Julgustage kliente saatma teile ideesid ja tagasisidet tulevasteks arendusteks. Arutage iga ideed oma klientidega kergesti kasutatavas Tagasiside foorumis. Kas teate, mis on teie klientide jaoks kõige olulisemad funktsioonid? Laske neil hääletada! Suhelge oma klientidega nende muusatuste rakendamise edusammudest selgelt.

Tagasiside nupud
- Lisades oma veebilehele Tagasiside nupu võimaldab see teie külastajatel anda teile tagasisidet ja soovitusi või hääletada olemasolevate poolt.
- Kui klient esitab tagasiside luuakse sedel et saaksite selle kohta vastava teavituse ning vajadusel sellele vastata.
- Teil võib olla mitmeid tagasiside nuppe erinevatel tagasiside tahvlitel otsingute teostamiseks.
Koguge olulist Tagasisidet oma klientidelt paigaldades Tagasiside nupu ükskõik kuhu oma veebilehel. Kohandage Tagasiside nupp oma ettevõttele sobivaks.

Valige mitmete eelmääratletud Facebook`i nuppude positsioonide ja stiilide seast:




Pole leidnud oma tagasiside nupule õiget disaini? Ärge muretsege, saate selle ise luua laadides üles pildi või kirjutades enda HTML koodi.
Allow your customers to search for help
Add a search bar to your knowledge base to make it easier than ever to find important information. Try it today. No credit card required.
Teadmistebaasi allikad
Asetage oma kliendid KÕIGI oma ettevõtmiste keskmesse
Need väljavõtted tutvustavad LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara väikeettevõtetele. See tarkvara võimaldab ettevõtetel parandada klienditeenindust, suurendada vastamiskiirust ja tagada täpsem piletihaldus.
Ärge kuulake oma kliente – Tehke hoopis seda | Kristen Berman | TEDxBerlin
LiveAgent pakub mitmeid klientide teeninduse ja kommunikatsioonikanalite tarkvaralahendusi, sealhulgas vestlus, kõned, video kõned, kontaktivormid ja foorumid. Neil on lai valik funktsioone, integratsioone ja alternatiive ning pakutakse tasuta prooviperioodi.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme. See pakub kohest tuge, suhtlemist mitme kliendiga ning analüüse.
IVR-i ja tagasihelistamise funktsiooni demo
LiveAgent pakub kiiret klienditoe tarkvara, mis parandab klienditeenindust, vähendab ooteaegu ja koondab suhtluskanalid ühte kohta.