Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Fikseerimata VoIP

Mis on fikseerimata VoIP-telefoninumber?

Fikseerimata VoIP-telefoninumber on virtuaalne telefoninumber, mis ei ole seotud omaniku füüsilise aadressiga. Selle asemel on vaja ainult internetiühendust ja erinevalt traditsioonilistest telefoninumbritest saab seda kasutada mis tahes füüsilisest asukohast.

Lihtsustatult öeldes saate helistada või saata tekstisõnumeid kindla asukoha suunakoodiga fikseerimata VoIP-numbrilt, ilma et teil oleks seal elukoht või aadress.

Selline paindlikkus võimaldab ettevõtetel hõlpsasti luua kohalikku kohalolekut piirkonnas, isegi kui nad ei ole füüsiliselt kohal. Kui nad helistavad konkreetses kohas asuvatele klientidele sobiva suunakoodiga numbritega, saavutavad nad suurema tõenäosusega nende usalduse. See on nutikas viis oma ettevõtte haardeulatuse suurendamiseks.

Fikseerimata VoIP-numbreid on samuti kuluefektiivne kasutada, sest saate sama hinna eest helistada eri kohtades asuvatele inimestele.

Skype ja Google Voice on levinud platvormid, mis pakuvad tasuta fikseerimata VoIP-teenuseid. Nende kasutamise ja mitte-fikseeritud VoIP-kõnede tegemise alustamiseks tuleb lihtsalt paigaldada vastavad mobiilirakendused ja luua konto.

Customer service software for the app generation

Provide customer support on the go with LiveAgent's mobile help desk app for both Android and IOS systems.

Try it today

Kuidas teada, kas helistaja kasutab VoIP-numbrit?

VoIP-numbrid näevad välja nagu tavalised mobiiltelefoninumbrid. Seega ei saa te lihtsalt vaatamise teel kindlaks teha, kas kõne või tekstisõnum on VoIP-telefonilt.

VoIP-teenuse pakkujad võimaldavad teil helistada, kasutades interneti häälprotokolli. See tehnoloogia on pilvepõhine ja võimaldab teil helistada internetiühenduse kaudu. Seega, kui keegi helistab teile internetitelefoni või VoIP-teenuse abil, on raske kindlaks teha, millisest füüsilisest asukohast telefonikõne pärineb.

Fikseerimata VoIP
VoIP-teenuse pakkujad

Numbri helistaja ID või CNAM (Caller Name Delivery) otsimine võib aga aidata teil välja selgitada, kas telefonikõne pärineb VoIP-numbrilt.

Kes kasutab fikseerimata VoIP-d?

Mitte-fikseeritud VoIP-kasutajate hulka kuuluvad nii eraisikud kui ka ettevõtted. Tänu paindlikkusele on VoIP-number väärtuslik tööriist, mis võimaldab ettevõtetel teenindada oma kliente, kes asuvad piirkondades, kus neil ei ole füüsilist kohalolekut.

Ettevõtted, mille töötajad on maailmas laiali, saavad ka kasutada fikseerimata VoIP-liine, et püsida ühenduses ilma füüsilise asukoha hankimise kuludeta.

Pilvepõhiste kõnekeskuste pakkujad, nagu LiveAgent, integreerivad oma tarkvarasse ka fikseerimata VoIP-teenuste pakkujaid. Nii saavad nende kasutajad luua kõnekeskusi, mille agendid asuvad ükskõik millises maailma osas. Sellisel juhul määrab kõnekeskuse pakkuja automaatselt fikseerimata VoIP-numbrid, millel on sama kohalik suunakood kui kohtades, kust tuleb kõige rohkem kõnesid.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Looking to enhance your call center's software capabilities?

LiveAgent offers over 50 integrations with VoIP providers.

Learn more

Lisaks sellele, et need ettevõtted tegutsevad ilma asukoha barjäärita, saavad nad ka säästa kulusid, mis kaasnevad traditsioonilise kontori telefonisüsteemi kasutamisega kaug- või rahvusvaheliste kõnede jaoks.

Kahjuks kasutatakse neid fikseerimata numbreid paindlikkuse ja lihtsuse tõttu, seega võib neid kasutada igaüks, ka kelmid ja petturid kuritegelikuks tegevuseks.

Kas saate helistada ja saata tekstisõnumeid fikseerimata VoIP-numbrile?

Fikseerimata VoIP-numbri määramine võib vastu võtta saabuvaid kõnesid ja tekstsõnumeid, kui VoIP-kõne vastuvõtjal on aktiivne internetiühendus. VoIP-numbri määramine on number, mille saate VoIP-kõnedeks, kui registreerute teenusepakkuja juures.

Kui teil on VoIP-konto, saate oma fikseerimata numbrilt helistada ja saata tekstsõnumeid ka teistele VoIP-numbritele või tavalistele telefoniliinidele.

Kui teil on raskusi kõnede tegemisel või tekstisõnumite saatmisel, võtke ühendust oma VoIP-teenuse pakkuja tugimeeskonnaga.

Kas fikseerimata VoIP-id saab jälgida?

Nagu varem mainitud, on fikseerimata VoIP-liine lihtne saada ja need pakuvad paindlikkust, eriti rahvusvaheliste kõnede puhul. Kahjuks muudab see paindlikkus ka jälgimise keeruliseks. Siiski ei ole mittefikseeritud VoIP-numbri seostamine helistajaga võimatu.

Kõneside jälgimine fikseerimata VoIP-telefonilt on kasulik, kui kahtlustate kuritegelikku tegevust ja soovite sellest ametiasutustele teatada.

Kuigi fikseerimata VoIP-kõne jälgimine ei ole alati lihtne, on erinevaid viise, kuidas seda ohutult teha.

Võite otsida telefoniraamatutest ja -registritest või kasutada identifitseerimisteenust, näiteks helistaja tuvastamist.

  • Telefoniraamatud ja -registrid: Üks võimalus VoIP-kõne tegija tuvastamiseks on telekommunikatsiooniettevõtete telefoniraamatute ja -registrite kontrollimine. Need kirjed võivad olla veebipõhised või võrguvälised. Kui saate juurdepääsu nendele kirjetele, otsige lihtsalt numbriga seotud kasutajat.

Pange aga tähele, et VoIP-saatjad võivad muutuda, ilma et kirjeid vastavalt ajakohastataks. Seega ei pruugi numbriga seotud kasutaja enam olla praegune omanik.

  • Tuvastusteenus: Kui teil on juurdepääs tuvastusteenusele, võite välja selgitada VoIP-liini omaniku. Probleem selle meetodi puhul on see, et enamik kuritegelike kavatsustega helistajaid võltsivad oma helistaja ID-d, nii et neid on raske tuvastada.

Kuigi need meetodid võivad toimida, võib helistaja füüsilise aadressi leidmine olla siiski keeruline. Seega ei saa te saadud tulemustele loota. Parim lähenemisviis petturlike VoIP-numbritega tegelemiseks on neist teatada ja jätta ülejäänud töö ametiasutustele.

Mis vahe on fikseeritud ja mittefikseeritud VoIP-telefoninumbritel?

Nende kahe VoIP-numbri tüübi vahel on üks peamine erinevus. Kui fikseeritud VoIP-numbrid on seotud omaniku füüsilise aadressiga, siis fikseerimata VoIP-number ei ole seotud omaniku füüsilise aadressiga.

Kui proovite otsustada, kas valida fikseeritud või mittefikseeritud VoIP-number, siis siin on mõned plussid ja miinused, mida peaksite kaaluma:

Fikseeritud VoIP-numbrite plussid ja miinused

Plussid

  • Usaldusväärne ärinumber, mida teie kliendid saavad hõlpsasti usaldada.
  • Hädaabiteenistused saavad ohutusprobleemide korral, nt hädaabikõnede tegemisel, hõlpsasti kindlaks teha teie täpse asukoha.
  • Juurdepääs täiustatud kõne- ja marsruutimisfunktsioonidele teie klientide ja töötajate jaoks.

Miinused

  • Fikseerimata VoIP-teenuse pakkujad nõuavad teilt enne telefoninumbri väljastamist üksikasjalikku füüsilist aadressi, sealhulgas teie tänava aadressi.
  • Fikseeritud VoIP-teenuse pakkujad võtavad üldjuhul tasu oma funktsioonide seadistamise ja kasutamise eest.
  • Kaugkõned on kallid.
  • Kui teie ettevõte teenindab inimesi suurel piirkonnal, on keeruline luua kohalikku kohalolekut, sest teie telefoninumbrid peavad olema seotud ühe teie kontori või peakontoriga.

Fikseerimata VoIP-numbrite plussid ja miinused

Plussid

  • Saate hõlpsasti luua oma klientidele kohaliku kohaloleku, sõltumata teie füüsilisest asukohast.
  • Fikseerimata VoIP-numbreid on lihtne saada ja neid on lihtne sisse seada.
  • Erinevalt fikseeritud VoIP-numbritest, traditsioonilistest lauatelefonidest või muudest äritelefoniteenustest saate helistada eri kohtades asuvatele inimestele sama hinna eest.

Miinused

  • Fikseerimata VoIP-numbreid ei ole lihtne tuvastada ja teie klient võib teie kõned segi ajada spämmerite või petturitega.
  • Piiratud juurdepääs hädaabiteenustele, kuna teie telefonikõnet on raske seostada füüsilise aadressiga.

Fikseerimata VoIP-numbrite eelised

Fikseerimata VoIP-numbri kasutamine võib suurendada teie ettevõtte väliskommunikatsiooni ja anda teile rohkem paindlikkust järgmistel viisidel:

Odavamad kõnehinnad

Fikseerimata VoIP-lahendused võimaldavad teil helistada eri kohtadesse ilma kõrgete hindadeta. Kuna helistate interneti kaudu, peate maksma vaid internetiühenduse hinda (ei mingit telefoniarvet!). See muudab selle väga kuluefektiivseks valikuks ärilistel eesmärkidel.

Omandamise lihtsus

Enamik VoIP-teenuse pakkujaid nõuab konto loomiseks ainult e-posti aadressi. Pärast mõningaid registreerimise samme määratakse teile fikseerimata VoIP-number ja te saate oma klientidega suhtlema hakata hetkega.

Näiteks kui teil on veebiettevõte, millel puudub kauplus, võite omada fikseerimata VoIP-äriühendusliini, millel on vaid e-posti aadress.

Lihtne äritegevuse laiendamine

Omades fikseerimata VoIP-numbrit, saate laiendada oma ettevõtte ulatust kaugemale oma füüsilisest asukohast. Näiteks võite elada USAs ja võtta ühendust oma Kanada klientidega kohaliku telefoninumbri abil.

Piiramatu arv pilvekõnefunktsioone

Paljudel mitte-fikseeritud VoIP-lahendustel on lisafunktsioonid. Näiteks LiveAgent VoIP-kõnekeskuse telefonisüsteem on varustatud selliste täiustatud funktsioonidega nagu IVR, automaatne tagasihelistamine, ACD, nutikas kõne marsruutimine, kõne suunamine, telefonitarkvarade tugi, piiranguta kõnesalvestused, videokõned ja nii edasi.

Kui teil on kaugtöötajatest koosnev meeskond, saavad nad tänu LiveAgent’i kõnefunktsioonile teha tõhusat koostööd sõltumata nende füüsilisest asukohast.

Discover all that LiveAgent has to offer

Enjoy the benefits of an omnichannel cloud-based call center software.

Let's go
LiveAgent | Call center software in your helpdesk

KKK

Mis on fikseerimata VoIP-telefoninumber?

Fikseerimata VoIP-telefoninumber on virtuaalne telefoninumber, mis ei ole seotud ühegi füüsilise aadressiga. Selle asemel võimaldab see helistada interneti kaudu, kasutades interneti häälprotokolle.

Kuidas teada, kas helistaja kasutab VoIP-numbrit?

VoIP-numbrit saab eristada traditsioonilisest telefoninumbrist helistaja tunnuse ja CNAM-andmete põhjal.

Kes kasutab fikseerimata VoIP-id?

Ettevõtted kasutavad fikseerimata VoIP-lahendusi, et luua kohalik kohalolek ja parandada kaugtöötajate meeskonna globaalset suhtlust. Neid numbreid kasutavad ka üksikisikud, kes vajavad paindlikkust odavate rahvusvaheliste kõnede tegemiseks. Kahjuks kasutavad ka kurjategijad neid numbreid ära pettuste ja kelmuste läbiviimiseks.

Kas saate helistada ja saata tekstisõnumeid fikseerimata VoIP-numbrile?

Jah, saate helistada või saata tekstisõnumeid fikseerimata VoIP-numbrile, millel on aktiivne internetiühendus.

Kas fikseerimata VoIP-id saab jälgida?

Kuigi fikseerimata VoIP-numbri jälgimine on üsna keeruline, on see siiski võimalik. Siiski ei pruugi saadud tulemused olla täpsed. Kõige parem on lasta pädevatel asutustel numbrit teie eest jälgida, kui kahtlustate kuritegelikku tegevust.

Mis vahe on fikseeritud ja mittefikseeritud VoIP-telefoninumbritel?

Fikseeritud VoIP-numbrid on seotud isikliku või juriidilise adressiga, samas kui mittefikseeritud VoIP-numbrid on virtuaalsed numbrid, mis ei ole seotud ühegi füüsilise aadressi või geograafilise asukohaga.

Fikseerimata VoIP-numbrite eelised

Mitte-fikseeritud VoIP-numbreid on lihtne omandada ja tavaliselt on vaja läbida ainult mõned registreerimise sammud e-posti aadressi abil. Kuna need ei ole piiratud ühegi geograafilise asukohaga, on VoIP-lahenduste abil lihtne kohalikku kohalolekut luua. See on ka eelarvesõbralik ja sisaldab lisafunktsioone sõltuvalt sellest, millise teenusepakkuja te valite.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo