Mis on klienditeeninduse keskus?
Klienditeeninduse keskus, samuti tuntud ka kui kontaktikeskus, on organisatsiooni spetsiifiline osa. Keskus koosneb klienditeeninduse personalist. Selle peamiseks funktsiooniks on kõigi kliendikontaktide haldamine. Klienditeeninduse keskus on oluline osa kliendisuhete haldamisest.
Klienditeeninduse keskust saab võrrelda kõnekeskusega. Erinevuseks on see, et kõnekeskus keskendub peamiselt telefonisuhtlusele. Klienditeenindus tegeleb igat tüüpi suhtlusega – e-mail, live vestlus, kõned või faksid.
Frequently Asked Questions
Kuidas defineerida klienditeeninduse keskust?
Klienditeeninduse keskus on tarkvara, mis võimaldab teil efektiivselt kliente teenindada. Tänu sellele on ettevõttel võimalus teenindatavate klientide kohta andmeid koguda ning klienditeenindust arendada ja parandada.
Mis on klienditeeninduse keskuse põhifunktsioonid?
Klienditeeninduse keskus peamiseks funktsiooniks on kõnede automaatne jaotamine otse spetsiifilisele agendile, kõnede salvestamine (sellest tuleks klienti informeerida), mobiiltelefoni integratsioon või interaktiivsed häälvastused. Võime viia läbi analüüsi ja koguda andmeid on ülimalt oluline.
Mis on klienditeeninduse keskuse tüübid?
Peamiseks klienditoe teeninduse tüüpideks on sissetulevate kõnede keskus, kus tegeletakse vaid klientide kõnedega. Teiseks tüübiks on väljuvate kõnede keskus, mis on keskus, mis tegeleb ainult kõnedega agentidelt potentsiaalsetele klientidele. Kolmandaks tüübiks on virtuaalne kõnekeskus, mis võimaldab teil teostada igat tüüpi telefonikõnesid.
Expert note
Klienditeeninduse keskus on tarkvara, mis aitab klienditeenindust tõhustada ja parendada, tõstes rahulolu ja lojaalsust.

Kõnekeskused töötlevad häälsuhtlust, kontaktikeskused aga kogu suhtlust mitme kanali kaudu. Kontaktikeskuste tarkvara pakub põhjalikumat ülevaadet klientide käitumisest ja eelistustest. Mõlemad kasutavad iseteeninduse võimalusi. Valik sõltub eesmärkidest, vajadustest ja kanalitest, mida kliendid eelistavad.
Teksti põhjal soovitatakse klienditoe teenindust toetavat LiveAgent tarkvara seadistada. Tekstis tutvustatakse kõnekeskuse ja klienditoe tarkvara funktsioone ning nende olulisust enne ja pärast ostu sooritamist. Kõnekeskuse tööriistad suurendavad agentide tootlikkust ja kvaliteedi tagamine aitab hoida kliente ning suurendada lojaalsust. LiveAgent pakub tasulisi plaane, mis algavad 15 dollarist kasutaja kohta kuus. Tarkvara tugi on oluline ettevõtetele, eriti klienditeeninduse osas. Populaarsed teenusepakkujad hõlmavad LiveAgent, Zoho Desk, Intercom, Help Scout ja Zendesk.