Mis on kliendirahulolu?
Klienditeeninduse rahulolu on termin, mida turunduses sageli kasutatakse. Majanduses on kliendirahulolu komplekt tehnikaid, mis on suunatud kliendirahulolu tõstmiseks. Kliendirahulolu määratletakse, kui klientide arvu, kelle kogemus ületab juba saavutatud rahulolu tasemed. Kliendirahulolu on määratletud kui klientide arv või protsent koguklientidest, kes raporteerivad oma kogemusest ettevõttega, selle toodetest või teenustest (reitinguindeksid), mis ületab nende juba olemasoleva rahulolu tasemed.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab kliendirahulolu?
Rahulolu klienditeenindusega pole midagi enamat, kui kliendirahulolu, mis neil on peake klienditeenindusega ühenduses olemist. See on nende rahulolu tase pakutud teenuse, lahendatud probleemi või muu toe ja abi saamise suhtes.
Kuidas mõõta kliendirahulolu?
Klienditeeninduse rahulolu saab mõõta mitmel erineval moel. Saate paluda kliendil ära täita küsimustiku, kas siis rakenduses (kui teil on see) või mistahes muus kohas pärast teenuse lõpetamist- sotsiaalmeedias, e-maili ja telefoni teel. Rahulolu saab mõõta kasutades spetsiaalseid mõõdikuid nagu CSAT, soovitusindeks või kliendirahulolu hinnang.
Kuidas parandada kliendirahulolu?
Selleks, et parandada kliendirahulolu on esmatähtis arendada välja klienditeenindus ja püüdleda parima poole. On äärmiselt oluline, et klient oleks tähelepanu keskmes - kuuale oma kliente, andke neile seda, mida nad vajavad ja olge proaktiivne. Aktiivne olemine näitab, et klient on ettevõtte jaoks oluline.
Expert’s note
Hea klienditeenindus parandab klientide rahulolu ja suurendab lojaalsust. Oluline on olla proaktiivne ning tähelepanelik klientide vajaduste suhtes.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.