Mis on soovitusindeksi skoor?
Soovitusindeks on statistiline näitaja, mis viitab teie klientide lojaalsusele. See näitab teile, kui tõenäoliselt klient teie tooteid või teenused teisele inimesele soovitab. Lisaks aitab see avastada kliente, kes kalduvad rahulolematusele.
Soovitusindeksi analüüs viitav tavaliselt küsimustele, et tuvastada teie klientide käitumise põhjuseid, olgu selleks aktiivselt oma toodete reklaamimine või lõdvemalt võtmine.
Frequently Asked Questions
Mis on soovitusindeks (NPS)?
Soovitusindeks (NPS) on näitaja, mis hindab klientide lojaalsust ettevõttele. See on alternatiivne mõõdik klientide enesekindluse mõõtmiseks. Vastavalt Bain & Company uuringule võib NPS tõtta ettevõtte sissetulekut.
Kuidas soovitusindeksit kalkuleerida?
NPS kalkuleerimiseks lahutage kriitikute protsent reklaamijate omast. Näiteks kui 50% teie vastajatest olid reklaamijad ja 20% kriitikud, on NPS-i tulemus 30%. Mida suurem protsent, seda parem on see teie ettevõttele.
Kas saate MPS-i LiveAgent`is mõõta?
Liveagent`is saate mõõte soovitusindeksit. Kasutajana on teil juurdepääs kõigile tööriistadele, mida on uuringute tegemiseks ja kliendirahulolu mõõtmiseks vaja. LiveAgent pakub integratsiooni Nicereply`ga. See on täielikult kohandatav rahulolu uuringu tööriist. See pakub mitmeid meetodeid uuringute klientideni levitamiseks.
Expert note
Soovitusindeks on klientide lojaalsust näitav statistiline näitaja, mis aitab avastada rahulolematuid kliente ja mõista nende käitumist.
