Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Shift4Shop

Mis on Shift4Shop?

Shift4Shop ostukorvi tarkvara (eelnevalt 3dcart) on täielik e-kaubanduse lahendus interneti teel e-poe haldamiseks (puudub vajadus arvutisse tarkvara paigaldamise järgi). Tarkvara võimaldab teil kontrollida online ja offline maksevõimalusi, seada üles reaalajas tarnevõimalusi, võtta oma klientidega ühendust, hallata oma poe inventari ja palju muudki!

Kuidas kasutada Shift4Shop integratsiooni?

LiveAgent’i Shift4Shop integratsioon võimaldab teil paigaldada oma Shift4Shop poodi live vestluse nupu. Nupp aitab teie klientidel saada kiiret ja mugavat tuge. See võib tõsta klientide lojaalsust ja õnnetunnet ning aidata teil muuta veebilehe külastajaid maksvateks klientideks.

LiveAgent’i live vestluse vidin on kiireim ja paindlikum kogu turul, sõnumite laadimise  kiirusega 2.5 sekundit. Vestluse vidina olemasole veebilehel võib parandada teie klientide rahulolu ja sellest tulenevalt müüke ja turundusvõimalusi.

LiveAgent’i live vestluse vidin on varustatud kasulike funktsioonidega, sealhulgas proaktiivsed vestluse kutsed ja online külastajate jälgimine, mis jälgib kui kaua iga veebilehe külastaja teie lehel viibib, mida teeb, samuti nende geograafilist asukohta.

Parandage tagasiside haldamist ja pakkuge veebilehe külastajatele kõrge kvaliteediga kliendituge juba täna. Alustage tasuta 14-päevase prooviperioodiga.

S4S integratsioon ja selle kasutamise eelised?

  • Organiseeritud, universaalne sedelisüsteemi postkast
  • Kiire live vestluse vidin, mis on täielikult kohandatav
  • Offline vormid, offline vestluse nupud, eelvestluse vormid kontaktide loomiseks
  • Proaktiivsed vestluse kutsed
  • Reaalajas külastajate jälgimine
  • Paranenud kliendirahulolu
  • Kiirem reageerimise aeg
  • Sekeldustevaba toe kogemus teie klientidele

Kuidas saate paigaldada LiveAgent`i vestluse nuppu oma Shift4Shop poodi?

Kui soovite paigaldada LiveAgent`i vestluse nuppe Shift4Shop veebilehele, palume järgida allpool välja toodud integratsioonijuhiseid või järgida meie video juhiseid.

https://www.youtube.com/watch?v=Yayh9rSG0sM

Kui te pole varem LiveAgent`i nuppu loonud, logige oma kontole ja minge Konfiguratsioon > Vestlus > Vestluse nupud ja klikkige uue nupu loomiseks üleval asuval oranžil nupul.

Vestluse nupu loomise võimalused LiveAgent`i konfiguratsioonis
Looge vestluse nupp

Valige nupu disain ja läbige üles seadmine. See sisaldab nupu nimetamist, osakonna valimist, kuhu soovite vestlused suunata ja vestluse nupu keelt (teiste võimaluste seas). Kui olete valmis, klikkige Salvesta.

Vestuse nupu galerii Loo vestluse nupp võimaluste all
Nupu galerii
Redigeerige nuppu ja seadke üles võimalusi LiveAgent`i nupu loomise protsessis
Redigeeri nuppu

Nüüd minge vasakus paneelis asuvasse integratsioonide sektsiooni ja kopeerige kood. Teil on vaj paigaldada see kood oma Shift4Shop veebilehe jalusesse või päisesse.

Kopeerige nupu kood ja sisestage see oma veebilehele
Kopeerige kood

Avage Shift4Shop, minge Sisu > Lehe Sisu. Klikkige Päis ja Jalus ja kleepige oma nupu kood sekstiooni Globaalne Jalus. Lubage plokk ja Salvestage muudatused.

Koodi kohandamise võimalusega Shift4Shop seaded
Kleepige kood Shift4Shop`i

Kuidas integreerida Shift4Shop`i Zapier`i kaudu LiveAgent`iga?

Shift4Shop`i saab LiveAgent`iga integreerida ka Zapier`i kaudu. Järgige juhendit, et saada teada, kuidas kohandatud integratsiooni läbi viia.

Mõnedes integratsiooni seadistustes võib juhend näidata teile erinevaid võimalusi, see tuleneb laiast integratsioonivõimaluste valikust. Siiski jääb see üldiselt samaks ja on kergesti teostatav olenemata teie poolt valitud integratsioonist.

Looge Zapier`i konto või logige oma olemasolevale kontole sisse ja minge LiveAgent + Shift4Shop integratsioonide lehele. Kerige lehte allapoole kuni näete Minutite sektsioonis teksti Ühendage LiveAgent ja Shift4Shop. Valige välja päästik ja tegevus, mis kahte äppi ühendab.

Shift4Shop päästik ja LiveAgent tegevus valitakse Zapier`i integratsioonides
Valitud päästik ja tegevus

Esimene samm meie integratsioonis on ühendada Shift4Shop konto ja lubada Zapier`il enda andmeid hallata. Järgmisena toimub päästiku test. Pärast seda tuleb teil üles seada LiveAgent`i tegevus. Selles näites on tegevuseks e-maili loomine. Täitke ära nõutud väljad nagu näiteks saatja ja saaja e-maili aadressid, sõnumi teema ja e-maili kehatekst. Jätkake testiga ja lülitage Zap sisse.

Shift4Shop`i päästik ja LiveAgent tegevus valitud Zapier`i integratsioonides
LiveAgenti tegevuse üles seadmine

Tulemuste nägemiseks vaadake oma e-maili, viimati lisatud toodete kohta peaksite saama e-maili teavituse.

KKK

Mis on Shift4Shop?

Shift4Shop on eKaubanduse platvorm e-poodidele. Ettevõte pakub platvormi, mis on oma funktsioonide poolest üsna rikas ning muudab e-kaubanduse efektiivseks kõigi müüjate jaoks. 

Kuidas saate integreerida Shift4Shop`i oma LiveAgent`iga?

Selleks, et rakendada oma Shift4Shop poele live vestluse nuppu tuleb teil:

1. Luua LiveAgent`is live vestluse nupp

2. Kopeerida LiveAgent`ist HTML kood

3. Kleepida koos oma Shift4Shop poodi (videojuhend

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo