Mis on kliendirahuolu skoor?
Kliendid saavad anda tagasisidet pärast seda, kui nende sedel on lahendatud. Seda tehakse läbi lihtsa küsitluse, millel on 2 võimalust: hea või halb reiting. Kliendid saavad oma arvamuse väljendamiseks anda ka kommentaari. Kliendi rahulolu skoor on suurepärane moodus agentide efektiivsuse nägemiseks.
Reitinguid saavad anda ainult kliendid ja mitte agendid, isegi kui nad on sedelipäringu teinud.
Frequently Asked Questions
Mis on kliendirahulolu skoor?
Klientide rahulolu määr on mõõde, mis näitab, kui rahul on kliendid klienditeenindusega. Nad saavad vastata sellele pärast seda, kui agent lahendab raporti. See toimub tavaliselt lihtsa küsimustiku teel, kus saate viidata, kas hinnang on hea või halb.
Kuidas kalkuleerida kliendirahulolu skoori?
Klientide rahulolu määra saab kalkuleerida näiteks lihtsa küsimustiku abil, mis muudetakse kliendile kättesaadavaks pärast tema päringu lahendamist. Klient annab positiivse või negatiivse hinnangu ning klientide hindamisskaalal saame hinnata, kas kliendid on teenusega rahul.
Kuidas parandada kliendirahulolu skoori?
Selleks, et tõsta klientide rahulolu määra on teil vaja arendada oma klienditeenindust. Pidage meeles kohelda kliente indiviididena. Andke oma klientidele võimalus endaga ühendust võtta läbi erinevate kanalite, mille seast nad saavad endale sobivaima valida. Vastake klientide probleemidele nii kiiresti ja lihtsalt, kui võimalik. Koguge klientidelt tagasisidet ja hinnanguid. Kasutage neid ja parandage oma tegevusi.
Expert note
Kliendirahulolu määr on mõõde, mis näitab kui rahul on kliendid klienditeenindusega. See saadakse küsitlusega, kus klient annab oma kogemusele hinnangu.

Klienditeenindus – Kummaliselt ilus
Hankige värskemaid uudiseid LiveAgenti uuendustest ja soodustustest. Suhte loomine kliendiga on võtmetegur ettevõtte edu seisukohast. Klientide rahulolu sõltub andmete migreerimisest, VoIP telefonisüsteemidest ja klienditeeninduse tarkvarast.
Klienditeeninduse tarkvara aitab ettevõtetel vähendada kulusid ja koguda teavet. Vestlusrobotid on populaarsed ja Facebook Messengeris on üle 300 000. Tänapäeval on klienditeenindusmeeskondadel palju taotlusi, seega on vaja tarkvara, mis aitab piletitel klientidega suhelda ja hallata. On erinevaid tüüpe, näiteks kasutajatugi, reaalajas vestlus ja IT-teenindus. Kvaliteetsel tarkvaral on olulised omadused, nagu analüütika, protsesside automatiseerimine, integratsioon, kõnesalvestused, tagasiside ja 24/7 tugi. Klienditeeninduse tarkvara on tänapäevaste ettevõtete jaoks hädavajalik.