Looge müügi-, turundus- ja tehnilise toe osakonnad, et piletite marsruutimine ja vastutuse jaotamine oleks lihtsam. Kiirendage vastuseid eelnevalt määratletud tekstijadadega. Kontaktide & rühmade funktsioon võimaldab kliente segmenteerida huvide, vanuse, rahvuse järgi. Mobiili vestlusaken ja kliendirahulolu küsitlused parandavad kogemust. Aja jälgimine, kõnejärjekord ja IVR funktsioonid suurendavad tõhusust. Kohandage agendi õigusi ja automatiseerige töövoo integratsioonide abil. Tugi ja teenused on saadaval mitmekeelselt ja 24/7. Turvalisus on tagatud mitme meetmega, sealhulgas 2-astmelise tuvastamise ja HTTPS krüpteeringuga. Automatiseerimise funktsioonid hõlmavad sündmuste reegleid ja ajareegleid.
LiveAgent on klienditoe tarkvara, mis teenindab üle 150 miljoni kasutaja ja 40 000 ettevõtet kogu maailmas. Platvorm aitab teenida rohkem tulu ja täiendada rahulolu, pakkudes mälestusväärseid kliendikogemusi ja välkkiireid vastuseid. Lisaks suurendab see klientide väärtust ja aitab müüki teha, hoides kliendid oma brändile lojaalsena. LiveAgent'i abil on võimalik ka piletite kategooriat jälgida ja statistiliselt jälgida, mida kliendid kõige rohkem vajavad. Kokku on kolm erinevat plaani: väikeettevõte, keskmine ettevõte ja suurettevõte. Iga plaan sisaldab erinevat arvu e-posti aadresse, vorme ja vestlusnuppe ning hinnad erinevad vastavalt plaanile.
LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara arvustus
LiveAgent pakub klienditeeninduse tarkvara, mis võimaldab hallata kliendisuhtlust ühest kohast, parandades kvaliteeti ja efektiivsust. Tarkvara pakub ka sujuvat kliendisuhtlust ja kontaktide haldamist. Lisaks on võimalik kohandada nuppe vastavalt ettevõtte brändikujundusele ja kasutada mitmeid muid funktsioone, nagu kõnede suunamine, salvestamine ja keeleseaded.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.