Kes on VoIP-teenuse pakkuja
Voice Over Internet Protocol või VoIP-teenuse pakkujad on agendid, kes pakuvad VoIP-teenuseid. Tavaliselt pakuvad nad klientidele igakuise tasu eest VoIP-seadmeid ja vajalikku varustust. Teenusepakkuja pakub VoIP-süsteemi äri- või kodukasutuse eesmärgil.
VoIP-partnerluse loomine on ettevõtetele mugav, kuna aitab säilitada ühtset suhtlust klientide ja klientidega. VoIP-kõned on tavaliste telefonisüsteemidega võrreldes palju kuluefektiivsemad. Nende täiustatud funktsioonid võimaldavad stabiilse internetiühenduse kaudu lõputuid kõnevalikuid. See muudab VoIP-i eelistatumaks valikuks.
Kas VoIP-i jaoks on vaja teenusepakkujat?
Jah, teenusepakkuja on VoIP-süsteemi seadistamiseks oluline. Valige pakkuja, kes pakub teie vajadustele parimat hinna ja kvaliteedi suhet.
VoIP-telefoniseadmed ei paku teile ainult võimalust interneti kaudu helistamiseks ja kõnedele vastamiseks. Need võimaldavad teie ettevõttel saata ka võrgus fakse ja lisada tekstisõnumeid ning hallata ja suunata kõiki telefonikõnesid. Lisaks võimaldavad need luua heli- ja videokoosolekuid kõikjal, kus parasjagu viibite.
Kuidas valida VoIP-teenuse pakkuja?
1. Millised on teie nõuded?
Enne oma ettevõtte jaoks täiusliku VoIP-i teenusepakkuja leidmist peate välja selgitama oma nõuded. See aitab teil teha teadliku otsuse. Alates teadmisest, millist numbrit (tasuta, rahvusvaheline või kohalik number) teie ettevõte vajab kuni sissetulevate või väljaminevate kõnedeni, teil peab olema ettekujutus oma ettevõtte vajadustest.
Kui olete välja selgitanud oma organisatsiooni vajadused, saate hakata otsima VoIP-teenuse pakkujaid, kes neid täidaks.
2. Klientide arvustused
Üks usaldusväärsemaid viise teenusepakkuja valimiseks on uurida nende arvustusi ja klientide iseloomustusi. Mõistame, et mõned arvustused ei pruugi olla usaldusväärsed, kuid enamasti annavad need teile otsuse tegemiseks piisava ülevaate.
3. Hinnaplaanid
Teine VoIP-teenuse pakkuja valimise määrav aspekt on selle taskukohasus. Kui palju maksab teenusepakkuja ühe kasutaja kohta kuus? Mitu tasuta minutit on kuus ja kas see kõik jääb teie eelarve piiresse? Hinnakujundusel on suurem roll, kui võite ette kujutada.
4. Teenuse kvaliteet
Teenuse kvaliteet on teenusepakkuja valikul iseenesest mõistetav. Milline on paketi üldine kvaliteet ja kas pakutavad teenused on teie ettevõtte jaoks piisavalt turvalised?
Kuidas seadistada VoIP-telefoni kodus?
Kui olete VoIP-teenuse pakkujaga liitunud, on VoIP-seadme ja kontaktnumbri seadistamine kodus üsna lihtne. Enamasti läheb tarvis VoIP-telefoniadaptrit ja paari muudatust teie koduseadmetes.
Konkreetne mudel määrab, kuidas adapter tuleb ühendada. Mõned neist ühendavad teie arvuti või modemi. Teised peavad ühendama otse modemiga. Enne VoIP-telefoni ühendamist lülitage kindlasti kõik toetatud seadmed välja.
Ühendage VoIP-kõnede jaoks kasutatav peakomplekt adapteriga. Oluline on ühendada see õige pordiga. Järgmisena ühendage adapter vooluvõrku ja lülitage see sisse. Pidage meeles, et VoIP-telefoniteenuse tööks peavad nii adapter kui ka ruuter olema ühendatud ja sisse lülitatud.
Nüüd, kui kõik on lingitud, võite oma seadmed sisse lülitada. Lubage ühendusel, modemil ja uuel adapteril täielikult sünkroonida. Pärast seda kuulete valimistooni. See tähendab, et teie VoIP-i seadistamine oli edukas.
Miks on VoIP-teenus ettevõtetele parem võrreldes tavaliste telefoniliinidega?
1. Kulutõhus
Võrreldes tavatelefonidega ei vaja te VoIP-telefoniteenuse seadistamiseks palju riistvara. Neid on lihtne seadistada ning puuduvad lisakulud.
Lisaks pakub VoIP piiramatuid minuteid odavate hindadega, mis muidu on traditsioonilise lauatelefonide puhul väga kallid.
2. VoIP-i on lihtne kasutada
Tavalised lauatelefonid vajavad märkimisväärsel hulgal eeltööd ja varustust. Nende seadistamine nõuab samuti palju aega.
VoIP-teenuse abil saate oma ettevõtte telefonid täielikult tööle panna vaid mõne minutiga. Samuti saate hõlpsalt liikuda erinevate seadmete vahel ja teie kliendiandmed sünkroonitakse koheselt. Kuna VoIP-telefonivõrgud on kiiremad kui analoogliinid, võidakse kõnesid ühendada palju kiiremini, säilitades samas ka hea kvaliteedi.
3. VoIP-il on parem helikvaliteet
VoIP-i helikvaliteet on tavaliselt parem kui analoogtelefoniteenuse oma; kuid see sõltub ka internetiühendusest. Kehv ühendus võib kõne kvaliteeti halvendada, kuid tugev võrk toodab siiski selget stabiilset heli.
4. Täiustatud funktsioonid
Tavalistel telefoniliinidel pole videokõnede võimalust, kuid VoIP-il on. Videokonverentsid on üks paljudest VoIP-i suurepärastest funktsioonidest. Kui teil on vaja ettevõttena klientidega ühendust võtta, on videokõned alati abiks. Lisaks on parimatel VoIP-süsteemidel kaasas automaatne helistamistarkvara, mis võib säästa palju teie aega.
Millised on VoIP-teenuse kasutamise puudused?
1. Töötab vaid internetiga
See on VoIP-i peamine omadus, kuid see on ka peamine puudus. Ilma usaldusväärse internetiühenduseta ei saa VoIP-i kasutada.
2. Süsteemi turvalisus
Sarnaselt muude digitaaltehnoloogiatega on ka VoIP-i puhul turvalisus ülioluline probleem. Võimalikud ohud on identiteedi- ja teabevargused, pettused, häkkimine, viiruserünnakud, pahavara, rämpspost, kõnede manipuleerimine ja teenusest keeldumise rünnak.
3. Hädaabikõned
Kriisiolukorras suudab lauatelefoni tehnoloogia teie asukohta jälgida. Kuid kuna VoIP-side on tegelikult andmeedastus kahe IP-aadressi, mitte füüsiliste asukohtade vahel, ei ole praegu usaldusväärset meetodit teie VOIP-telefonikõne allika kindlakstegemiseks.
LiveAgent offers plenty of integrations with various VoIP providers.
Curious about VoIP and how it can give you the ability to make affordable calls?