Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Olete tüdinenud oma kasutajatoe tarkvarast?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim alternatiiv Help Scout`ile.

  • ✓ Seadistustasud puuduvad    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta    
  • ✓ Tühistage mistahes ajal
Kasutab ka
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Vajate Help Scout`ile alternatiivi?

Kui otsite Help Scout`ile võimast alternatiivi on LiveAgent suurepärane valik. Piiranguteta postkastid ning 175+ kasutajatoe funktsiooni tagavad parima kogemuse klienditeeninduse pakkumisel.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Help Scout vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent
Proovige meie kliendituge tasuta! Teilt ei nõuta krediitkaarti.
Help Scout
Sedelisüsteem
Haldustööriis -töötleb/katalogiseerib klienditeeninduse päringuid.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi $15/agent/kuu.
Help Scout pakub sedelisüsteemi $25/kuu.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate igale veebilehele panna.
LiveAgent pakub live vestlust Sedel+Vestlus plaanis maksumusega $29/agent/kuu.
Help Scout pakub live vestluse plaani maksumusega $25/agent/kuu.
Kõnekeskus
Kõnekeskust saab kasutada kõnede tegemiseks ja neile vastamiseks läbi automaatse kõnede jaotuse.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
Help Scout ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon võimaldab kliendiportaali loomist, kus kliendid pääsevad juurde oma varasematele sedelitele ning teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteeninduse portaali Sedeli plaanis maksumusega $15/agent/kuu.
Help Scout pakub iseteenindust $25/agent/kuu.
Facebook
Facebook`i integratsioon, mis toob kõik kommentaarid, mainimised ja muudab need sedeliteks. Liidesega saate vastata kõigile sotsiaalmeedia kommentaaridele ning mainimistele kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub oma Sedeliplaanis Facebooki integratsiooni täiendava $39kuus/agent või All-inclusive plaaanis, kus ei rakendu täiendavaid tasusid.
Help Scout Facebook`i integratsiooni $25/agent/kuu.
Twitter
Twitter`i integratsioon, mis toob kõik mainimised ja kommentaarid ning teeb neist sedelid. Liides võimaldab kasutajatel vastata tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter`i integratsiooni.
Help Scout ei paku Twitter integratsiooni.
Instagram
Instagram`i integratsioon toob kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need sedeliteks. Liidesega saate vastata kommentaaridele ja mainimistele kasutajatoe tarkvarast.
Pakub Instagram`i integratsiooni.
Ei paku Instagram`i integratsiooni.
Viber
Integratsioon toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. See liides võimaldab kasutajatel vastata ning edastada sõnumeid otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i integratsiooni.
Help Scout ei paku Viber`i integratsiooni.
Teadmistebaas
Sisaldab vajalikku infot, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja õpetlikke artikleid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi $15/agent/kuu.
Help Scout pakub teadmistebaasi $25/agent/kuu.
Kliendifoorum
Online foorum teie klientidele, mis asub teie teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
Help Scout ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Muutke töövood automaatseks, et eemaldada korduvaid ülesandeid.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid Sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Help Scout pakub automatiseerimist ja reegleid $25/agent/kuu.
API
Komplekt funktsioone, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone $15/agent/kuu.
Help Scout pakub API funktsioone $25/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab helistajal navigeerida telefonisüsteemi enne operaatoriga rääkimist.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
Help Scout ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype või Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Help Scout ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid vaadata, mistahes ajal.
Pakub piiramatut ajalugu sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Help Scout pakub piiramatut ajalugu $25/agent/kuu.
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
Pakub piiramatuid veebilehtesid $15/agent/kuu.
Pakub piiramatuid veebilehtesid plaanis $25/agent/kuu.
Piiramatud vestluse nupud
Saate panna veebilehtedele piiramatu arvu vestluse nuppe.
Pakub piiramatuid vestuse nuppe $15/agent/kuu.
Pakub piiramatut arvu vestluse nuppe plaanis $25/agent/kuu.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Piiramatu arv e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatu sedeleid/e-maile.
Help Scout ei paku piiramatuid sedeleid/e-maile.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga tehtud või vastatud kõne ja taasesitage seda mistahes ajal.
Pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse 24/7 ilma, et piirataks tehtavate päringute arvu.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
Help Scout ei paku piiramatut 24/7 tuge.
Person deciding between two solutions

Võimas alternatiiv Help Scout`ile

Aidake kliente e-maili, live vestluse, telefoni, sotsiaalmeedia, kliendiportaali kaudu ja hallake päringuid ühest kohast. LiveAgent`is on teie jaoks valmis piiramatud postkastid, automaatika, reeglid, vestluse nupud  ja enam, kui 175 sedeli funktsiooni.

Oleme mitmekeelsed

Meie tarkvara on mitmekeelne. LiveAgent on saadaval 43 erinevas keeles (mõned on osalised tõlked) ning toetab kohandatavaid keelevidinaid. Ärge laske võõrkeeltel luua barjääri teie ja teie klientide vahel. Aitame teid.

Multilingual support included

Põhjused, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

Saage teada, kuidas Liveagent teiste alternatiivide seast silma paistab.

Union icon

Paranenud rahulolu

LiveAgent tõstab kliendirahuolu & parandab koefitsiente.

Increase icon

Tõstetud produktiivsus

Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem kliendipäringuid.

Statistic icon

Funktsiooniderikas

175+ kasutajatoe funktsiooniga on tugiteenuse pakkumine imelihtne.

The fastest live chat on the market

Kiireim vestluse vidin

Kui otsite Help Scout`ile alternatiivi ning kiirus on teie jaoks oluline näitaja, võib LiveAgent olla see, mida te otsite. LiveAgent paistab silma turu kiireima vestluse vidinaga — see kuvab sõnumid kõigest 2,5 sekundiga.

Kiire vestluse vidin on hea moodus, kui soovite veebilehe külastajast edukalt klienti teha. Vastavalt eMarketer`ile sooritavad 35% enam inimesi pärast live vestluse kasutamist ostu. Selle põhjuseks on asjaolu, et nad said oma küsimustele enne ostmist kiired vastused.

Miks LiveAgent?

LiveAgent on kõige enam vaadeldud ja nr. #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara, sellepärast on see Help Scout`ile suurepärane alternatiiv.

Koos meie 24/7 klienditoe ning tasuta pingevaba ülesseadmisega on teie uus kasutajatugi valmis kõigest minutitega. Alustage keskmise klientidele vastamise aja vähendamisega. Alustage oma 14-päevase prooviperioodiga ja võrrelge LiveAgent`i Help Scout`iga.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent vs Help Scout võrdlus

Tutvuge ja võrrelge meie reitinguid, mis põhinevad G2 kliendiarvustustel

g2 comparison liveagent

Korrektne seisuga 12/18/2019

Vaadake, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas on LiveAgent võrreldav HelpScout`iga?

LiveAgent pakub rohkem funktsioone, kui HelpScout: kõnekeskus, Twitter`i integratsioon, Instagram`i integratsioon, Viber`i integratsioon, kliendifoorum ja 24/7 tugi.

Millised on täiendavad LiveAgent`i eelised HelpScout`i ees?

LiveAgent`i täiendavateks eelisteks HelpScout`i ees on tõstetud kliendirahulolu, klientide säilitamine, vähenenud klienditeeninduse kulud ja kliendivoolavuse määr ja parem agentide töövoog.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo