Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kasutage oma klientide iseteeninduse kogemuse optimeerimiseks KKK tarkvara

Iseteenindus on klienditoe osas kiiresti kasvav esimene valik suure hulga tarbijate jaoks. Uuringud näitavad, et 2 tarbijat 3-st sooviks pigem ise vastuseid otsida kui klienditeenindajaga rääkida, muutes KKK-d kõige sagedamini kasutatavaks iseteeninduse võimaluseks.

LiveAgenti klienditoe ja KKK tarkvara abil saate oma klientidele anda võimaluse kiiresti, tõhusalt ja mugavalt vastuseid leida. 

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
questions

Mis on KKK tarkvara?

Kui mitu klienti pöörduvad ikka ja jälle Teie tugitiimi poole samade küsimustega, takistab see agente muude probleemide lahendamisel ja langetab nende tootlikkust. KKK (korduma kippuvad küsimused) tarkvara võimaldab ettevõtetel lahendada kõige tavalisemaid küsimusi, mida nad klientidelt regulaarselt oma toodete või teenuste kohta saavad, ja vähendab klienditoe meeskondade töökoormust. Tavaliselt on see osa keerukamast klienditoe platvormist.

Miks on KKK Teie klienditoe strateegia jaoks võimas tööriist?

KKK tarkvara pakub rohkem kui ühte viisi oma organisatsiooni teadmiste korrastamiseks, salvestamiseks ja klientidele kuvamiseks. See on kasulik nii klientidele kui ka agentidele. Siit näete kuidas:

Lightbulb icon

Saage vähem korduvaid küsimusi

KKK on Teie iseteeninduse funktsioonile tõhus täiendus, mis aitab vähendada klientide korduvate küsimuste arvu, andes Teie tugitiimile rohkem aega keerulistele probleemidele keskendumiseks.

Stars

Suurendage kliendirahulolu

Over 70% klientidest eelistavad klienditoega ühenduse võtmise asemel otsida oma küsimustele vastuseid ettevõtte veebisaidilt. KKK jaotis võimaldab neil seda kiiresti teha ja suurendab rahulolu.

Increase icon

Suurendage agendi tootlikkust

KKK tarkvara võib parandada agentide tõhusust ja tootlikkust. Ehitage oma tugimeeskonnale sisemine teadmistebaas ja hoidke oluline teave ühes kohas hõlpsasti kättesaadavalt.

Võimaldage oma klientidel end LiveAgenti KKK ja teadmistebaasi tarkvara abil aidata

Seadistage põhjalik teadmusbaas koos korduma kippuvate küsimustega kõigest nelja sammuga, tavalistele kliendiküsimustele vastamiseks, 24/7 iseteeninduse toe pakkumiseks ja teie klientide aitamiseks.

knowledge base designs in liveagent

Looge hõlpsasti sisu WYSIWYG redaktoriga

Lihtsa, kuid võimsa sisseehitatud WYSIWYG redaktoriga saate hõlpsasti luua korralikult vormindatud sisu, mida saab korraldada artikliteks erinevatesse kategooriatesse. Lisage pilte ja muid visuaale, et muuta sisu köitvamaks ja hõlpsamini seeditavaks.

Täiendage artikleid manustega

Muutke oma teadmusbaasi sisu veelgi kasulikumaks ja väärtuslikumaks, täiendades seda allalaaditavate manustega, mida Teie kliendid saavad oma arvutisse salvestada ja juurde pääseda, kui vaja.

woman mapping out process on three posters
undraw group hangout 5gmq

Eristage klientide ja agentide sisu

Kategooriate loomisel ning artiklite lisamisel oma teadmistebaasi ja KKK-desse saate valida, kas sisu on kõigile klientidele avalikult kättesaadav ja juurdepääsetav või jääb sisemiseks ja nähtavaks ainult Teie tugimeeskonnale agendipaneelil.

Seadistage mitu teadmistebaasi ja KKK-d

Looge ühel LiveAgenti kontol piiramatu arv teadmistebaase ja KKK-sid erinevatele vaatajaskondadele, millel kõigil on oma ainulaadne kujundus, seaded ja sisu. See on väga mugav, kui haldate mitut ettevõtet, toodet, teenust või kaubamärki.

undraw notes1 cf55
search suggestion

Lubage nutikate soovitustega otsingu vidin

Lubage oma klientidel leida otsitavat teavet kiiresti ja vaevata otsinguvidina abil, mis genereerib automaatselt reaalajas soovitusi. Vidin soovitab sisestatud märksõnade põhjal Teie teadmistebaasist seotud sisu.

Muutke teadmistebaas ja KKK oma brändi osaks

Veenduge, et Teie iseteenindusportaal oleks kooskõlas Teie ettevõtte identiteediga. Kohandage oma teadmistebaasi hõlpsasti teemaga, mis sobib kõige paremini Teie ettevõtte kuvandiga, logo, kaubamärgi värvide, päise või jaluse muudatustega, kohandatud CSS-i ja muuga.

undraw add color 19gv

Mida saab LiveAgent veel pakkuda?

KKK ja teadmistebaasi tarkvara on vaid osa meie keerukast mitmekanalilisest lahendusest, mis on varustatud 180 funktsiooniga. Parandage oma üldist klienditeeninduse strateegiat ja suurendage klientide rahulolu, kasutades kõiki LiveAgenti pakutavaid täiustatud funktsioone.

liveagent dashboard on monitor

Võimas piletisüsteem

Nautige piletihalduse kõiki funktsioone, sealhulgas nutikat piletite marsruutimist, automatiseerimise reegleid, SLA-sid, piletite vastutuse haldamist, konserveeritud vastuseid, agentide koostöövahendeid, tugevaid aruandlusfunktsioone ja palju muud. Meie universaalse postkasti abil saate hõlpsasti hallata kogu oma mitmekanalilist kliendisuhtlust ühes kohas.

Reaalajas vestlus

63% tarbijatest pöördub suurema tõenäosusega tagasi veebisaidile, mis pakub reaalajas vestluse tuge. LiveAgenti reaalajas vestluse tööriist pakub nii tavalisi kui ka täiustatud funktsioone – alates mitmetest vestluse jaotamise võimalustest, ennetavatest vestluskutsetest ja veebikülastajate jälgimisest kuni vestlusajaloo, sisevestluse ja reaalajas trükkimise vaateni.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Hääl- ja videokõned

Ehitage virtuaalne pilvepõhine kõnekeskus, integreerige ükskõik millise VoIP-teenuse pakkujaga ja võtke vastu kõnesid lauatelefonilt või otse oma veebisaidilt (nii kõne- kui ka videoteenused) ilma minutiliste lisatasudeta. Kujundage keerukad ja isikupärastatud IVR-puud, tehke piiramatuid kõnesalvestusi ja palju muud!

Sotsiaalmeedia tugi

LiveAgent integreerub sujuvalt kõige populaarsemate sotsiaalmeedia kanalitega nagu Facebook, Twitter ja Instagram. Jälgige kõiki oma sotsiaalmeedia sõnumeid, kommentaare ja kaubamärgi maininguid, hallake neid ühelt juhtpaneelilt, ilma et oleks vaja mitut kontot käsitsi jälgida ega sisselogimisandmeid jagada.

forum

Iseteenindusportaal

90% tarbijatest ootavad, et brändid pakuksid iseteeninduseks veebiportaali. Lisaks teadmistebaasile ja KKK-dele saate oma iseteenindusvõimalusi laiendada kogukonna foorumiga, mis võimaldab Teie klientidel hõlpsalt tugipileteid esitada ja nende olekut jälgida otse Teie kliendiportaalist.

Valige õige pakett ja saate oma raha eest parima hinna ja kvaliteedi suhte

LiveAgent pakub 4 erinevat paketti – ilma lepinguteta ja täiesti läbipaistva, õiglase hinnakujundusega. Meie tasuliste pakettide sisse on ehitatud meie teadmistebaasi ja KKK-dega varustatud iseteenindusvõimalused. Valige oma ettevõttele kõige sobivam ja viige klienditeenindus järgmisele tasemele.

Pilet

Pilet

Väikestele ettevõtetele ja ettevõtjatele

$15/kuus
Pilet

Pilet+Vestlus

Sobib SMB-dele ja suurtele ettevõtetele

$29/kuus

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

What does FAQ mean?

FAQ stands for Frequently Asked Questions. It is a list of questions that are frequently asked to a business and the corresponding answers.

Why should you have a FAQ section?

A FAQ page is an excellent way to provide answers to questions that are commonly asked by customers. These can be questions, which you may have answered many times in the past. Or on the other hand, questions that you might be likely to be asked based upon your business.

How do you use FAQs?

You can use FAQs to provide answers to common questions and provide these answers in a single place that all your customers can see.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo