Research archive illustration

Klienditeeninduse võrdlusaluse aruanne

Toote kvaliteet ja hinna konkurentsivõimelisus ei ole tarbijate jaoks enam ostude sooritamisel kõige olulisemad faktorid. Tegelikult on hea klienditeenindus ja meeldejäävad kogemused klientide hoidmise suurimad mõjutegurid.

Kui ettevõtted tahavad tänasel üliküllastunud turul ellu jääda ja silma paista, peavad nad vastama tarbijate ootustele. Kaasaegsed kliendid ootavad sujuvat ostukogemust ning kvaliteetset ja kiiret teenindust. Kui need ootused ei täitu, on tarbijad nõus loobuma kaubamärkidest, millele nad on aastaid lojaalsed olnud.

Tarbijate nõudmiste ja ootuste täitmiseks peate rakendama kliendikeskset lähenemist oma ettevõtte kõikidele aspektidele. Parim viis seda teha on klienditeeninduse näitajate mõõtmine, agentidele koolituse pakkumine, selge ettevõtte missioon ja uute tehnoloogiate rakendamine, nagu klienditeenindus ja kliendisuhete haldussüsteemid. Tegelikult on mitmed uuringud näidanud, et organiseeritud ja hästi informeeritud klienditoe meeskond võib oluliselt mõjutada ettevõtte mainet, klientide lojaalsust ja tuluvoogu.


								
																
								Customer service statistics							Customer service statistics


								
																
								Call center statistics							Call center statistics


								
																
								Help desk statistics							Help desk statistics


								
																
								Live chat statistics							Live chat statistics


								
																
								Knowledge base statistics							Knowledge base statistics

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo