Mis on kliendirahulolu?
Klienditeeninduse rahulolu on termin, mida turunduses sageli kasutatakse. Majanduses on kliendirahulolu komplekt tehnikaid, mis on suunatud kliendirahulolu tõstmiseks. Kliendirahulolu määratletakse, kui klientide arvu, kelle kogemus ületab juba saavutatud rahulolu tasemed. Kliendirahulolu on määratletud kui klientide arv või protsent koguklientidest, kes raporteerivad oma kogemusest ettevõttega, selle toodetest või teenustest (reitinguindeksid), mis ületab nende juba olemasoleva rahulolu tasemed.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab kliendirahulolu?
Rahulolu klienditeenindusega pole midagi enamat, kui kliendirahulolu, mis neil on peake klienditeenindusega ühenduses olemist. See on nende rahulolu tase pakutud teenuse, lahendatud probleemi või muu toe ja abi saamise suhtes.
Kuidas mõõta kliendirahulolu?
Klienditeeninduse rahulolu saab mõõta mitmel erineval moel. Saate paluda kliendil ära täita küsimustiku, kas siis rakenduses (kui teil on see) või mistahes muus kohas pärast teenuse lõpetamist- sotsiaalmeedias, e-maili ja telefoni teel. Rahulolu saab mõõta kasutades spetsiaalseid mõõdikuid nagu CSAT, soovitusindeks või kliendirahulolu hinnang.
Kuidas parandada kliendirahulolu?
Selleks, et parandada kliendirahulolu on esmatähtis arendada välja klienditeenindus ja püüdleda parima poole. On äärmiselt oluline, et klient oleks tähelepanu keskmes - kuuale oma kliente, andke neile seda, mida nad vajavad ja olge proaktiivne. Aktiivne olemine näitab, et klient on ettevõtte jaoks oluline.
Expert note
Hea klienditeenindus parandab klientide rahulolu ja suurendab lojaalsust. Oluline on olla proaktiivne ning tähelepanelik klientide vajaduste suhtes.

Klienditeenindus – Kummaliselt ilus
Hankige värskemaid uudiseid LiveAgenti uuendustest ja soodustustest. Suhte loomine kliendiga on võtmetegur ettevõtte edu seisukohast. Klientide rahulolu sõltub andmete migreerimisest, VoIP telefonisüsteemidest ja klienditeeninduse tarkvarast.
Klienditeeninduse tarkvara aitab ettevõtetel vähendada kulusid ja koguda teavet. Vestlusrobotid on populaarsed ja Facebook Messengeris on üle 300 000. Tänapäeval on klienditeenindusmeeskondadel palju taotlusi, seega on vaja tarkvara, mis aitab piletitel klientidega suhelda ja hallata. On erinevaid tüüpe, näiteks kasutajatugi, reaalajas vestlus ja IT-teenindus. Kvaliteetsel tarkvaral on olulised omadused, nagu analüütika, protsesside automatiseerimine, integratsioon, kõnesalvestused, tagasiside ja 24/7 tugi. Klienditeeninduse tarkvara on tänapäevaste ettevõtete jaoks hädavajalik.