E-kaubanduse müügijärgse kliendirahulolu küsitluse mallid aitavad ettevõtetel mõõta klientide rahulolu toodete, teenuste ja ostuprotsessidega. Artiklis pakume näpunäiteid ja e-kirja malle kliendisuhtete tugevdamiseks ning rahulolu uuringute läbiviimiseks. Kogutud andmetest saab klientidele pakkuda sooduskoodi ja muud preemiat. Üritame anda vastuse ka sageduse küsimustele kliendile küsitluse saatmisel.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Kuigi see kõlab ilmselgelt, on mõnikord lihtne unustada, et kliendid on iga ettevõtte nurgakivi. Seetõttu on äärmiselt oluline nendega ühendust võtta– teada, kuidas nad end tunnevad, mida nad arvavad ja mida nad Teie toodetes või teenustes väärtustavad. Selle teadmine aitab Teil oma pakkumist parandada ja suurendada klientide lojaalsust pikas perspektiivis. Seetõttu peaks kliendirahulolu uuringute väljasaatmine olema tavaline turundustegevus, eriti kui tegutsete turul või valdkonnas, kus konkurents on mitmekesine.
Ühel või teisel hetkel oleme kõik näinud klientide rahulolu uuringut, ehkki need on vähem levinud, kui arvame. Miks nii? Kuna enamik uuringuid, mida ettevõtted läbi viivad, ei keskendu nende toodete või teenustega seotud kasutajakogemusele, vaid pigem andmete või arvude hankimisele klientide arusaamade ja brändi kuvandi kohta. Õnneks on see lähenemisviis järk-järgult muutunud ja nüüd on aeg mitte maha jääda. Tutvume rahulolu-uuringutega ja vaatame, kuidas saate neid oma e-kaubanduse turunduskommunikatsioonis kasutada.
Kui tegemist on ettevõtte juhtimisega, on teadusuuringud üliolulised. Uurimistöö toimub mitmel kujul, sealhulgas turuanalüüs, müüjauuringud, pikaajalised küsimused või fookusgrupid, mis võivad näidata, milline on Teie sihtrühm, nende demograafiline olukord, majanduslik olukord ja huvid. Kuna klientide profiilid aga pidevalt muutuvad, peaks uurimistöö olema pidev protsess. Uuendades regulaarselt oma uurimistööd, suudab Teie ettevõte areneda ja saada klientidele veelgi usaldusväärsemaks partneriks pikas perspektiivis. Niisiis, kuidas saate koguda kõige rohkem andmeid? Rahulolu uuringute kaudu!
Rahulolu uuringud on küsimuste kogum, mille eesmärk on koguda nii kvantitatiivseid kui ka kvalitatiivseid andmeid, mis võimaldavad Teil määratleda ja mõõta, kui rahul on kliendid toote, teenuse või isegi ostuprotsessiga. Keskendumise tõttu tuleks need küsitlused saata klientidele pärast seda, kui nad on teinud tehingu, külastanud veebipoodi või suhelnud Teie ettevõttega.
Kas olete kunagi ostnud füüsilisest poes või käinud kinos ja saanud seejärel küsitluse, milles küsiti Teie kogemuste kohta? Selline on kliendirahulolu uuring. Kuigi need võivad tunduda sarnased teiste uuringutega, sõltuvad esitatud küsimused eesmärgist, mida nad püüavad täita.
Et hõlbustada Teie klientide rahulolu hindamist, lõime Teie jaoks mõned müügijärgsed kliendirahulolu küsitluse mallid. Tutvuge allpool olevate mallidega, kopeerige ja kleepige need, seejärel alustage oma klientide õnne mõõtmist.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
We’re reaching out because [recently/on purchase date] you placed an order at [online store’s name], and we’d like to know whether [product/service] met your expectations.
To share your opinion with us, please fill out the survey linked below.
[Button: Fill out the survey]
We hope you are satisfied with your purchase, and we’d really appreciate your feedback.
Thank you!
The [online store’s name] Team
Not so long ago, you ordered [product/service at online store’s name], and we’d like to know your thoughts about it.
