Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kontaktikeskuse tarkvaraga saate luua sujuva teeninduskogemuse

Tänapäeva digitaalsete teadmistega tarbijad kasutavad ettevõteteni jõudmiseks mitut platvormi ja ootavad kõigil ühtset kogemust. Seetõttu on enamik klientidele suunatud ettevõtteid juba võtnud kasutusele kontaktkeskuse lahendused, et rahuldada oma klientide nõudmist sujuva mitmekanalise kogemuse järele. 

Mis iganes kanaleid Teie kliendid kasutavad – LiveAgenti kontaktkeskuse tarkvaraga saate hõlpsalt, mugavalt ja tõhusalt hallata kõiki oma kliendisuhtlusi ühest kohast. 

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw key points ig28

Mis on kontaktkeskuse tarkvara?

Kontaktkeskuse tarkvara on tööriist, mis võimaldab ettevõtetel sujuvamaks muuta kõigi potentsiaalsete puutepunktide ja kanalite kliendisuhtlust. Need võivad hõlmata hääle-, VoIP-, meili-, reaalajas vestluse, teksti- ja sotsiaalmeedia platvorme.

Kuna kontaktkeskuse lahendusi rakendab üha rohkem ettevõtteid, peaks globaalse kontaktkeskuste süsteemi turu suurus 2025. aastaks jõudma 47,76 miljardi USA dollarini. 

Miks vajate pilvepõhist kontaktikeskuse tarkvara

Pilvepõhine kontaktkeskuse tarkvara eemaldab vajaduse tugineda traditsioonilistele kohapealsetele lahendustele. See tähendab, et tugeva funktsiooniga võimsa kontaktkeskuse süsteemi loomine ja juhtimine ei vaja selle haldamiseks enam kallist riistvara, infrastruktuuri ega professionaalseid IT-meeskondi.

Pilvepõhised lahendused sobivad nii väikeettevõtetele kui ka suurtele organisatsioonidele, kuna need pakuvad suurepärast skaleeruvust, paindlikkust, paremat turvalisust ja on väga kulutõhusad.

undraw maintenance cn7j

Mida võite kontaktkeskuse tarkvara lahenduste kasutamisel oodata

Statistic icon

Kontaktkeskuse süsteemitööriistade aruandlus- ja analüüsivõimalused võimaldavad juhtidel hõlpsalt jälgida ja hallata oma teenindustoimingute kõiki aspekte, jälgida teenuse kriitilisi näitajaid ja saada ülevaadet agentide toimimisest.

Union icon

Täienenud andmete turvalisus

Kontaktkeskuse tarkvara lahendused pakuvad klientide tundliku teabe kaitsmiseks täiustatud turvaelemente, sealhulgas andmete krüptimist ja varundamist. 

Tachometer icon

Suurem produktiivsus

Kontaktkeskuse süsteemi platvormidel on rikkalik funktsioonide komplekt, mis võimaldab agentidel jälgida klienditeavet ning lahendada probleeme kiiresti ja professionaalselt, säilitades samal ajal kõrge tootlikkuse.

Kontaktkeskuse tarkvara täiendavad hüved

live chat increase sales

Vähenenud tugiteenuse kulud

Tugiprotsesside sujuvamaks muutmine, automatiseerimine ja optimeerimine tähendab lühemat reageerimisaega, kiiremat lahendamise aega ja vähem korduvaid kõnesid – see kõik aitab suurendada tugiteenuste tõhusust ja vähendada tegevuskulusid.

Integrations pricing

Suurenenud müügivõimalused

Vahetu juurdepääsuga põhjalikele kliendiandmetele, alates isiklikust teabest kuni iga kliendi ostu- ja teenindusajalooni, saavad agendid teha toodete või teenuste ülesmüüki ja ristmüüki, kui sobilik..

LiveAgenti kõik-ühes mitmekanaliline kontaktkeskuse tarkvara

LiveAgenti kontaktkeskuste süsteem on mitmekanaliline ja funktsiooniderikas lahendus, mis muudab Teie toe tõhusamaks ja kliendid õnnelikumaks.

Täielikult toimiv piletisüsteem

LiveAgenti kontaktkeskuse tarkvara pakub piletite kiireks ja tõhusaks lahendamiseks kõiki piletifunktsioone, sealhulgas nutikat piletite jaotust, töövoo automatiseerimist, lihtsat vastutuse haldamist, konserveeritud vastuseid ja malle, SLA haldust, piletite poolitamist ja ühendamist, meeskonnatöö tööriistu, aruandlust ja palju muud.

Reaalajas vestluse tugi

Reaalajas vestlus on LiveAgenti kontaktkeskuse platvormi üks põhifunktsioonidest, mis võimaldab Teil pakkuda kiiret tuge, mida tänapäeva tarbijad brändidelt ootavad.

LiveAgenti reaalajas vestlus on täis kümneid levinud kui ka ainulaadseid reaalajas vestluse funktsioone, sealhulgas mitu vestluse marsruutimise valikut, ennetavad vestluskutsed, veebikülastajate jälgimine, reaalajas trükkimise vaade ja palju muud.

Hääl- ja videokõned

Pilvepõhine kõnekeskus on LiveAgenti keerulise kontaktkeskuse lahenduse lahutamatu komponent. See võimaldab Teil kõnesid vastu võtta lauatelefonilt või oma veebisaidilt, kujundada ka kõige keerukamaid ja isikupärasemaid IVR-puid, määratleda reeglid kõnede marsruutimise ja kõnede edastamise automatiseerimiseks, teha piiramatuid kõnesalvestusi ja palju muud.

Sotsiaalmeedia integratsioon

65% 18-34-aastastest inimestest usub, et sotsiaalmeedia on tõhus klienditeeninduse kanal. LiveAgent integreerub kõige populaarsemate sotsiaalmeediakanalitega nagu Facebook, Twitter ja Instagram, et aidata Teil jälgida ja vastata kõigile oma sotsiaalse meedia sõnumitele, kommentaaridele ja kaubamärgi mainimistele ühelt juhtpaneelilt. LiveAgenti abil pole vaja vahetada erinevate sotsiaalkontode vahel ega jälgida mitut seadet.

Complete self-service portal

70% tarbijatest eelistab oma küsimustele vastuste saamiseks kasutada ettevõtte veebisaiti, mitte telefoni ega e-posti aadressi. LiveAgenti abil saate laiendada oma tugiteenuse võimalusi, võimaldades täielikult kohandatavat iseteenindusportaali koos teadmistebaasi, KKK-de ja kliendifoorumitega, mis annavad klientidele võimaluse probleeme ise lahendada, ilma et Teie agente kaasataks.

undraw book lover mkck

Vajate kontaktkeskuse tarkvara?

Kuna turul on palju kontaktkeskuse tarkvara pakkujaid, võib selle valimine olla keeruline. Kui teate juba otsitava kontaktkeskuse tarkvara tüüpi, kaaluge oma klienditoe meeskonnale hädavajalike funktsioonide loendi loomist. Kui mõned pakuvad peamisi kontaktikeskuse funktsionaalsusi, siis teised sisaldavad täiendatud võimalusi. LiveAgentis oleme loonud mitme kanaliga kontaktkeskuse lahenduse, mis sisaldab rohkem kui 180 unktsiooni ja üle 40 integratsiooni.

Miks LiveAgenti kontaktkeskuse lahendus on Teile õige

Cloud icon

Pilvepõhine tehnoloogia

Nautige kiiret paigaldamist, kasutusmugavust, täiustatud turvalisust ja muid pilvepõhise tehnoloogia eeliseid.

Lovely customer icon

Usaldatud 30 000 ettevõtte poolt

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud oma klienditoe tööriistaks LiveAgenti.

Buble icon

Skaleeruv ja kohandatav

Tarkvara saab hõlpsasti skaleerida ja kohandada vastavalt Teie konkreetsetele nõuetele.

undraw Savings dwkw

Valige pakett mis sobib Teie ettevõttele

Parim kontaktkeskuse tarkvara sobib ideaalselt Teie ärieesmärkide, klienditoe vajaduste ja eelarvega.

LiveAgent pakub nelja erinevat paketti, sealhulgas täiesti tasuta paketti, ilma lepingu ja lisakuludeta, tervenisti läbipaistva ja õiglase hinnaga, mille eest saadetakse arveid igakuiselt tegeliku kasutuse järgi. Samuti saate oma paketti madalamale astmele viia või täiendada ning agente igal ajal lisada või eemaldada. 

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Contact Center Software FAQ

What is a contact center system?

The contact center system is software where all the customer communication is merged into one interface. So, all the customer communication is in one interface, which makes it an efficient and effective contact center solution for your agents and customers. Customers get answers quickly, and agents can solve customer inquiries easily. The contact center is usually a part of a complex help desk solution that provides various features to create the best CX possible.

What is an omnichannel contact center solution?

Omnichannel contact center means that your company is able to integrate all channels into one contact center solution and provide a seamless customer experience. Moreover, the contact center solution includes data about your customers as well as previous ticket history.

What is the purpose of a contact center?

The purpose of the contact center is to provide support to your customers when necessary in the most effective and efficient way possible.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo