Pakkuge suurepärast klienditeenindust parima HubSpoti alternatiiviga! Registreeruge LiveAgenti tasuta prooviperioodile juba täna ja alustage tugevate kliendisuhete loomist.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
HubSpot Service Hub on populaarne klienditeeninduse, müügi ja turunduse tegija. Üle 160 000 kliendi usaldab HubSpoti tööriistu, sealhulgas CRM-i ja piletisüsteeme.
Kuid HubSpotil on palju konkurente. Järgmises artiklis käsitletakse 15 HubSpoti alternatiivi, nende hindu ja põhifunktsioone. Võibolla leiate siit omale uue klienditeeninduse platvormi.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Väide, et HubSpot ei oma turul positiivset kohalolekut, poleks mitte ainult ebatäpne, vaid ka ebaaus. Kuid nagu iga muu klienditeenindustarkvara puhul, on ka sellel tarkvaral omad vead ja miinused, mis ajendavad kliente mujale vaatama
Üks levinumaid klientide probleeme on HubSpoti hinnakujundus. Kuigi tegemist on võimsa tarkvaraga, leiavad paljud kliendid, et on seda lubades ületanud oma eelarve. Paljud on väitnud, et tarkvara lihtsalt ei olnud piisavalt kohandatav või ei pakkunud piisavalt funktsioone, et seda hinnasilti väärt olla.
Teine probleem, millele otsa võivad kliendid komistada, on HubSpoti sagedane žargooni ja kaubamärgipõhise terminoloogia kasutamine. Kuigi bränding on oluline ja võib aidata luua selget kliendikogemust, kipub HubSpot minema üle piiri. See tähendab, et kliendid peavad muidu keerulises ja mõnikord segadust tekitavas tarkvarakomplektis navigeerida püüdma ka terminoloogiat lahti mõtestada.
Muidugi teeb HubSpot Service Hub peaaegu kahe aastakümne pikkuse kogemusega palju asju õigesti. Paljud inimesed hindavad selle ulatuslikku teadmusbaasi ja kohandatavat piletisüsteemi. Lõppkokkuvõttes taandub kõik kasutajatoe süsteemi leidmisele, mis katab teie konkreetsed vajadused ja nõuded.
Kui otsite HubSpoti alternatiivi, on üks olulisemaid otsustavaid tegureid tarkvara pakutavate funktsioonide ja funktsionaalsuste komplekt. Enne ühele platvormile pühendumist hinnake, milliseid funktsioone teie ettevõte vajab sinna lisaks need, mis muudavad teie igapäevasedmüügi töövood veelgi paremaks, sujuvamaks ja tõhusaks.
Näiteks otsustate, kas teie klienditeenindusmeeskondade toimimiseks on olulised sellised funktsioonid nagu piletisüsteem, pukseerimisredaktor, koosoleku ajakava, külastajate jälgimine ja mõni telefonifunktsioon. Muidugi võiksite piirduda sellega, kuid miks mitte otsida enamat? Selles etapis peaksite müügiprotsessi sujuvamaks muutmiseks kaaluma lisafunktsioone, nagu ühendatavad piletid ja piiramatu kontaktide arv. Lisaks võite kaaluda mitmekeelsete kanalite ja sotsiaalmeedia lisamist oma piletisüsteemi. Kui olete otsustanud kasutada kõnekeskuse funktsiooni, siis miks mitte otsida HubSpoti alternatiivi, mis sisaldab IVR-i, videokõnesid ja piiramatut kõnede ajalugu?
Ärge leppige miinimumiga, mis suudab teie kontaktkeskust töös hoida, vaid kaaluge rohkete funktsioonidega tarkvara, mis suudaks parandada mitte ainult teie tugimeeskonna, vaid pigem teie klientide kasutuskogemust.
Kuigi kvaliteedi eest kõrgema hinna maksmine tundub loogiline, ärge ajage oma eelarvet lõhki lihtsalt sellepärast, et see tundub õige. Enne ostmist vaadake hoolikalt tarkvara hinnastruktuuri ja plaane. Mis tahes SaaS-i toote ostmine on kompromiss kulutatava raha ja tarkvara pakutavate funktsioonide vahel. Nii et ärge arvake, et odavaim variant on alati õige. Otsige olulist funktsionaalsuse ja taskukohasuse tasakaalu. Nii saate valida HubSpoti alternatiivi, mis sobib kõige paremini mitte ainult teie kontaktkeskuse vajadustega, vaid ka teie eelarvega.
Klienditeeninduse pakkumisel on tõenäoliselt vaja mõnda kolmanda osapoole rakendust, et muuta äriprotsessid tõhusamaks ja mugavamaks. Otsige HubSpoti alternatiivi, millel pole mitte ainult palju integratsioone, vaid millel on ka lihtne ühenduda kõige rohkem kasutatavate rakendustega. Pidage meeles, et kvaliteet on kvantiteedist ees. Sadade integratsioonide olemasolu ei tähenda tingimata, et saate ühendada kõik soovitavad rakendused.
Lisaks sellele otsige integratsioonivärskendusi; tõenäoliselt peaksite valima pidevalt integratsioone täiendava lahenduse, kuna see näitab, et arendusmeeskond on vastuvõtlik oma klientide vajadustele.
Nagu oleme juba kindlaks teinud, ei ole iga kasutajatoe tarkvara kõigile sobiv lahendus. HubSpoti alternatiivi kaalumisel vaadake selle >isikupärastamise ja kohandamise võimalusi ja paindlikkust. Kas saate selle endale meelepäraseks? Kas see suudab rahuldada teie klienditeenindajate ja teie ettevõtte vajadusi?
Need on õiged küsimused, mille peate endalt küsima, et tagada investeeringutasuvus.
Tõenäoliselt nõustute, et HubSpoti alternatiivi juurutamine ei peaks nõudma, et kõik teie klienditeenindajad omaksid inseneri kraadi. Mida keerulisem on tarkvara, seda järsem on õppimiskõver. Kuid isegi keeruka platvormi rakendamine võib olla lihtne ja probleemivaba, kui tarkvara on kasutajasõbralik. Otsige lahendusi, mis sobivad nii vähem tehnikatundlikele inimestele kui ka spetsialistidele, kes saavad sellele kohandatud koodi lisada.
Enamik ettevõtteid püüdleb kasvu poole. HubSpoti alternatiivi valimisel arvestage alati tarkvara skaleeritavusega. Nii ei satu tee hätta, kui teil on ootamatult vaja põhiplaanilt suuremale üle minna. Teisest küljest võite avastada, et teie tellimus on teie vajaduste jaoks liiga ulatuslik. Ärge sattuge klienditoega lõpututesse vaidlustesse ja oodake, kuni teie tellimust kohandatakse. Valige platvorm, mida saab vastavalt teie ainulaadsetele vajadustele hõlpsalt suurendada või vähendada.
Viimks lugege HubSpoti alternatiivi klienditoe kohta. Ettevõte on sama hea kui tema klienditeenindus. Isegi kui tarkvaralahendus näib teile sobivat ja kui sellega kaasneb halb klienditeenindus, hoiduge sellest eemale.
Lisaks klienditeenindusmeeskonna olemasolule veenduge, et teie valitud lahendusel oleks ulatuslik teadmusbaas koos veaotsingu juhendite, õpetuste ja kliendifoorumitega. Nii võite olla kindel, et platvorm annab endast parima, et seada oma klientide vajadused esikohale.
LiveAgent on mainekas HubSpoti alternatiiv, millel on üle 130 võimsa funktsiooni, mis tagavad mitmekanalilise kogemuse. Kuigi LiveAgent on tulvil funktsioone ja integratsioone, on see kasutajasõbralik ja taskukohane lahendus ettevõtetele üle kogu maailma. LiveAgenti kasutajatoe tarkvara võimaldab tuhandetel klientidel pakkuda parimat kliendikogemust.
Saate LiveAgenti siduda enam kui 200 kolmanda osapoole rakendusega. Klientide lemmikute hulka kuuluvad Shopify, Slack, Jira, Magento, WhatsApp, Salesforce, Twilio, ActiveCampaign ja palju muud.
LiveAgent aitab paljudel klientidele pakkuda suurepärast klienditeenindust üle kogu maailma. See mitmekülgne HubSpoti alternatiiv sobib kõige paremini väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kuid suurettevõtted peavad seda aga sageli sama kasulikuks. Enamik LiveAgenti kliente töötab e-kaubanduse, hariduse, rahanduse, reisimise ja hotellinduse ning tehnoloogia valdkonnas.
LiveAgent pakub nelja tasulist hinnataset ja tasuta paketti, mis pakub mitmesuguseid funktsioone teatud piirangutega. Tasulised plaanid algavad Väikese tasemega 9 dollarit agendi kohta kuus ja jätkuvad Keskmise plaaniga, mille hind on 29 dollarit agendi kohta kuus. Kallimad plaanid koosnevad Suurest paketist, mille hind on 49 dollarit agendi kohta kuus ja Organisatsiooni tasemest, hinnaga 69 dollarit agendi kohta kuus.
Enne tasulist plaani saab LiveAgenti proovida 30-päevase prooviperioodi jooksul.
Salesforce Service Cloud on HubSpoti üks tuntumaid konkurente. Nende tarkvara aitab suurendada kaasatust kogu klienditeekonna vältel ja aitab enam kui 150 000 kliendil üle maailma pakkuda oma klientidele isikupärastatud teenust.
Salesforce Service Cloud pakub integreerimist paljude kolmandate osapoolte tööriistadega, sealhulgas Shopify, Asana, Trello, MailChimpi, Twilio ja Scoro’ga.
Salesforce Service Cloud sobib igas suuruses ettevõtetele. Kuigi paljud Salesforce Service Cloudi kasutajad on keskendunud e-kaubandusele, on paljud teised spetsialiseerunud rahandusele, tootmisele, haridusele, tehnoloogiale ja tervishoiule.
Saate valida nelja erineva hinnavaliku vahel. Starter tase maksab 25 dollarit kasutaja kohta kuus, iga-aastase arveldusega; Professional tase maksab 75 dollarit kasutaja kohta kuus, makstes kord aastas; kõige populaarsem ettevõtte tasand maksab 150 dollarit kasutaja kohta kuus, aastase arveldusega; ja kõige kallim piiramatu pakett on kuni 300 dollarit kasutaja kohta kuus, samuti iga-aastaselt arveldatuna.
Kui soovite enne ostu sooritamist Salesforce Service Cloudi proovida, saate registreeruda nende 30-päevasele tasuta prooviperioodile.
Üle 50 000 kliendiga Zendesk on populaarne HubSpoti alternatiiv. Zendesk tunneb uhkust selle üle, et loob tervikliku kliendikogemuse ja aitab ettevõtetel üle maailma pakkuda suurepärast klienditeenindust.
Zendesk pakub teile palju integratsioone. Mõned neist on Trello, Harvest, RingCentral, Shopify, Slack ja Jira.
Zendesk sobib kõige paremini suurematele ja keskmise suurusega ettevõtetele erinevates tööstusharudes, sealhulgas tervishoid, finantsteenused, e-kaubandus ning reisimine ja hotellindus.
Kui kaalute Zendeski kasutamist, saate valida nelja hinnaplaani vahel. Tugimeeskond maksab 19 eurot agendi kohta kuus, Suite Team maksab teile 49 eurot agendi kohta kuus, Suite Growth maksab 79 eurot agendi kohta kuus ja Suite Professional maksab kuni 99 eurot agendi kohta kuus. Zendeski suurima plaani, ettevõtte taseme, hinnapakkumise saamiseks võtke ühendust nende müügimeeskonnaga.
Enne tellimuse ostmist saate Zendeski 14-päevase tasuta prooviperioodijooksul proovida.
Vaadake täielikku Zendeski alternatiivi võrdlust.
Freshdesk on üks tööstusharu kuulsamaid HubSpot CRM-i alternatiive. Üle 60 000 kliendi kasutab seda kliendisuhtluse ühtlustamiseks ja sujuvamaks muutmiseks ning erakordse toe pakkumiseks.
Freshdesk võimaldab ühendada oma tööriistakomplekti paljude kolmandate osapoolte tööriistadega, sealhulgas Slack, Jira, Asana, Shopify, MailChimp ja Twilio.
Freshdesk sobib igas suuruses ettevõtetele, sealhulgas alustavatele ettevõtetele ja väikestele meeskondadele. Enamiku Freshdeski klientidest leiate jaemüügi, tehnika, e-kaubanduse, rahanduse ja hariduse valdkonnast.
Freshdesk pakub tasuta paketti, millel on mõned piiratud funktsioonid. Lisaks saate valida Growth plaani hinnaga 15 eurot kasutaja kohta kuus, millega arveldatakse aastas. Pro paketi saab hinnaga 49 eurot kasutaja kohta kuus ja Enterprise plaani hinnaga 79 eurot kasutaja kohta kuus.
Enne tasuliste pakettide valimist saate tutvuda Freshdeski 21-päevase tasuta prooviversiooniga.
Vaadake terviklikku Freshdeski alternatiivi võrdlust.
Zoho Desk on veebipõhine klienditeenindusplatvorm, millel on üle 100 000 kliendi üle maailma. Nad keskenduvad peamiselt igapäevaste klienditoe toimingute lihtsustamisele ja kliendisuhete parandamisele.
Zoho Deski kõige tähelepanuväärsemate integratsioonide hulgast leiate Pipedrive’i, Slacki, WooCommerce’i, Aircalli, Saleslofti ja Alegra.
Zoho Deski tööriistakomplekti kasutatakse paljudes tööstusharudes, sealhulgas tehnoloogias, e-kaubanduses, jaemüügis, hariduses ja finantsteenustes. See sobib igas suuruses ettevõtetele.
Kui otsustate Zoho Deski proovida, saate valida kolme hinnakujunduse vahel. Esiteks on Standard pakett koos mõningate põhifunktsioonidega 14 euro eest kasutaja kohta kuus, teise võimalusena populaarseim Professional pakett hinnaga 23 eurot kasutaja kohta kuus ja lõpuks Enterprise hinnaga 40 eurot kasutaja kohta kuus.
Kui soovite tarkvara esmalt testida, saate registreeruda 15 päevasele tasuta prooviperioodile.
Vaadake täielikku Zoho Deski alternatiivi võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga mõõtu võtab.
Intercom on mainekas klienditeeninduse ja turunduse automatiseerimise platvorm, mis aitab enam kui 25 000 ettevõttel klientide probleeme lahendada.
Intercom pakub ulatuslikku saadaolevate integratsioonide kataloogi. Mõned neist on Aircall, Jira, Stripe, WhatsApp, Polytomic ja Shopify.
Intercomi ärimudel sobib kõige paremini suurematele ettevõtetele, kellel on palju sissetulevaid kliendisoove. Tarkvara kasutatakse enamasti e-kaubanduses, tarkvaraarenduses, rahanduses ja tervishoius.
Intercomi kolm hinnapaketti sisaldavad Starter paketti, mis maksab teile 74 dollarit kuus ning arveldamine toimub kord aastas. Ülejäänud kahel ulatuslikumal Pro ja Premium paketil on kohandatud hinnakujundus, nii et nende saamiseks peate võtma ühendust Intercomi müügimeeskonnaga.
Enne tasulise paketi sõlmimist saate aga Intercomi 14 päeva tasuta proovida.
Vaadake terviklikku intercomi alternatiivi võrdlust.
Help Scout on HubSpoti alternatiiv, mis on uhke oma ligipääsetavuse ja kasutuslihtsuse üle. Rohkem kui 12 000 kliendiga Help Scout muudab kõike, mida senini postkastidest teate.
Saate ühendada oma Help Scouti konto paljude kolmandate osapoolte rakendustega, sealhulgas Shopify, Magento, MailChimp, Jira, Slack ja Salesforce’iga.
Help Scouti võib kohata väikestes ja keskmise suurusega ettevõtetes. Oma tööstusharude poolest töötavad Help Scouti kliendid tavaliselt tehnika, tervishoiu, hariduse ja e-kaubanduse valdkonnas.
Help Scouti odavaim Standard hinnatase maksab 20 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldades kord aastas. Võite valida ka laiendatud Plus taseme, mis maksab 40 dollarit kasutaja kohta kuus iga-aastase arveldamisega. Teie kolmas võimalus on Pro tase, mis on kuni 65 dollarit kasutaja kohta kuus ja ka selle eest esitatakse arve kord aastas.
Enne tasulise paketi valimist saate Help Scouti tarkvara 15-päevase prooviversiooniga tasuta proovida.
Vaadake terviklikku Help Scouti alternatiivi võrdlust.
Front on HubSpoti alternatiiv, mis püüab ühtlustada ja sujuvamaks muuta kõik oma klientide kliendivestlused ning aidata pakkuda parimat tuge. Kuna seda tarkvara usaldab üle 8000 ettevõtte, on Front selles valdkonnas tuntud tegija.
Front ühendub paljude kolmandate osapoolte tööriistadega, sealhulgas Asana, Slacki, Salesforce’i, Twilio, Shopify ja Trello’ga.
Igas suuruses ettevõtted kasutavad Fronti. Suurem osa nende klientidest koosneb siiski väikestest ja keskmise suurusega ettevõtetest. Enamasti leiate neid töötamast tehnika, tervishoiu, e-kaubanduse ja õigusteenuste valdkonnas.
Front jagab oma hinnakujunduse kahte kategooriasse. Esimene on mõeldud väikestele meeskondadele ja sisaldab Starter plaani. See maksab 19 dollarit istekoha kohta kuus. Teine kategooria sobib enamikule ettevõtetele ja koosneb kolmest hinnatasemest: Growth 59 dollarit istekoha kohta kuus, Scale 99 dollarit istekoha kohta kuus ja Premier 299 dollarit istekoha kohta kuus.
Samuti saate Fronti proovile panna enne tasulise paketi valimist. Tarkvara on teie kasutuses, kui registreerute 7-päevasele tasuta prooviperioodile.
Vaadake täielikku Fronti alternatiivi võrdlust.
Gorgiasel on üle 11 000 kliendi üle maailma. Gorgiase klienditeenindustarkvara kavandati e-kaubandust silmas pidades, seega pole üllatav, et see on selles valdkonnas silmapaistvaks saanud.
Gorgias ühildub paljude rakendustega, mis aitavad kliente peamiselt nende e-kaubandusega. Mõned neist on Slack, Shopify, Magento, BigCommerce, CallHippo, Konnektive ja teised.
Gorgiase tarkvara on loodud ja järjepidevalt arendatud koos igas suuruses e-kaubanduse kaubamärkidega.
Gorgias pakub viit peamist hinnaplaani ja lisandmooduleid. Starter paketiga maksate 50 pileti eest kuus 10 dollarit, Basic plaaniga 300 pileti eest kuus 60 dollarit, Pro paketiga 2000 pileti eest kuus 360 dollarit ja Advanced paketi puhul 900 dollarit 5000 pileti eest kuus. Kui olete huvitatud hinnapaketist, mis pakub veelgi rohkem funktsioone, võtke Enterprise hinnakujunduse kohta lisateabe saamiseks ühendust Gorgiase müügimeeskonnaga.
Gorgiase 7 päevast tasuta prooviperioodiga on tarkvara võimalik enne tasulise plaani valimist testida.
Vaadake põhjalikku Gorgiase alternatiivi võrdlust.
Groove on klienditeenindustarkvara, mille eesmärk on pakkuda tipptasemel funktsionaalsust kõigile väikeettevõtetele üle maailma.
Groove’i integratsioonide repertuaari kuuluvad MailChimp, Slack, Stripe, Shopify, Jira, Recharge ja palju muud.
HubSpoti alternatiivina sobib Groove kõige enam väikestele ja keskmistele SaaS-i põhistele ettevõtetele.
Groove pakub oma klientidele kolme peamist hinnapaketti: Starter pakett 12 dollarit kasutaja kohta kuus, mille arveldamine toimub kord aastas, Plus pakett 20 dollarit kasutaja kohta kuus ja kõige ulatuslikum Pro pakett hinnaga 40 dollarit kasutaja kohta kuus, mille arveldamine toimub samuti kord aastas.
Lisaks tasulistele abonemenditasemetele võimaldab Groove teil tarkvara testida 7-päevase tasuta prooviperioodiga.
Check out a full Groove alternative comparison.
MailChimp on populaarne e-posti ja turunduse automatiseerimise tööriist, mis on tegutsenud oma valdkonnas pikka aega. Oma hämmastava üle 12 miljonilise kliendibaasiga on MailChimp kindlasti jätnud hea mulje kõigile, kes on seda proovinud.
MailChimpi meiliturunduse tööriistad ühilduvad paljude kolmandate osapoolte rakendustega, sealhulgas Shopify, Matcha, Firebase, Open Table, ConvertFlow ja FeedOtteriga.
MailChimpi tarkvara sobib kõige paremini väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Tavaliselt leiate selle jaemüügist, e-kaubandusest, mittetulundusühingutest ja teenusepõhistest organisatsioonidest.
MailChimp pakub tasuta paketti, millel on mõned piirangud, kuid väiksema eelarvega turundusmeeskonnad võivad seda siiski väärtuslikuks pidada. Tasulised plaanid algavad Essentials paketiga, mis on ühe kuu tasuta ja algab seejärel 11,99 €/kuus 500 kontakti alusel. Järgmine tase on Standard, mis on samuti ühe kuu tasuta ja algab siis 18,44 €/kuus 500 kontakti alusel. Kalleim tase, mida MailChimp pakub, on Premium pakett, mis maksab 10 000 kontakti põhjal 322,77 eurot kuus.
Essentials ja Standard paketi ühe kuuline tasuta kasutusõigus toimib prooviperioodina.
ZoomInfo on kombinatsioon ulatuslikust äriandmebaasist ja kasvule suunatud tarkvarast, millel on üle 20 000 pühendunud kliendi üle maailma.
ZoomInfo ühildub paljude kolmandate osapoolte tööriistadega, sealhulgas Salesforce’i, Snowflake’i, Avaya, Slacki, Marketo ja Pipedrive’iga.
ZoomInfo tarkvara on välja töötatud kaasaegseid ettevõtteid silmas pidades. See sobib igas suuruses ettevõtetele, sealhulgas alustavatele ettevõtetele ja suurettevõtte tasemel tegutsevatele ettevõtetele. ZoomInfo kliente leiate sellistest valdkondadest nagu personalijuhtimine ja värbamine, müük, e-kaubandus ja paljud teised.
ZoomInfo’l on kohandatud hinnakujundus. Personaalse hinnapakkumise saamiseks võtke ühendust ZoomInfo müügimeeskonnaga. Enne tellimuse ostmist võite siiski proovida ZoomInfo 14-päevast tasuta prooviperioodi.
ConnectWise ScreenConnect on kaugtöölaua ja mobiili toe pakkumise lahendus, mis kandis nime Control. Täielikult funktsioneerivate kaugjuurdepääsu võimaluste ja täiustatud funktsioonidega on see paljude IT-ettevõtete jaoks väärtuslik vara.
ConnectWise ScreenConnect pakub järgmisi kolmandate osapoolte rakendusi: Acronis, Freshdesk, Zendesk, SolarWinds ja Microsoft Outlook.
ConnectWise ScreenConnecti saavad kasutada nii väikesed kui ka suured ettevõtted. Selle tarkvara levinuim kasutusjuhtumn on probleemide tõrkeotsing IT-toe ettevõtetes ja muudes tehnoloogiale keskendunud ettevõtetes.
ConnectWise ScreenConnecti kasutamiseks võite valida ühe litsentsipiiranguga One nimelise paketi. Selle plaaniga saab üks kasutaja luua ühe ühenduse 27 dollari eest. Järgmine tase on Standard, mis võimaldab ühel kasutajal luua 3 samaaegset ühendust 42 dollari eest. Viimane – Premium pakett võimaldab ühel kasutajal luua 10 samaaegset ühendust 52 dollari eest.
Võite ConnectWise ScreenConnecti proovida 14 päeva jooksul.
Vaadake terviklikku ConnectWise ScreenConnecti alternatiivset võrdlust.
Pipedrive on tuntud CRM-i platvorm, millel on rohkelt müügifunktsioone. See HubSpoti alternatiiv aitab rohkem kui 100 000 ettevõttel üle maailma oma äri ja tulusid kasvatada.
Pipedrive integreerub erinevate kolmandate osapoolte rakendustega, sealhulgas Slacki, Twilio, Wiza, Paperflite, Skyvia ja Asana’ga.
Pipedrive on populaarne peamiselt väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete seas. Nende kliendid töötavad peamiselt müügi, turunduse, kinnisvara ja e-kaubanduse valdkonnas.
Pipedrive’i funktsioonidele juurdepääsu saamiseks võite tellida ühe järgmistest pakettidest: Essential pakett hinnaga 14,90 € kasutaja kohta kuus, Advanced paketthinnaga 24,90 € kasutaja kohta kuus, Professional hinnaga 49,90 € kasutaja kohta kuus või Enterprise paketti 99,00 euro eest kasutaja kohta/kuus.
Enne Pipedrive’i turundus- ja müügitööriistade kasutajaks registreerumist võite tarkvara esmalt 14-päevase tasuta prooviperioodi jooksul proovida.
LiveChat aitab enam kui 36 000 kliendil vähendada reageerimisaega ja parandada klientide rahulolu.
Saate siduda LiveChati paljude kolmandate osapoolte tööriistadega, sealhulgas BigCommerce’i, Slacki, Magento, Volusioni, Zapieri ja Klausiga.
LiveChat aitab igas suuruses ettevõtetel olla kursis oma klientide sõnumitega. Kõige tavalisemad LiveChati kasutavad tööstusharud on klienditeenindus, e-kaubandus, haridus, rahandus, reisimine ja hotellindus.
Odavaim plaan, mida LiveChat pakub, on Starter pakett hinnaga 20 dollarit agendi kohta kuus. Teine on Team pakett hinnaga 41 dollarit agendi kohta kuus, seejärel Business 59 dollarit agendi kohta kuus. Kui soovite saada teavet LiveChati kõige jõulisema Enterprise plaani kohta, võtke ühendust nende müügimeeskonnaga.
Lisaks neljale tasulisele plaanile saate LiveChati 14-päevase tasuta prooviperioodi ajal proovida.
Vaadake täielikku LiveChati alternatiivi võrdlust.
Igal HubSpoti alternatiivil, millest artiklis juttu oleme teinud, on mõned ainulaadsed funktsioonid ja täiustatud funktsioonid, muutes need kõik kaalumist väärivaks konkurendiks. Olenevalt teie ettevõtte tüübist ja teie konkreetsest kasutusjuhtumist, võivad funktsioonid, nagu kõnede edastamine, piiramatud kõnesalvestused, kohandatavad mallid, automatiseerimisreeglid, IVR ja piletisüsteemi tarkvara teie otsuseid muuta.
Teine aspekt, mis võib teid kõige sobivama HubSpoti alternatiivi poole suunata, on integreerimisvõimalused. Lisaks integratsioonide loendile tasuks lugeda, kuidas neid oma klienditoe tarkvaraga ühendada. Kas need on kohalikud integratsioonid? Kas nad kasutavad API-sid? Kui jah, siis kas olete sellise süsteemiga varem tutvunud või vajate tuge?
Kuigi paljud funktsioonid ja võimalused võivad tunduda vajalikud, vaadake läbi pragude. Kui see tundub pealtnäha oluline, kaevake alati enne raha kulutamist sügavamale. Olge uudishimulik. Pidage meeles, et õige klienditeenindustarkvara mitte ainult ei vasta kõigile teie küsimustele, vaid pakub veelgi rohkemat.
Mida me siis õppisime? Et HubSpot võib olla basseinis suur kala, kuid ta pole ainus. Võite olla HubSpotiga rahul või uudishimulik muude pakutavate võimaluste vastu.
Kalade analoogiat jätkates pidage HubSpot karpkalaks. Võite seda aeg-ajalt märgata, sest karp on üsna tavaline. See on suur kala ja suudab toita paljusid inimesi, kuid seda on üsna raske valmistada. Ja kui te seda täpselt ei valmista, on sellel sageli mudane maitse, mis võib teie õhtusöögi ära rikkuda
Näiteks LiveAgenti võiks pidada vikerforelliks. Agar ja peen, kuid siiski kergesti tabatav. Kuigi mitte nii suur kui karpkala, ei lase see kaugeltki mitte nälga jääda. Lisaks on seda imelihtne valmistada ja selle hõrk maitse võib tõsta kogu eine teisele tasemele.
Astudes nüüd tiigi juurest eemale, võib HubSpoti alternatiivide seas olla raske navigeerida. Loomulikult juhivad teie konkreetsed vajadused ja nõudmised teid lõpuks õiges suunas. Kui aga sellised funktsioonid nagu omnikanali võimalused, klanitud ja kasutajasõbralik disain ning võimas piletisüsteemi tarkvara kõlavad nagu midagi teile, võiksite proovida LiveAgenti.
HubSpoti alternatiiv | LiveAgent
Proovige tasuta parimat klienditoe tarkvara! Ei vaja krediitkaarti.
|
Salesforce Service Cloud | Zendesk | Freshdesk | Zoho Desk |
---|---|---|---|---|---|
Capterra hinne
Üldised hinded tarkvarale Capterra kinnitatud kasutajatelt.
|
|||||
Integratsioonide arv |
220+
|
5000+
|
1000+
|
500+
|
500+
|
Tasuta versioon |
LiveAgent pakub tasuta versiooni.
|
Salesforce Service Cloud ei paku tasuta versiooni.
|
Zendesk ei paku tasuta versiooni.
|
Freshdesk pakub tasuta versiooni.
|
Zoho Desk pakub tasuta versiooni.
|
Tasuta prooviperiood |
LiveAgent pakub tasuta prooviperioodi.
|
Salesforce Service Cloud opakub tasuta prooviperioodi.
|
Zendesk pakub tasuta prooviperioodi.
|
Freshdesk pakub tasuta prooviperioodi.
|
Zoho Desk pakub tasuta prooviperioodi.
|
Hinnavahemik |
$9/agent/kuus
|
$29/agent/kuus
|
€19/agent/kuus
|
€15/agent/kuus
|
€14/agent/kuus
|
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Tunnete huvi, kuidas meie teenused teistele populaarsetele lahendustele konkurentsi pakuvad? Tutvuge meie võrdluslehtedega ja avastage kõik see, mida pakume.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kuidas lisada reaalajas vestlust CoreCommerce’i poodi
LiveAgenti reaalajas vestluse integreerimine koheselt parandab kliendituge ja suurendab klientide rahulolu. Ettevõtted saavad hallata rohkem klienditoe pileteid, mis tagab kiirema päringute lahendamise ja parema kliendikogemuse.
Miks kliendid klienditeenindajate peale ärrituvad?
Ettevõtted saavad klientide kaebuste juhtimiseks kasutada sobivaid strateegiaid ja parandada üldist teenuse kvaliteeti.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.
LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi
Meie partnerprogrammiga saate liituda ja alustada LiveAgenti kasutamist. Pakume klientidele mitmesuguseid tarkvaralahendusi, sealhulgas klienditeeninduse ja VoIP telefonisüsteeme.
Kuidas Volusioni poodi reaalajas vestlust lisada
Pakkudes kiiret ja isikupärastatud tuge, võimaldab reaalajas vestlus mitut kliendipäringut korraga käsitleda, parandades kliendituge ja rahulolu. LiveAgenti kohandatavad vestlusnupud lihtsustavad reaalajas vestluse lisamist Volusioni poe veebisaidile.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel