Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

VoIP.ms

Mis on VoIP.ms?

VoIP.ms on VoIP-teenuse pakkuja, kes soovib parima kvaliteediga kohalikke ja rahvusvahelisi ühendusi kõigile klientidele kogu maailmas. Ettevõte pakub väga paindlikke, funktsiooniderohkeid pilvepõhiseid sideteenuseid.

Üldine eesmärk on olla usaldusväärne, paindlik ja taskukohane. Ettevõte rajati 2007. aastal kontoritega Kanadas, Ühendriikides ja Mehhikos.

Kuidas seda kasutada?

Saate kasutada LiveAgenti koos VoIP.ms-iga, et luua oma isiklik virtuaalne kõnekeskus. Lihtsalt ühendage oma VoIP.ms telefoninumbrid ja alustage telefoni tugiteenuse pakkumist igalt seadmelt. Kui Teie number on ühendatud, saate salvestada oma kontaktide telefoninumbreid, luua interaktiivse kõneteeninduse (IVR) puid, et suunata kõned õigetesse osakondadesse, teha kõnesid või videokõnesidja palju muud.

Kõnekeskusi peetakse hädavajalikuks, et suurendada kliendirahuolu ja pakkuda suurepärast klienditeeninduse kogemust. Võite keskusi kasutada klienditeeninduse täiendamiseks, müügikõnede tegemiseks ja uuringuid teheskoguda tagasisidet klientidelt

Koos teiste efektiivsete klienditööriistadega, nagu näiteks reaalajavestlus, piletisüsteem, sotsiaalmeedia või teadmusbaas, saate luua ülima klienditoe, mis edastab sujuvalt sõnumeid igast kommunikatsioonikanalist. Vaadake allolevalt videolt meie multifunktsionaalse tarkvara kõnekeskuse funktsioonide võimekust. 

Call Center Software Demo | LiveAgent

Kui palju maksab integreerimine LiveAgentiga?

VoIP.ms on iseseisev ettevõte, mis nõuab Teilt tasu pakutud teenuste eest. Kuid integreerimine LiveAgenti on ilma lisakuludeta. Seni kuni Teil on VoIP.ms-i ja LiveAgenti tellimused, saate kõnekeskuse loomiseks ühendada mõlemad rakendused.

Mis on VoIP.ms-i kasutamise hüved?

  • Kõrge usaldusväärsus ja rahulolumäär
  • Teenib rohkem kui 125 riigis
  • Funktsiooniderohke VoIP lahendus
  • Ilma lepinguta maksevõimalused

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VoIP.ms integration!

Try it right now

Kuidas integreerida VoIP.ms LiveAgenti?

LiveAgenti sisseehitatud funktsioonide tõttu pole vajadust integratsiooni pistikprogrammi järgi. Luues uut numbrit oma kõnekeskuse jaoks, saate valida VoIP.ms-i oma teenusepakkujaks. Järgige allolevat juhendit, et teada saada kuidas ühendada oma VoIP.ms number LiveAgentiga.

Kuidas ühendada VoIP.ms number LiveAgentiga?

  • Looge omale tasuta VoIP.ms konto ja logige sisse. Teil võib tarvis olla kontot kinnitada läbi e-posti või reaalajavestluse. Kui olete oma kontole juurde pääsenud, saate määratleda, millist varustust Te kasutama hakkate. Saate valida riistvaraseadme või internetitelefoni.

    . Kui olete valmis, saadetakse Teile SIP/IAX peamine kasutajatunnus.
VoIP.ms kasutajanimi ja parool SIP seadistamisel
Kasutajanimi ja Parool
  • Järgmine samm on DID numbri soetamine. Võite olemasolu korral ühendada ka kehtiva numbri. Mingi DID Numbrid > Telli DID(-e) ja valige number mis sobib Teie vajadustega.
DID numbrite sektsioon VoIP.ms-is
Telli DID number
  • Avage oma LiveAgenti konto ja minge Seadistamine > Kõne > Numbrid. Vajutage oranzile Loo nupule, et lisada uus number ning valige VoIP.ms pakkujate nimekirjast. 
  • Pärast seda sisestage VoIP.ms kasutajanimi, parool ja telefoninumber/strong>, mida LiveAgenti soovite ühendada. Saate valida ka osakonna kuhu kõned suunatakse, väljahelistamise prefiksi ja teisi valikuid. Kui olete valmis, vajutage Lisa. 
VoIP.ms seadistamine LiveAgenti kõne sätetes
VoIP.ms seadistamine LiveAgentis

Teie VoIP.ms number on ühendatud LiveAgenti ning Te saate asuda klientidele helistama ja kõnesid vastu võtma. Kui soovite õppida rohkem kõnekeskuse klienditeeninduse pakkumise kohta, vaadake LiveAgenti Akadeemiat. Lisaks võite vaadata meie tootetutvustuse videot, et näha mida LiveAgentil pakkuda on.

LiveAgent Product Tour

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

KKK

Mis on VoIP.ms?

VoIp.ms on VoIP pakkuja. VoIP tähendab Voice Over Internet Protocol (internetitelefon). Lihtsalt öelduna saate teha kõnesid internetiühenduse abil.

Miks peaks keegi omama VoIP numbrit?

VoIP numbri omamisel on mitu eelist. Näiteks saab Teie ettevõte hõlpsalt töötada paljudest seadmetest, mitme numbri ja asukoha kaudu. See on väga usaldusväärne, kulutõhus ning parandab kliendikogemust. 

Mis on VoIP.ms integreerimise kulud?

LiveAgent pakub VoIP.ms integratsiooni ilma lisakuludeta. Kuid VoIP.ms nõuab oma teenuste eest iseseisvalt tasu. 

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo