Tasuta Prooviperiood
  • Mallid
  • E-kaubanduse müügijärgse kliendirahulolu küsitluse mallid

E-kaubanduse müügijärgse kliendirahulolu küsitluse mallid

Kuigi see kõlab ilmselgelt, on mõnikord lihtne unustada, et kliendid on iga ettevõtte nurgakivi. Seetõttu on äärmiselt oluline nendega ühendust võtta– teada, kuidas nad end tunnevad, mida nad arvavad ja mida nad Teie toodetes või teenustes väärtustavad. Selle teadmine aitab Teil oma pakkumist parandada ja suurendada klientide lojaalsust pikas perspektiivis. Seetõttu peaks kliendirahulolu uuringute väljasaatmine olema tavaline turundustegevus, eriti kui tegutsete turul või valdkonnas, kus konkurents on mitmekesine.

E-kaubanduse müügijärgse kliendirahulolu küsitluse mallid

Ühel või teisel hetkel oleme kõik näinud klientide rahulolu uuringut, ehkki need on vähem levinud, kui arvame. Miks nii? Kuna enamik uuringuid, mida ettevõtted läbi viivad, ei keskendu nende toodete või teenustega seotud kasutajakogemusele, vaid pigem andmete või arvude hankimisele klientide arusaamade ja brändi kuvandi kohta. Õnneks on see lähenemisviis järk-järgult muutunud ja nüüd on aeg mitte maha jääda. Tutvume rahulolu-uuringutega ja vaatame, kuidas saate neid oma e-kaubanduse turunduskommunikatsioonis kasutada.

Mis on müügijärgne kliendirahulolu uuring?

Kui tegemist on ettevõtte juhtimisega, on teadusuuringud üliolulised. Uurimistöö toimub mitmel kujul, sealhulgas turuanalüüs, müüjauuringud, pikaajalised küsimused või fookusgrupid, mis võivad näidata, milline on Teie sihtrühm, nende demograafiline olukord, majanduslik olukord ja huvid. Kuna klientide profiilid aga pidevalt muutuvad, peaks uurimistöö olema pidev protsess. Uuendades regulaarselt oma uurimistööd, suudab Teie ettevõte areneda ja saada klientidele veelgi usaldusväärsemaks partneriks pikas perspektiivis. Niisiis, kuidas saate koguda kõige rohkem andmeid? Rahulolu uuringute kaudu!

kliendi-uuringute-näitajad-rahulolu-jälgimiseks-Nicereply
Kasutage meie Nicereply integratsiooni, et kinnistada rahuloluküsitlused otse oma meilidesse

Rahulolu uuringud on küsimuste kogum, mille eesmärk on koguda nii kvantitatiivseid kui ka kvalitatiivseid andmeid, mis võimaldavad Teil määratleda ja mõõta, kui rahul on kliendid toote, teenuse või isegi ostuprotsessiga. Keskendumise tõttu tuleks need küsitlused saata klientidele pärast seda, kui nad on teinud tehingu, külastanud veebipoodi või suhelnud Teie ettevõttega.

kliendiuuringu-hinda-agente-Nicereply
Sisseehitatud rahuloluküsitlus LiveAgenti e-kirja sees

Kas olete kunagi ostnud füüsilisest poes või käinud kinos ja saanud seejärel küsitluse, milles küsiti Teie kogemuste kohta? Selline on kliendirahulolu uuring. Kuigi need võivad tunduda sarnased teiste uuringutega, sõltuvad esitatud küsimused eesmärgist, mida nad püüavad täita.

Et hõlbustada Teie klientide rahulolu hindamist, lõime Teie jaoks mõned müügijärgsed kliendirahulolu küsitluse mallid. Tutvuge allpool olevate mallidega, kopeerige ja kleepige need, seejärel alustage oma klientide õnne mõõtmist.

E-kaubanduse müügijärgse kliendirahulolu uuringu teemaread

  • Täname, et ostsite saidil [veebipoe nimi] – rääkige meile, mida arvate
  • Oleme siin, et küsida Teie arvamust
  • Sooviksime Teilt tagasisidet
  • Jagage oma arvamust [toote/teenuse] kohta
  • Teie arvamus tähendab meile kõike – palun andke meile teada, mida arvate [veebipoe nimi]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

E-kaubanduse müügijärgse kliendirahulolu küsitluse mallid

Müügijärgse kliendirahulolu uuringu mall #1


Hello [name],

We’re reaching out because [recently/on purchase date] you placed an order at [online store’s name], and we’d like to know whether [product/service] met your expectations.

To share your opinion with us, please fill out the survey linked below.

[Button: Fill out the survey]

We hope you are satisfied with your purchase, and we’d really appreciate your feedback.

Thank you!

The [online store’s name] Team

Müügijärgse kliendirahulolu uuringu mall #2


Hi [name],

Not so long ago, you ordered [product/service at online store’s name], and we’d like to know your thoughts about it.

That’s why we’d like to ask you to answer a few quick questions. You can do so by filling out this form [link to the form] or simply answering the following questions by responding to this email.

Question 1
Question 2
Question 3…

After you have completed the survey, we’ll send you a discount code for your next purchase as a thank you for helping us improve our [products/services].

Can’t wait to hear back from you!

Best,
The customer Satisfaction Team at [company]

Müügijärgse kliendirahulolu uuringu mall #3


Hey [name],

How do you like the [product/service] you bought [recently/on purchase date] at [online store’s name]?

Please share your opinion by clicking on the most relevant emojis below:

😕 not good
😐 sufficient
🙂 good
😀 excellent

Would you like to add anything else? If yes, please answer this email and share your thoughts, or fill out this form: [link to the form].

We value your feedback!
[online store’s name]

Korduma kippuvad küsimused

Kas peaksin pärast iga ostu saatma müügijärgse kliendirahulolu uuringu e-kirja?

Tegelikult pole sellele küsimusele kindlat vastust. Pärast iga ostu saate samale kliendile saata müügijärgse kliendirahulolu uuringu. Kui aga Teie ärimudel hõlmab sagedasi oste või on teatud segment kliente, kes ostavad Teie käest regulaarselt, ei ole kõige parem mõte saata pärast iga tellimust rahulolu uuringuid.

Miks? Sest see võib Teie kliente ärritada. Kujutage ette, et saate paar korda nädalas ühelt ettevõttelt täpselt sama e-kirja. Sa oleksid pettunud, kas pole?

Kui tihti peaksin müügijärgse kliendirahulolu uuringu e-kirju saatma?

Kui Teie kliendid ostavad Teie tooteid üks või kaks korda kuus, võite pärast iga ostu saata müügijärgseid küsitlusi. Kui Teil on sagedamini ostjaid, saate määrata lihtsa reegli, näiteks saata kliendi rahulolu uuring iga teise, kolmanda või neljanda ostu järel sõltuvalt Teie e-kaubanduse ettevõtte müügimahust.

Teine lahendus võib olla iganädalaste, igakuiste või kord kvartali jooksul saadetavate kliendirahulolu uuringute koondatud meilide saatmine. Samuti võite kaaluda iga toote saatmist kinnitavavale e-kirjale kliendirahulolu uuringu lingi kinnitamist. Selle lahenduse tulemuseks võib aga olla madalad esitamine ja konversioonimäärad.

Peate hindama oma veebipoe üksikjuhtumit ja kohandama vastavalt sellele müügijärgse kliendirahulolu uuringu e-kirjade sagedust.

Kas on ebatavaline pakkuda klientidele midagi rahulolu küsitluse täitmise eest?

Üsna tavaline on premeerida kliente abi eest. Teie kliendid ei pea kulutama küsimustele vastamiseks oma aega – kogutud andmetest saate kasu just Teie. Sellisena on tore žest pakkuda oma klientidele midagi vastutasuks. Saate anda neile järgmise ostu jaoks sooduskoodi, pakkuda tasuta kohaletoimetamist või teavitada püsikliente hooajalistest allahindlustest varem kui ülejäänud andmebaasi jne.

Kliendirahulolu uuringu täitmise eest on palju võimalusi “aitäh” ütlemiseks. Selle eesmärk on tuua oma klientidele lisaväärtust, et näidata neile oma tunnustust.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas peaksin pärast iga ostu saatma müügijärgse kliendirahulolu uuringu e-kirja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tegelikult pole sellele küsimusele kindlat vastust. Võite pärast iga ostu samale kliendile saata müügijärgse kliendirahulolu uuringu. Kui aga Teie ärimudel hõlmab sagedasi oste või on teatud segment kliente, kes ostavad Teie käest regulaarselt, ei ole kõige parem mõte saata pärast iga tellimust rahulolu küsitlusi. Kujutage ette, et saate paar korda nädalas ühelt ettevõttelt täpselt sama e-kirja. Oleksite pettunud, kas pole?” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui tihti peaksin müügijärgse kliendirahulolu uuringu e-kirju saatma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kui Teie kliendid ostavad Teie tooteid üks või kaks korda kuus, võite pärast iga ostu saata müügijärgseid küsitlusi. Kui Teil on sagedamini ostjaid, saate määrata lihtsa reegli, näiteks saata kliendi rahulolu uuring iga teise, kolmanda või neljanda ostu järel sõltuvalt Teie e-kaubanduse ettevõtte müügimahust.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas peaksite kliendirahulolu küsitluse täitmise eest midagi vastu pakkuma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Üsna tavaline on premeerida kliente abi eest. Teie kliendid ei pea kulutama küsimustele vastamisele oma aega – kogutud andmetest saate kasu ju Teie. Sellisena on tore žest pakkuda oma klientidele midagi vastutasuks. Saate anda neile järgmise ostu jaoks sooduskoodi, pakkuda tasuta kohaletoimetamist või teavitada püsikliente hooajalistest allahindlustest varem kui ülejäänud andmebaasi jne.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo