Tasuta Prooviperiood

Soovitusindeks

Mis on soovitusindeksi skoor?

Soovitusindeks on statistiline näitaja, mis viitab teie klientide lojaalsusele. See näitab teile, kui tõenäoliselt klient teie tooteid või teenused teisele inimesele soovitab. Lisaks aitab see avastada kliente, kes kalduvad rahulolematusele.

Soovitusindeksi analüüs viitav tavaliselt küsimustele, et tuvastada teie klientide käitumise põhjuseid, olgu selleks aktiivselt oma toodete reklaamimine või lõdvemalt võtmine.

KKK

Mis on soovitusindeks (NPS)?

Soovitusindeks (NPS) on näitaja, mis hindab klientide lojaalsust ettevõttele. See on alternatiivne mõõdik klientide enesekindluse mõõtmiseks. Vastavalt Bain & Company uuringule võib NPS tõtta ettevõtte sissetulekut.

 

Kuidas soovitusindeksit kalkuleerida?

NPS kalkuleerimiseks lahutage kriitikute protsent reklaamijate omast. Näiteks kui 50% teie vastajatest olid reklaamijad ja 20% kriitikud, on NPS-i tulemus 30%. Mida suurem protsent, seda parem on see teie ettevõttele.

 

Kas saate MPS-i LiveAgent`is mõõta?

Liveagent`is saate mõõte soovitusindeksit. Kasutajana on teil juurdepääs kõigile tööriistadele, mida on uuringute tegemiseks ja kliendirahulolu mõõtmiseks vaja. LiveAgent pakub integratsiooni Nicereply`ga. See on täielikult kohandatav rahulolu uuringu tööriist. See pakub mitmeid meetodeid uuringute klientideni levitamiseks.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo