Kontaktid

Mis on kasutajatoe kontaktid?

Kasutajatoe kontaktid sisaldavad klientide kohta olulist informatsiooni, sealhulgas nime, e-maili, telefoninumbrit ja teisi isiklikke andmeid. Lisaks võimaldab kasutajatoe tarkvara nagu LiveAgent luua kohandatud kontaktiväljasid, et salvestada kontaktide kohta unikaalset informatsiooni nagu näiteks nende jalatsisuurus või auto mudel.

Kontaktid

Milliseid andmeid saate kontaktidesse salvestada?

LiveAgent`i kontaktide funktsioon suudab salvestada oma klientide kohta järgmist informatsiooni:

  • Ees-ja perekonnanimi
  • Avatar (foto/profiilipilt)
  • Mitu e-maili aadressi
  • Mitu telefoninumbrit
  • Ajavöönd
  • Sugu
  • Ettevõte ja positsioon
  • Keel
  • IP aadress
  • Sirvige infot (nagu Google Chrome)

  • Kontaktgrupid (Kontaktigrupid, mida määrate nagu näiteks VIP kliendid või hispaania keele rääkijad)
  • Privaatsed märkmed (sisemärkused, mis toimivad kui meeldetuletused — nagu näiteks: ära helista 11:00 ajal)
  • Kontaktide sedelid (kõik sedelid, mis nad on läbi erinevate suhtluskanalite esitanud)
  • Kliendi informatsioon

Kust ma oma kontaktid leian?

  1. Logige LiveAgent`i
  2. Klikkige Kontaktid
Kust ma oma kontaktid leian? - App - Uploads - 2021 - 06 - Help Desk Contacts 1.png

Selleks, et luua uut kontakti, klikkige oranžil Loo nupul. Juba olemasoleva kontakti info vaatamiseks, lisamiseks või redigeerimiseks, klikkige soovitud kontaktil ja täitke /kohandage vajalik informatsioon.

Adding-a-contact_LiveAgent

Kuidas saate uusi väljasid luua?

  1. Logige LiveAgent`i
  2. Klikkige Konfiguratsioon
  3. Klikkige Süsteem
  4. Klikkige Kontaktiväljad
  5. Klikkige oranžil Loo nupul
Kuidas saate uusi väljasid luua? - App - Uploads - 2021 - 06 - Create Unique Contact Field.png

6. Seadistage oma kohandatud kontaktiväljale koodnimi. See võib olla midagi nagu “juurse_värv” või “riik.” Pange tähele, et kood võib sisaldada ainult väiketähti, numbreid, sidekriipse või alajooni. Tühikud pole lubatud. 

Kuidas saate uusi väljasid luua? - App - Uploads - 2021 - 06 - Unique Contact Field.png
  1. Nimetage oma kohandatud kontaktiväli. Seekord saate sellele nimetada “Juuksevärv” või “Riik” ilma vormindamise piiranguteta.
  2. Klikkige nuppu Tüüp ja valige kõige sobivam sisendi valik. Saate valida tekstilahtri sisendi, loendi lahtri, märkeruudu, märkeruutude rühma või postiaadressi vahel.
  3. Valikuline: klikkige kirjeldusel ja määrake kohandatud kontaktiväljale kirjeldus. Kirjeldus võib anda teile ja teie töötajatele kontakti kohta lisainfot.
  4. Klikkige Nähtavus ja valige, kas soovite, et kohandatud kontaktiväli oleks kontakti loomisel nähtav.
  5. Klikkige Loo

Alternatiivina saate luua unikaalse kontaktivälja otse oma kontaktides. Selleks, palume:

  1. Logige LiveAgent`i
  2. Klikkige Kontaktid
  3. Klikkida soovitud kontaktil
  4. Klikkida Lisa väli
  5. Klikkida Loo väli
Kuidas saate uusi väljasid luua? - App - Uploads - 2021 - 06 - Create Field In Contact.png
  1. Järgige samme 6-11 ülaltoodud juhendist.
  2. Palun pange tähele, et kui te ei vali sammus 10 “Alati nähtav”, tuleb teil klikkida “Lisa väli”, et näha/valida tulevikus loodavat kontaktivälja.

Miks on kasulik tulevikus ehitada kliendiprofiile läbi kasutajatoe kontaktide?

Palju teadlikum teenindus

Luues põhjalikke kontaktikaarte, aitavad need agentidel paremat teenindust pakkuda. Mida rohkem infot kogute, seda lihtsam on klientide küsimustele anda teadlikke ja palju asjakohasemaid vastuseid.

Näiteks ütleme, et töötate autonduse valdkonnas. Potentsiaalne klient tunneb huvi Mercedes AMG vastu, kuid pole veel ostuotsust langetanud. Kui salvestate selle info nende kontaktkaardile, sealhulgas kõik märkmete sektsiooni kõik spetsifikatsioonid, saate sellest infost tulevikus kasutada.  

Järgmine kord, kui nad ühendust võtavad, saate neile muljet avaldada mäletades neile huvipakkunud auto mudelit ja brändi. Nad ei pea teile oma soove ja vajadusi uuesti üle kordama, mida enamik kliente peab halvaks klienditeeninduseks.

Create rich customer profiles for free

Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.

Palju personaalsem teenindus

Täites kontaktkaarte infoga aitab see teil personaliseerida oma müüke, turundust ja toetada kasutajatuge. Ütleme näiteks, et potentsiaalne klient võtab teiega e-maili teel ühendust. Tal on küsimus teatud kingapaari, nimelt selle hinna kohta.

Potentsiaalne ostja tahab teada, kas allahindlus on saadaval või on see tulemas. Salvestades selle info nende kontaktkaardile, saate neile ennetavalt teada anda, kui antud toode soodushinnaga müüki läheb. Saate seda teha lükates sedelisüsteemis sedelit niikaua edasi, kuni soodusmüük aset leiab.

Palju personaalsem teenindus - App - Uploads - 2021 - 06 - Postpone Ticket.png

Saate minna veel sammukese kaugemale ja küsida kliendi jalanumbrit ning lisada selle info nende kontaktkaardile. Sellisel juhul saate kliendile teada anda, kui nende soovitud toode on peale nädalatepikkust ootamist soodushinnaga saadaval ja et teil on nende suurus olemas.  Sellist tüüpi klienditeenindus on klienditeeninduse legendi Shep Hyken`i arvates klientidele väga meelt mööda — lisapingutuse tegemine. Veelgi enam, pärast sellist tüüpi suhtlust võite olla kindel, et saate endale lojaalse kliendi ja brändi poodaja.

Paranenud kliendirahulolu

Luues erakordseid kliendikogemusi läbi personaalse ja teadlikuma teeninduse, hoiate oma kliendid teie ettevõttega rahulolevana. Hoides kliendid õnnelikena võib see viia pikaajaliste kliendisuheteni ning pakkuda teisi eeliseid nagu positiivsed arvustused, brändi toetamine ja korduvad ostud.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Rohkem müüke

Mida rohkem on kliendid teiepoolse teeninduse ja turunduspingutustega rahul, seda rohkem oste nad sooritavad. Lisaks toovad nad endaga uusi kliente soovitades teie ettevõtet teistele ning jagades oma positiivseid kogemusi sõprade ja perekonnaga. Kui pakute jätkusuutlikult silmapaistvat klienditeenindust loote õnnelikke, lojaalseid kliente, kes toovad endaga uusi kliente kaasa, mis genereerib uut tulu.

Teadmistebaasi ressursid

Soovite kasutajatoe kontaktide kohta rohkem teada saada? Tutvuge lähemalt meie teadmistebaasi, akadeemia ja blogiga, mis katavad kõik olulise info.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Olete valmis oma kontakte üles seadma?

Avastage, kui lihtne on kasutajatoe kontaktikaartidega pakkuda teadlikku ning palju personaalsemat teenindust. Proovige seda täna tasuta kasutades tasuta 14-päevast prooviperioodi. Krediitkaarti ei nõuta.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on kasutajatoe konatktid?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kasutajatoe kontaktid salvestavad esmavajaliku info teie klientide kohta, sealhulgas nende nime, e-maili, telefoninumbri ja muu isikliku info.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millist infot saate kontaktidesse salvestada?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lisaks personaalsele infole võimaldab LiveAgent toe tarkvara luua kohandatud kontaktiväljasid, et salvestada kontaktide kohta unikaalset infot, nagu näiteks nende jalanõu suurus või auto mudel. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks on kliendiprofiilide loomine kasutajatoe kontaktide funktsiooniga oluline?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” See võimaldab teil pakkuda palju teadlikumat ja personaalsemat tuge. ” } }] }

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo