Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Research archive illustration

Klienditeeninduse võrdlusaluse aruanne

Toote kvaliteet ja hinna konkurentsivõimelisus ei ole tarbijate jaoks enam ostude sooritamisel kõige olulisemad faktorid. Tegelikult on hea klienditeenindus ja meeldejäävad kogemused klientide hoidmise suurimad mõjutegurid.

Kui ettevõtted tahavad tänasel üliküllastunud turul ellu jääda ja silma paista, peavad nad vastama tarbijate ootustele. Kaasaegsed kliendid ootavad sujuvat ostukogemust ning kvaliteetset ja kiiret teenindust. Kui need ootused ei täitu, on tarbijad nõus loobuma kaubamärkidest, millele nad on aastaid lojaalsed olnud.

Tarbijate nõudmiste ja ootuste täitmiseks peate rakendama kliendikeskset lähenemist oma ettevõtte kõikidele aspektidele. Parim viis seda teha on klienditeeninduse näitajate mõõtmine, agentidele koolituse pakkumine, selge ettevõtte missioon ja uute tehnoloogiate rakendamine, nagu klienditeenindus ja kliendisuhete haldussüsteemid. Tegelikult on mitmed uuringud näidanud, et organiseeritud ja hästi informeeritud klienditoe meeskond võib oluliselt mõjutada ettevõtte mainet, klientide lojaalsust ja tuluvoogu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo