Klienditeeninduse rahulolu

Mis on kliendirahulolu?

Klienditeeninduse rahulolu on termin, mida turunduses sageli kasutatakse. Majanduses on kliendirahulolu komplekt tehnikaid, mis on suunatud kliendirahulolu tõstmiseks. Kliendirahulolu määratletakse, kui klientide arvu, kelle kogemus ületab juba saavutatud rahulolu tasemed. Kliendirahulolu on määratletud kui klientide arv või protsent koguklientidest, kes raporteerivad oma kogemusest ettevõttega, selle toodetest või teenustest (reitinguindeksid), mis ületab nende juba olemasoleva rahulolu tasemed.

Frequently asked questions

Mida tähendab kliendirahulolu?

Rahulolu klienditeenindusega pole midagi enamat, kui kliendirahulolu, mis neil on peake klienditeenindusega ühenduses olemist. See on nende rahulolu tase pakutud teenuse, lahendatud probleemi või muu toe ja abi saamise suhtes.

Kuidas mõõta kliendirahulolu?

Klienditeeninduse rahulolu saab mõõta mitmel erineval moel. Saate paluda kliendil ära täita küsimustiku, kas siis rakenduses (kui teil on see) või mistahes muus kohas pärast teenuse lõpetamist- sotsiaalmeedias, e-maili ja telefoni teel. Rahulolu saab mõõta kasutades spetsiaalseid mõõdikuid nagu CSAT, soovitusindeks või kliendirahulolu hinnang.

Kuidas parandada kliendirahulolu?

Selleks, et parandada kliendirahulolu on esmatähtis arendada välja klienditeenindus ja püüdleda parima poole. On äärmiselt oluline, et klient oleks tähelepanu keskmes - kuuale oma kliente, andke neile seda, mida nad vajavad ja olge proaktiivne. Aktiivne olemine näitab, et klient on ettevõtte jaoks oluline.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo