Otsite Freshdeski alternatiivi?

Avastage miks LiveAgent on parim Freshdeski alternatiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Kaaluge LiveAgentit oma klienditeeninduse meeskonna peamiseks lahenduseks kui otsite alternatiivseid klienditoe platvorme. LiveAgent pakub kõiki tööriistu klientide probleemide lahendamiseks ja paremate kliendisuhete loomiseks. 

Pakume Teile üle 125 robustse funktsiooni, suurepäraseid tööriistu ja lugematuid integratsioone, et aidata Teil kiiresti ja lihtsalt lahendada klienditeeninduse pileteid. Kasutage ära e-posti piletisüsteemi, reaalajas vestluse, kõnekeskuse ja sotsiaalmeedia funktsioone või teadmusbaasi, et luua sujuvam kogemus meie tarkvaraga ning kasutada ühte platvormi võimalikult hästi ära. 

Olete huvitatud? Jätkake lugemist, et tuttavaks saada kõigi LiveAgenti hüvedega või alustage oma 14-päevase tasuta prooviperioodiga. Ei vaja krediitkaarti. 

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Säästke LiveAgentiga rohkem

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent

Kõik tööriistad maailmaklassilise klienditoe pakkumiseks

LiveAgent on terviklik lahendus, mis on valmis ründama klienditeeninduse protsesse laia valiku produktiivsuse tööriistadega. Meie lai valik funktsioone aitab Teil klientide pileteid kiiremini lahendada, vältides samas korduvaid ülesandeid ja suurendades agentide produktiivsust. 

Piletisüsteem muudab kõik kliendivestlused, nagu e-kirjad klienditoe piletiteks, mida saavad klienditoe agendid lahendada. Reaalajas vestluse vidine veebilehele asetamine võib ära tasuda kiiremate sujuvate kliendivestluste kujul.

Näidake maailmale suurepärast klienditeeninduse kogemust läbi sotsiaalmeedia, nagu Facebook, Twitter või Instagram. Parandage oma kliendisuhete haldust koos LiveAgenti kõnekeskusega või looge kliendiportaalid ehk teisisõnu teadmusbaasid. 

Hallake kõiki sissetulevaid klienditaotlusi ühest kohast

Features Liveagent Konkurent
Üldhinnang
Üldine hinnang tarkvarale Capterra kasutajate poolt.
4.7
Sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt üldiseks tarkvara hinnanguks 4.7/5.
4.5
Sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt üldiseks tarkvara hinnanguks 4.5/5.
Kasutuslihtsus
Kasutuslihtsuse hinnang tarkvarale Capterra kasutajate poolt.
4.6
Sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hinnanguks 4.6/5.
4.5
Sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hinnanguks 4.5/5.
Klienditeenindus
Capterra kinnitatud kasutajate hinnang klienditeenindusele.
4.7
Sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hinnanguks 4.7/5.
4.6
Sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hinnanguks 4.6/5.
Hinna ja kvaliteedi suhe
Capterra kinnitatud kasutajate hinnang hinna ja kvaliteedi suhtele.
4.7
Sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hinnanguks 4.7/5.
4.4
Sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hinnanguks 4.4/5.
Hind
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
$15/kuus/agent hind USA dollarites agendi kohta kuus.
$19/kuus/agent hind USA dollarites agendi kohta kuus.
Hoiatused/eskalatsioonid
Piletite ja SLA-de hoiatused ja eskaleerimised, mis põhinevad prioriteedil ja eelnevalt määratletud tingimustel.
pakub hoiatusi ja eskalatsioone.
pakub hoiatusi ja eskalatsioone.
Automatiseeritud marsruutimine
Automatiseeritud piletite marsruutimine konkreetsetesse osakondadesse ja agentidesse vastavalt eelnevalt kindlaksmääratud tingimustele.
Pakub automatiseeritud marsruutimist.
Pakub automatiseeritud marsruutimist.
Kõnekeskuse juhtimine
Tsentraliseeritud juhtpaneel kõnede tegemiseks, vastuvõtmiseks ja haldamiseks.
Pakub kõnekeskuse juthimist.
Pakub kõnekeskuse juhtimist.
Järjekorra haldamine
Süsteem mida kasutatakse järjekordade haldamiseks
Pakub järjekordade haldust.
Pakub järjekordade haldust.
E-posti haldamine
Võimalus ühendada piletisüsteemi tarkvara mitme e-posti aadressiga, et otse tarkvarast e-kirju vastu võtta, neile vastata ja neid koostada.
Pakub e-posti haldamist.
Pakub e-posti haldamist.
Toimivusmõõdikud
Jälgige oma veebisaidi külastaja käitumist. Vaadake, kui kaua nad Teie saiti sirvivad või millisel saidil nad on.
Pakub toimivusmõõdikuid.
Pakub toimivusmõõdikuid.
Teadmusbaasi haldamine
Funktsioon, mis võimaldab kasutajatel luua ja hallata põhjalikke teadmiste hoidlaid.
Pakub teadmusbaasi haldamist.
Pakub teadmusbaasi haldamist.
Mitmekanaliline kommunikatsioon
Ühendab mitme kommunikatsiooniliiniga (nt e -post, reaalajas vestlus, kõnekeskus või sotsiaalmeedia), et sujuvamaks muuta kõiki sõnumeid ja võimaldada kasutajatel neile piletisüsteemi tarkvarast vastata.
Pakub mitmekanalilist suhtlust.
Pakub mitmekanalilist suhtlust.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab Teie saidil juurutada ja kasutada reaalajas suhtlemiseks veebisaidi külastajatega.
Pakub reaalajas vestlust.
Pakub reaalajas vestlust.
Aruandlus/analüütika
Analüütika juhtpaneel, mis võimaldab kasutajatel luua tootlikuse aruandeid.
Pakub aruandlust/analüütikat.
Ei paku aruandlust/analüütikat.
Iseteenindusportaal
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, millele teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde oma varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
Pakub iseteenindusportaali.
Pakub iseteenindusportaali.
Teenustasemeleppe (SLA) haldamine
Funktsioon, mis võimaldab teil hallata ja jälgida SLA logisid, SLA järgimist ja muud.
Pakub teenustasemeleppe(SLA) haldamist.
Pakub teenustasemeleppe(SLA) haldamist.
Sotsiaalmeedia integratsioon
Integratsioonid populaarsete sotsiaalmeedia platvormidega, nagu Facebook.
Pakub sotsiaalmeedia integratsioone.
Pakub sotsiaalmeedia integratsioone.
Piletite haldus
Hallake pileteid suunamise, piletite ühendamise, poolitamise, rämpspostiks märkimise, edasilükkamise ja muu abil.
Pakub piletihaldust.
Pakub piletihaldust.
Töövoo haldamine
Automatiseerimise reeglid, mida saab rakendada klienditoe protsesside kiirendamiseks.
Pakub töövoo haldamist.
Pakub töövoo haldamist.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Parandage oma vastamise kiirust kõige väledama reaalajas vestlusega

