Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Kliendirahulolu uuringu küsimused

Kliendirahulolu uuringu küsimused

Erinevad uuringud on leidnud, et:

  • Rahulolematu klient räägib 9–15 inimesele oma negatiivsest kogemusest ettevõttega
  • Ühe lahendamata negatiivse kogemuse korvamiseks kulub keskmiselt 12 positiivset kogemust
  • Kliendid, kes annavad Teie ettevõttele viie punkti skaalal 5-tärnise hinnangu, ostavad Teie käest 6 korda suurema tõenäosusega

See tähendab, et klientide rahulolu puhul on panused ettevõtetele kõrged ning klientide rahulolu uuringud on üks tõhusamaid viise, kuidas teada saada, kuidas kliendid Teie äri tunnevad. Uuringud aitavad ka tuvastada, mis töötab, mis mitte ja mida peate parandama, et saaksite oma klientidele paremat kogemust pakkuda. 

kliendi-uuringute-näitajad-rahulolu-jälgimiseks-Nicereply
Nicereply CSAT-i uuringud

Mis on kliendirahulolu uuringud?

Kliendirahulolu uuringud on küsimustikud, mille eesmärk on aidata ettevõtetel mõista rahulolu taset, mis nende klientidel on oma toodete, teenuste, isiklike kogemuste, brändi maine või klienditoega. Kliendirahulolu uuringute üldine eesmärk on hinnata, kui rahul või rahulolematud on Teie kliendid Teie toodete, teenuste või protsesside erinevate aspektidega.

Kliendirahulolu uuringud võivad sisaldada erinevat tüüpi küsimusi, näiteks valikvastustega küsimusi (hindamisskaala küsimused, binaarskaala „jah / ei” küsimused, nominaalküsimused, Likerti skaala küsimused, semantilised diferentsiaalküsimused) ja avatud küsimusi või nende kombinatsioone ülalmainitud küsimustega.

kliendiuuring-hinda-agente-Nicereply
Integreerige Nicereply kliendirahulolu uuringud oma LiveAgenti meilidesse

Klientide rahulolu uuringute parimad tavad

  • Jätke see lühikeseks – 1-3 küsimusega küsitluste keskmine täitmise määr on kõrgeim (83,34%)
  • Küsige küsimusi, millel on täpselt määratletud eesmärk ja kaasamine
  • Ärge küsige kahepoolseid küsimusi, mis puudutavad rohkem kui ühte teemat.
  • Vältige sisemise või valdkonna kõnepruugi kasutamist, mis võib vastajat segadusse ajada
  • Kasutage jah/ei küsimusi kui esitate lihtsa tulemusega küsimuse
  • Lubage avatud tekstiga tagasiside – võite avastada uusi statistikaid, mida Te ei oodanud
  • Veenduge, et Teie küsitlus oleks mobiilseadmete jaoks optimeeritud.
  • Valige oma ettevõtte jaoks parimad küsitluse levitamise meetodid (meilid, lehe hüpikaknad, tagasiside vidinad jne)
  • Mõelge välja ideaalne aeg küsitluste levitamiseks kliendi elutsükli erinevatel etappidel
  • Pakkuge küsitlusele vastanule boonust (kui see on mõttekas) – uuringud on näidanud, et stiimulid võivad küsitlusele vastamise määra suurendada 5% kuni 20%.
  • Tänage kliente tagasiside eest, olenemata tagasiside olemusest

Kliendirahulolu küsitluse küsimused

Oma klientidelt väärtusliku tagasiside saamiseks peate küsima neilt õigeid küsimusi. Allpool on mõned levinumad kliendirahulolu küsitluse küsimused (nii üldised kui ka tootespetsiifilised), mida saate kasutada oma CSAT-uuringute loomisel.

Üldised kliendi tagasiside uuringu küsimused

SaaS toote tagasiside uuringu küsimused

kliendikogemuse uuringu küsimused

klienditeeninduse uuringu küsimused

Veebilehe tagasiside uuringu küsimused

Kliendirahulolu uuring – korduma kippuvad küsimused

Milliseid küsimusi peaksin kliendi tagasiside saamiseks küsima?

Peaksite esitama küsimusi, mis aitavad Teil mõista nii oma töö tugevusi kui nõrkusi ja klientide rahulolu või rahulolematuse põhjuseid.

Kuidas kliendirahulolu hinnata?

Küsitluste abil saate klientidelt tagasisidet koguda. Mõned kliendid otsustavad tasu eest küsitluse täita, teised aga vastavad, kuna nad on valmis oma arvamust jagama.

Kuidas peaksite küsitluse jaoks küsimusi koostama?

Küsitluse koostamisel peaksite esitama järgmised küsimused:

  • Selge, otsene ja vastajale lihtne vastata
  • Avatud
  • Spetsiifiline – anda neile vastamiseks piisavalt teavet ja mitte liiga vähe
  • Suletud – pakkuda vastajale piiratud arvu võimalikke vastuseid (valikvastustega), mitte paluda neil kõiki vastuseid kirjalikult anda

Discover our award winning help desk software complete with native live chat, call center, and social integrations.

Tired of using multiple tools and sorting through tickets<br /> manually? Put an end to it with LiveAgent!

Free trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo