Auditilogi on kronoloogiline kirjete kogum, mis annab dokumentaalseid tõendeid klienditoe agentide tegevuste kohta.
Auditilogi jälgib automaatselt järgmisi toiminguid:
- Kasutaja – Muutis olekut
- Kasutaja – Logis sisse
- Kasutaja – Logis välja
- Üldine toiming
- Kasutaja – Vaatab piletit
- Kasutaja – Lahkus piletist
- Pilet – Status
- Pilet – Sõnum
- Pilet – Sisesõnum
- Pilet – Fail
- Pilet – Ülekanne
- Pilet – Süsteemisõnum
- Pilet – Silt muudetud
- Pilet – Häälsõnum
- Pilet – Märkus
- Pilet – Hinnang
- Pilet – Poolitamine
- Pilet – Muu
- Pilet – Kõne
- Pilet – Vestlus
- Pilet – Facebook
- Pilet – Edastamine
- Pilet – Teadmusbaas
- Pilet – Offline
- Pilet – Säuts
- Pilet – Poolitamine
- Pilet – Tencent
- Pilet – Weibo
Auditilogi kohandatud filter
Kasutage kohandatud filtrit, et kuvada ainult teatud toiminguid, või valige agent, osakond, ajavahemik konkreetsete andmete hankimiseks.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Teadmusbaasi ressursid
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.