Mis on VoIPi helistaja?
Helistamine interneti protokolli (VoIP) abil erineb traditsiooniliste telefonifirmade kasutamisest. VoIPi helistaja kasutab internetiühenduse kaudu vestluse edastamiseks digitaalset signaali. Kui ettevõte kasutab VoIP kõnesid, on väga oluline seadistada helistaja ID ja muud funktsioonid, et ettevõtet peetaks legitiimseks helistajaks.
Kas VoIPi helistaja on kahtlust äratav?
See, kuidas mõned inimesed VoIP tehnoloogiat kasutavad, võib tekitada kahtlusi. Asetage end inimese olukorda, kes saab iga päev hulgaliselt telefonikõnesid. Enamikul juhtudel on tavatelefonidest ja mobiiltelefonidest tehtud kõnedel helistaja ID. See helistaja ID teave muudab inimesele lihtsamaks otsuse, kas võtta kõne vastu või mitte. Kahjuks kuritarvitavad mõned VoIPi helistajad kõnede tegemiseks tehnoloogiat, manipuleerides oma helistaja ID-ga ja tehes muid muudatusi. Nende tavade kohta lisateabe saamiseks jätkake lugemist.
Kuidas blokeerida soovimatuid VoIPi kõnesid?
Soovimatute kõnede vastuvõtmine võib olla väga masendav, eriti kui olete keskendunud oma töö tegemisele. Õnneks on kõnede blokeerimine või kahtlaste helistajate vältimine vägagi võimalik.
- Võtke ühendust oma VoIP teenuse pakkujaga. Küsige oma teenusepakkujalt kõnede blokeerimise, filtreerimise ja sellega seotud funktsioonide kohta.
- Vastake ainult kõnedele, mille helistaja ID on tuvastatud. Järgmine võimalus on vastata kõnedele, mis pärinevad tuttavatelt telefoninumbritelt. Kõik teised numbrid suunake kõneposti. Järjekindel helistaja, kellel on õigustatud eesmärk (nt teie arsti või hambaarsti kõne), jätab kindlasti teie kõneposti sõnumi.
- Teatage ebaseaduslikest helistajatest. Teie soovimatud helistajad võivad olla ebaseaduslikud, eriti kui olete lisanud oma telefoninumbri mittehelistamise registrisse. Lisateabe saamiseks külastage veebisaiti donotcall.gov.
Kuidas kontrollida VoIPi helistaja ID-d?
VoIPi kõne telefoninumbri otsimine on üks viis seaduslike kõnede tuvastamiseks. Guugeldage telefoninumbrit. Kontrollige, kas telefoninumber on seotud seadusliku ettevõttega või kas sellest on teatatud kui soovimatust helistajast. Lisaks saate telefoninumbri kontrollimiseks kasutada numbriotsingu teenuseid, nagu USPhoneBook.com.
Pidage meeles, et mõned inimesed võivad kasutada fikseerimata VoIP numbrit, mis ei ole füüsilise aadressiga seotud. Näiteks võivad sagedased reisijad kasutada fikseerimata VoIPi, kuna nad liiguvad palju. Fikseerimata VoIP numbri kinnitamine on keerulisem, kuna need telefoninumbrid ei pruugi telefoni numbriotsingu teenustes midagi näidata.
Kui olete mures rämpspostikõnede ja soovimatute sissetulevate kõnede pärast, veenduge, et teie telefoninumber oleks loetletud mittehelistamise registris, mis on saadaval aadressil donotcall.gov.
Kas helistaja ID töötab ka VoIPiga?
Helistaja ID töötab vahepeal ka VoIPis. Kui kliendid registreeruvad VoIP telefonide kasutajaks, on neil valikuvõimalusi helistaja ID osas. Näiteks Google Voice’i numbrit kasutav VoIPi helistaja saab kasutada funktsiooni “anonüümne helistaja ID”, et peita oma helistaja ID kõigi kõnede puhul. Lisaks saavad kõik USA-s helistajad oma helistaja ID varjamiseks enne helistamist sisestada eesliite “*67”.
Ettevõtete omanikud võivad soovida määrata oma ettevõttele helistaja ID kasutamise eeskirja. Näiteks võib teie müügimeeskond võidelda sellega, et inimesed ei vasta nende väljuvatele kõnedele, kui nad ilma helistaja ID-ta helistavad. Sel juhul võite katsetada helistaja tunnust, et parandada müügiagentide tootlikkust (nt teha edukamaid väljaminevaid kõnesid).
Millised on VoIPi helistaja ID omamise eelised?
VoIP helistaja ID installimine on ettevõtete omanikele kasulik mitmel viisil, ilma et peaks loobuma VoIPi potentsiaalsest kulude kokkuhoiust.
- Klienditeeninduse parandamine – Lisage klienditeeninduse väljaminevatele kõnedele helistaja ID, sest siis näevad kliendid teid legitiimse helistajana.
- Kontoripersonali tõhusus – Teie kontoritöötajad peavad peamiste tarnijatega olulisi telefonikõnesid pidama. Kui kasutate tarnijate väljaminevate kõnede puhul helistaja ID-d, ei blokeeri rämpsposti tuvastamise meetmed tõenäoliselt teie kõnet.
- Vältige õiguskaitseorganite uurimist – Ettevõtted, kes kasutavad helistaja ID-d, teevad väiksema tõenäosusega rämpspostikõnesid. Selle tulemusel saate keskenduda oma müügiosakonna ja klienditeeninduse tootlikkusele, mitte õiguskaitseorganite uurimistele.
Kui te pole kindel, kuidas helistaja ID-d seadistada, küsige oma VoIP teenuse pakkujalt nõuandeid nende VoIP helistamistarkvara kasutamise kohta.
Kuidas seadistada seadet kuvama VoIP helistaja ID nime?
VoIP telefoniteenuse seadistamine helistaja ID kuvamiseks on lihtne. Kasutage järgmisi samme.
- Alustuseks testige oma VoIP helistaja tuvastamise seadistust, helistades oma mobiiltelefonile. Teil võib helistaja tuvastamine juba aktiveeritud olla. Sel juhul paluge teistel töötajatel, sealhulgas müügimeeskonnal, nende mobiiltelefonile helistades kontrollida, kas helistaja ID on kuvatud.
- Võrrelge oma tavatelefoni VoIPi helistaja ID-ga. Järgmine samm on teha uus testkõne, kasutades tavatelefoni või võimalusel analoogtelefoni. Ideaalis soovite, et teie VoIP telefoni ja tavalise telefoni helistaja ID ühtiks.
- Võtke kasutusele ühtsed helistaja tuvastamise eeskirjad. Kaaluge reeglite kehtestamist oma ettevõtte igale töötajale ja töövõtjale. Näiteks peaksid kõik helistaja ID-d kuvama teie ettevõtte nime samal viisil.
Set up your call center
LiveAgent offers many useful features and integrations not only for call centers, but for live chat as well. Curious about all the opportunities?