Mis on kasutajatoe kontaktid?
Kasutajatoe kontaktid sisaldavad klientide kohta olulist informatsiooni, sealhulgas nime, e-maili, telefoninumbrit ja teisi isiklikke andmeid. Lisaks võimaldab kasutajatoe tarkvara nagu LiveAgent luua kohandatud kontaktiväljasid, et salvestada kontaktide kohta unikaalset informatsiooni nagu näiteks nende jalatsisuurus või auto mudel.
Milliseid andmeid saate kontaktidesse salvestada?
LiveAgent`i kontaktide funktsioon suudab salvestada oma klientide kohta järgmist informatsiooni:
- Ees-ja perekonnanimi
- Avatar (foto/profiilipilt)
- Mitu e-maili aadressi
- Mitu telefoninumbrit
- Ajavöönd
- Sugu
- Ettevõte ja positsioon
- Keel
- IP aadress
- Sirvige infot (nagu Google Chrome)
- Kontaktgrupid (Kontaktigrupid, mida määrate nagu näiteks VIP kliendid või hispaania keele rääkijad)
- Privaatsed märkmed (sisemärkused, mis toimivad kui meeldetuletused — nagu näiteks: ära helista 11:00 ajal)
- Kontaktide sedelid (kõik sedelid, mis nad on läbi erinevate suhtluskanalite esitanud)
- Kliendi informatsioon
Kust ma oma kontaktid leian?
- Logige LiveAgent`i
- Klikkige Kontaktid
Selleks, et luua uut kontakti, klikkige oranžil Loo nupul. Juba olemasoleva kontakti info vaatamiseks, lisamiseks või redigeerimiseks, klikkige soovitud kontaktil ja täitke /kohandage vajalik informatsioon.
Kuidas saate uusi väljasid luua?
- Logige LiveAgent`i
- Klikkige Konfiguratsioon
- Klikkige Süsteem
- Klikkige Kontaktiväljad
- Klikkige oranžil Loo nupul
6. Seadistage oma kohandatud kontaktiväljale koodnimi. See võib olla midagi nagu “juurse_värv” või “riik.” Pange tähele, et kood võib sisaldada ainult väiketähti, numbreid, sidekriipse või alajooni. Tühikud pole lubatud.
- Nimetage oma kohandatud kontaktiväli. Seekord saate sellele nimetada “Juuksevärv” või “Riik” ilma vormindamise piiranguteta.
- Klikkige nuppu Tüüpja valige kõige sobivam sisendi valik. Saate valida tekstilahtri sisendi, loendi lahtri, märkeruudu, märkeruutude rühma või postiaadressi vahel.
- Valikuline: klikkige kirjeldusel ja määrake kohandatud kontaktiväljale kirjeldus. Kirjeldus võib anda teile ja teie töötajatele kontakti kohta lisainfot.
- Klikkige Nähtavus ja valige, kas soovite, et kohandatud kontaktiväli oleks kontakti loomisel nähtav.
- Klikkige Loo
Alternatiivina saate luua unikaalse kontaktivälja otse oma kontaktides. Selleks, palume:
- Logige LiveAgent`i
- Klikkige Kontaktid
- Klikkida soovitud kontaktil
- Klikkida Lisa väli
- Klikkida Loo väli
- Järgige samme 6-11 ülaltoodud juhendist.
- Palun pange tähele, et kui te ei vali sammus 10 “Alati nähtav”, tuleb teil klikkida “Lisa väli”, et näha/valida tulevikus loodavat kontaktivälja.
Miks on kasulik tulevikus ehitada kliendiprofiile läbi kasutajatoe kontaktide?
Palju teadlikum teenindus
Luues põhjalikke kontaktikaarte, aitavad need agentidel paremat teenindust pakkuda. Mida rohkem infot kogute, seda lihtsam on klientide küsimustele anda teadlikke ja palju asjakohasemaid vastuseid.
Näiteks ütleme, et töötate autonduse valdkonnas. Potentsiaalne klient tunneb huvi Mercedes AMG vastu, kuid pole veel ostuotsust langetanud. Kui salvestate selle info nende kontaktkaardile, sealhulgas kõik märkmete sektsiooni kõik spetsifikatsioonid, saate sellest infost tulevikus kasutada.
Järgmine kord, kui nad ühendust võtavad, saate neile muljet avaldada mäletades neile huvipakkunud auto mudelit ja brändi. Nad ei pea teile oma soove ja vajadusi uuesti üle kordama, mida enamik kliente peab halvaks klienditeeninduseks.
Create rich customer profiles for free
Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.
Palju personaalsem teenindus
Täites kontaktkaarte infoga aitab see teil personaliseerida oma müüke, turundust ja toetada kasutajatuge. Ütleme näiteks, et potentsiaalne klient võtab teiega e-maili teel ühendust. Tal on küsimus teatud kingapaari, nimelt selle hinna kohta.
Potentsiaalne ostja tahab teada, kas allahindlus on saadaval või on see tulemas. Salvestades selle info nende kontaktkaardile, saate neile ennetavalt teada anda, kui antud toode soodushinnaga müüki läheb. Saate seda teha lükates sedelisüsteemis sedelit niikaua edasi, kuni soodusmüük aset leiab.
Saate minna veel sammukese kaugemale ja küsida kliendi jalanumbrit ning lisada selle info nende kontaktkaardile. Sellisel juhul saate kliendile teada anda, kui nende soovitud toode on peale nädalatepikkust ootamist soodushinnaga saadaval ja et teil on nende suurus olemas. Sellist tüüpi klienditeenindus on klienditeeninduse legendi Shep Hyken`i arvates klientidele väga meelt mööda — lisapingutuse tegemine. Veelgi enam, pärast sellist tüüpi suhtlust võite olla kindel, et saate endale lojaalse kliendi ja brändi poodaja.
Paranenud kliendirahulolu
Luues erakordseid kliendikogemusi läbi personaalse ja teadlikuma teeninduse, hoiate oma kliendid teie ettevõttega rahulolevana. Hoides kliendid õnnelikena võib see viia pikaajaliste kliendisuheteni ning pakkuda teisi eeliseid nagu positiivsed arvustused, brändi toetamine ja korduvad ostud.
Rohkem müüke
Mida rohkem on kliendid teiepoolse teeninduse ja turunduspingutustega rahul, seda rohkem oste nad sooritavad. Lisaks toovad nad endaga uusi kliente soovitades teie ettevõtet teistele ning jagades oma positiivseid kogemusi sõprade ja perekonnaga. Kui pakute jätkusuutlikult silmapaistvat klienditeenindust loote õnnelikke, lojaalseid kliente, kes toovad endaga uusi kliente kaasa, mis genereerib uut tulu.
Teadmistebaasi ressursid
Soovite kasutajatoe kontaktide kohta rohkem teada saada? Tutvuge lähemalt meie teadmistebaasi, akadeemia ja blogiga, mis katavad kõik olulise info.
Olete valmis oma kontakte üles seadma?
Avastage, kui lihtne on kasutajatoe kontaktikaartidega pakkuda teadlikku ning palju personaalsemat teenindust. Proovige seda täna tasuta kasutades tasuta 30-päevast prooviperioodi. Krediitkaarti ei nõuta.
Effortlessly manage and organize your customer information
LiveAgent's contacts feature allows you to access all customer data in one place, locate specific customers quickly, and enjoy seamless integration into your existing workflows.
Frequently Asked Questions
Mis on kasutajatoe konatktid?
Kasutajatoe kontaktid salvestavad esmavajaliku info teie klientide kohta, sealhulgas nende nime, e-maili, telefoninumbri ja muu isikliku info.
Millist infot saate kontaktidesse salvestada?
Lisaks personaalsele infole võimaldab LiveAgent toe tarkvara luua kohandatud kontaktiväljasid, et salvestada kontaktide kohta unikaalset infot, nagu näiteks nende jalanõu suurus või auto mudel.
Miks on kliendiprofiilide loomine kasutajatoe kontaktide funktsiooniga oluline?
See võimaldab teil pakkuda palju teadlikumat ja personaalsemat tuge.
Alustage oma tasuta prooviperioodiga juba täna
LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi klientide teenindamiseks, sealhulgas klienditeeninduse ja kõnekeskuse tarkvarad, VoIP telefonisüsteemid, kaebuste haldamise ja e-posti haldustarkvara. Lisaks on ettevõte partnerprogramm ja pakub andmete migreerimist toetavat tugiteenust. LiveAgenti võimekustest saab rohkem teada ettevõtte veebilehel.
Antud tekstis käsitletakse tutvumiskõne kontrollnimekirja ja HelpCrunchi teadmusbaasi. Tutvumiskõne kontrollnimekiri aitab müügiprotsessis olla organiseeritum ja tõhusam ning on kasulik kõigile müügi- ja turundusmeeskonna liikmetele ning müügijuhile. HelpCrunchi teadmusbaasi innovatiivsed funktsioonid võimaldavad erinevaid suhtlusviise, tasuta proovivõimalust ning positiivseid hinnanguid. Sobib klientidele, kes soovivad parandada oma kliendisuhteid. Kokkuvõtlikult on tekstis esitatud müügistrateegia abivahendid.
LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda paremat klienditeenindust. Lisaks on võimalik lihtsalt lisada manuseid artiklitele ja luua oma kliendikogukond. Tasuta prooviversioonid ja mitmed erinevad võimalused muudavad LiveAgenti atraktiivseks valikuks ettevõtetele.
Teenustaseme leping (SLA) tagab kvantifitseeritud ja arvestatava teenuse osutamise ning selgema ülevaate probleemide korral. LiveAgent pakub SLA-de logi, mida saab erinevate parameetrite järgi sorteerida ja eksportida CSV-faili. Agentide saadavuse aruannetest saab agendi tööaega ja online olemise aega ülevaate ning neid saab genereerida LiveAgentis. Lisaks pakub LiveAgent mitmeid seotud ressursse ja tarkvaralahendusi.