, muutes selle suurepäraseks tootlikkuse ja organiseerimise tööriistaks.

Üks oluline negatiivne külg on aga tarkvara vahepealne ebastabiilsus, kus süsteem jookseb mõnikord suure helitugevuse ajal kokku. See võib põhjustada olulisi ebamugavusi, eriti kriitiliste klienditeenindustoimingute tegemisel.

CloudTalk on kiiduväärt kontaktkeskuse tarkvara, millel on muljetavaldavad funktsioonid, mis parandavad kliendisuhete haldust. Stabiilsuse paranemisest ja paremast klienditeenindusest oleks CloudTalkile aga märkimisväärselt kasu.

4. Dialpad (4.3/5)

Dialpad on pilvepõhine platvorm, mis on loodud ettevõtete klienditeenindustoimingute lihtsustamiseks ja täiustamiseks. Dialpad võimaldab sujuvamat suhtlust erinevates kanalites, aidates kaasa paremale kliendikogemusele.

Dialpadi koduleht - kliendianalüüsi lahendus
Allikas

Kontaktkeskuse funktsioonid

  • Kõnekanalid
  • Videokanalid
  • Ettevõtte sõnumside
  • Sotsiaalmeedia
  • Vestlusrobotid

Muud põhifunktsioonid

  • Automaatne kõnede jaotaja
  • Reaalajas assistent
  • Kõnede salvestamine
  • Automaatne abistaja
  • Ekraanijagamine
  • Analüütika

Integratsioonid

  • Slack
  • Rippling
  • Miro
  • Okta
  • Salesmate

Plussid ja miinused

Plussid

  • Reageeriv klienditugi
  • Tarkvara on lihtsasti kasutatav
  • Järjepidev tarkvara täiendamine

Miinused

  • Piiratud aruandlusvõimalused
  • Esineb probleeme tagasihelistamisega
  • Hind võib väikeettevõtete jaoks liiga kõrge olla

Dialpadi hinnakujundus

Dialpadi kontaktkeskusel on kolm hinnakujundusvõimalust. Esimene Essential tase maksab 80 dollarit kasutaja kohta kuus. Teine, Advanced tase, maksab 115 dollarit kasutaja kohta kuus ja viimane Premium tase maksab 150 dollarit kasutaja kohta kuus. Kõik need arved esitatakse kord aastas.

Dialpadi on võimalik 14-päevase tasuta prooviperioodi jooksul proovida.

Eksperdi arvamus

Dialpad pakub hästi tasakaalustatud kombinatsiooni tõhusast kasutajaliidestest, paljudest funktsioonidest ja sujuvatest integreerimisvõimalusest. Seetõttu on nad meie nimekirjas neljandal kohal.

Tarkvara paistab silma, kuna suudab integreeruda mitme platvormiga, tõhustades seeläbi koostööd ning lihtsustades töövooge ja kasutajate suhtlust. AI-põhine hääleteabe funktsioon on muljetavaldav, võimaldades reaalajas sentimendianalüüsi ja transkriptsiooniteenuseid, aidates kaasa paremate teenuste pakkumisele ja klientide kogemustele.

Negatiivne külg on see, et Dialpadi mobiilirakendus ei suuda pakkuda töölauaversiooni funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse taset. Kasutajad võivad kogeda vahelduvaid probleeme, nagu kõnede katkemine ja helikvaliteedi langus. Lisaks esineb aruandlus- ja analüüsivahendites märkimisväärne sügavuse puudumine; esitatud andmed on liiga elementaarsed ja neil puuduvad üksikasjalikud ülevaated, mis võiksid olla kasulikud kontaktkeskuse tõhusaks toimimiseks.

Kuigi Dialpad on kiiduväärt suhtlusvahend, vajab platvorm siiski mõningaid värskendusi. Sellest hoolimata on Dialpad kasulik platvorm erinevatele organisatsioonidele tõhusa suhtlussüsteemi loomisel.

5. Talkdesk (4.6/5)

Talkdesk on pilvepõhine kontaktkeskuse tarkvara, mis on loodud ettevõtete abistamiseks klientide kaasamise ja rahulolu suurendamisega. See kasutab keerukat tehisintellekti ja masinõppetehnoloogiat, kohandatavaid telefoniühendusi ja lihtsat süsteemi integreerimist.

Talkdeski koduleht - automatiseerimine ja AI klienditugi
Allikas

Kontaktkeskuse funktsioonid

  • Kõnekeskuse võimalused
  • SMS
  • E-post
  • Vestlus
  • Sotsiaalmeedia
  • Piletisüsteem

Muud põhifunktsioonid

  • Kõneposti transkribeerimine
  • Automaatne kõnede jagaja (ACD)
  • Automatiseeritud töövood
  • Kõnede jälgimine
  • Reaalajas juhtpaneelid
  • Kohalik helistaja ID

Integratsioonid

  • Shopify
  • Pipedrive
  • Olark
  • Slack
  • Salesforce

Plussid ja miinused

Plussid

  • Suurepärane kõne kvaliteet
  • Tarkvara on väga usaldusväärne ja stabiilne
  • Klienditugi on usaldusväärne ja asjatundlik

Miinused

  • Puudulikud aruandlusvõimalused
  • Puudub kõnede otsingufunktsioon
  • Väikeettevõtete jaoks võib hind olla liiga kõrge

Talkdeski hinnakujundus

Kui soovite Talkdeski lahendust, saate valida nelja hinnapaketi vahel. Talkdeski odavaimad plaanid, CX Cloud Digital Essentials ja CX Cloud Essentials maksavad kuni 85 dollarit kasutaja kohta kuus. CX Cloud Elevate’i hinnatase maksab 115 dollarit kasutaja kohta kuus ja kõige kallim CX Cloud Elite on kuni 145 dollarit kasutaja kohta kuus.

Talkdesk ei paku tasuta prooviperioodi.

Eksperdi arvamus

Oleme Talkdeski paigutanud viiendale kohale, kuna tarkvara sisaldab kasutajasõbralikku ja tugevat pilvepõhist süsteemi, mis pakub juurdepääsetavat liidest, kiiret häälestust ja arvukalt integratsioone kolmandate osapoolte süsteemidega, muutes selle funktsionaalseks tööriistaks meie igapäevatoimingutes. Selle ominakanali funktsionaalsus võimaldab teil klientidega hõlpsasti ühendust võtta erinevate digitaalsete kanalite kaudu, lihtsustades kogu protsessi ja tagades sujuva suhtluse.

Kuigi Talkdeskil on palju eeliseid, pole see siiski ilma puudusteta. Mõnede analüüside ja aruannete dešifreerimine võib olla üsna keeruline, kuna juhtpaneel on kohati keeruline ja navigeerimine hirmutav. Kvaliteetsed funktsioonid on kõrgema hinnaga, mis ei pruugi olla kättesaadavad väiksematele või alustavatele ettevõtetele.

Ehkki Talkdeskil on valdkondi, mis vajavad viimistlemist, muudavad tarkvara täiustatud funktsioonid ja usaldusväärne klienditugi selle kasulikuks ettevõtetele, kes vajavad tugevat kontaktkeskuse tarkvara.

6. Five9 (4.3/5)

Five9 pakub klienditeeninduslahendusi erinevates suhtluskanalites, sealhulgas telefonis, e-postis, vestluses ja sotsiaalmeedias. Five9 võimaldab teha kaugtööd, kuna sellele pääseb juurde kõikjalt, kus on interneti ühendus.

 Five9 koduleht - vestluspõhine AI tarkvara
Allikas

Kontaktkeskuse funktsioonid

  • Sissetulevad kõned
  • Väljaminevad kõned
  • Kõnekonverentsid
  • E-post
  • Sotsiaalmeedia

Muud põhifunktsioonid

  • Aruandlus ja analüütika
  • Tööjõu juhtimise tööriistad
  • Intelligentsete virtuaalsete agentide funktsioon
  • Tehisintellekti ülevaated
  • Mängustamine

Integratsioonid

  • Kliendisuhete haldamise integratsioonid
  • Salesforce
  • Oracle
  • ServiceNow

Plussid ja miinused

Plussid

  • Intuitiivne kasutajaliides
  • Usaldusväärne kõnekeskuse tarkvara
  • Esialgne häälestusprotsess on lihtne ja arusaadav

Miinused

  • Puudulikud aruandlusvõimalused
  • Puudub kõnede otsingufunktsioon
  • Väikeettevõtete jaoks võib hind olla liiga kõrge

Five9 hinnakujundus

Five9 pakub teenust viie erineva komplektina. Digital ja Core plaan on mõlemad hinnaga 175 dollarit kuus, samas kui Premium on saadaval hinnaga 235 dollarit kuus. Optimum taset pakutakse hinnaga 290 dollarit kuus ja Ultimate taset 325 dollarit kuus.

Eksperdi arvamus

Five9 on üsna tugev kontaktkeskuse tarkvara, mis on minu arvates kliendisuhete haldamisel ülivõimas. See toetab eelkõige omnikanalilist suhtlust, nagu telefon, e-post, vestlus ja sotsiaalmeedia – funktsioon, mis lihtsustas meie teenuse osutamist tohutult. Plussiks on ka integreerimine populaarsete CRM platvormidega, kuna see aitas automatiseerida mitmeid klienditeenindusega seotud toiminguid, säästa aega ja vähendada vigu.

Positiivne on see, et kasutajaliides on kõikehõlmav ja pärast mõningast koolitust suhteliselt lihtne navigeerida. Tarkvara on ka pilvepõhine, muutes lihtsaks juurdepääsetavuse erinevatest seadmetest ja süsteemi ennustav helistaja suurendab väljuvate kõnekampaaniate tootlikkust.

Five9-l on aga ka mõned puudused. Mõnikord võib kõne kvaliteet olla ettearvamatu, kõned võivad katkeda või esineda viivitusi kõnedes. Kahjuks reageeris klienditugi mõnikord aeglaselt ja see mõjutas negatiivselt ka probleemi lahendamise aega.

Üldiselt, kuigi Five9 kontaktkeskuse tarkvaral on omajagu varjukülgi, on sellel funktsioone, mis võivad oluliselt kaasa aidata kliendisuhtluse kvaliteedi tõusule.

7. Zendesk (4.4/5)

Zendesk on täiustatud kontaktkeskuse tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada oma klienditeeninduse toiminguid. Zendeski kasutajasõbralik liides ja mastaapsus muudavad selle sobivaks erineva suurusega ettevõtetele.

Zendeski koduleht - kättesaadav klienditoe tarkvara
Allikas

Kontaktkeskuse funktsioonid

  • Piletisüsteem
  • Reaalajas vestlus
  • E-posti haldus
  • Sõnumite saatmine sotsiaalmeedias
  • Kõnekeskuse võimalused

Muud põhifunktsioonid

  • Täpsem analüütika
  • Kohandatud ettevõtte reeglid
  • Teadmusbaas
  • Kliendirahulolu hinded
  • AI-toega sisureeglid

Integratsioonid

  • Slack
  • Harvestr
  • Salesforce
  • Trello

Plussid ja miinused

Plussid

  • Kasutajaliides on kasutajasõbralik ja juurdepääsetav
  • Üle 100 kolmanda osapoole integratsiooni
  • Võimas teadmusbaas ja iseteenindusvõimalused

Miinused

  • Ebapiisav klienditugi
  • Järsk õppimiskõver
  • Aeg-ajalt esineb raskusi andmete üleslaadimisel ja eksportimisel

Zendeski hinnakujundus

Support Teami pakett maksab 19 € esindaja kohta kuus. Suite Teami paketi hind on 55€ esindaja kohta kuus, samas kui Suite Growthi komplekt on saadaval 89 € eest esindaja kohta kuus ning Suite Professionali komplekt maksab 115 eurot esindaja kohta kuus. Enterprise plaani jaoks on vajalik kontakteeruda Zendeski müügimeeskonnaga.

Enne tasulise tellimuse kasuks otsustamist saate ära kasutada Zendeski kahenädalast tasuta prooviperioodi.

Eksperdi arvamus

Zendeski kontaktkeskuse tarkvara on suurepärane klienditeeninduslahendus. See koondab tõhusalt kokku kõik kliendisuhtlused, mis hõlmavad erinevaid suhtluskanaleid, nagu e-post, sotsiaalmeedia, telefon ja reaalajas vestlus. Märkimist väärib ka kasutajasõbralik disain ja pakutavad rikkalikud piletihaldusfunktsioonid – lihtne määramine, jälgimine ja prioriteetide seadmine.

Siiski on paar madalpunkti millele mõelda. Kohandamise võimalused on piiratud ja ei pruugi vastata iga ettevõtte konkreetsetele vajadustele. Zendeski hinnastruktuur on veel üks puudus. Kuigi see pakub korralikku funktsioonide valikut, on see turul pakutavate sarnaste tarkvaradega võrreldes kallim. Muidugi peame mainima, et Zendeski klienditugi pole kuigi kasulik.

Kokkuvõttes on Zendesk kindel valik ettevõtetele, kes otsivad tugevat ja kõikehõlmavat klienditeenindustarkvara, kuid olge valmis õppimiseks ja kaaluge, kas see sobib teie eelarvega.

8. Webex (4.4/5)

Webexi kontaktkeskus on terviklik pilvepõhine kliendisuhtluse haldusplatvorm. See pakub täiustatud tehisintellekti ja andmeanalüüsi võimalusi, et pakkuda isikupärastatud kliendikogemust. Kasutajad hindavad Webexi lihtsat integreerimist teiste ettevõtte tööriistadega.

Webexi kontaktkeskuse koduleht – koostööle keskendunud tarkvara
Allikas

Kontaktkeskuse funktsioonid

  • Täiustatud koosolekuvõimalused
  • Meeskonnavestlused

Muud põhifunktsioonid

  • Koosolekud liikvel olles
  • Kõnede edastamine
  • Häälkäsklused ja märksõnad
  • Kõnede salvestamine
  • Otspunktkrüpteering

Integratsioonid

  • Trello
  • Moyobi
  • Asana
  • Billsby

Plussid ja miinused

Plussid

  • Pakub palju usaldusväärseid integratsioone
  • Tarkvaras on pärast seadistamist lihtne navigeerida
  • Pakub laia valikut konverentsifunktsioone

Miinused

  • Probleemid helidraiveritega
  • Kui osalejaid on üle 20, võib see olla ressursimahukas
  • Aeg-ajalt tekivad sünkroonimisprobleemid töölaua- ja mobiilirakenduse vahel

Webexi hinnakujundus

Webexi kontaktkeskus pakub kahte peamist komplekti, mis sisaldavad mitut hinnapaketti.

Meeting suite pakub nelja peamist hinnataset: Webex Free on tasuta, Webex Starter maksab 114 naela litsentsi kohta aastas, Webex Business 162 naela litsentsi kohta aastas ja Webex Enterprise pakub kohandatud hinnakujundust.

Webinars & Events suite’is pakub Webex kahte paketti: Webex Webinars ja Webex Events. Mõlemal on kohandatud hind.

Eksperdi arvamus

Webex on võimas tööriist, mis haldab tõhusalt klientide ja meeskonna suhtlust. Selle silmapaistev funktsioon, mitmekanaliline kaasamine, hõlbustab klientidega suhtlemist, koondades ühte liidesesse kõned, meilid ja sotsiaalmeedia päringud.

Vaatamata enamikule kaunilt kujundatud funktsioonidest, kannatab Webexi kontaktkeskus mõningate tagasilöökide all. Esiteks on konfiguratsioon üsna tehniline. See võib esmase seadistamise ajal tekitada väljakutseid tehnilise teadmisteta kasutajatele.

Mis puutub kasutajakogemusse, siis tipptundidel muutub tarkvara aeg-ajalt aeglaseks, mis põhjustab klientidele pikemaid ooteaegu.

Kokkuvõtteks võib öelda, et Webexil on muljetavaldavad omadused, mis muudavad kliendisuhete haldamise sujuvamaks. Kuigi sellel on puudusi, võib see tööriist väikeste kohanduste ja täiustustega hõlpsasti muuta paljude ettevõtete mängu.

9. RingCentral (4.3/5)

RingCentral on pilvepõhine lahendus, mis pakub klientidega suhtlemise haldamiseks terviklikke kontaktkeskuse tehnoloogiaid. See aitab parandada klienditeeninduse kogemusi, agendi tootlikkust ja tõhustada töövoogu.

RingCentrali koduleht – AI-toega suhtlustööriist
Allikas

Kontaktkeskuse funktsioonid

  • Kõnekeskuse võimalused
  • Mitmetasandiline automaatne saatja ja IVR
  • Meeskonna sõnumid
  • Videokoosolekud
  • Visuaalne kõnepost

Muud põhifunktsioonid

  • AI-mürasummutus
  • Täiustatud kõnede jälgimine
  • Kulukeskuse juhtimine
  • Reaalajas teenusekvaliteedi analüüs ja hoiatused
  • Ühekordne sisselogimine

Integratsioonid

  • Slack
  • Salesforce
  • VMWare
  • Canvas

Plussid ja miinused

Plussid

  • See on paljude kasutusjuhtude jaoks väga konfigureeritav
  • Tarkvara on usaldusväärne, üldiselt ilma seisakuteta
  • See pakub suurepärast kõne kvaliteeti

Miinused

  • Ebapiisav klienditugi
  • Mõnikord on keeruline teiste süsteemidega integreerida
  • Pakettsõnumite puudumine

RingCentrali hinnakujundus

RingCentral Phone System komplektil on kolm peamist hinnaplaani. Põhipaketi hind on 20 dollarit kasutaja kohta kuus, kui arveldatakse igal aastal. Keskmine Advanced pakett maksab 25 dollarit kasutaja kohta kuus, kui makstakse aastapõhiselt. Kõrgeim Ultra pakett on saadaval iga-aastase makseplaaniga 35 dollari eest kasutaja kohta kuus. Lisaks pakub RingCentrali kontaktkeskuse komplekt RingCX-i, mida toidab RingSense AI, algmääraga 65 dollarit agendi kohta kuus, samuti aastamaksena. Lisaks on saadaval eliittasemel RingCentral Contact Center Enterprise plaan koos paindliku ja kohandatud hinnastruktuuriga.

RingCentralvõimaldab oma plaane 14-päevase prooviperioodi jooksul testida.

Eksperdi arvamus

RingCentral töötab tõhusalt kõnede, meilide, sotsiaalmeedia ja muude kliendisuhtluse andmete haldamisel. See esitab ettevõtte analüütikat selgelt ja lühidalt, võimaldades hõlpsat juurdepääsu olulistele kliendiandmetele.

Siiski pole tarkvara ilma puudusteta. Kasutajaliides, millest küll vähem tehnikataiplikud kasutajad saavad aru, võiks siiski esteetilise atraktiivsuse osas vajada veidi viimistlemist. Lisaks võib häälestusprotsess olla üsna intensiivne, kui seda õigesti ei juhita. Kuigi nende klienditeenindus on üldiselt usaldusväärne, pidin paar korda vastuse saamist oodatust kauem ootama.

RingCentral on võimas kontaktkeskuse platvorm, millel on tugev funktsioonide komplekt, tõhusad aruandlustööriistad ja sujuv CRM-i integratsioon. Sellegipoolest on ruumi klienditoe reageerimisvõime suurendamiseks, õppimiskõvera lihtsustamiseks ja hinnamudeli väikeettevõtetele sõbralikumaks muutmiseks väikeettevõtetele.

10. Nice CXone (4.2/5)

Nice CXone on terviklik klienditeeninduse platvorm. Tarkvara eristub teistest funktsioonidega nagu isikupärastatud klientide kaasamine, ennustav käitumuslik marsruutimine ja reaalajas andmete visualiseerimine.

Nice CXone'i koduleht - kliendikogemuse tarkvara
Allikas

Kontaktkeskuse funktsioonid

  • Reaalajas vestlus
  • Kõnekeskuse võimalused
  • E-kirjade saatmine

Muud põhifunktsioonid

  • AI-funktsioonid
  • Analüütika
  • IVR
  • Kõneanalüüs
  • Automaatne numbrivalija

Integratsioonid

  • Salesforce
  • SugarCRM
  • NetSuite
  • Oracle service cloud

Plussid ja miinused

Plussid

  • Tarkvara pakub palju kohandamisvõimalusi
  • Usaldusväärsed helistamisfunktsioonid
  • Lahendus on lihtsasti kasutatav

Miinused

  • Esialgne seadistus võib olla keeruline
  • Aeg-ajalt võib esineda kokkujooksmisi
  • Piiratud aruandlusfunktsioonid

Nice CXone’i hinnakujundus

Nice CXone pakub oma kliendibaasile kahte peamist hinnakujundust: Interactions Orchestration and Orchestration, Optimization and Analytics.

Esimene valik sisaldab kolme hinnatasandit. Odavaim Digital Agent maksab 71 dollarit kuus, teise tase Voice Agent maksab 94 dollarit kuus ja viimane Omnichannel Agent maksab kuni 110 dollarit kuus.

Orchestration, Optimization and Analytics komplekti kuuluvad veel kolm hinnaplaani. Essential Suite maksab teile 135 dollarit kuus. Teise astme Core Suite maksab 169 dollarit kuus ja viimane Complete Suite maksab 209 dollarit kuus.

60-päevase tasuta prooviperioodi jooksul saate tarkvara omal nahal kogeda.

Eksperdi arvamus

Nice CXone muudab integreeritud teenustega kliendikogemuse sujuvamaks, sinna kuuluvad kõne-, meili- ja vestlustugi, mis pakuvad sujuvat kliendisuhtlust. Lisaks on mängu muutjaks täiustatud analüütika, pakkudes reaalajas teavet, mis kiirendab oluliselt otsustamisprotsesse. Kasutuslihtsuse osas hõlbustab tarkvara intuitiivne liides töötajate koolitamist ja suurendab tootlikkust.

Tarkvaral on ka mõned puudused. Esialgne seadistus võib oma rikkalike funktsioonide tõttu olla üsna ülekoormav. See järsk õppimiskõver võib uutele meeskondadele tuua kaasa logistilisi väljakutseid. Veelgi enam, tarkvara klienditugi võiks reageerimiskiiruse ja probleemide lahendamise osas end veidi paraneda.

Lisaks võib tarkvara aeg-ajalt töötada aeglaselt või viivitustega, eriti tipptundide ajal. See jõudlusprobleem kahjustab mõnikord töövoogu ning nõuab õigeaegset reageerimist.

Vaatamata nendele miinustele on Nice CXone endiselt tugev ja tõhus tööriist klientdisuhtluseks ja -toeks. Nice CXone ületab tõhusalt lõhe ettevõtete ja nende klientide vahel, edendades suhteid ning klientide rahulolu ja lojaalsust.

11. 8×8 (4.1/5)

8×8 on samuti terviklik klienditeeninduse platvorm. Tarkvara eristub selliste funktsioonidega nagu isikupärastatud teenus, ennustav käitumuslik marsruutimine ja reaalajas andmete visualiseerimine.

8x8 koduleht - kliendikeskne kasutajatoe lahendus
Allikas

Kontaktkeskuse funktsioonid

  • Helistamine
  • Meeskonnasõnumid koos dokumentide jagamisega
  • Intelligentne interaktiivne häälvastus (IIVR)
  • SMS ja MMS
  • Sotsiaalmeedia
  • Sõnumsiderakendused

Muud põhifunktsioonid

  • Oskuspõhine marsruutimine
  • Kõnehaldus
  • Ennustav numbrivalija
  • Kontaktkeskuse aruandlus ja analüütika
  • Kõnepost koos transkriptsiooniga

Integratsioonid

  • Pipedrive
  • Okta
  • Salesforce
  • Copper

Plussid ja miinused

Plussid

  • Usaldusväärne mobiilirakendus
  • Tarkvara on lihtsasti kasutatav
  • Mugavad märguanded

Miinused

  • Jõudlus võib olla pisut kohmakas
  • Liitumisprotsess võib olla väljakutsuv
  • Klienditoel puuduvad sageli tehnilised teadmised

8×8 hinnakujundus

8×8 pakub viit hinnaplaani: X2, X4, X6, X7 ja X8. Pakkumise saamiseks võtke ühendust 8×8 müügiesindajatega.

Enne tasulise paketi sõlmimist saate 8×8-t 30-päevase tasuta prooviperioodi jooksul testida.

Eksperdi arvamus

8×8 sulandub hästi kontaktteenuste kaasaegsete nõudmistega. Platvorm pakub erinevaid funktsioone, nagu mitmekanaliline nutikas marsruutimine, interaktiivne häälvastus ja reaalajas jälgimine, mis on eduka klienditeeninduse jaoks üliolulised. Tarkvara paindlikkus ja kohandatavus võimaldavad seda kohandada vastavalt konkreetsetele ärivajadustele.

8×8 liidesel on aga järsk õppimiskõver, eriti esmakasutajatele. Juhtpaneel on funktsioonirikas, kuid pisut keerukas ja võiks kindlasti saada kasu intuitiivsemast disainist. Tarkvara kipub olema üle jõu käiv ja võib raskendada uute kasutajate arusaamist.

Pealegi, kuigi nende klienditeenindus on kiire ja innukalt abivalmis, jääb neil sageli puudu tehnilistest teadmistest. Vaatamata navigeerimis- ja tehnilise toe väljakutsetele puudub platvormil kõikehõlmav liitumisprotsessi ja kasutajate juhendamise protsess.

Kokkuvõtlikult võib öelda, et 8×8, kuigi uuenduslik ja funktsioonirikas, võib uutele kasutajatele oma keerulise liidese ja ebapiisava klienditoe tõttu tunduda hirmutav. Vaatamata nendele takistustele pakub 8×8 vajalikke tööriistu terviklikuks ja tõhusaks klienditeeninduse juhtimiseks.

12. Bright Pattern (4.8/5)

Bright Pattern on kontaktkeskuse tarkvaralahendus, mis on loodud mitmekanalilise kliendisuhtluse lihtsustamiseks. Platvormi eeliste hulka kuuluvad skaleeritavus, lihtne integreerimine CRM-süsteemidega ja reaalajas analüüs. Bright Patterni võime pakkuda sujuvat kliendisuhtlust erinevates kanalites annab ettevõtetele konkurentsieelise kliendikogemuse parandamisel.

Bright Pattern i koduleht - mitmekanaliline kontaktkeskuse tarkvara
Allikas

Kontaktkeskuse funktsioonid

  • Sissetulev ja väljaminev kõnesuhtlus
  • SMS / MMS
  • Veebivestlus
  • E-kirjade saatmine
  • Sotsiaalmeedia sõnumid
  • Videovestlus

Muud põhifunktsioonid

  • Töövoo automatiseerimine
  • Automaatvastaja tuvastamine
  • Kohandatav seinatahvel
  • Teadmiste jagamine
  • Loomuliku keele töötlemine

Integratsioonid

  • Salesforce
  • IBM Watson
  • Forgerock
  • PostgreSQL

Plussid ja miinused

Plussid

  • Tarkvara täiendatakse järjepidevalt
  • Usaldusväärne ja teadlik klienditugi
  • Lahendust on lihtne kasutada

Miinused

  • Puuduvad muudatuste ja uuenduste eelsed teavitused
  • E-posti marsruutimisel puudub paindlikkus
  • Piiratud kvaliteedijuhtimine vastastikmõjude hindamiseks

Bright Patterni hinnakujundus

Bright Pattern pakub järgmisi hinnapakette: Call Center Standard, Digital CX, Omnichannel CX, Bright Pattern Mobile. Nende plaanide hindade kohta lisateabe saamiseks võtke ühendust Bright Patterni meeskonnaga.

Enne tööriista ostmist saate tasuta prooviperioodi välter Bright Patternit testida.

Eksperdi arvamus

Kontaktkeskuse tarkvara Bright Pattern pakub mitmekanalilise kliendisuhtluse haldamiseks tugevat ja skaleeritavat lahendust. Intuitiivne kasutajaliides on silmapaistvatest funktsioonidest, mis võimaldab hõlpsat navigeerimist ja kasutamist isegi vähem tehniliste teadmistega klientidel. Reaalajas seire- ja aruandlusfunktsioonid pakuvad ka igakülgset ülevaadet kontaktkeskuse toimimisest, mis on ettevõtte ülevaate ja planeerimise jaoks hindamatu.

Tarkvaral on ka omad puudused. Õppimiskõver on järsk, eriti ilma korraliku väljaõppeta, mis võib esialgu mõjutada meeskonna tootlikkust. Kuigi aruandlusfunktsioon on kõikehõlmav, võib see tunduda keeruline uutele kasutajatele või neile, kes pole andmete analüüsimisega harjunud. See võib vajaliku teabe hankimise või kiirete andmepõhiste otsuste tegemisi viivitada.

Kuigi Bright Patternist on esialgu pisut keeruline aru saada, osutub see hiljem siiski tõhusaks vahendiks hästi organiseeritud kontaktkeskuse säilitamisel. Oma laia funktsioonide valiku ja integreerimisvõimalusega eristub see paljudest konkureerivatest süsteemidest, võimaldades sujuvat klienditeeninduskogemust.

Kuidas valida ettevõttele õige kontaktkeskuse tarkvara?

Õige kontaktkeskuse tarkvara valimine on kriitiline otsus igale ettevõttele, kes peab pakkuma tõhusat ja kvaliteetset klienditeenindust. See samm-sammuline juhend muudab protsessi sujuvamaks, pakkudes teile selgust oma otsuse langetamisel.

1. Samm: Määratlege oma ettevõtte vajadused

Esimene samm on teha kindlaks, mida kontaktkeskuse lahenduselt vajate. See peaks vastama teie ärieesmärkidele ja -nõuetele. Küsige endalt järgmisi küsimusi:

  • Millised on meie klienditoe eesmärgid?
  • Milliseid suhtluskanaleid (telefon, email, live chat, sotsiaalmeedia) kliendid eelistavad?
  • Kas vajame integreerimist teiste ärirakendustega (nt CRM-süsteemidega)?
  • Kui suur on meie kontaktkeskuse tarkvara eelarve?

2. Samm: Hinnake funktsioone ja funktsionaalsusi

Erinevatel tarkvaradel on erinevad funktsioonide komplektid. Kaaluge järgmist, et teha kindlaks, millised neist on olulised teie ettevõttele:

  • Kas tarkvara toetab kõiki kanaleid, mida meie kliendid kasutavad?
  • Kas sellel on lihtsasti kasutatav liides, mille meie töötajad saavad kiiresti selgeks?
  • Kas see pakub meie toimivuse mõõtmiseks aruandlus- ja analüüsifunktsioone?
  • Kas see suudab meie ettevõtte kasvades suureneda?
  • Kas see pakub korduvate toimingute vähendamiseks automatiseerimisfunktsioone?

3. Samm: Kontrollige müüja usaldusväärsust

Väga oluline on valida oma kontaktkeskuse tarkvara jaoks hea mainega tarnija. Esitage selliseid küsimusi:

  • Kas kontaktkeskuse pakkujal on eduka kontaktkeskuse tarkvara tarnimise kogemus?
  • Kas nende lahendus sobib meie suurusele ja meie tööstusharule?
  • Kas nad reageerivad klientide päringutele?
LiveAgenti auhinnad läbi aastate

4. Samm: Kaaluge maksumust

Kulud on alati oluline tegur. Kuid ärge vaadake ainult alghinda. Mõelge ka omamiskuludele. Siin on mõned küsimused, mida kaaluda:

  • Mis on tarkvara esialgne maksumus?
  • Millised on lisafunktsioonide või täienduste kulud?
  • Kas on mingeid varjatud kulusid, nagu paigaldus-, koolitus-, hooldus- või klienditoe tasud?
  • Kas müüja pakub paindlikku hinnakujundusmudelit, näiteks kasutus- või tellimusepõhist?

5. Samm: Testige tarkvara

Enamik kontaktkeskuste pakkujaid pakub oma tarkvara tasuta prooviversioone või demoversioone. See on teie võimalus testida ja näha, kas tarkvara vastab teie ettevõtte vajadustele. Otsige järgmist:

  • Kas kasutajaliides on intuitiivne ja hõlpsasti navigeeritav?
  • Kuidas funktsioonid ja funktsionaalsused praktikas töötavad?
  • Kuidas töötab tarkvara suure kasutuse või stressi tingimustes?
  • Kas klienditugi on prooviperioodi ajal kiire ja abivalmis?

6. Samm: Koguge tagasisidet

Võimalusel koguge tagasisidet teistelt tarkvara kasutavatelt ettevõtetelt. Võiksite küsida järgmist:

  • Milline on olnud nende kogemus tarkvaraga funktsionaalsuse ja kasutusmugavuse osas?
  • Kas nad on täheldanud tarkvaras olulisi seisakuid või tõrkeid?
  • Kas nad on üldiselt tarkvara ja pakkujaga rahul?
LiveAgenti klientide edulood

7. Samm: Langetage otses

Otsustage oma analüüsi ja kogutud tagasiside põhjal, milline kontaktikeskuse tarkvara teie ettevõttele kõige paremini sobib. Õige tarkvara peaks vastama teie praegustele nõuetele ja suutma kohaneda tulevase kasvuga. Enne lõpliku otsuse tegemist kaaluge kindlasti kõiki aspekte – funktsionaalsust, müüja mainet, kulusid ja kasutajate tagasisidet.

7 kontaktikeskuse tarkvara kohustuslikku funktsiooni

Vaatame 7 olulist funktsiooni, mida teie kontaktkeskus vajab klientidele parima toe pakkumiseks.

Mitmekanaliline tugi

See funktsioon võimaldab teil pääseda ligi e-posti, reaalajas vestluse, telefoni ja muude kanalite kliendisuhtlusele ühes sujuvas vaates. LiveAgent teeb seda eriti hästi, võimaldades teie kontaktkeskusel pakkuda sujuvat klienditeenindust.

LiveAgenti mitmekanaliline tugi

Piletihaldus

Piletihaldussüsteem on oluline, et aidata ettevõtetel süstemaatiliselt prioriseerida, märgistada ja kategoriseerida probleeme, mis toob kaasa efektiivsema probleemide lahendamise ja lühema reageerimisaja.

LiveAgent - piletisüsteemi teave

Teadmusbaas/kliendiportaal

Põhjalik otsitava teabe ja ressurssidega veebipõhine andmebaas. Kontaktkeskused pakuvad sageli nii sisemisi kui ka väliseid teadmusbaasi võimalusi. LiveAgent sisaldab integreeritud teadmusbaasi, mis võimaldab klientidel otsida lahendusi ööpäevaringselt, vähendades teie klienditoe meeskonna töökoormust.

LiveAgenti kliendiportaal ja teadmusbaas

Reaalajas vestlus

Reaalajas vestlus on iga usaldusväärse kontaktkeskuse tarkvara oluline osa, kuna seda on lihtne kasutada ja kliendisuhtlus toimub koheselt. LiveAgenti sisseehitatud reaalajas vestluse tarkvara võimaldab klientidega suhelda reaalajas, aidates kasvatada müüki ja rahulolumäära. Reaalajas vestlus pakub selliseid funktsioone nagu ennetavad vestluskutsed ja vestlusnupud, mida saab lisada veebisaitidele või e-kirjadele.

reaalajas-vestluses-kirjutavad-agendid-LiveAgent

Sotsiaalmeedia integreerimine

Paljud kliendid eelistavad suhelda kaubamärkidega sotsiaalmeedia kaudu. LiveAgent toetab integreerimist kõige populaarsemate sotsiaalmeedia platvormidega, nagu Instagram, Facebook, Viber ja X (Twitter), võimaldades ettevõtetel hallata sotsiaalmeedia suhtlust osana oma klienditeenindusstrateegiast.

WhatsAppi sõnum kuvatuna piletina LiveAgentis

Automatiseerimine ja reeglid

Automatiseerimine võib säästa teie kontaktkeskuse agentide aega, mis muidu kuluks tühiste ülesannete täitmisele. See kasvatab jõudlust, mis omakorda suurendab klientide rahulolu. LiveAgent pakub reeglipõhist piletite jaotamist ja kõikehõlmavaid automatiseerimisfunktsioone, mis aitavad säästa tohutult aega, automatiseerides rutiinseid toiminguid, nagu piletite märgistamine või suunamine konkreetsesse osakonda.

LiveAgenti automatiseerimisreeglite funktsioon

Aruandlus ja analüütika

Aruandlus ja analüütika on andmepõhiste äriotsuste tegemiseks hädavajalikud. LiveAgenti tarkvara sisaldab tugevaid aruandlus- ja analüütikafunktsioone, et jälgida kontaktkeskuse toimimise erinevaid aspekte. See annab juhtkonnale vajaliku ülevaate nende teenuse ja toimingute optimeerimiseks.

analüütika aruandlus klienditoe töööriist - LiveAgent

Kuidas saab teie ettevõte kasu kontaktkeskuse tarkvarast?

Vaatame mõningaid viise, kuidas teie ettevõte kontaktkeskuse kasutamisest kasu võib saada.

Pakkuge mitmekanalilist tuge koos integreerimisvõimalustega

Mitmekanalilist suhtlust toetava ja teie olemasolevate süsteemidega hõlpsasti integreeritava kontaktkeskuse tarkvara juurutamine annab teie meeskonnale paindlikkuse klientide kaasamiseks igaühe valitud suhtluskanali kaudu. See võimaldab teil säilitada järjepidevat sõnumivahetust ja pakkuda sujuvat klienditeenindust telefoni, e-posti, sotsiaalmeedia, reaalajas vestluse ja muu kaudu.

Parandage kliendikogemust

Kontaktkeskuse tarkvara abil saate sujuvamaks muuta suhtlusprotsesse, vähendada reageerimisaega ja kõrvaldada vead, parandades seeläbi üldist kliendikogemust.

Funktsioonid nagu nutikas automatiseerimine, AI-toega vestlusrobotid ja integreeritud piletisüsteemid võivad oluliselt parandada kliendirahulolu ja lojaalsust.

LiveAgenti piletisüsteem - klienditoe meeskonna vaade

Säästke kuludelt ja suurendage müüki

Kontaktkeskuse tarkvara aitab teil säästa ettevõtte kuludelt, automatiseerides rutiinseid toiminguid ja vähendades vajadust suure ettevõttesisese meeskonna järele. Lisaks võite parema kliendisuhtluse ja probleemide lahendamisega eeldada suuremat võimalust rist- ja edasimüügiks, mis parandab teie kasumit.

LiveAgenti SLA automatiseerimine

Suurendage oma meeskonna tootlikkust oskuspõhise marsruutimisega

Oskuspõhine ja intelligentne kõnede marsruutimine on funktsioon, mis suunab klientide kõned või päringud nende käsitlemiseks kõige kvalifitseeritumale esindajale. See minimeerib käsitlemisaega, suurendab esimese kontakti lahendamise kiirust ja vähendab vajadust ülekannete või tagasihelistamiste järele. See omakorda tõstab agentide tõhusust ja teie meeskonna tootlikkust.

Kõnede marsruutimise funktsioon LiveAgenti kõnekeskuse tarkvaras

Pakkuge reaalajas analüütikat

Tehke oma äriotsuseid andmepõhise ülevaate põhjal. Kontaktkeskuse tarkvara võib pakkuda väärtuslikku reaalajas analüütikat müügitrendide, klientide käitumise, agentide toimimise ja muu kohta. See muudab parandamist vajavate valdkondade tuvastamise ja täpse klienditeenindusstrateegiate edukuse mõõtmise lihtsamaks.

Tegurid, mida tuleb kontaktkeskuse tarkvara valimisel arvestada

Täiusliku kontaktkeskuse tarkvaralahenduse valimisel võiksite arvestada mitme võtmeteguriga, mis ei kuulu ülalnimetatud funktsioonide hulka. Vaatame kiiresti üle neist teguritest kõige olulisemad.

  • Integreerimise lihtsus: Mõelge oma praegusele tehnoloogilisele ökosüsteemile. Kas uus kontaktkeskuse tarkvara integreerub hõlpsalt teie olemasolevasse seadistusse? Tarkvara nagu LiveAgent pakub integreerimist paljude populaarsete tööriistadega, nagu WordPress, Magento, Slack ja teised, mis võib integreerimisprotsessi veelgi lihtsustada.
  • Skaleeritavus: Kui teie ettevõte kasvab, peab ka teie tarkvara sellega koos kasvama – kas tarkvara suudab skaleeruda vastavalt teie vajadustele? Suutmatus skaleeruda võib takistada klienditeeninduse taset ja kasvuplaane.
  • Töökindlus ja tööaeg: Te ei saa endale lubada, et teie kontaktkeskus võrgust välja lülituks. On väga oluline küsida: “Mis on tarkvara tööaja rekord?” Kaaluge lahendusi, mille tööaeg on 99,9% või rohkem.
  • Turvalisuse funktsioonid: Tänapäeva digimaailmas on klientide teabe kaitsmine ülimalt tähtis. Kas pakutav tarkvara vastab teie tööstusharu andmeturbe tagamiseks vajalikele eeskirjadele?
  • Kasutuslihtsus: Kas teie töötajad vajavad tarkvaraga alustamiseks põhjalikku koolitust? Otsige intuitiivse kasutajaliidesega tarkvara, mis tagab kiireima tee meeskonna kasutuselevõtuks ja parima agendikogemuse. Näiteks on LiveAgentil kasutajasõbralik disain ja hõlpsasti mõistetavad funktsioonid.
  • Toe kvaliteet: Hinnake keskuse pakkuja kliendituge. Kui teie meeskond vajab abi, kas nad saavad seda kiiresti ja lihtsalt?
  • Kulutõhusus: Lõpuks pidage meeles, et kallis ei tähenda alati paremat. Mõelge, kas tarkvara pakub head hinna ja kvaliteedi suhet. Otsige tarkvarast funktsionaalsuse, klienditeeninduse ja õiglase hinna kombinatsiooni – LiveAgent võib olla suurepärane näide sellisest tasakaalust.

Millal on õige aeg soetada kontaktkeskuse tarkvara?

Kuidas selgitada välja õige hetk kontaktkeskuse lahendusse investeerimiseks? Uurime tegelikke stsenaariume, mis võivad sundida ettevõtteid kontaktkeskuse tarkvaravalikuid uurima.

Suur kliendipäringute maht

Kui ettevõtted kogevad enneolematut kliendipäringute sissevoolu, võib see tõsiselt mõjutada klienditeeninduse kvaliteeti.

Näiteks musta reede ajal võib jaemüügiettevõte saada tohutult palju päringuid, tellimusi või kaebusi. Kontaktkeskuse tarkvara suudab automatiseerida tavapäringute vastuseid, jaotada töökoormust ühtlaselt kontaktkeskuse agentide vahel ja tõhustada piletite jälgimist, andes agentidele rohkem aega keerukamate päringute käsitlemiseks.

Ebatõhus kõnede marsruutimine

Kontaktkeskuste parimaks toimimiseks on oluline klientide päringuid marsruutida, eriti kõnesid.

Näiteks haiglas võib kõnede suunamine valedele osakondadele või isikutele põhjustada viivitusi kriitilise teabe või meditsiinilise abi andmisel. Kontaktkeskuse tarkvara võib kõnede suunamise täpsust oluliselt parandada, määrates kõnesid etteantud reeglite alusel, tagades et patsientide kõned suunatakse õigele arstile või osakonnale.

Tegevuskulude kasv

Tegevus- ja hoolduskulud suurenevad sageli ettevõtte laienemisel märkimisväärselt. Kontaktkeskuse tarkvara võib seda probleemi leevendada, parandades samal ajal agentide tootlikkust.

Kui kiiresti laienev lennufirma palkab uute marsruutide ja sihtkohtade lisamisel rohkem klienditeenindajaid, et hallata üha suuremat arvu kõnesid, võivad tegevuskulud hüppeliselt tõusta. Kontaktkeskuse tarkvara võib pakkuda AI-toega IVR-e ja vestlusroboteid rutiinsete päringute käsitlemiseks, mis toob kaasa kulude kokkuhoiu, kuna vaja on vähem inimesi.

Kehv klienditeeninduse tagasiside

Klientide tagasiside võib ettevõttele palju mõju avaldada. Seetõttu on ülimalt oluline hoida oma kliendid rahulolevana.

Kui interneti pakkuja tegeleb kaebustega seoses pikkade ooteaegade või probleemide halva lahendamisega, on see märk kehvast kliendikogemusest. Kontaktkeskuse tarkvara aitab tõhusalt hallata järjekordi, jälgida kvaliteedihindamise kõnesid ja pakkuda klienditeeninduse parandamiseks andmepõhist praktilist teavet.

Kaugtöö tingimused

Olukordades, nagu Covid-19 pandeemia, kui ettevõtted, nagu toidu kohaletoimetamise teenus, pidid kiiresti oma klienditeenindustoiminguid eemale nihutama, võivad nad kogeda raskusi teenuse tõhususe säilitamisega. Kontaktkeskuse tarkvara võimaldab klienditeeninduse kaughaldust, mis on varustatud kõigi vajalike funktsioonidega, sealhulgas kõnede salvestamise, aruandluse ja reaalajas analüütikaga.

Kokkuvõte

Konkurentsivõimelises ärikeskkonnas on kliendisuhtluse optimeerimine hädavajalik. Hea kontaktkeskuse tarkvara suudab pakkuda sujuvat mitmekanalilist kogemust, parandada meeskonna tootlikkust, parandada kliendikogemust ja kulude kokkuhoidu – kõik see toob kaasa parema ettevõtte edu.

Hinnake potentsiaalseid kontaktkeskuse lahendusi selliste funktsioonide põhjal nagu piletihaldus, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia integreerimine, automatiseerimine ja võimas analüütika. Analüüsige tarkvara integreerimise lihtsust, mastaapsust, tööaega, turvalisust, kasutajaliidest ja kulutõhusust, et tagada selle vastavus teie konkreetsetele vajadustele.

Võtke arvesse olulisi tegureid, nagu suured päringumahud, ebatõhus marsruutimine, kõrged tegevuskulud, halb teenuse tagasiside ja kaugtöö võimalused, et teha kindlaks, kas on jõudnud kätte aeg lisada see tarkvara oma ettevõttesse.

Esimese sammu tegemiseks ja oma klienditeeninduskeskuse revolutsioneerimiseks soovitame alustada LiveAgenti tasuta 30-päevase prooviversiooniga ja kogege erinevust omal nahal.

Digiajastul, mis sõltub suuresti virtuaalsest suhtlusest, veenduge et teie kontaktkeskuse tarkvara poleks mitte ainult usaldusväärne, vaid ka teie liitlane mõtestatud sidemete loomisel oma klientidega.

Looking to improve your contact center?

Unleash your business potential with LiveAgent's contact center software. Start your free trial now and experience the change!

Kasutage meie väga konverteerivaid uuendamise e-posti malle juhisena oma isiklike mallide koostamiseks, mis on osa Teie uuendamise kampaaniatest.

Uuendamise e-posti mallid

Artikkel pakub 10 uuendamise e-posti malli, erinevaid uuenduste meeldetuletusmeilide strateegiaid ning soovitusi efektiivsete e-kirjade koostamiseks klientide lojaalsuse säilitamiseks.

Liveagent on VKE-de jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks 2019. ja 2020. aastal. Suured ettevõtted saavad oma reaalajas trükkimisvaate funktsiooniga sageli oma investeeringutasuvuse LiveAgentilt kiiresti kätte.

Klienditoe tarkvara suurettevõtetele

Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.

Pakkuge koronaviiruse ajal suurepärast klienditeenindust, kaitstes samal ajal oma töötajaid. Kasutage kaugtööd toetavaid klienditoe lahendusi.

Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?

Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x