Kliendihooldus

Mis on kliendihooldus?

Kliendid on väga olulised igale ettevõttele. See, kuidas ettevõte oma klientide eest hoolt kannab on tähendusrikas mistahes ettevõtte hea kuvandi ja nime ehitamiseks.

Kliendihooldus on klientide eest hoolisemine ja nende ootuste täitmine. Kliendid jagavad oma probleeme, küsimusi ja päringuid klenditeeninduse esindajatega ja nemad vastutavad nende lahendamise eest. See on protsess, kus neile võiks oodatust rohkemat pakkuda ja seeläbi kliendirahulolu tõsta.

Frequently asked questions

Mida tähendab termin kliendihooldus?

Kliendihooldus on kliendi vajaduste ja ootuste eest hoolitsemine, samuti neile oodatust rohkema pakkumine. Selle eest vastutab peamiseks klienditeeninduse meeskond.

Miks on kliendihooldus oluline?

Klienditeenindus on müügiprotsessi üks olulisemaid osi. Tänu sellele loob bränd kliendiga kestvaid suhteid, saab rohkem teada nende probleemidest ja ootustest. Klienditeenindus on kliendi esimene kontakt ettevõttega, seega on see võimalus nende vajadustele kiirest vastata.

Mis on kliendihoolduse 3 põhimõtet?

Esmane ja kõige olulisem printsiib on see, et klienditeenindus peab klienti kuulama. Tänu sellele saab ettevõtte olla kursis sellega, kas ta vastab oma klientide vajadustele ja saada tagasisidet sellest, kuidas terve brändi funktsioneerimist parandada.

Teiseks reegliks on individuaalne lähenemine kliendile. Klient peab tundma, et teda koheldakse eriliselt, mitte nagu ühte paljudest.

Kolmas printsiib on empaaniavõime. Klienditeenindus peab proovima mõista, miks klient käitub nii nagu ta käitub.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo