Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Küllalt Teie kasutajatoe tarkvarast?

Avastage miks LiveAgent on parim Freshdeski alternatiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite alternatiivi Freshdeskile?

Kaaluge LiveAgentit oma klienditeeninduse meeskonna peamiseks lahenduseksstrong> kui otsite alternatiivseid klienditoe platvorme. LiveAgent pakub kõiki tööriistu klientide probleemide lahendamiseks ja paremate kliendisuhete loomiseks. 

Pakume Teile üle 125 funktsiooni, suurepäraseid tööriistu ja lugematuid integratsioone, et aidata Teil kiiresti ja lihtsalt lahendada klienditeeninduse pileteid. Kasutage ära e-posti piletisüsteemi, reaalajas vestluse, kõnekeskuse ja sotsiaalmeedia funktsioone või teadmusbaasi, et luua sujuvam kogemus meie tarkvaraga ning kasutada ühte platvormi võimalikult hästi ära. 

Olete huvitatud? Jätkake lugemist, et tuttavaks saada kõigi LiveAgenti hüvedega või alustage oma 14-päevase tasuta prooviperioodiga. Ei vaja krediitkaarti. 

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent

Kõik tööriistad maailmaklassilise klienditoe pakkumiseks

LiveAgent on terviklik lahendus , mis on valmis ründama klienditeeninduse protsesse laia valiku produktiivsuse tööriistadega. Meie funktsioonid aitavad Teil klientide pileteid kiiremini lahendada, vältides samas korduvaid ülesandeid ja suurendades produktiivsust

Piletisüsteem muudab kõik kliendivestlused, nagu  e-kirjad piletiteks , mida saavad klienditoe agendid lahendada. Reaalajas vestluse vidine veebilehele asetamine võib ära tasuda kiiremate kliendivestluste kujul.

Näidake maailmale suurepärast klienditeeninduse kogemust läbi sotsiaalmeedia, nagu Facebook, Twitter või Instagram. Parandage oma kliendisuhete haldust koos LiveAgenti kõnekeskusega või looge kliendiportaalid ehk teisisõnu teadmusbaasid

Features Liveagent Konkurent
Üldhinnang
Üldine hinnang tarkvarale Capterra kasutajate poolt.
4.7
Sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt üldiseks tarkvara hinnanguks 4.7/5.
4.5
Sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt üldiseks tarkvara hinnanguks 4.5/5.
Kasutuslihtsus
Kasutuslihtsuse hinnang tarkvarale Capterra kasutajate poolt.
4.6
Sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hinnanguks 4.6/5.
4.5
Sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hinnanguks 4.5/5.
Klienditeenindus
Capterra kinnitatud kasutajate hinnang klienditeenindusele.
4.7
Sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hinnanguks 4.7/5.
4.6
Sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hinnanguks 4.6/5.
Hinna ja kvaliteedi suhe
Capterra kinnitatud kasutajate hinnang hinna ja kvaliteedi suhtele.
4.7
Sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hinnanguks 4.7/5.
4.4
Sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suhte hinnanguks 4.4/5.
Hind
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
$15/kuus/agent hind USA dollarites agendi kohta kuus.
$19/kuus/agent hind USA dollarites agendi kohta kuus.
Hoiatused/eskalatsioonid
Piletite ja SLA-de hoiatused ja eskaleerimised, mis põhinevad prioriteedil ja eelnevalt määratletud tingimustel.
pakub hoiatusi ja eskalatsioone.
pakub hoiatusi ja eskalatsioone.
Automatiseeritud marsruutimine
Automatiseeritud piletite marsruutimine konkreetsetesse osakondadesse ja agentidesse vastavalt eelnevalt kindlaksmääratud tingimustele.
Pakub automatiseeritud marsruutimist.
Pakub automatiseeritud marsruutimist.
Kõnekeskuse juhtimine
Tsentraliseeritud juhtpaneel kõnede tegemiseks, vastuvõtmiseks ja haldamiseks.
Pakub kõnekeskuse juthimist.
Pakub kõnekeskuse juhtimist.
Järjekorra haldamine
Süsteem mida kasutatakse järjekordade haldamiseks
Pakub järjekordade haldust.
Pakub järjekordade haldust.
E-posti haldamine
Võimalus ühendada piletisüsteemi tarkvara mitme e-posti aadressiga, et otse tarkvarast e-kirju vastu võtta, neile vastata ja neid koostada.
Pakub e-posti haldamist.
Pakub e-posti haldamist.
Toimivusmõõdikud
Jälgige oma veebisaidi külastaja käitumist. Vaadake, kui kaua nad Teie saiti sirvivad või millisel saidil nad on.
Pakub toimivusmõõdikuid.
Pakub toimivusmõõdikuid.
Teadmusbaasi haldamine
Funktsioon, mis võimaldab kasutajatel luua ja hallata põhjalikke teadmiste hoidlaid.
Pakub teadmusbaasi haldamist.
Pakub teadmusbaasi haldamist.
Mitmekanaliline kommunikatsioon
Ühendab mitme kommunikatsiooniliiniga (nt e -post, reaalajas vestlus, kõnekeskus või sotsiaalmeedia), et sujuvamaks muuta kõiki sõnumeid ja võimaldada kasutajatel neile piletisüsteemi tarkvarast vastata.
Pakub mitmekanalilist suhtlust.
Pakub mitmekanalilist suhtlust.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab Teie saidil juurutada ja kasutada reaalajas suhtlemiseks veebisaidi külastajatega.
Pakub reaalajas vestlust.
Pakub reaalajas vestlust.
Aruandlus/analüütika
Analüütika juhtpaneel, mis võimaldab kasutajatel luua tootlikuse aruandeid.
Pakub aruandlust/analüütikat.
Ei paku aruandlust/analüütikat.
Iseteenindusportaal
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, millele teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde oma varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
Pakub iseteenindusportaali.
Pakub iseteenindusportaali.
Teenustasemeleppe (SLA) haldamine
Funktsioon, mis võimaldab teil hallata ja jälgida SLA logisid, SLA järgimist ja muud.
Pakub teenustasemeleppe(SLA) haldamist.
Pakub teenustasemeleppe(SLA) haldamist.
Sotsiaalmeedia integratsioon
Integratsioonid populaarsete sotsiaalmeedia platvormidega, nagu Facebook.
Pakub sotsiaalmeedia integratsioone.
Pakub sotsiaalmeedia integratsioone.
Piletite haldus
Hallake pileteid suunamise, piletite ühendamise, poolitamise, rämpspostiks märkimise, edasilükkamise ja muu abil.
Pakub piletihaldust.
Pakub piletihaldust.
Töövoo haldamine
Automatiseerimise reeglid, mida saab rakendada klienditoe protsesside kiirendamiseks.
Pakub töövoo haldamist.
Pakub töövoo haldamist.

Hallake kõiki sissetulevaid klienditaotlusi ühest kohast

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Parandage oma vastamise kiirust kõige väledama reaalajas vestlusega

Kliendipäringuid ei ole vaja käsitleda ainult e-posti teel. LiveAgent suudab säilitada agentide jõudlust ja aidata lõpetada klientide teekondi Teie veebilehel kõige kiirema reaalajas vestluse vidinaga turul

Olge valmis kiiremateks vatusteks ja lahendage väledalt kliendipäringuid. Reaalajas vestluse vidinad ei ole ainult efektiivsed klienditoe tööriistad, vaid nad võivad ka pöörata Teie kasutajate kogukonna maksvateks klientideks.

Kombineerituna teiste LiveAgenti funktsioonidega, nagu konserveeritud vastuseds, reaalajas trükkimise vaade ja vastuste arhiiv, saate üheskoos LiveAgenti produktiivsuse rakenduste ja tööriistadega kogu töö ära teha. 

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Meeskonna postkast reaalaja vestluse ja kohandatud veebivormidega.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Töö jaoks õiged klienditoe funktsioonid

Meie funktsioonid võimaldavad Teil käsitleda paljusid klienditoe toiminguid ja ülesannete automatiseerimisi, mis muidu teeksid Teie vastamise aja palju pikemaks.  Elimineerige korduvad ülesanded ja vastake levinud küsimustele konserveeritud sõnumitega.

Kui Teil on aega, aidake julgelt oma kolleege raskete ülesannete täitmisel omajagatud mitmekanalilises postkastis. Parandage oma töövoogu reeglite, siltide, and privaatsete märkmete abil klienditeeninduse piletites. Veenduge et kogute klientide tagasisidet hea teeninduse säilitamise eesmärgil.

Laiendage oma suhtlust klientidega sotsiaalmeedia kanalites ja ühendage muu tarkvara ja kolmandate osapoolte tööriistadega, et luua integratsioone LiveAgentiga. Avastage LiveAgenti funktsioonid ja tööriistakomplekt ning uurige, miks see on populaarne valik ettevõtetele üle kogu maailma. 

Tehke LiveAgentist kvaliteetse klienditeeninduse pakkumiseks kohandatud platvorm

Kas soovite ainult klienditoe piletisüsteemi või rohkem kanaleid klientidega suhtlemiseks?
LiveAgent võib olla klienditoe tarkvara või koostöö tarkvara, mis sobib teie klienditoe meeskonna stiili ja eesmärgiga.

Kas töötate Gmaili postkastist? Ühendage kõik oma e -posti aadressid oma LiveAgenti meeskonna postkasti ja kandke oma klienditeeninduse e-kirjade eest hoolt.

 

LiveAgent võib olla teie parim e-posti klient. Miljonite klientide tõhusaks teenindamiseks kasutage e-posti malle, seadke määramisreeglid ja jätke agentide märkmed

Hankige ligipääs reaalajas vestlusele, et lihtsustada suhtlusprotsessi agentide jaoks. Reaalajas vestlus on ka ideaalne valik klientidele, kes soovivad küsimustele kiiresti vastuseid saada.

 

Lisage oma veebilehele nupp ning suurendage vestluse abil klientide rahulolu. Saage reaalajas märguandeid ja jälgige, kui palju inimesi Teie veebis sirvib. 

Pakkuge oma kõnekeskusega suurepärast klienditoe kogemust. Telefonikõned on piletisüsteemi osa, nii et saate klientide päringuid jälgida.

 

LiveAgent salvestab kõik kliendisuhtluse, sealhulgas telefonikõned. Looge kohandatud IVR puud ja edastage kõned õigetele klienditeeninduse agentidele. 

Sotsiaalmeedia on üks uusimaid ja populaarsemaid kliendisuhtluse kanaleid. Facebook, Twitter, and Instagram on klienditeeninduse täiendamiseks olemas. 

 

Ettevõtted kasutavad sotsiaalmeedia kanaleid parema kliendikogemuse pakkumiseks, klientide lojaalsuse saavutamiseks ja muudeks klienditoe tegevusteks. 

Klienditeeninduse platvormid kasutavad iseteenindusportaale, mis on täidetud kasulike artiklitega. Teadmusbaasi artiklid suurendavad iseteenindusvõimalusi inimestel, kes soovivad iseseisvalt vastuseid leida.

 

LiveeAgent töötab hästi teadmistebaasi tarkvarana. Lisage oma klientidele teadmistebaasi artikleid, mis on täis väärtuslikke teadmiste ressursse ja vastuste arhiive.

LiveAgenti kasutajaliides on tulvil funktsioone mis käsitlevad lihtsaid protsesse ja mahukaid ülesannete koormusi. Produktiivsuse rakendused on osa klienditoest.

 

Klienditeeninduse haldamine muutub lihtsamaks kolmandate osapoolte tööriistade integreerimisega. Seejärel muutub LiveAgent mitmeotstarbeliseks koostöövahendiks erinevateks eesmärkideks.

Klientide õnnelikkus on meie prioriteediks

Peter Komornik

LiveAgent kombineerib suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis aitavad meil pakkuda erakordset tugiteenust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Valmis oma 14-päevaseks prooviperioodiks?

Kui Teil on lisaküsimusi, võtke meiega ühendust e -posti, sotsiaalmeedia või telefoni teel.

Oleme ööpäevaringselt kohal, et aidata Teid kõigega, mis seostub klienditeeninduse ja LiveAgentiga. Proovige LiveAgenti tasuta juba täna, ilma krediitkaardi andmeid vajamata.

Lisainformatsiooni saamiseks vaadake meie videotuuri koos tööriistade kasutamise näidetega, et näha kõike, mis LiveAgentil pakkuda on.

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas on LiveAgent võrreldav Freshdeskiga?

LiveAgent pakub Freshdeskile lisaks järgmisi võimalusi: Instagrami integratsioon, Viberi integratsioon, videokõned ja on palju odavam kui Freshdesk.

Mis on LiveAgenti Freshdeski asemel kasutamise eelised?

LiveAgenti kasutamise täiendavad eelised Freshdeski ees hõlmavad suurenenud klientide rahulolu, klientide hoidmist, vähenenud klienditeeninduse kulusid, vähendatud klientide kadumise määra ja paremat agendi töövoogu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo