Tervenisti kohandatav KKK tarkvara

Piletite arvu vähendamiseks looge juba täna piiramatu arv KKK-sid.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Kasutage oma klientide iseteeninduse kogemuse optimeerimiseks KKK tarkvara

Iseteenindus on klienditoe osas kiiresti kasvav esimene valik suure hulga tarbijate jaoks. Uuringud näitavad, et 2 tarbijat 3-st sooviks pigem ise vastuseid otsida kui klienditeenindajaga rääkida, muutes KKK-d kõige sagedamini kasutatavaks iseteeninduse võimaluseks.

LiveAgenti klienditoe ja KKK tarkvara abil saate oma klientidele anda võimaluse kiiresti, tõhusalt ja mugavalt vastuseid leida. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
questions illustration

Mis on KKK tarkvara?

Kui mitu klienti pöörduvad ikka ja jälle Teie tugitiimi poole samade küsimustega, takistab see agente muude probleemide lahendamisel ja langetab nende tootlikkust. KKK (korduma kippuvad küsimused) tarkvara võimaldab ettevõtetel lahendada kõige tavalisemaid küsimusi, mida nad klientidelt regulaarselt oma toodete või teenuste kohta saavad, ja vähendab klienditoe meeskondade töökoormust. Tavaliselt on see osa keerukamast klienditoe platvormist.

Miks on KKK Teie klienditoe strateegia jaoks võimas tööriist?

KKK tarkvara pakub rohkem kui ühte viisi oma organisatsiooni teadmiste korrastamiseks, salvestamiseks ja klientidele kuvamiseks. See on kasulik nii klientidele kui ka agentidele. Siit näete kuidas:

Saage vähem korduvaid küsimusi

KKK on Teie iseteeninduse funktsioonile tõhus täiendus, mis aitab vähendada klientide korduvate küsimuste arvu, andes Teie tugitiimile rohkem aega keerulistele probleemidele keskendumiseks.

Suurendage kliendirahulolu

Over 70% klientidest eelistavad klienditoega ühenduse võtmise asemel otsida oma küsimustele vastuseid ettevõtte veebisaidilt. KKK jaotis võimaldab neil seda kiiresti teha ja suurendab rahulolu.

Suurendage agendi tootlikkust

KKK tarkvara võib parandada agentide tõhusust ja tootlikkust. Ehitage oma tugimeeskonnale sisemine teadmistebaas ja hoidke oluline teave ühes kohas hõlpsasti kättesaadavalt.

Võimaldage oma klientidel end LiveAgenti KKK ja teadmistebaasi tarkvara abil aidata

Seadistage põhjalik teadmusbaas koos korduma kippuvate küsimustega kõigest nelja sammuga, tavalistele kliendiküsimustele vastamiseks, 24/7 iseteeninduse toe pakkumiseks ja teie klientide aitamiseks.

knowledge base designs in LiveAgent

Looge hõlpsasti sisu WYSIWYG redaktoriga

Lihtsa, kuid võimsa sisseehitatud WYSIWYG redaktoriga saate hõlpsasti luua korralikult vormindatud sisu, mida saab korraldada artikliteks erinevatesse kategooriatesse. Lisage pilte ja muid visuaale, et muuta sisu köitvamaks ja hõlpsamini seeditavaks.

Täiendage artikleid manustega

Muutke oma teadmusbaasi sisu veelgi kasulikumaks ja väärtuslikumaks, täiendades seda allalaaditavate manustega, mida Teie kliendid saavad oma arvutisse salvestada ja juurde pääseda, kui vaja.

woman mapping out process on three posters
group hangout - illustration

Eristage klientide ja agentide sisu

Kategooriate loomisel ning artiklite lisamisel oma teadmistebaasi ja KKK-desse saate valida, kas sisu on kõigile klientidele avalikult kättesaadav ja juurdepääsetav või jääb sisemiseks ja nähtavaks ainult Teie tugimeeskonnale agendipaneelil.

Seadistage mitu teadmistebaasi ja KKK-d

Looge ühel LiveAgenti kontol piiramatu arv teadmistebaase ja KKK-sid erinevatele vaatajaskondadele, millel kõigil on oma ainulaadne kujundus, seaded ja sisu. See on väga mugav, kui haldate mitut ettevõtet, toodet, teenust või kaubamärki.

woman taking notes - illustration
search suggestion in LiveAgent - gif

Lubage nutikate soovitustega otsingu vidin

Lubage oma klientidel leida otsitavat teavet kiiresti ja vaevata otsinguvidina abil, mis genereerib automaatselt reaalajas soovitusi. Vidin soovitab sisestatud märksõnade põhjal Teie teadmistebaasist seotud sisu.

Muutke teadmistebaas ja KKK oma brändi osaks

Veenduge, et Teie iseteenindusportaal oleks kooskõlas Teie ettevõtte identiteediga. Kohandage oma teadmistebaasi hõlpsasti teemaga, mis sobib kõige paremini Teie ettevõtte kuvandiga, logo, kaubamärgi värvide, päise või jaluse muudatustega, kohandatud CSS-i ja muuga.

add color to design - illustration

Mida saab LiveAgent veel pakkuda?

KKK ja teadmistebaasi tarkvara on vaid osa meie keerukast mitmekanalilisest lahendusest, mis on varustatud 180 funktsiooniga. Parandage oma üldist klienditeeninduse strateegiat ja suurendage klientide rahulolu, kasutades kõiki LiveAgenti pakutavaid täiustatud funktsioone.

LiveAgent dashboard on monitor

Võimas piletisüsteem

Nautige piletihalduse kõiki funktsioone, sealhulgas nutikat piletite marsruutimist, automatiseerimise reegleid, SLA-sid, piletite vastutuse haldamist, konserveeritud vastuseid, agentide koostöövahendeid, tugevaid aruandlusfunktsioone ja palju muud. Meie universaalse postkasti abil saate hõlpsasti hallata kogu oma mitmekanalilist kliendisuhtlust ühes kohas.

Uurige rohkem

Reaalajas vestlus

63% tarbijatest pöördub suurema tõenäosusega tagasi veebisaidile, mis pakub reaalajas vestluse tuge. LiveAgenti reaalajas vestluse tööriist pakub nii tavalisi kui ka täiustatud funktsioone – alates mitmetest vestluse jaotamise võimalustest, ennetavatest vestluskutsetest ja veebikülastajate jälgimisest kuni vestlusajaloo, sisevestluse ja reaalajas trükkimise vaateni.

quick quality customer service through live chat
two people video calling

Hääl- ja videokõned

Ehitage virtuaalne pilvepõhine kõnekeskus, integreerige ükskõik millise VoIP-teenuse pakkujaga ja võtke vastu kõnesid lauatelefonilt või otse oma veebisaidilt (nii kõne- kui ka videoteenused) ilma minutiliste lisatasudeta. Kujundage keerukad ja isikupärastatud IVR-puud, tehke piiramatuid kõnesalvestusi ja palju muud!

Uurige rohkem

Sotsiaalmeedia tugi

LiveAgent integreerub sujuvalt kõige populaarsemate sotsiaalmeedia kanalitega nagu Facebook, Twitter ja Instagram. Jälgige kõiki oma sotsiaalmeedia sõnumeid, kommentaare ja kaubamärgi maininguid, hallake neid ühelt juhtpaneelilt, ilma et oleks vaja mitut kontot käsitsi jälgida ega sisselogimisandmeid jagada.

Uurige rohkem
How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
LiveAgent forum mockup

Iseteenindusportaal

90% tarbijatest ootavad, et brändid pakuksid iseteeninduseks veebiportaali. Lisaks teadmistebaasile ja KKK-dele saate oma iseteenindusvõimalusi laiendada kogukonna foorumiga, mis võimaldab Teie klientidel hõlpsalt tugipileteid esitada ja nende olekut jälgida otse Teie kliendiportaalist.

Valige õige pakett ja saate oma raha eest parima hinna ja kvaliteedi suhte

LiveAgent pakub 4 erinevat paketti – ilma lepinguteta ja täiesti läbipaistva, õiglase hinnakujundusega. Meie tasuliste pakettide sisse on ehitatud meie teadmistebaasi ja KKK-dega varustatud iseteenindusvõimalused. Valige oma ettevõttele kõige sobivam ja viige klienditeenindus järgmisele tasemele.

$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form
Related Articles to KKK tarkvara
Kkk Tarkvara

Kasutage oma klientide iseteeninduse kogemuse optimeerimiseks KKK tarkvara

Andke oma klientidele võimalus leida iseteeninduse abil otsitud vastuseid. LiveAgenti KKK tarkvara võimaldab Teil luua suurepäraseid kliendiportaale.

Page - 4

Pakkuge erakordsetklienditeenindust.

Sorry, I cannot provide a summary for a piece of text in a specific language without the actual text to summarize. Please provide the text for summarization.

Klienditeeninduse tarkvara ühendab võimsa postkasti, reaalajas vestluse, sisseehitatud kõnekeskuse ja kliendiportaali. Valige oma vajadustele õige.

Klienditeeninduse tarkvara

LiveAgent pakub mitme kanaliga kliendituge mitmekülgsete funktsioonide ja integratsioonidega. Hind on taskukohane, kuid kasutajad mainivad õppimiskõverat. MailChimp on turundusplatvorm, mis pakub meiliautomatiseerimist ja integreerub LiveAgentiga. Slack on reaalajas sõnumsideplatvorm, mis integreerub ka LiveAgentiga ja võimaldab skaleerida tugiesindajate arvu vastavalt vajadusele.

Page - 2582

Pakkuge erakordsetklienditeenindust.

Sorry, I cannot summarize a text in a specific language without the actual text to work with. If you provide the text, I can definitely help you with the marketing summarization in language ET.

Kliendikogemuse tarkvara mängib võtmerolli klientide tagasiside kogumisel, korraldamisel ja jälgimisel tänapäeva ettevõttes.

Kliendikogemuse tarkvara

Kliendikogemuse tarkvara pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas automatiseerimist, kliendituge ja analüütikat. Erinevad platvormid pakuvad erinevaid hindu ja tasuta prooviperioode, mis võivad olla kasulikud enne otsuse tegemist.

Õige laheduse teie ettevõttele võite leida meie artiklist, mis on kirjutatud tipptasemel intsidentide haldamise tarkvarast.

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Incidentide haldamise tarkvaralahenduste võrdlus ja hindade ülevaade. Silmapaistvad lahendused nagu LiveAgent, Opsgenie, Zendesk, PagerDuty ja Freshservice pakuvad erinevaid funktsioone ja hinnakujundusi. IMS-i olulised eelised on vähendatud seisakuaeg, parem probleemide organiseerimine, sujuv tõhusus ja täielik läbipaistvus. Funktsioonid nagu sedelisüsteem, live vestlus ja kõnekeskus on olulised.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x