Mis on suurepärane klienditeenindus?
On mitmeid mooduseid, kuidas pakkuda parimat klienditeenindust. Selleks on vaja klientide küsimustele vastata võimalikult kiiresti. Ettevõtte eesmärgiks peaks olema lojaalsete ja pikaajaliste suhete loomine, mitte vaid müük. Teeninduse esindajad peaksid tähelepanelikult kliente kuulama ja aitama. Nad peaksid kliente õnnelikuna hoidma. Klienditeenindajaid tuleks ka koolitada ja nende oskusi ning teadmisi tuleb perioodiliselt uuendada.
Mis on klienditeeninduse top 10 praktikat?
- Paluge vabandust ja tänage
- Kuulake
- Julgustage tagasisidet andma ja tegutsege sellekohaselt
- Hallake aega efektiivselt
- Olge empaatiline
- Identifitseerige klientide tüüpe
- Vastale live vestluses
- Koguge ja kasutage klientide andmeid
- Vältige slängi
- Treenige klienditeeninduse esindajaid
Kuidas saate teenindust tarkvara abil parandada?
Lisaks ülalmainitud praktikatele on veel üks mõjus parandus, mida iga ettevõte saab teha. Kui teil on klienditeeninduse tarkvara nagu näiteks LiveAgent paranevad teie igapäevased toe tegevused.
LiveAgent loob efektiivse keskkonna nii klienditeeninduse esindajatele ja klientidele. See kogub andmeid erinevatelt platvormidelt ning kuvab selle kõik ühes liideses. See tõstab klientide säilitamise määra, kliendirahulolu ja ettevõte tulu.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.
Millistel ettevõtetel on hea klienditeenindus?
- Chick-fil-A
- Ikea
- Amazon
Kuidas sellised brändid teenindust pakuvad?
Nagu näete on need ettevõtted väga erinevatest valdkondadest. Jah neil kõigil on hea klienditeenindus. Vaatame lähemalt ja saame igast ettevõttest inspiratsiooni.
Google pakub USA-s erakordseid töötaja hüvesid. Näiteks on neil tööl tasuta eined, kohapealsed arstid, võimalus oma lemmiklooma tööle kaasa võtta ja palju muud. See loob madalama stressitasemega töökeskkonna. See võimaldab klienditoe esindajatel samaaegselt olla nii loomingulised, kui produktiivsed.
Chick-fil-A on tuntud kiirtoidu restoranide kett. Kuidas nad erinevatele klientidele suurepärast teenindust pakuvad? Ettevõte mõistab oma töötajatesse investeerimise vajadust. Töötajate koolitamisel võib olla üsna suur mõju. Chick-fil-A klienditeenindust hinnatakse kõige viisamaks. Siin räägime, kuidas viisakus andis Chick-fil- kliendieelise.
IKEA on keskendunud elamuse pakkumisele. IKEA püüdleb alati klientide kogemuse parandamise poole. Vaatame näidet. Teie ettevõttel on vaja minna mööblit ostma. Kui teil on noored lapsed võimaldab IKEA neil keskuse mänguväljakul mängida seni kuni teie oste teete. Pärast seda, kui olete ostlemise lõpetanud, saate lastele järgi minna ja suunduda kenale perekondlikule einele – kõik see ühe katuse all. Selline mugavus loob hea näite gsuurepärasest kliendikogemusest. See on suur osa ettevõtte üldisest klienditeeninduse rahulolust.
Viimasena, kui mitte vähem olulisena, Amazon. Mis annab Amazon`ile suurepärase klientide poolse hinnangu? Mõelge sellele korrale, kui tegite Amazon`ist tellimuse ning pidite ostu tagastama. Suure tõenäosusega oli protsess üsna kiire ja lihtne. See on üks Amazon`i klienditeeninduse paljudest aspektidest, mille poolest ettevõte silma paistab.
Frequently asked questions
Mis on klienditeenindus?
Klienditeenindus on otsene suhtlus kliendi ja ettevõtte esindaja vahel. Klienditeenindus on on suhete ja brändi kuvandi loomise võtmefaktor.
Kuidas pakkuda parimat klienditeenindust?
Oma ettevõtte klienditeenindust on võimalik mitmel moel parandada. Teil tuleks veenduda, et omate enda pakutavate toodete ja teenuste kohta detailseid teadmisi. Samuti tuleks kliente kuulata ja nende tagasihoidlikku arvamust küsida. Samuti ei tee kahju sõbraliku keele ja suhtlusvormi kasutamine. Veenduge, et meeskond saaks klientidele võimalikult kiirelt vastata, kasutage klientide tagasisidet maksimaalselt ära ja looge oma klientidega tugevad kliendisuhted – see tasub ära!
Mis on kõige levinumad klienditeeninduse vead?
Klienditeeninduses esineb teatud vigu, mis mõjutavad suuresti klientide vastuvõtlikust, mille tulemuseks on ettevõtte kasumi märkimisväärne vähenemine. Üheks kõige levinumaks klienditeeninduse veaks on teenindusega seonduva meeskonna ebakompetentsus. Agentide vähest proaktiivsust klientide vajaduste suhtes peetakse teeninduse protsessi üheks kõige tõsisemaks veaks. Kui meeskond pole klientide jaoks saadaval ega paku neile kiiret tuge (kaasaarvatud mitmekanalised tegevused), on see klienditeeninduse puudujääk. Mis võib teha rohkem kahju, kui head, on klientide mitte kuulamine, lubaduste murdmine ja nende alt vedamine. Ajaloo puudumisel on tiimil teeninduse toe protsessidel keeruline silma peal hoida, mille tulemuseks võib olla madal kliendirahulolu.