CoreCommerce integration
Partner website
Partner Privacy Policy
CoreCommerce Privaatsuspoliitikaga
LiveAgenti reaalajas vestluse nupu paigutamiseks oma CoreCommerce’i saidile järgige allolevat samm-sammult integreerimisjuhendit või vaadake lihtsalt lisatud videot.
- Esimene samm on luua ja kohandada oma LiveAgenti paneelil uus vestlusnupp. Kopeerige selle HTML kood (Ctrl+C) lõikelauale.
- Avage oma CoreCommerce’i poe haldur ja valige Kujundus > Täpsemad valikud > Redigeeri HTML-i/CSS-i > footer.html > kleepige vestlusnupu kood (Ctrl + V) otse rea
- Minge oma poe veebilehele, värskendage seda ja teie vestlusnupp on valmis.
Miks CoreCommerce ?
Looge oma e-kaubanduse pood koos meie hostitud ostukorviga! Tehingutasud puuduvad, seadistamine on lihte ning teil on juurdepääs sadadele funktsioonidele olenemata sellest, millise plaani valite. Rohkemate info saamiseks külastage CoreCommerce veebilehte.
Kuidas seda kasutada?
LiveAgenti CoreCommerce integratsioon võimaldab teil paigaldada oma CoreCommerce poodi reaalajas vestluse nupu.
Frequently Asked Questions
Mis on CoreCommerce?
CoreCommerce on SaaSi põhine e-Kaubanduse platvorm, mis tegutseb alates 2001 aastast ja pakub kohandatavat ja isikupärastatud tuge/teenust.
Kuidas CoreCommerce'i LiveAgentiga integreerida?
Looge reaalajas vestluse nupp ja kopeerige LiveAgentist HTML-kood > navigeerige oma Corecommerce'i e-kaubanduse halduri juurde > klõpsake Kujundus > Täpsemad suvandid > Muuda HTML-i > Kleebi > Avalda.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.