Auditilogi on kronoloogiline kirjete kogum, mis annab dokumentaalseid tõendeid klienditoe agentide tegevuste kohta.

Auditilogi jälgib automaatselt järgmisi toiminguid:
- Kasutaja – Muutis olekut
- Kasutaja – Logis sisse
- Kasutaja – Logis välja
- Üldine toiming
- Kasutaja – Vaatab piletit
- Kasutaja – Lahkus piletist
- Pilet – Status
- Pilet – Sõnum
- Pilet – Sisesõnum
- Pilet – Fail
- Pilet – Ülekanne
- Pilet – Süsteemisõnum
- Pilet – Silt muudetud
- Pilet – Häälsõnum
- Pilet – Märkus
- Pilet – Hinnang
- Pilet – Poolitamine
- Pilet – Muu
- Pilet – Kõne
- Pilet – Vestlus
- Pilet – Facebook
- Pilet – Edastamine
- Pilet – Teadmusbaas
- Pilet – Offline
- Pilet – Säuts
- Pilet – Poolitamine
- Pilet – Tencent
- Pilet – Weibo
Auditilogi kohandatud filter
Kasutage kohandatud filtrit, et kuvada ainult teatud toiminguid, või valige agent, osakond, ajavahemik konkreetsete andmete hankimiseks.

Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Teadmusbaasi ressursid
Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
LiveAgent pakub klientidele mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks, parandades vastamiskiirust 26%.
Kuidas asendada LiveAgentis vaikimisi logo
LiveAgent pakub võimas ja kasutajasõbralikku tööriista ettevõtetele, mis võimaldab neil pakkuda reaalajas suhtlust ja tuge klientidele veebisaidil.
Kuidas LiveAgentis vestlusnuppe luua
LiveAgent pakub ettevõtetele võimalust luua ja kohandada reaalajas vestlusnuppe kliendisuhtluseks. Vestlusnupud on lihtsad ja võimsad tööriistad, mis aitavad tagada kiire ja isikupärastatud klienditugi.