Vestluse ajalugu

Kas Teil on kunagi olnud kliente, kes kogesid meelehärmi, kuna Teie agent ei olnud eelmisest vestlusest teadlik?

Noh, seda juhtub sagedamini kui arvate.

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvaralahendus igale ettevõttele, kes soovib oma igapäevast klienditoe tegevust parandada. Seega aitab see ajasäästlikult töödelda klientide päringuid mitmetelt kanaliltelt. Põhimõtteliselt on kõik ühe katuse all. Kogu vajalik teave on otse Teie piletis/vestluses.

Mis on vestluse ajalugu?

Vestluste ajalugu on üks LiveAgenti paljudest funktsioonidest. Seda võib nimetada vestluslogiks või suhtluse ajalooks, mis on seotud varasema kliendisuhtlusega.

See on üsna iseenesest mõistetav ja väga kasulik erinevates stsenaariumides. Saate seda kasutada klientide eelmiste päringute kontrollimiseks, andmete ja teabe otsimiseks, probleemile varasemate lahenduste otsimiseks. Piirang on ainult Teie loovuses.

Täpsustuseks võite vaadata klienditeeninduse vestluste ajalugu ja kõiki praeguseid vestlusi ühelt ekraanilt. Lisaks saate vestlussuhtlustele otse juurde pääseda ja neid vastavalt oma eelistustele filtreerida. Näiteks võite filtreerida oma vestlusi siltide, osakondade, kuupäeva, nime, jms järgi.

Chat history feature in LiveAgent
Customer service chat history

Kuidas saab vestluse ajalugu klienditeenindust parandada?

Tõenäoliselt oleme kõik seal käinud. Eelmise probleemi selgitamine uuele kliendiesindajale. Kas mäletate, kui masendav see oli? Klientide rahulolu väheneb, mida kauem peab klient probleemi selgitama. Üldiselt tekitab see päris stressirohkeid ja tarbetuid tuliseid vestlusi. Selle vältimiseks lõi LiveAgent klientide vestluse ajaloo funktsiooni, kust saate hõlpsasti vestlusi otsida.

Mida näete vestluse ajaloos?

  • Külastaja nime
  • Agendi nime
  • Külastaja riiki
  • Kuupäeva
  • Aega
  • Osakonda
  • Silte

Eluline näide:

Oletame, et Wendy soovib küsida reaalajas vestluse agendilt kuu aega tagasi kogetud probleemi kohta. See lahenes, kuid juhtus uuesti. Reaalajas vestluse agent saab kiirelt vaadata eelmist vestlust. Selle tulemusena näete, milline oli lahendus ja miks see ei olnud püsiv. Kui see teave on nende käsutuses, võib agent soovitada teistsugust lähenemisviisi. Või teisest küljest selgitada, mida on vaja teisiti teha. Seetõttu ei teki enam seda probleemi tulevikus.

Hüved:

  • Kiire piletite lahendamine
  • Paranenud kliendirahulolu
  • Parem kliendikogemus
  • Sujuv klienditeeninduse töövoog

Ready to provide efficient customer service?

Try our 14-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.

Täiendavad funktsioonid, mis aitavad kliendikogemust parandada:

Vestleva kliendi praegune URL

Uurige kiiresti, millist veebisaiti klient sirvib. See funktsioon võimaldab Teil olla valmis pakkuma asjakohast teavet ja hoiab ära tarbetu klientide meelehärmi.

Reaalajavestluse külastaja praegune URL

Sisevestlus

Sisemine vestlus on vestlus Teie agentidele LiveAgentis. Aga kuidas see CX-iga seostub? Noh, sisevestlus loodi selleks, et aidata parandada Teie agentide igapäevaseid ülesandeid. Kui neil on vaja pöörduda mõne teise agendi poole, saavad nad seda teha lihtsalt LiveAgenti kaudu ilma liideseid vahetamata. Selle tulemusel saab agent vajaliku abi kiiremini osutada. Mida rohkem Te oma klientide esindajate töövooge täiustate, seda parem võib Teie teenindus olla.

Sisevestlus

Reaalajas trükkimise eelvaade

See funktsioon võimaldab Teil reaalajas eelvaatena näha, mida klient kirjutab. Selle tulemusena võite vahepeal proovida paremini mõista kliendi probleemi või otsida vajalikku teavet.

Reaalajas trükkimise eelvaade

Kui soovite rohkem teada saada, lugege artiklit LiveAgent – funktsioonid.

Teadmusbaasi ressursid

LiveAgent on juba olemas?

Lisateave vestlusnupu loomise kohta.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Teadmusbaasi ressursid
Slido green logo

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo