Multi teadmistebaas* annab teile võimaluse luua piiramatus koguses eraldiseisvaid kliendiportaale, kus igaks neist võib olla oma enda unikaalse disaini, seadete ja sisuga. See on väga kasulik kõigile nendele ettevõtetele, mis soovivad eristada oma klienditoe portaale ja võimaldab neile brändingu juhised.
Kuidas võimaldada mitmekülgset TB-i
Esimene samm selleks, et luua endale uusi täiendavaid teadmistebaasi portaale on suunduda LiveAgent`i seadetesse: Konfiguratsioon->Süsteem->Pluginad sektsiooni ja lülitage funktsioon sisse klikkides lülitile. Veenduge, et lüliti on roheline – see annab märku selle aktiivsest olekust. Teiseks sammuks on lisa teadmistebaasi loomine. Kui lähete oma adminpaneeli “Kliendiportaali” näete seal nuppu – “Loo”. Sellele klikkides käivitate protsessi. Järgige samm-sammulist juhendit, et saada parim võimalik ülevaade
Iga teadmistebaas sisaldab sama tüüpi sisu: artikleid, foorumeid, tagasiside tahvleid, vidinaid.
*Iga täiendav teadmistebaas on saadaval varajase tellija hinnaga $19.
Teadmistebaasi allikad
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.