Otsite Gorgiase alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on parim Gorgiase alternatiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Soovite saada sotsiaalsemaks ja müüa klienditeenindusega rohkem kasutades õiget klienditeeninduse tarkvara? Gorgias on hea, aga kas olete juba proovinud LiveAgenti? Suurendage kliendirahulolu tarkvaraga, mis ei vea Teid alt. Saage rohkemat oma piletisüsteemi tarkvarast, reaalajavestlusest või teadmusbaasist kasutades LiveAgenti. Kasutage ära rohkeid funktsioone ja integratsioone, nagu näiteks Shopify või sotsiaalmeedia integratsioone, nagu Instagram, Facebook Messenger või Twitter. Jätkake lugemiset ja uurige miks oleme Teie klienditoe jaoks õige omnikanaliline tarkvara lahendus.
  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Säästke LiveAgentiga rohkem

3 põhjust miks LiveAgent on parim Gorgiase alternatiiv

Uurige välja millised on LiveAgenti kasutamise hüved

Suurenenud Investeeringute tootlus

Paremate kliendisuhete ehitamine viib parema kliendibaasini ja suurenenud sissetulekuni.

Säästke aega ja raha

Funktsioonid nagu analüütika, intuitiivne haldussüsteem ja piletisüsteem, aitavad Teil paremini oma ressursse juhtida.

Parem töövoog

Kasutage tööriistu nagu sotsiaalmeedia, suurepärane piletisüsteem, teadmusbaas ja palju muudki parema töövoo ja usaldusväärsema omnikanalilise klienditeeninduse jaoks.

Gorgiase ja LiveAgenti võrdlus

Funktsioonid Liveagent Gorgias
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
LiveAgent pakub piletisüsteemis.
Gorgias pakub piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mille saate paigutada mis tahes veebisaidile.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
Gorgias pakub reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
Gorgias pakub kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindusportaali.
Gorgias ei paku iseteenindusportaali.
Facebook
Facebooki integratsioon, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile sotsiaalmeedia märkustele ja mainimistele tugiteenuse tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni.
Gorgias pakub Facebooki integratsiooni.
Twitter
Twitteri integratsioon, mis toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
Gorgias ei paku Twitteri integratsiooni.
Instagram
Instagrami integratsioon, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile teavitustele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuse tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
Gorgias pakub instagrami integratsiooni.
Viber
Viberi integratsioon, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ja edastada Viberi sõnumeid otse sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
Gorgias ei paku Viberi integratsiooni.
WhatsApp
WhatsAppi integreerimine kasutajatoega võimaldab kasutajatel vastata kõikidele WhatsAppi sõnumitele mitme kanaliga piletisüsteemis ja käsitleda neid nagu kõiki teisi klienditoe pileteid.
LiveAgent pakub WhatsAppi integreerimist.
Gorgias pakub WhatsAppi integreerimist.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
Gorgias ei paku teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu foorum klientidele, mis asub otse Teie teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
Gorgias ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood mida saab automatiseerida korduvate ülesannete eemaldamiseks.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
Gorgias pakub automatiseerimist.
API
Funktsioonide kogumik, mis võimaldab rakendustel üheskoos toimida.
LiveAgent pakub API funktsiooni.
Gorgias pakub API funktsiooni..
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne inimese operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
LiveAgent pakub IVR funktsiooni.
Gorgias ei paku IVR funktsiooni.
Videokõned
Kõne, mis sisaldab videot, mis on sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime kõnedega.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Gorgias ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei muutu kehtetuks ega kustu, neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut.
Gorgias pakub piiramatut ajalugu.
Piiramatu arv veebilehti
Võite tarkvara kasutada piiramatul arvul lehtedel.
LiveAgent piiramatuid veebilehti.
Gorgias ei paku piiramatuid veebilehti.
Piiramatud vestlusnupud
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piirarmatut vestlusnuppude arvu.
Gorgias pakub piiramatut vestlusnuppude arvu.
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatu arvu pileteid ja e-kirju.
LiveAgent pakub piiramatuid e-kirju/pileteid.
Gorgias ei paku piiramatuid e-kirju/pileteid.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Gorgias ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramatu päringute esitamise arvuga.
LiveAgent pakub 24/7 tuge.
Gorgias pakub ööpäevaringset tuge.

Kõige kiirem reaalajavestluse vidin turul

Oleme selle suhtes üsna tõsised. Nägime suurt vaeva, et täiustada oma reaalajavestluse vidinat ja see oli seda väärt. Meie reaalajavestluse vidin on kiireim turul, mille vestluse kuvamise kiiruseks on 2,5 sekundit. Nüüd saate omada tõeliselt kiiret klienditoe reaalajavestlust. Kasutage LiveAgenti reaalajavestlust, et tagada ülikiire ja usaldusväärne klinedikogemus, olenemata sellest kas kasutate Shopify’d või juhite ise oma poodi. Reaalajavestlus võib lihtsalt pöörata asjad Teie kasuks ja muuta veebilehe külastajad maksvateks klientideks.
Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Vaadake reaalajavestlust töös

Parem on ise näha, milleks alternatiivne klienditeeninduse tarkvara on suuteline. Heitke pilk meie reaalajavestlusele töös ja otsustage kas see on sobiv Teie klienditoele. Vaadake julgelt ka meie kanalit, seal on videosid meie klienditoe tööriistadest ja funktsioonidest, nagu näiteks kõnekeskuse funktsioon, IVR ja palju muud.

Klienditeeninduse tarkvara ja suurepärane kliendikogemus

Klienditeeninduse tarkvara ettevõtted peaksid olema eeskujuks ja pakkuma parimat klienditeenindust. Hea klienditugi kasutab klienditeeninduse tarkvara, mis pakub suurepärast kliendikogemust. Seetõttu pakume oma klientidele 24/7 tuge. Lihtsalt valige oma kanal, olgu selleks telefonikõne, sotsiaalmeedia sõnum või teadmusbaas, me oleme Teie jaoks olemas.
get inspired

Selline näeb välja suurepärane kliendikogemus

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

LiveAgent vs Gorgias arvustuste võrdlus

LiveAgent vs Gorgias comparison

16/9/2020 seisuga

increase availability

Proovige seda tasuta juba täna

Tehke vahetus Gorgiaselt meie klienditeeninduse tarkvarale ja proovige meie arenenud funktsioone nagu teadmusbaas, kõnekeskus, sotsiaalmeedia või Shopify integratsioonid. Hankige 14 päevane tasuta prooviperiood ilma piiranguteta ja krediitkaarti vajamata. Soovime Teile tõestada, et oleme õige klienditeeninduse tarkvara Teie ärile. Parandage oma kliendikogemust LiveAgentiga juba täna

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas võrrelda LiveAgenti ja Gorgiast?

LiveAgenti kliendikogemuse tarkvara pakub võrreldes Gorgiasega järgmisi lisafunktsioone: iseteenindus, Twitteri integreerimine, Viberi integreerimine, teadmistebaas, kliendifoorum, IVR, videokõned ja odavam ööpäevaringne tugi.

Mis on Gorgiase asemel LiveAgenti kasutamise eelised?

LiveAgenti kasutamisel Gorgiase asemel olevate eeliste hulka kuuluvad suurenenud kliendirahulolu, klientide hoidmine, väiksemad klienditeeninduskulud, vähenenud klientide kadumise määr ja parem agentide töövoog.

Related Articles to Gorgiase alternatiiv
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Otsite Gorgiase alternatiivi?

LiveAgenti kasutamine on aidanud erinevatel ettevõtetel suurendada kliendirahulolu ja müüki, parandada vastamise kiirust ning võimaldada sujuvamalt klientidega suhelda. LiveAgent pakub funktsionaalsust erinevate kanalite, sh e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimiseks ning on kulutõhus alternatiiv teistele sarnastele süsteemidele. Ettevõtted, kes on LiveAgenti kasutanud, on olnud rahul lahendusega ning kiitnud selle professionaalset lähenemisviisi klientidele.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Otsite Heski alternatiivi?

LiveAgent on klientidega suhtlemise suurepärane vahend, mis kiirendab suhtlust ja annab võimaluse vestelda. See trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega süsteemid ning on üllatavalt kuluefektiivne variant koos täis funktsioone. LiveAgent aitab saavutada olulisi eesmärke, suurendades kliendirahulolu ja müüki. See on olnud tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab klienditeenindust, ning tugimeeskond reageerib kiiresti ja pakub kiires korras rakendatavaid lahendusi.

Lülituge Hesk`ilt LiveAgent`ile ja saage mitme kanaliga sedelisüsteem, mis käsitseb sotsiaalmeediat ja ülimalt kiiret live vestluse vidinat.

Otsite Hesk`ile alternatiivi?

LiveAgent on suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks, mis aitab suurendada kliendirahulolu ja müüki. See on kuluefektiivne lahendus, mis pakub klientidele kiiremat ja täpsemat tuge ning on saavutanud positiivseid tulemusi erinevates ettevõtetes. LiveAgenti kasutamine on aidanud kaasa vastamisaja tõstmisele ja maksvate klientide arvu kasvule.

Soovite paremat kõnetuge? Proovige LiveAgent'it, mis pakub palju enamat kui lihtsalt telefonikõned. Tutvuge LiveAgent'i kasutajatoe eeliste ja põhifunktsioonidega.

Otsite alternatiivi LiveCall'ile?

LiveAgent pakub erinevate platvormide integratsiooni (Twitter, Instagram, Viber), teadmusbaasi, kliendidiskussioonifoorumit, automatiseerimist ja reegleid, API funktsioone, IVR funktsioone, videokõnesid ning piiramatut ajalugu ja veebilehtede funktsiooni. LiveCall ei paku neid funktsioone.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Otsite alternatiivi Helpshiftile?

LiveAgent on klientidega suhtlemiseks suurepärane vahend, mille kasutajad on rahul nii selle lihtsuse, funktsionaalsuse kui ka hinna poolest. Kliendid kiidavad LiveAgent'i kiiret ja professionaalset klienditeenindust ning tõhusust probleemide lahendamisel. LiveAgent aitab kaasa müügi suurendamisele ja kliendirahulolu tõstmisele erinevatel online-äridel.

LiveAgent on Hiveri alternatiiv, mis saab hakkama mitme e-posti postkasti ja mitme suhtluskanaliga. Uurige LiveAgenti kohta rohkem.

Otsite Hiveri alternatiivi?

LiveAgent on suurepärane ja kuluefektiivne vahend klientidega suhtlemiseks, mida mitmed ettevõtted on rahule jäänud. Selle abil on võimalik kiirelt reageerida klientide probleemidele ja suurendada nende rahulolu ning müüki. Lisaks on LiveAgent lihtne ja intuitiivne kasutada ning pakub palju erinevaid funktsionaalsusi, näiteks aruandlusfunktsioonid ja vahendid erinevate suhtluskanalite integreerimiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo