Kas Teil on kunagi olnud kliente, kes kogesid meelehärmi, kuna Teie agent ei olnud eelmisest vestlusest teadlik?
Noh, seda juhtub sagedamini kui arvate.
LiveAgent on klienditeeninduse tarkvaralahendus igale ettevõttele, kes soovib oma igapäevast klienditoe tegevust parandada. Seega aitab see ajasäästlikult töödelda klientide päringuid mitmetelt kanaliltelt. Põhimõtteliselt on kõik ühe katuse all. Kogu vajalik teave on otse Teie piletis/vestluses.
Mis on vestluse ajalugu?
Vestluste ajalugu on üks LiveAgenti paljudest funktsioonidest. Seda võib nimetada vestluslogiks või suhtluse ajalooks, mis on seotud varasema kliendisuhtlusega.
See on üsna iseenesest mõistetav ja väga kasulik erinevates stsenaariumides. Saate seda kasutada klientide eelmiste päringute kontrollimiseks, andmete ja teabe otsimiseks, probleemile varasemate lahenduste otsimiseks. Piirang on ainult Teie loovuses.
Kuidas saab vestluse ajalugu klienditeenindust parandada?
Tõenäoliselt oleme kõik seal käinud. Eelmise probleemi selgitamine uuele kliendiesindajale. Kas mäletate, kui masendav see oli? Klientide rahulolu väheneb, mida kauem peab klient probleemi selgitama. Üldiselt tekitab see päris stressirohkeid ja tarbetuid tuliseid vestlusi. Selle vältimiseks lõi LiveAgent klientide vestluse ajaloo funktsiooni, kust saate hõlpsasti vestlusi otsida.
Mida näete vestluse ajaloos?
- Külastaja nime
- Agendi nime
- Külastaja riiki
- Kuupäeva
- Aega
- Osakonda
- Silte
Eluline näide:
Oletame, et Wendy soovib küsida reaalajas vestluse agendilt kuu aega tagasi kogetud probleemi kohta. See lahenes, kuid juhtus uuesti. Reaalajas vestluse agent saab kiirelt vaadata eelmist vestlust. Selle tulemusena näete, milline oli lahendus ja miks see ei olnud püsiv. Kui see teave on nende käsutuses, võib agent soovitada teistsugust lähenemisviisi. Või teisest küljest selgitada, mida on vaja teisiti teha. Seetõttu ei teki enam seda probleemi tulevikus.
Hüved:
- Kiire piletite lahendamine
- Paranenud kliendirahulolu
- Parem kliendikogemus
- Sujuv klienditeeninduse töövoog
Ready to provide efficient customer service?
Try our 14-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.
Täiendavad funktsioonid, mis aitavad kliendikogemust parandada:
Vestleva kliendi praegune URL
Uurige kiiresti, millist veebisaiti klient sirvib. See funktsioon võimaldab Teil olla valmis pakkuma asjakohast teavet ja hoiab ära tarbetu klientide meelehärmi.
Sisevestlus
Sisemine vestlus on vestlus Teie agentidele LiveAgentis. Aga kuidas see CX-iga seostub? Noh, sisevestlus loodi selleks, et aidata parandada Teie agentide igapäevaseid ülesandeid. Kui neil on vaja pöörduda mõne teise agendi poole, saavad nad seda teha lihtsalt LiveAgenti kaudu ilma liideseid vahetamata. Selle tulemusel saab agent vajaliku abi kiiremini osutada. Mida rohkem Te oma klientide esindajate töövooge täiustate, seda parem võib Teie teenindus olla.
Reaalajas trükkimise eelvaade
See funktsioon võimaldab Teil reaalajas eelvaatena näha, mida klient kirjutab. Selle tulemusena võite vahepeal proovida paremini mõista kliendi probleemi või otsida vajalikku teavet.
Kui soovite rohkem teada saada, lugege artiklit LiveAgent – funktsioonid.
Teadmusbaasi ressursid
LiveAgent on juba olemas?
Lisateave vestlusnupu loomise kohta.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.