Mis on kliendirahulolu?
Kliendirahulolu on kliendi rahulolu ostetud toote või klienditoelt saadud teenindusega. See on olukord, kus klient on ettevõttega rahul. Kliendirahulolu peegeldab, kas kliendi ootused täideti.
Kui ettevõte tõstab kliendirahulolu, võib see vähendada kulutusi ja tõsta müüke. Õnnelikud kliendid soovitavad sageli ettevõtet oma sõpradele, perekonnale või kollegidele. Ettevõte saab klientide rahulolu tõsta pakkudes kvaliteetseid tooteid, teenuseid ja kliendituge, samuti heade hindade või meeldiva poe atmosfääri loomise teel.

Frequently Asked Questions
Mis on kliendirahulolu?
Kliendirahulolu on kliendi rahulolu ostetud toote või klienditoelt saadud teenindusega. See peegeldab, kas kliendi ootustele ja vajadustele vastati.
Kuidas kliendirahulolu mõõta?
Kliendirahulolu saab mõõta mitmel moel. Selleks võib olla kliendi rahulolu tulemus, tänu millele me saame vastused küsimusele, kas kliendid on klienditeenindusega rahul või mitte. Samuti saate vaadelda kliendi pingutuse skoori, mis näitab, kui palju on klient panustanud ostmise protsessi ja klienditeenindusega ühendust võtmiseks. Veel üheks võimaluseks on detailsete päringutega uuringud, mis saadetakse kliendile äpiga, pärast teenuse lõpetamist, e-maili teel või live vestluses.
Kuidas kliendirahulolu parandada?
Selleks, et parandada kliendi rahulolu, tehke klienditeenindus nii heaks, kui võimalik, et klient tunneks end teie brändi jaoks olulisena. Samuti püüdke klienti ja tema otsuseid mõista ja täitke tema vajadused. Peaksite hoolitsema UX-i eest, et teie kliendid saaksid läbida ostmisprotsessi kõige lihtsamal, intuitiivsemal moel.
Klienditeenindus – Kummaliselt ilus
Hankige värskemaid uudiseid LiveAgenti uuendustest ja soodustustest. Suhte loomine kliendiga on võtmetegur ettevõtte edu seisukohast. Klientide rahulolu sõltub andmete migreerimisest, VoIP telefonisüsteemidest ja klienditeeninduse tarkvarast.