Mis on kliendirahulolu indeks?
Kliendirahulolu on tööriist, mida kasutatakse, et mõõta kliendi rahulolu toote suhtes, mida ta on kas ostnud või mitte.
Kliendid jätavad tänapäeval oma kommentaarid selle kohta, mis nad tootest arvavad, sotsiaalmeedia äppidesse. See võib olla parem, kui nende ootused, enam-vähem täidab need ootused või on allapoole nende ootusi. Organisatsioonid saavad jälgida oma klientide rahulolu telefonikõnede või online küsitluste kaudu. See aitab neil teha vastavaid muudatusi, et kliendid oleksid õnnelikud sellega, mida nad ostavad ja ettevõte ei kaota oma kliente.
Frequently Asked Questions
Mis on kliendirahulolu indeksi määratlus?
Kliendirahulolu indeks on indikaator, mis näitab meile kliendi rahulolu taset. Ettevõtted kasutavad seda, et hinnata kliendi rahulolu kogemusega, mida nad antud ettevõttega kogevad (ostmine, suhtlus, kohaletoimetatud toode või teenus).
Kuidas kalkuleerida kliendirahulolu indeksit?
Kui soovite mõõta kliendirahulolu indeksit on teil vaja saata oma klientidele lühike küsitlus ja nad saavad vastata teenuse reitinguga seonduvatele küsimustele nagu näiteks: ‘Kuidas hindate teenuseid/tooteid, mida saite?’ Kliendid peaksid vastama skaalal 1 kuni 5, kus 1 on täiesti rahulolematu ja 5 on väga rahulolev. Siiski, kui teil on vaja küsitlust pikendada võite kasutada ka 10 punkti skaalat.
Kas saate LiveAgent`iga kliendirahulolu indeksit kasutada?
LiveAgent`i kasutajad saavad mõõte rahulolu kasutades algset integratsiooni Nicereply`ga. See on kliendirahulolu uuringute tööriist. Integratsioon pakub küsitluse malli, mida saate saata oma kliendibaasile e-maili, e-maili signatuuri lisatud uuringulingiga või live vestluse teel.
Expert note
Kliendirahulolu indeks on tööriist, mis aitab ettevõtetel hinnata klientide rahulolu nende toodete ja teenustega. See võimaldab teha vastavaid muudatusi ja säilitada kliente.

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara ettevõtetele. Lisaks pakuvad nad mitmeid teisi tarkvaralahendusi, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme ja kliendiportaali tarkvara. LiveAgenti võib kasutada ka e-posti haldamise süsteemina. Ettevõte pakub ka partnerprogrammi, veebiseminare ja akadeemiat. Konto loomine on lihtne ja LiveAgent saadab sisselogimistunnustega e-kirja.