Facebook

Facebook on tasuta suhtlusvõrgustik, mis võimaldab registreeritud kasutajatel luua profiile, laadida üles fotosid ja videoid, saata sõnumeid ning hoida ühendust sõprade, pere ja kolleegidega.

LiveAgenti ühendamine Facebookiga võimaldab LiveAgenti kasutajatel vastata Facebooki sõnumitele, postitustele või kommentaaridele otse oma LiveAgent armatuurlaualt (ilma, et peaksite Facebooki ise sisse logima), muutes selle väga tõhusaks töövoo integreerimiseks.

Kuidas see töötab?

LiveAgent suunab sujuvalt kõik kommentaarid, postitused ja sõnumid LiveAgenti postkasti ja teisendab need seejärel piletiks. Sealt saavad agendid igale piletile vastata samamoodi nagu Facebookis. Lõpptulemus? Teie kliendid ei märka muid erinevusi peale Teie reageerimiskiiruse!

LiveAgentis Facebooki postitustele vastamine

Miks on see integratsioon nii väärtuslik?

LiveAgenti integreerimine Facebookiga muudab klienditeenindust, sest:

  • Süsteem jälgib kõiki sõnumeid, kommentaare ja mainimisi ning tagab, et vastate neile kõigile
  • Suurendab agentide produktiivsust
  • See on turvalisem (rohkem kui sisselogimisandmete jagamine mitme töötajaga, kes vastutavad sotsiaalmeedia sõnumitele vastamise eest)
  • See ei nõua Teilt Facebooki administraatori õiguste jagamist töötajatega
  • See välistab vajaduse igapäevaselt jälgida mitu kontot ja seadet
  • Kiirendab vastamise aega
  • Suurendab kliendirahulolu
  • See võib aidata kaasa suuremale müügile ja suuremale tulule
  • Teeb sotsiaalmeedia klienditeeninduse lihtsaks
  • Välistab stressi
  • See võimaldab Teil hallata ja jälgida mitut Facebooki ärikontot
  • See on kulutõhus
Facebooki integreerimine LiveAgentiga
Kuidas see välja näeb LiveAgentis võrreldes Facebookiga

Kas olete veendunud, et Te ei pea Facebookis tuge pakkuma? Mõelge uuesti!

Kui Te ei kasuta Facebooki klienditoe kanalina, ei ela Te 21. sajandil! 2021. aasta seisuga on Facebookis ligi 2,8 miljardit aktiivset kasutajat kuus. Veelgi enam, kaasaegsed kliendid on tehnikateadlikud digitaalsed põliselanikud ja innukad Facebooki kasutajad, kes nõuavad, et sotsiaalmeediat koheldaks nagu iga teist tugikanalit. Tegelikult eelistab Conversociali küsitluse kohaselt 54% klientidest sotsiaalmeediat telefoni või e-posti teel klienditeeninduse asemel.

Kui üle poole Teie kliendibaasist eelistab sotsiaalmeediat klienditoe kanalina, ei saa neid ignoreerida. On aeg rahuldada oma klientide vajadusi ja ootusi ning viia oma äri 21. sajandisse.

Kuidas integreerida Facebook LiveAgentiga

Järgige neid samme, et alustada LiveAgenti kaudu Facebooki sõnumitele vastamist juba täna!

  1. Logige sisse LiveAgent portaali
  2. Klõpsake nuppu Seadistamine (hammasratta ikoon vasakul menüüribal)
  3. Klõpsake Facebookil ja Instagramil
  4. Vajutage Kontod
  5. Vajutage Ühenda
  6. Ilmub uus hüpikaken, mis palub teil oma Facebooki kontole sisse logida. Sisestage oma sisselogimisandmed või kui olete juba sisse logitud, klõpsake nuppu Jätka Nimega
  7. Kui kuvatakse see teade: “LiveAgent soovib Teie lehti hallata, avaldada Teie hallatud lehtedena ja pääseda juurde Teie Facebooki lehe sõnumitele.” Võtke see vastu, vajutades nuppu OK
  8. Minge tagasi LiveAgenti ja valige, milliseid lehti soovite ühendada, ja valige load mida soovite lubada. Saate valida järgmiste valikute hulgast.
  • Hangi seina postitused
  • Hangi privaatsed sõnumid
  1. Valige osakond, kuhu soovite sissetulevaid Facebooki pileteid marsruutida 
  2. Vajutage Salvesta
Facebooki ja Instagrami kontode ühendamine LiveAgentiga
Aktiivsed Facebooki kontod

Mida saate Facebooki integratsiooniga teha?

Aktiveerides Facebooki integratsiooni, saate kõiki neid toiminguid teha otse LiveAgentist:

  • Vastata privaatsetele/otsesõnumitele
  • Saata manuseid, linke, emoji’sid ja GIF-e
  • Vastata kommentaaridele
  • Laikida kommentaare
  • Kustutada kommentaare kustutades pileteid
  • Lahendada pileteid neile vastates

Alustage oma väärtusliku aja ja raskelt teenitud raha säästmist

Tugevdage oma tugitiimi, andes neile õiged tööriistad. Kõrvaldage lõputud segajad (privaatsõnumite pingid, märguanded ja segavad meemid või viiruslikud kassivideod) juba täna.

LiveAgent hoiab Teie agendid kursis, parandab nende tootlikkust ja säästab samal ajal Teie raha. Kuidas? Selle funktsiooni rakendamine ei maksa Teile midagi, välja arvatud juhul, kui ostate selle oma Pileti või Pileti+Vestlus paketi lisana.

Lisaks on sotsiaalmeedia integreerimisega piletilahenduse hind madalam kui meilil või telefonil.

Kas soovite oma klienditoe viimse detailini korrastada?

LiveAgent saab Facebooki piletid automaatselt lahendada, kui olete neile vastanud, muutes piletite arhiveerimise käkiteoks. Kui klient jälgib Teid või saadab Teile uuesti sõnumi, avab süsteem pileti automaatselt uuesti. Piletite olekut pole vaja pidevalt jälgida, LiveAgent hoolitseb kõige eest ja teavitab Teid alati, kui Teie vastust tarvis on.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Hoiame Teie andmeid võimalikult turvaliselt

LiveAgent välistab vajaduse jagada Facebooki sisselogimisandmeid oma töötajate vahel. Kui Teie Facebooki konto on LiveAgentiga ühendatud, saavad kõik Teie töötajad sõnumitele ja kommentaaridele vastata ilma platvormile sisse logimata.

See on suurepärane, kuna vähendab oluliselt andmete lekkimise ja varastatud andmete võimalust. Teie töötajad ei pea muretsema paroolide üleskirjutamise, kaotamise või avalikes arvutites Teie Facebooki sisse logituna hoidmise pärast.

Hoidke klientide rahulolu kõigi aegade kõrgeimal tasemel

LiveAgent loob ühenduse teie Facebooki lehega ja jälgib kõiki seinapostitusi, kommentaare ja privaatsõnumeid, et saaksite oma fänne ja vihkajaid ööpäevaringselt kontrolli all hoida. Kõike jälgitakse ja muudetakse piletiteks, nii et teie klienditoe agendid saavad reageerida kohe pärast kaebuse registreerimist ja kustutada tulekahju enne selle levikut. LiveAgentiga on teil 100% kindlus, et Facebookis ei lähe midagi kaduma.

Teadmusbaasi ressursid

Kas vajate selle integreerimisega rohkem abi? Vaadake seda üksikasjalikku juhendit pilvepõhiste kontode kohta või seda artiklit eraldiseisvate LiveAgenti versioonide kohta.

Täiendav info eraldiseisvate kontode Facebooki seadistamise kohta.

Streamline your Twitter support today

Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Puudub ikka mõni teave?

Võtke meiega julgelt ühendust e-posti (support@liveagent.com), reaalajas vestluse või telefoni teel. Aitame hea meelega ja anname Teile vajalikku lisateavet.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mis on Facebooki integreerimine?

Facebooki kasutajatoe integreerimine edastab iga kommentaari, postituse ja sõnumi teie kasutajatoe postkasti ja muudab need seejärel piletiks. Sealt saavad agendid igale piletile vastata just nagu Facebookis.

Miks ma peaksin integreerima Facebooki oma kasutajatoega?

Klientide rahulolu parandamiseks, reageerimisaegade parandamiseks ning iga Facebooki sõnumi ja kommentaari tunnustamise ja vastuse tagamiseks.

Kuidas ühendada Facebook klienditoega?

Igal kasutajatoel on erinevad, ainulaadsed juhised selle ühendamiseks Facebookiga. LiveAgentis peate navigeerima jaotisse `Seadistamine, Facebook ja Instagram, Kontod ja seejärel klõpsama nuppu Ühenda. Volitage LiveAgent sõnumeid tooma ja lugema ning oletegi valmis.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo