Facebook on tasuta suhtlusvõrgustik, mis võimaldab registreeritud kasutajatel luua profiile, laadida üles fotosid ja videoid, saata sõnumeid ning hoida ühendust sõprade, pere ja kolleegidega.
LiveAgenti ühendamine Facebookiga võimaldab LiveAgenti kasutajatel vastata Facebooki sõnumitele, postitustele või kommentaaridele otse oma LiveAgent armatuurlaualt (ilma, et peaksite Facebooki ise sisse logima), muutes selle väga tõhusaks töövoo integreerimiseks.
Kuidas see töötab?
LiveAgent suunab sujuvalt kõik kommentaarid, postitused ja sõnumid LiveAgenti postkasti ja teisendab need seejärel piletiks. Sealt saavad agendid igale piletile vastata samamoodi nagu Facebookis. Lõpptulemus? Teie kliendid ei märka muid erinevusi peale Teie reageerimiskiiruse!
Miks on see integratsioon nii väärtuslik?
LiveAgenti integreerimine Facebookiga muudab klienditeenindust, sest:
- Süsteem jälgib kõiki sõnumeid, kommentaare ja mainimisi ning tagab, et vastate neile kõigile
- Suurendab agentide produktiivsust
- See on turvalisem (rohkem kui sisselogimisandmete jagamine mitme töötajaga, kes vastutavad sotsiaalmeedia sõnumitele vastamise eest)
- See ei nõua Teilt Facebooki administraatori õiguste jagamist töötajatega
- See välistab vajaduse igapäevaselt jälgida mitu kontot ja seadet
- Kiirendab vastamise aega
- Suurendab kliendirahulolu
- See võib aidata kaasa suuremale müügile ja suuremale tulule
- Teeb sotsiaalmeedia klienditeeninduse lihtsaks
- Välistab stressi
- See võimaldab Teil hallata ja jälgida mitut Facebooki ärikontot
- See on kulutõhus

Kas olete veendunud, et Te ei pea Facebookis tuge pakkuma? Mõelge uuesti!
Kui Te ei kasuta Facebooki klienditoe kanalina, ei ela Te 21. sajandil! 2021. aasta seisuga on Facebookis ligi 2,8 miljardit aktiivset kasutajat kuus. Veelgi enam, kaasaegsed kliendid on tehnikateadlikud digitaalsed põliselanikud ja innukad Facebooki kasutajad, kes nõuavad, et sotsiaalmeediat koheldaks nagu iga teist tugikanalit. Tegelikult eelistab Conversociali küsitluse kohaselt 54% klientidest sotsiaalmeediat telefoni või e-posti teel klienditeeninduse asemel.
Kui üle poole Teie kliendibaasist eelistab sotsiaalmeediat klienditoe kanalina, ei saa neid ignoreerida. On aeg rahuldada oma klientide vajadusi ja ootusi ning viia oma äri 21. sajandisse.
Kuidas integreerida Facebook LiveAgentiga
Järgige neid samme, et alustada LiveAgenti kaudu Facebooki sõnumitele vastamist juba täna!
- Logige sisse LiveAgent portaali
- Klõpsake nuppu Seadistamine (hammasratta ikoon vasakul menüüribal)
- Klõpsake Facebookil ja Instagramil
- Vajutage Kontod
- Vajutage Ühenda
- Ilmub uus hüpikaken, mis palub teil oma Facebooki kontole sisse logida. Sisestage oma sisselogimisandmed või kui olete juba sisse logitud, klõpsake nuppu Jätka Nimega
- Kui kuvatakse see teade: “LiveAgent soovib Teie lehti hallata, avaldada Teie hallatud lehtedena ja pääseda juurde Teie Facebooki lehe sõnumitele.” Võtke see vastu, vajutades nuppu OK
- Minge tagasi LiveAgenti ja valige, milliseid lehti soovite ühendada, ja valige load mida soovite lubada. Saate valida järgmiste valikute hulgast.
- Hangi seina postitused
- Hangi privaatsed sõnumid

Mida saate Facebooki integratsiooniga teha?
Aktiveerides Facebooki integratsiooni, saate kõiki neid toiminguid teha otse LiveAgentist:
- Vastata privaatsetele/otsesõnumitele
- Saata manuseid, linke, emoji’sid ja GIF-e
- Vastata kommentaaridele
- Laikida kommentaare
- Kustutada kommentaare kustutades pileteid
- Lahendada pileteid neile vastates
Alustage oma väärtusliku aja ja raskelt teenitud raha säästmist
Tugevdage oma tugitiimi, andes neile õiged tööriistad. Kõrvaldage lõputud segajad (privaatsõnumite pingid, märguanded ja segavad meemid või viiruslikud kassivideod) juba täna.
LiveAgent hoiab Teie agendid kursis, parandab nende tootlikkust ja säästab samal ajal Teie raha. Kuidas? Selle funktsiooni rakendamine ei maksa Teile midagi, välja arvatud juhul, kui ostate selle oma Pileti või Pileti+Vestlus paketi lisana.
Lisaks on sotsiaalmeedia integreerimisega piletilahenduse hind madalam kui meilil või telefonil.
Kas soovite oma klienditoe viimse detailini korrastada?
LiveAgent saab Facebooki piletid automaatselt lahendada, kui olete neile vastanud, muutes piletite arhiveerimise käkiteoks. Kui klient jälgib Teid või saadab Teile uuesti sõnumi, avab süsteem pileti automaatselt uuesti. Piletite olekut pole vaja pidevalt jälgida, LiveAgent hoolitseb kõige eest ja teavitab Teid alati, kui Teie vastust tarvis on.
Hoiame Teie andmeid võimalikult turvaliselt
LiveAgent välistab vajaduse jagada Facebooki sisselogimisandmeid oma töötajate vahel. Kui Teie Facebooki konto on LiveAgentiga ühendatud, saavad kõik Teie töötajad sõnumitele ja kommentaaridele vastata ilma platvormile sisse logimata.
See on suurepärane, kuna vähendab oluliselt andmete lekkimise ja varastatud andmete võimalust. Teie töötajad ei pea muretsema paroolide üleskirjutamise, kaotamise või avalikes arvutites Teie Facebooki sisse logituna hoidmise pärast.
Hoidke klientide rahulolu kõigi aegade kõrgeimal tasemel
LiveAgent loob ühenduse teie Facebooki lehega ja jälgib kõiki seinapostitusi, kommentaare ja privaatsõnumeid, et saaksite oma fänne ja vihkajaid ööpäevaringselt kontrolli all hoida. Kõike jälgitakse ja muudetakse piletiteks, nii et teie klienditoe agendid saavad reageerida kohe pärast kaebuse registreerimist ja kustutada tulekahju enne selle levikut. LiveAgentiga on teil 100% kindlus, et Facebookis ei lähe midagi kaduma.
Teadmusbaasi ressursid
Kas vajate selle integreerimisega rohkem abi? Vaadake seda üksikasjalikku juhendit pilvepõhiste kontode kohta või seda artiklit eraldiseisvate LiveAgenti versioonide kohta.
Täiendav info eraldiseisvate kontode Facebooki seadistamise kohta.
Streamline your Twitter support today
Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Puudub ikka mõni teave?
Võtke meiega julgelt ühendust e-posti (support@liveagent.com), reaalajas vestluse või telefoni teel. Aitame hea meelega ja anname Teile vajalikku lisateavet.
Frequently asked questions
Mis on Facebooki integreerimine?
Facebooki kasutajatoe integreerimine edastab iga kommentaari, postituse ja sõnumi teie kasutajatoe postkasti ja muudab need seejärel piletiks. Sealt saavad agendid igale piletile vastata just nagu Facebookis.
Miks ma peaksin integreerima Facebooki oma kasutajatoega?
Klientide rahulolu parandamiseks, reageerimisaegade parandamiseks ning iga Facebooki sõnumi ja kommentaari tunnustamise ja vastuse tagamiseks.
Kuidas ühendada Facebook klienditoega?
Igal kasutajatoel on erinevad, ainulaadsed juhised selle ühendamiseks Facebookiga. LiveAgentis peate navigeerima jaotisse `Seadistamine, Facebook ja Instagram, Kontod ja seejärel klõpsama nuppu Ühenda. Volitage LiveAgent sõnumeid tooma ja lugema ning oletegi valmis.