That’s why we’d like to ask you to answer a few quick questions. You can do so by filling out this form [link to the form] or simply answering the following questions by responding to this email.
Question 1
Question 2
Question 3…
After you have completed the survey, we’ll send you a discount code for your next purchase as a thank you for helping us improve our [products/services].
Can’t wait to hear back from you!
Best,
The customer Satisfaction Team at [company]
How do you like the [product/service] you bought [recently/on purchase date] at [online store’s name]?
Please share your opinion by clicking on the most relevant emojis below:
😕 not good
😐 sufficient
🙂 good
😀 excellent
Would you like to add anything else? If yes, please answer this email and share your thoughts, or fill out this form: [link to the form].
We value your feedback!
[online store’s name]
Tegelikult pole sellele küsimusele kindlat vastust. Pärast iga ostu saate samale kliendile saata müügijärgse kliendirahulolu uuringu. Kui aga Teie ärimudel hõlmab sagedasi oste või on teatud segment kliente, kes ostavad Teie käest regulaarselt, ei ole kõige parem mõte saata pärast iga tellimust rahulolu uuringuid.
Miks? Sest see võib Teie kliente ärritada. Kujutage ette, et saate paar korda nädalas ühelt ettevõttelt täpselt sama e-kirja. Sa oleksid pettunud, kas pole?
Kui Teie kliendid ostavad Teie tooteid üks või kaks korda kuus, võite pärast iga ostu saata müügijärgseid küsitlusi. Kui Teil on sagedamini ostjaid, saate määrata lihtsa reegli, näiteks saata kliendi rahulolu uuring iga teise, kolmanda või neljanda ostu järel sõltuvalt Teie e-kaubanduse ettevõtte müügimahust.
Teine lahendus võib olla iganädalaste, igakuiste või kord kvartali jooksul saadetavate kliendirahulolu uuringute koondatud meilide saatmine. Samuti võite kaaluda iga toote saatmist kinnitavavale e-kirjale kliendirahulolu uuringu lingi kinnitamist. Selle lahenduse tulemuseks võib aga olla madalad esitamine ja konversioonimäärad.
Peate hindama oma veebipoe üksikjuhtumit ja kohandama vastavalt sellele müügijärgse kliendirahulolu uuringu e-kirjade sagedust.
Üsna tavaline on premeerida kliente abi eest. Teie kliendid ei pea kulutama küsimustele vastamiseks oma aega – kogutud andmetest saate kasu just Teie. Sellisena on tore žest pakkuda oma klientidele midagi vastutasuks. Saate anda neile järgmise ostu jaoks sooduskoodi, pakkuda tasuta kohaletoimetamist või teavitada püsikliente hooajalistest allahindlustest varem kui ülejäänud andmebaasi jne.
Kliendirahulolu uuringu täitmise eest on palju võimalusi “aitäh” ütlemiseks. Selle eesmärk on tuua oma klientidele lisaväärtust, et näidata neile oma tunnustust.
Klienditeeninduse keel – 7 fraasi mida klienditeeninduses vältida
LiveAgent pakub mitmeid suhtlusvorme ja tarkvaralahendusi optimaalseks klienditeeninduseks. Saadaval suhtluskanalid nagu chat, kõned, video kõned, tagasisidevormid ja sotsiaalmeedia.
2023. aasta 4 parimat kliendikogemuse trendi
LiveAgent pakub klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteeme ja iseteeninduse tarkvara. Pakutakse ka mitmeid integratsioone.
Asetage oma kliendid KÕIGI oma ettevõtmiste keskmesse
Need väljavõtted tutvustavad LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara väikeettevõtetele. See tarkvara võimaldab ettevõtetel parandada klienditeenindust, suurendada vastamiskiirust ja tagada täpsem piletihaldus.
Ärge kuulake oma kliente – Tehke hoopis seda | Kristen Berman | TEDxBerlin
LiveAgent pakub mitmeid klientide teeninduse ja kommunikatsioonikanalite tarkvaralahendusi, sealhulgas vestlus, kõned, video kõned, kontaktivormid ja foorumid. Neil on lai valik funktsioone, integratsioone ja alternatiive ning pakutakse tasuta prooviperioodi.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel