Partner
Mis on VoIPStudio?
VoIPstudio on professionaalne auhinaatud pilvepõhise VoIP telefoniteenuse pakkuja. See on tulvil funktsioone ja tööriistu, et teha kõnekeskuse haldamine lihtsaks väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele üle kogu maailma.
Kuidas saab seda kasutada?
Kombineerituna LiveAgenti reaalajavestluse, piletisüsteemi, teadmusbaasi ja teiste tööriistadega, saate täieliku klienditeeninduskeskuse ühest mugavast lahendusest.
Kasutage VoIPStudio’t kui soovite pakkuda klientidele tugiteenust läbi telefonikõnede. Kõned võivad muutuda eriotstarbeliselt vajalikuks ka müügi- ja turundusmeeskondadele.
Hüved
- Integreeritud kõnekeskus LiveAgenti töölaual
- Hallake ühest lahendusest kõnesid, pileteid, vestlusi ja palju muudki
- Piletisüsteem hoiab Teie kõned teiste andmetega sorteerituna
Kuidas integreerida VoIPStudio Liveagenti
Integratsiooni saab tehtud mõne minutiga. VoIPStuudio ja LiveAgenti kontod peavad olema valmis ja seadistatud. Avage oma LiveAgent ja minge Seadistamine > Kõne > Numbrid. Vajutage ülevalolevale oražile Loo nupule.

Avaneb uus aken VoIP pakkujate valikuga. Otsige üles VoIPSTudio ning vajutage logole. Nüüd tuleb teil täita lisaks muule informatsioonile väljad nagu Teie nimi, telefoninumber, sisselogimisinfo ja soovikorral kõnede salvestamine. Kui olete valmis, vajutage nupule Lisa.

Te olete lõpetanud ja Teie VoIPStudio telefoninumber on kasutuseks valmis. Proovige järele. Soovite rohkem infot kõnekeskuste toimimise kohta? Heitke pilk meie videole all
Frequently asked questions
Mis on VoIPStudio?
VoIPstudio on funktsioonide rohke auhinnatud professionaalne VoIP telefoniteenuse pakkuja. See teenus sobib väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes soovivad pakkuda kõnekeskust oma klienditoe, müügi- või turundusmeeskondadele klientideni jõudmiseks.
Kas ma saan integreerida VoIPStudio LiveAgenti?
Jah, VoIPStudio võib pakkuda Teile telefoniteenust ning LiveAgent käsitleda kõnekeskuse võimalusi. Protsess võtab vaid mõne minuti. 1. Avage LiveAgenti seadistamine ja liikuge kõnekeskuse jaotisesse 2. Lisage uus VoIPStudio telefoninumber 3. Ongi kõik! Võite alustada helistamist
Kas ma pean maksma, et integreerida VoIPStudio LiveAgenti?
Ei, kui teil on kõikehõlmav LiveAgenti pakett. VoIPStudio LiveAgenti integreerimisega ei kaasne lisakulutusi ning Te saate seadistada kõnekeskuse vaid mõne minutiga.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara mitmete suhtluskanalite ja integreerimisvõimalustega, mis rõhutab suurepärast klienditeenindust.
Poly CCX 600 VoIP-telefoni ülevaade
Poly Edge E220 telefon pakub mitmeid suhtluskanaleid nagu vestlused, kõned, videokõned, kontaktvormid ja sotsiaalmeedia. Try all channels on your LiveAgent.