Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Klientide tunnustuse e-kirja mallid

Klientide tunnustuse e-kirja mallid

Klientide tunnustamise meilid – kas need on vajalikud? Arvestades ägedat konkurentsi tänapäeva turul ja asjaolu, et kuni 80% ettevõtte tulevasest tulust pärineb Gartner Groupi andmetel 20% olemasolevatest klientidest. Klientidega pikaajaliste suhete loomine ja klientide lojaalsuse kasvatamine pole kunagi olnud ettevõtete jaoks nii kriitilise tähtsusega. Klientide tunnustavate e-kirjade saatmine kliendi tunnustusstrateegia osana võib aidata Teil seda teha. Hästi koostatud ja õigel ajal saadetud tunnustavad e-kirjad võivad suurendada klientide rahulolu, suurendada seotust, parandada lojaalsust ja suusõnalist levitamist.

Miks saata klientidele tänuavaldusi?

Rockefeller Corporationi uuring näitas, et 68% klientidest lahkub ärisuhtest neid teenindava ettevõtte tajutava ükskõiksuse tõttu. Teine ClickFoxi uuring näitas, et 62% tarbijatest ei usu, et kaubamärgid, kellele nad on kõige lojaalsemad, teevad nende premeerimiseks piisavalt. Tunnustusmeilid annavad klientidele kindlustunde, näitavad Teie brändi inimlikku palet ja kinnitavad, et hindate oma kliendi tegemisi. Need meilid võivad aidata Teil luua klientidega tervislikumaid suhteid ja suurendada klientide väärtust kogu elu jooksul.

Kliendi tunnustamise e-kirja teemaread

Eloqua leidis, et kirjade, mille teemareal on “Aitäh”, avamismäär on oluliselt kõrgem (14,29% ) ja parem läbiklikkimise määr (1,93%). Allpool on mõned proovitud ja testitud e-kirja teemaread, mida saate kasutada oma klientide tunnustusmeili turunduskampaaniates.

  • Täname tellimuse eest
  • Täname, et tegite selle ametlikuks
  • Täname makse eest
  • On aeg öelda aitäh!
  • Täname teid hiljutise ostu eest
  • Aitäh suurepärase maitse eest
  • Täname [Brändi] teenuse tellimise eest
  • Õnnitleme, registreerumine õnnestus! Siin on meie poolt eriline kingitus Teile
  • Täname tagasiside eest. See tähendab palju!
  • Aitäh! Nii hea meel, et Te meid leidsite
  • Meil on väga hea meel, et valisite meid! 🎈
  • See võib olla millegi vinge algus
  • Aitäh, et olete sõber
  • Tore, et olete meie klient
  • Täname Teid meie südamest
  • Hindame Teid kui klienti väga
  • Head aastapäeva [kliendi nimi]!
  • Aitäh – siin on Teile pakkumine 💖
  • Aitäh! (Eriline maiuspala sees)
  • Eriline üllatus, et tänada
  • See kingitus on Teile tänutäheks
  • Lihtsalt tänukiri (ja 20% allahindluskupong)
  • Hindame Teie toetust!
  • Aitäh, olete parim!
  • Aitäh selle uskumatu aasta eest!
  • Olete üks miljonist
  • Täname, et kasutasite 2020. aastal [Brändi]!
  • Täname teid 5 suurepärase aasta eest koos [Brändiga]
  • [Bränd] sai 10: tänukiri meie asutajatelt
  • Täname Teid, et olete osa meie teekonnast
  • Täname, et olete osa meie kogukonnast
  • Kas soovite sünnipäeval maiustusi?

10 kliendile tänuavaldamise e-kirja malli

Hea kliendi tänumeil võib aidata luua suurepärast kliendikogemust ja parandada brändi tajumist. On mitmeid põhjuseid oma klientidele aitäh öelda (pärast ostu, uudiskirja tellimist, klientide tagasisidet, hooajaliste pühade, klientide sünnipäevade puhul, ettevõtte oluliste verstapostideni jõudmisel jne). Vaadake neid 10 põhitüüpi klientide tunnustusmeile. enda enda inspireerimiseks:

„Täname ostu eest” e-kiri.

„Täname registreerumise eest” e-kiri.

„Täname tellimast” e-kiri.

„Aitäh tagasiside eest” e-kiri.

„Aitäh viite eest” e-kiri.

Kliendi sünnipäeva e-kiri

Kliendi aastapäeva e-kiri

Ettevõtte verstapost tänumeil

Pühadeaegne tänuavaldav e-kiri

„Aitäh lojaalsuse eest” e-kiri.

Klientide tunnustamise e-kirjad – korduma kippuvad küsimused

Kuidas näidata kliendile tunnustust?

Saate näidata oma klientidele, et hindate neid, saates tänumeili või -teate. Lisaks pakkuge oma klientidele oma tunnustuse märgiks virtuaalseid kingitusi.

Milline on kliendi tunnustamise e-kirja ideaalne pikkus?

Kliendi tunnustamise e-kirja optimaalne pikkus on 4 lauset või rohkem.

Miks ma peaksin saatma klientidele tänusõnumeid?

Klientidele tänuavaldavate e-kirjade saatmine aitab tõsta klientide rahulolu ja parandada brändilojaalsust.

Ready to take advantage of our free 14-day trial?

Customize and save our customer appreciation templates and send them out directly from LiveAgent. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas näidata kliendile tunnustust?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Saate näidata oma klientidele, et hindate neid, saates tänumeili või -teate. Lisaks pakkuge oma klientidele oma tunnustuse märgiks virtuaalseid kingitusi. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Milline on kliendi tunnustamise e-kirja ideaalne pikkus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kliendi tunnustamise e-kirja optimaalne pikkus on 4 lauset või rohkem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks ma peaksin saatma klientidele tänusõnumeid?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klientidele tänuavaldavate e-kirjade saatmine aitab tõsta klientide rahulolu ja parandada brändilojaalsust.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo