Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Kliendi tagasiside vastuse e-kirja mallid

Kliendi tagasiside vastuse e-kirja mallid

Kuigi üha rohkem ettevõtteid on tunnistanud klientide tagasiside järjepideva kogumise ja analüüsimise tähtsust, on enamikul endiselt raskusi tõhusa tagasiside jälgimise süsteemi rakendamisega ja veelgi vähematel ettevõtetel on selge strateegia negatiivse tagasisidega toimetulemiseks. Siit leiate, miks ja kuidas peaksite vastama klientide tagasisidele, nii negatiivsele kui ka positiivsele, ning 10 tagasiside järelvastuse malli, mida saate oma vastuste koostamisel lähtepunktina kasutada.

Miks on klientide tagasisidele vastamine kriitiline

Kuigi klientidelt küsitluste ja küsimustike kaudu antud tagasiside jälgimine on oluline (kuna see näitab neile, et hindate nende arvamusi ja olete avatud nende ettepanekutele), on avalikele arvustustele vastamine veelgi kriitilisem. Vastavalt Invespi kogutud andmetele loeb 90% klientidest veebiarvustusi enne ettevõtte veebisaidi külastamist ja 88% klientidest usaldavad neid arvamusi sama palju kui isiklikke soovitusi.

BrightLocali Local Consumer Review küsitlus näitas samuti, et arvustusi lugevate tarbijate seast 97% loevad ettevõtete vastuseid arvustustele. Teie reageerimisviis võib muuta kliendi ettekujutust Teie ettevõttest, mõjutada Teie kaubamärgi mainet ja potentsiaalsete klientide ostuotsuseid.

E-posti mallide kohandamine
Salvestage meie klientide tagasiside vastuse mallid ja saatke neid LiveAgenti kaudu

Kuidas vastata klientide tagasisidele

  1. Vastake nii kiiresti kui saate – ReviewTrackersi uuringu põhjal eeldab 53% klientidest, et ettevõtted vastaksid negatiivsetele arvustustele nädala jooksul.
  2. Mallide kasutamisel isikupärastage iga vastus, lisades kliendi nime ja viidates tema konkreetsetele muredele.
  3. Ärge võtke negatiivset tagasisidet isiklikult – olge lugupidav ja säilitage vastamisel professionaalne toon.
  4. Tänage klienti alati selle eest, et nad leidsid aega oma tagasiside avaldamiseks, et nad teaksid, et hindate nende pingutusi.
  5. Ärge jätke tähelepanuta positiivset tagasisidet – saatke neile lühike tänukiri ja andke neile teada, et teenindate neid hea meelega uuesti.
  6. Kui vastate neutraalsele tagasisidele, küsige kliendilt lisateavet, et teada saada, mida oleks saanud parandada, et nende kogemust paremaks muuta.
  7. Kui vastate negatiivsele tagasisidele – vabandage kliendi negatiivse kogemuse pärast, väljendage empaatiat, teatage oma järgmistest sammudest probleemi lahendamisel ja pakkuge mõistlikku hüvitist (kui see on kohaldatav).
  8. Kui tegemist on veebiarvustustega, vastake nii negatiivsetele kui ka positiivsetele. Harvard Business Review uuring näitas, et klientide arvustustele vastamine viib paremate hinnanguteni.
  9. Vastake veebiarvustustele avalikult, kuid lülituge võrguvälisele vestlusele, kui see mõttekas on, paludes arvustajal saata Teile e-kiri või helistada, et asjad korda ajada.
  10. Võlts-/rämpspostituste puhul – kui olete võlts arvustuse märgistanud või sellest teatanud, saate postitada vastuse, et anda Teie arvustusi sirvivatele potentsiaalsetele klientidele teada, et olete võltstagasisidet näinud ja käsitlete seda.
LiveAgenti vastus kliendi tagasisidele Capterra's
LiveAgenti klientide tagasiside vastus arvustusportaalis Capterra

10 põhilist klientide tagasiside vastuse malli

Olenemata sellest, millist klientide tagasisidet te käsitlete – positiivset, negatiivset või neutraalset – kui käepärast on valmis tehtud tagasiside järelvastuste mallid, võib see vastamise protsessi palju lihtsamaks muuta. Allpool on 10 näidet tagasiside vastuse malli kohta, mida saate inspiratsiooniks kasutada või enda omade kirjutamiseks üle vaadata:

Üldine kliendi tagasiside vastus

Neutraalsele tagasisidele vastamine

Positiivsele arvustusele vastamine

Ainult reitinguga positiivsele arvustusele vastamine

Negatiivsele arvustusele vastamine

Ainult reitinguga negatiivsele arvustusele vastamine

Võltsitud/rämpsposti arvustusele vastamine

Positiivsele arvustusele vastamine, milles mainitakse meeskonnaliikmeid

Vastamine negatiivsele arvustusele, milles mainitakse meeskonnaliikmeid

Tagasiside küsitlusele vastamine

Klientide tagasiside – korduma kippuvad küsimused

Milline on hea klientide tagasiside?

Hea klientide tagasiside on see, kui inimesed võtavad aega, et avaldada oma mõtteid kasutatava toote kohta. Oluline on teada, mida kliendid Teie tootest arvavad ja kuidas seda paremaks muuta.

Millised on klientide tagasiside tüübid?

Klientide tagasisidet on kahte tüüpi: palutud ja soovimata. Palutud tagasiside klientidelt küsitud teave. Saate küsida tagasisidet uuringute, väljumisintervjuude ja küsimustike kaudu. Soovimatu tagasiside on teave, mida kliendid Teile annavad, ilma et Te seda küsiksite. Samuti võite saada klientidelt soovimatut tagasisidet, jälgides klientide reaktsioone Teie tootele või teenusele.

Miks peaksite klientide tagasisidele suurt tähelepanu pöörama?

Kui kliendid on Teie tugimeeskonna ja Teie pakutava teenusega rahul, soovitavad nad Teie ettevõtet oma sõpradele tõenäolisemalt. Ja kui kliendid on rahul, on nad tõenäolisemalt lojaalsed ja jätkavad Teie ettevõtte toetamist.

Register for a free 14-day trial today. No credit card required.

Discover all that LiveAgent help desk software has to offer. Save our feedback response email templates, and send them out directly from your agent panel.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Milline on hea klientide tagasiside?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Hea klientide tagasiside on see, kui inimesed võtavad aega, et avaldada oma mõtteid kasutatava toote kohta. Oluline on teada, mida kliendid Teie tootest arvavad ja kuidas seda paremaks muuta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millised on klientide tagasiside tüübid?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klientide tagasisidet on kahte tüüpi: palutud ja soovimata. Palutud tagasiside klientidelt küsitud teave. Saate küsida tagasisidet uuringute, väljumisintervjuude ja küsimustike kaudu. Soovimatu tagasiside on teave, mida kliendid Teile annavad, ilma et Te seda küsiksite. Samuti võite saada klientidelt soovimatut tagasisidet, jälgides klientide reaktsioone Teie tootele või teenusele.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks peaksite klientide tagasisidele suurt tähelepanu pöörama?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kui kliendid on Teie tugimeeskonna ja Teie pakutava teenusega rahul, soovitavad nad Teie ettevõtet oma sõpradele tõenäolisemalt. Ja kui kliendid on rahul, on nad tõenäolisemalt lojaalsed ja jätkavad Teie ettevõtte toetamist.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo