Julgustage kliente saatma teile ideesid ja tagasisidet tulevasteks arendusteks. Arutage iga ideed oma klientidega kergesti kasutatavas Tagasiside foorumis. Kas teate, mis on teie klientide jaoks kõige olulisemad funktsioonid? Laske neil hääletada! Suhelge oma klientidega nende muusatuste rakendamise edusammudest selgelt.
Tagasiside nupud
- Lisades oma veebilehele Tagasiside nupu võimaldab see teie külastajatel anda teile tagasisidet ja soovitusi või hääletada olemasolevate poolt.
- Kui klient esitab tagasiside luuakse sedel et saaksite selle kohta vastava teavituse ning vajadusel sellele vastata.
- Teil võib olla mitmeid tagasiside nuppe erinevatel tagasiside tahvlitel otsingute teostamiseks.
Koguge olulist Tagasisidet oma klientidelt paigaldades Tagasiside nupu ükskõik kuhu oma veebilehel. Kohandage Tagasiside nupp oma ettevõttele sobivaks.
Valige mitmete eelmääratletud Facebook`i nuppude positsioonide ja stiilide seast:
Pole leidnud oma tagasiside nupule õiget disaini? Ärge muretsege, saate selle ise luua laadides üles pildi või kirjutades enda HTML koodi.
Allow your customers to search for help
Add a search bar to your knowledge base to make it easier than ever to find important information. Try it today. No credit card required.
Teadmistebaasi allikad
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.