E-kaubanduse müügijärgse kliendirahulolu küsitluse mallid aitavad ettevõtetel mõõta klientide rahulolu toodete, teenuste ja ostuprotsessidega. Artiklis pakume näpunäiteid ja e-kirja malle kliendisuhtete tugevdamiseks ning rahulolu uuringute läbiviimiseks. Kogutud andmetest saab klientidele pakkuda sooduskoodi ja muud preemiat. Üritame anda vastuse ka sageduse küsimustele kliendile küsitluse saatmisel.
Kuigi see kõlab ilmselgelt, on mõnikord lihtne unustada, et kliendid on iga ettevõtte nurgakivi. Seetõttu on äärmiselt oluline nendega ühendust hoida – et teada saada, mida nad tunnevad, mida nad arvavad ja mida nad teie toodetes või teenustes väärtustavad. Selle teadmine aitab teil oma pakkumist täiustada ja pikas perspektiivis suurendada klientide lojaalsust. Seetõttu peaks kliendirahulolu uuringute saatmine olema regulaarne turundustegevus, eriti kui tegutsete turul või tööstuses, kus konkurents on mitmekesine.
Ühel või teisel hetkel oleme kõik näinud klientide rahulolu uuringut, ehkki need on vähem levinud, kui arvame. Miks nii? Kuna enamik uuringuid, mida ettevõtted läbi viivad, ei keskendu nende toodete või teenustega seotud kasutajakogemusele, vaid pigem andmete või arvude hankimisele klientide arusaamade ja brändi kuvandi kohta. Õnneks on see lähenemisviis järk-järgult muutunud ja nüüd on aeg mitte maha jääda. Tutvume rahulolu-uuringutega ja vaatame, kuidas saate neid oma e-kaubanduse turunduskommunikatsioonis kasutada.
Kui tegemist on ettevõtte juhtimisega, on teadusuuringud üliolulised. Uurimistöö toimub mitmel kujul, sealhulgas turuanalüüs, müüjauuringud, pikaajalised küsimused või fookusgrupid, mis võivad näidata, milline on Teie sihtrühm, nende demograafiline olukord, majanduslik olukord ja huvid. Kuna klientide profiilid aga pidevalt muutuvad, peaks uurimistöö olema pidev protsess. Uuendades regulaarselt oma uurimistööd, suudab Teie ettevõte areneda ja saada klientidele veelgi usaldusväärsemaks partneriks pikas perspektiivis. Niisiis, kuidas saate koguda kõige rohkem andmeid? Rahulolu uuringute kaudu!
Rahulolu uuringud on küsimuste kogum, mille eesmärk on koguda nii kvantitatiivseid kui ka kvalitatiivseid andmeid, mis võimaldavad Teil määratleda ja mõõta, kui rahul on kliendid toote, teenuse või isegi ostuprotsessiga. Keskendumise tõttu tuleks need küsitlused saata klientidele pärast seda, kui nad on teinud tehingu, külastanud veebipoodi või suhelnud Teie ettevõttega.
Kas olete kunagi ostnud füüsilisest poes või käinud kinos ja saanud seejärel küsitluse, milles küsiti Teie kogemuste kohta? Selline on kliendirahulolu uuring. Kuigi need võivad tunduda sarnased teiste uuringutega, sõltuvad esitatud küsimused eesmärgist, mida nad püüavad täita.
Et hõlbustada Teie klientide rahulolu hindamist, lõime Teie jaoks mõned müügijärgsed kliendirahulolu küsitluse mallid. Tutvuge allpool olevate mallidega, kopeerige ja kleepige need, seejärel alustage oma klientide õnne mõõtmist.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
We’re reaching out because [recently/on purchase date] you placed an order at [online store’s name], and we’d like to know whether [product/service] met your expectations.
To share your opinion with us, please fill out the survey linked below.
[Button: Fill out the survey]
We hope you are satisfied with your purchase, and we’d really appreciate your feedback.
Thank you!
The [online store’s name] Team
Not so long ago, you ordered [product/service at online store’s name], and we’d like to know your thoughts about it.
That’s why we’d like to ask you to answer a few quick questions. You can do so by filling out this form [link to the form] or simply answering the following questions by responding to this email.
Question 1
Question 2
Question 3…
After you have completed the survey, we’ll send you a discount code for your next purchase as a thank you for helping us improve our [products/services].
Can’t wait to hear back from you!
Best,
The customer Satisfaction Team at [company]
How do you like the [product/service] you bought [recently/on purchase date] at [online store’s name]?
Please share your opinion by clicking on the most relevant emojis below:
😕 not good
😐 sufficient
🙂 good
😀 excellent
Would you like to add anything else? If yes, please answer this email and share your thoughts, or fill out this form: [link to the form].
We value your feedback!
[online store’s name]
Enhance customer loyalty, drive product enhancements, and make informed business decisions based on real customer feedback.
Measure and improve customer satisfaction with LiveAgent's post-sale customer satisfaction survey templates.
E-kaubanduse müügijärgse kliendirahulolu küsitluse mallid
Veenduge, et Teie e-kaubanduse müügijärgsed kliendirahulolu küsitlused on edukad, kasutades meie eelnevalt koostatud, väga konverteerivaid malle.
SaaS tootega liitumise e-posti mallid
SaaS-ettevõtete jaoks on oluline tagada klientide kaasamine, mitte piirduda ühe tervitusmeiliga. Selleks saab kasutada mitut erinevat liitumismeili, mis pakuvad klientidele vajalikku teavet. Siin on toodud kaheksa väärtuslikku nõuannet ning oluliste ressursside jagamine klientidega. E-posti mallid sisaldavad info jagamist, käivitusjuhendeid, professionaalseid nõuandeid ja tasuta live-treeninguid. Tõhus liitumismeilide strateegia tagab suurema kaasamise, parema kliendikogemuse, kõrgema säilitamismäära ja suurema tulu.
Ülesmüügi/ristmüügi e-posti mallid
Ülesmüügi ja ristmüügi tehnikad aitavad suurendada müüki. E-kirjades kasutatakse neid strateegiaid klientide meelitamiseks uute toodete ja teenuste proovimiseks. Antud lehel pakutakse erinevaid e-posti mallinäiteid ja nõuandeid nende isikupärastamiseks vastavalt kliendibaasile.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team