Kliendipäringuid ei ole vaja käsitleda ainult e-posti teel. LiveAgent suudab säilitada agentide jõudlust ja aidata lõpetada klientide teekondi Teie veebilehel kõige kiirema reaalajas vestluse vidinaga turul

Olge valmis kiiremateks vatusteks ja lahendage väledalt kliendipäringuid. Reaalajas vestluse vidinad ei ole ainult efektiivsed klienditoe tööriistad, vaid nad võivad ka pöörata Teie kasutajate kogukonna õnnelikeks maksvateks klientideks.

Kombineerituna teiste LiveAgenti funktsioonidega, nagu konserveeritud vastused, reaalajas trükkimise vaade ja vastuste arhiiv, saate üheskoos LiveAgenti produktiivsuse rakenduste ja tööriistadega kogu töö ära teha. 

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Meeskonna postkast reaalaja vestluse ja kohandatud veebivormidega.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Töö jaoks õiged klienditoe funktsioonid

Meie funktsioonid võimaldavad teil käsitleda paljusid klienditoe toiminguid ja ülesannete automatiseerimisi, mis muidu teeksid Teie vastamise aja palju pikemaks. Elimineerige korduvad ülesanded ja vastake levinud küsimustele konserveeritud sõnumitega.

Kui Teil on aega, aidake julgelt oma kolleege raskete ülesannete täitmisel oma jagatud mitmekanalilises postkastis. Parandage oma töövoogu võimsate töövoo automatiseerimise reeglitega, siltide, ja sisemiste märkmete abil klienditeeninduse piletites. Veenduge et kogute klientide tagasisidet hea teeninduse säilitamise eesmärgil.

Laiendage oma suhtlust klientidega sotsiaalmeedia kanalites ja ühendage muu tarkvara ja kolmandate osapoolte tööriistadega, et luua sujuvaid integratsioone LiveAgentiga. Avastage LiveAgenti funktsioonid ja tööriistakomplekt ning uurige, miks see on populaarnevalik ettevõtetele üle kogu maailma. 

Muutke LiveAgent kohandatud tarkvaraplatvormiks, mis on voolitud kvaliteetse klienditeeninduse pakkumiseks

Kas soovite lihtsalt klienditoe piletisüsteemi või rohkem kanaleid klientidega suhtlemiseks?
LiveAgent võib olla klienditoe või koostöö tarkvara, mis sobitub teie klienditoe meeskonna stiili ja eesmärgiga.

Kas töötate oma Gmaili postkasti kaudu? Ühendage kõik olemasolevad e-posti aadressid oma LiveAgenti meeskonna postkasti ja hoolitsege oma klienditoe meilide eest.

LiveAgenti jagatud postkast võib olla teie jaoks parim e-posti klient. Miljonite klientide tõhusaks teenindamiseks kasutage meilimalle, seadistage määramisreegleid ja jätke agentidele märkmeid.

Hankige juurdepääs reaalajas vestlusele, et lihtsustada agentide suhtlusprotsessi. Reaalajas vestlus on ideaalne valik ka klientidele, kes soovivad oma küsimustele kiiret vastust.

Lisage oma veebisaidile nupp ja suurendage vestlustega klientide rahulolu. Hankige reaalajas märguandeid ja jälgige, kui palju inimesi teie veebi sirvib.

Pakkuge oma kõnekeskusega suurepäraseid klienditoe kogemusi. Telefonikõned on osa piletisüsteemist, nii et saate klientide päringuid jälgida.

LiveAgent salvestab kõik klientide vestlused, sealhulgas ka telefonikõned. Looge kohandatud IVR-puid ja suunake kõned õigetele klienditeenindajatele.

Üks uusimaid ja populaarsemaid klientide suhtluskanaleid on sotsiaalmeedia. Facebooki, Twitteri ja Instagrami abil saate oma kasutajatuge täiustada. 

Ettevõtted kasutavad sotsiaalmeedia kanaleid, et pakkuda paremat kliendikogemust, suurendada klientide lojaalsust ja täiustada muid klienditoe tegevusi. 

Kasutajatoe platvormid kasutavad abistavate artiklitega täidetud iseteenindusportaale. Teadmusbaasi artiklid suurendavad iseteeninduse võimalusi ja aitavad inimestel iseseisvalt probleemidele vastuseid leida.

LiveAgent töötab teadmusbaasi tarkvarana hästi. Lisage oma klientidele teadmusbaasi artikleid, mis on täis väärtuslikke teadmiste ressursse ja vastuste arhiive, et saada iseteenindusvõimalustest maksimaalset kasu.

LiveAgenti kasutajaliides on täis funktsioone, mis suudavad käsitleda nii lihtsaid protsesse kui ka tohutuid ülesannete koormusi. Tootlikkuse rakendused on osa standardsest kasutajatoest.

Klienditoe piletite haldamine muutub kolmandate osapoolte tööriistade integreerimisega lihtsamaks. LiveAgenti saab nii muuta robustsete omadustega mitmekanaliliseks koostöö tööriistaks.

LiveAgent - Mobile help desk application

Mobiilirakendus

LiveAgent on mitme kanaliga klienditeeninduse tööriist. Oma klientidele parima võimaliku teenindusvahendi pakkumiseks pakume ka mobiilirakendust, et saaksite pakkuda ööpäevaringset personaalset klienditeenindust.

Kui Teie klientide edu meeskonnal pole juurdepääsu töölauale, saavad nad kasutada nii Androidi kui ka iOS-i kasutajatele saadaolevat mobiilirakendust. 

Selle tulemusel saab Teie ettevõte kõigi klientide taotlustega kiiresti hakkama, mis toob kaasa paremad rahuloluhinnangud Teie klientidega.

Klientide õnnelikkus on meie prioriteediks

Peter Komornik

LiveAgent kombineerib suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis aitavad meil pakkuda erakordset tugiteenust oma klientidele.

black Slido logo
  • Klientide õnnelikkus on meie prioriteediks

    “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Klientide õnnelikkus on meie prioriteediks

    Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • Klientide õnnelikkus on meie prioriteediks

    “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • Klientide õnnelikkus on meie prioriteediks

    “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • Klientide õnnelikkus on meie prioriteediks

    “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • Klientide õnnelikkus on meie prioriteediks

    “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • Klientide õnnelikkus on meie prioriteediks

    “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • Klientide õnnelikkus on meie prioriteediks

    “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Valmis oma 14-päevaseks prooviperioodiks?

Kui Teil on lisaküsimusi, võtke meiega ühendust e-posti, sotsiaalmeedia või telefoni teel.

Oleme saadaval ööpäevaringsel, et aidata Teid kõigega, mis seostub klienditeeninduse ja LiveAgentiga. Proovige LiveAgenti tasuta juba täna, ilma krediitkaardi andmeid vajamata.

Lisainformatsiooni saamiseks vaadake meie videotuuri koos tööriistade kasutamise näidetega, et näha kõike, mis LiveAgentil pakkuda on.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas on LiveAgent võrreldav Freshdeskiga?

LiveAgent pakub Freshdeskile lisaks järgmisi võimalusi: Instagrami integratsioon, Viberi integratsioon, videokõned ja on palju odavam kui Freshdesk.

Mis on LiveAgenti Freshdeski asemel kasutamise eelised?

LiveAgenti kasutamise täiendavad eelised Freshdeski ees hõlmavad suurenenud klientide rahulolu, klientide hoidmist, vähenenud klienditeeninduse kulusid, vähendatud klientide kadumise määra ja paremat agendi töövoogu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo