Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Küllalt Teie klienditoe tarkvarast?

Avastage miks LiveAgent on parim turul olev Birdseedi alternatiiv.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite alternatiivi Birdseedile?

Kas soovite parandada oma hõivatust klientidega ja pakkuda tuge? Proovige LiveAgenti juba täna! LiveAgent pakub üle 175 kasulikku funktsiooni, reaalajas vestlust, e-posti integreerimist, kõnekeskuse tuge ja palju muud, et pakkuda teie ettevõtte jaoks parimaid tööriistu.

Vahetuse tegemine on imelihtne! Pakume abistatud migratsiooni Birdseedist LiveAgenti, mis impordib kõik Teie andmed. See on tasuta ja võtab vaid 5 minutit.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Õigesti tehtud vestlusturundus koos mitmekanalilise klienditoe tarkvaraga

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Säästke LiveAgentiga rohkem

Birdseed vs LiveAgent lühidalt

Funktsioonid Liveagent Birdseed
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
Birdseed ei paku piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
LiveAgent pakub reaalajas vestlus Pilet+Vestlus paketis hinnaga $29/kasutaja/kuus.
Birdseed pakub reaalajas vestlust paketis hinnaga $39/kuus.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
Birdseed ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindusportaali Pileti paketis $15/agent/kuus.
Birdseed pakub iseteenidust paketis hinnaga $39/kuus.
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni.
Birdseed ei paku Facebooki integratsiooni.
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
Birdseed ei paku Twitteri integratsiooni.
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
Birdseed ei paku Instagrami integratsiooni.
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
Birdseed ei paku Viberi integratsiooni.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
Birdseed pakub teadmusbaasi paketis hinnaga $39/kuus.
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
Birdseed ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
Birdseed ei paku automatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha.
LiveAgent pakub API funktsioone.
Birdseed ei paku API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
Birdseed ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
LiveAgent pakub videokõnesid Kõikehõlmavas paketis hinnaga $39/agent/kuus.
Birdseed pakub videokõnesid paketis hinnaga $99/kuus.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu-- neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu Pileti pakeits hinnaga $15/agent/kuus.
Birdseed pakub piiramatut ajalugu paketis hinnaga $39/kuus.
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
Birdseed pakub piiramatuid veebilehti paketis hinnaga $39/kuus.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
Birdseed ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
Birdseed ei paku piiramatuid pileteid/e-kirju.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Birdseed ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
LiveAgent pakub piiramatut ööpäevaringset tuge.
Birdseed ei paku piiramatut ööpäevaringset tuge.

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgenti

Tachometer icon

Kõige kiirem reaalajas vestlus

Meie reaalajas vestluse vidin on kõige kiirem turul, vestluse kuvamise kiiruseks on 2.5 sekundit. Pakkuge valguskiirusel klienditeenindust.

Statistic icon

Funktsiooniderikas

LiveAget on pakitud üle 175 täiustatud funktsiooniga, mis muudavad Teie töö lihtsamaks, nauditavamaks ja tõhusamaks. Keskenduge kõige olulisematele ülesannetele. 

Union icon

Täienenud rahulolu

LiveAgent suurendab klientide rahulolu ja parandab konversioonimäärasid. Kliendid hindavad kiiret ja täpset klienditeenindust. Alustage sellele keskendumist LiveAgentiga.

Person deciding between two solutions

Võimas Birdseedi alternatiiv

LiveAgent pakub Teile ühe tarkvaraga mitmeid võimalusi klientidega ühenduse loomiseks. See hõlmab e-posti, reaalajas vestlus, kõnekeskust, sotsiaalmeedia tuge (Facebook, Instagram ja Twitter) ning teadmusbaasi.
Lisaks on Teil piiramatu arv agente klientide käsitsemiseks ja töövoo parandamiseks üle 175 klienditoe funktsiooni.

Nii paljudele võimalustele ja funktsioonidele juurdepääsemine ei pea teile palju raha maksma. LiveAgent pakub Teile kolme tasulist plaani, mis ei aja Teie ettevõtte eelarvet lõhki.

Kõige kiirem reaalajas vestluse vidin

LiveAgentil on kiireim reaalajas vestluse vidin, millevestluse kuvamise kiirus on 2.5 sekundit. Võite siit vaadata tulemusi ja võrdlusi.

Otsevestlus võimaldab Teie klientidel koheselt läbi veebilehe Teieni jõuda. Kui soovite muuta külastaja makvaks kliendiks, on reaalajas vestluse funktsioon veebilehe jaoks esmatähtis.

The fastest live chat on the market
  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Do more customer support for less money

Tehke rohkem vähema eest

Kõigi uskumatute tööriistade, funktsioonide ja integreerimiste hankimine ei pea Teile kulukaks osutuma. LiveAgent pakub iga ettevõtte jaoks taskukohaseid tasulisi plaane, mis pakuvad Teie klienditeenindusele mitmesuguseid tööriistade ja funktsioonide kombinatsioone.

Kallim ei tähenda alati paremat, kui Teil on abistamiseks õige tarkvara. Heitke pilk meie plaanidele ja otsustage ise.

Kas olete valmis muudatusi tegema?

Miks mitte üle tulla LiveAgenti juba täna? Võite saada 14-päevase prooviversiooni, mis sisaldab kõike meie pakutut, et näha, miks LiveAgent nii suurepärane on.

LiveAgent on SMB jaoks kõige enam arvustatud ja hinnatud #1 tugiteenuste tarkvaraks 2020. aastal. Püsige oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgenti abil kiiremini.

Ready to switch to LiveAgent

You Will Be in Good Hands!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on Birdseedi alternatiiv?

LiveAgent on suurepärane Birdseedi alternatiiv, kui otsite rohkem klienditeenindusele suunatud funktsioone ja omadusi. See on keeruline tugiteenuste tarkvara, millel on üle 180 funktsiooni, mis aitavad Teie klienditeeninduse osakonna igapäevaseid tegevusi parandada.

Mis on LiveAgenti kasutamise hüved?

LiveAgenti eelised hõlmavad tõhusat töövoogu, paremat kliendirahulolu, kliendikogemust ja vähenenud klientide kadumise määra.

Kuidas toimib LiveAgent?

LiveAgent kogub mitmelt platvormilt kliendisuhtluse ühte liidesesse. Selle tulemusena saavad agendid tõhusalt tegeleda kõigi sotsiaalmeedia, otsevestluse, e-posti ja muude päringutega.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo