Mis on kliendirahulolu indeks?
Kliendirahulolu on tööriist, mida kasutatakse, et mõõta kliendi rahulolu toote suhtes, mida ta on kas ostnud või mitte.
Kliendid jätavad tänapäeval oma kommentaarid selle kohta, mis nad tootest arvavad, sotsiaalmeedia äppidesse. See võib olla parem, kui nende ootused, enam-vähem täidab need ootused või on allapoole nende ootusi. Organisatsioonid saavad jälgida oma klientide rahulolu telefonikõnede või online küsitluste kaudu. See aitab neil teha vastavaid muudatusi, et kliendid oleksid õnnelikud sellega, mida nad ostavad ja ettevõte ei kaota oma kliente.
Frequently Asked Questions
Mis on kliendirahulolu indeksi määratlus?
Kliendirahulolu indeks on indikaator, mis näitab meile kliendi rahulolu taset. Ettevõtted kasutavad seda, et hinnata kliendi rahulolu kogemusega, mida nad antud ettevõttega kogevad (ostmine, suhtlus, kohaletoimetatud toode või teenus).
Kuidas kalkuleerida kliendirahulolu indeksit?
Kui soovite mõõta kliendirahulolu indeksit on teil vaja saata oma klientidele lühike küsitlus ja nad saavad vastata teenuse reitinguga seonduvatele küsimustele nagu näiteks: ‘Kuidas hindate teenuseid/tooteid, mida saite?’ Kliendid peaksid vastama skaalal 1 kuni 5, kus 1 on täiesti rahulolematu ja 5 on väga rahulolev. Siiski, kui teil on vaja küsitlust pikendada võite kasutada ka 10 punkti skaalat.
Kas saate LiveAgent`iga kliendirahulolu indeksit kasutada?
Expert’s note
Kliendirahulolu indeks on tööriist, mis aitab ettevõtetel hinnata klientide rahulolu nende toodete ja teenustega. See võimaldab teha vastavaid muudatusi ja säilitada kliente.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.