Zoho Desk on suurepärane mitmekanaliline kasutajatoe tarkvara, millel on konkurentsivõimeline hind. See kasutab sisseehitatud teadmistebaasi, tehisintellekti võimalusi ja mitme sidusrühma protsesside haldamist. Kui aga ostlete ringi ja otsite Zoho Deski alternatiivi, kaaluge LiveAgenti.
LiveAgent on täisfunktsionaalne kasutajatoe tarkvara, mis suurendab Teie klienditeeninduse meeskonna tootlikkust, suurendab klientide rahulolu ja säästab Teie raha. LiveAgent on teenindanud üle 30 000 ettevõtte ja 150 miljoni lõppkasutaja kogu maailmas. Liituge nendega maailmatasemel klienditeeninduse pakkumisel. Me teeme selle lihtsaks.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Uurige kuidas LiveAgent paistab silma teiste alternatiivide seast.
LiveAgent suurendab klientide rahulolu ja parandab konversioonimäärasid.
Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem kliendipäringuid tänu meie universaalsele postkastile.
Rohkem kui 18 klienditoe funktsiooniga on toe pakkumine käkitegu.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige tasuta parimat klienditoe alternatiivi! Ei vaja krediitkaarti.
|
Zoho Desk
|
---|---|---|
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
|
LiveAgent pakub piletisüsteemi paketis hinnaga $15/agent/kuus.
|
Zoho pakub piletisüsteemi paketis hinnaga $24/agent/kuus.
|
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
|
LiveAgent pakub reaalajas vestlust Pilet+Vestlus paketis hinnaga $29/agent/kuus.
|
Zoho Desk pakub reaalajas vestlust paketis hinnaga $61/agent/kuus.
|
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
|
LiveAgent pakub kõnekeskust Kõikehõlmavas paketis hinnaga $49/agent/kuus.
|
Zoho Desk pakub kõnekeskust paketis hinnaga $49/agent/kuus.
|
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
|
LiveAgent pakub iseteenindust Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
|
Zoho Desk pakub iseteeenindust paketis hinnaga $24/agent/kuus.
|
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
|
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni Pileti paketis täiendava tasu eest $39/kuus/konto kohta või Kõikehõlmavas paketis ilma täiendavate lisatasudeta.
|
Zoho Desk pakub Facebooki integratsiooni hinnaga $24/agent/kuus.
|
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni Pileti paketis täiendava tasu eest $39/kuus/konto kohta või Kõikehõlmavas paketis ilma täiendavate lisatasudeta.
|
Zoho Desk pakub Twitteri integratsiooni hinnaga $24/agent/kuus.
|
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni Pileti paketis täiendava tasu eest $39/kuus/konto kohta või Kõikehõlmavas paketis ilma täiendavate lisatasudeta.
|
Zoho Desk pakub Instagrami integratsiooni paketis hinnaga $24/agent/kuus.
|
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
|
Zoho Desk ei paku Viberi integratsiooni.
|
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
|
LiveAgent pakub teadmusbaasi Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
|
Zoho Desk pakub teadmusbaasi paketis hinnaga $24/agent/kuus.
|
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis.
|
LiveAgent pakub kliendifoorumit Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
|
Zoho Desk pakub kliendifoorumit paketis hinnaga $24/agent/kuus.
|
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
|
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
|
Zoho Desk pakub automatiseerimist ja reegleid paketis hinnaga $24/agent/kuus.
|
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha.
|
LiveAgent pakub API funktsioone Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
|
Zoho Desk pakub API funktsioone paketis hinnaga $24/agent/kuus.
|
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
|
LiveAgent pakub IVR funktsioone Kõikehõlmavas paketis hinnaga $49/agent/kuus.
|
Zoho Desk pakub IVR funktsioone paketis hinnaga $61/agent/kuus.
|
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
|
LiveAgent pakub videokõnesid Kõikehõlmavas paketis hinnaga $49/agent/kuus.
|
Zoho Desk pakub videokõnesid paketis hinnaga $24/agent/kuus.
|
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu-- neid saab igal ajal vaadata.
|
LiveAgent pakub Piiramatut ajalugu Pileti paketis $15/agent/kuus.
|
Zoho Desk pakub piiramatut ajalugu paketis hinnaga $24/agent/kuus.
|
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.
|
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
|
Zoho Desk ei paku piiramatuid veebilehti.
|
Unlimited Chat Buttons
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
|
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
|
Zoho Desk ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
|
Piirmatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
|
LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
|
Zoho Desk pakub piiramatuid pileteid/e-kirju paketis hinnaga $24/agent/kuus.
|
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
|
LiveAgent piiramatut kõnede salvestamist Kõikehõlmavas paketis hinnaga $49/agent/kuus.
|
Zoho Desk pakub piiramatut kõnede salvetamist paketis hinnaga $35/agent/kuus.
|
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
|
LiveAgent pakub 24/7 tuge.
|
Zoho Desk ei paku 24/7 tuge.
|
Kui otsite suurepärast kasutajatoe tarkvara, on Teie raha eest parima hinna ja kvaliteedi saamine ülioluline. Sellepärast pakub LiveAgent 4 konkurentsivõimelise hinnaga paketti. Põhipakettidel on hübriidpiletite voog, ühendatud mitmekanaliline postkast, aruandlus, automatiseerimise reeglisd, mängustamine ja palju muud! LiveAgentiga saate rohkem vähema eest — nii et kui otsite täisfunktsionaalset Zoho Deski alternatiivi, proovige LiveAgenti. Alustage oma tasuta 14-päevase prooviperioodiga juba täna. Ei vaja krediitkaarti.
Kui otsite Zoho Deski alternatiivi ja kiirus on Teile oluline näitaja, võib LiveAgent olla see, mida otsite. LiveAgent uhkeldab kiireima vestlusvidinaga turul — see kuvatakse kõigest 2.5 sekundiga.
Kiire vestluse vidin on õige viis, kui soovite veebisaidi külastaja tõhusalt kliendiks muuta. Vastavalt eMarketeri aruandele, 35% veebisaidi külastajatest sooritasid veebipõhise ostu pärast reaalajas vestluse kasutamist.
Meie tarkvara on mitmekeelne. LiveAgent on saadaval 43 erinevas tõlkes (mõned osalised) ja toetab keele järgi kohandatavaid vidinaid. Ärge laske võõrkeeltel luua takistusi Teie ja Teie klientide vahel. Me oleme Teie jaoks olemas.
LiveAgent on 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKEdele. Seetõttu on see suurepärane alternatiiv Zoho Deskile. LiveAgent säästab Teie aega ja raha, nii et saate keskenduda olulisele – luua klientidega sisukaid suhteid.
Vaadake kuidas võrreldakse meid Zoho Deskiga Capterra kliendiarvustuste põhjal.
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Soovite näha kuidas võtame mõõtu teiste populaarsete kõnekeskuse lahendustega?Vaadake meie võrdluste lehti ja avastage kõik, mis meil pakkuda on.
LiveAgent on Zoho Deski alternatiiv, mis pakub kolme hinnakava vastavalt klientide erinevatele vajadustele. Lisaks pakume iga plaani jaoks tasuta prooviversiooni. Seega saate seda proovida ja vaadata, milline neist sobib Teie ettevõtte jaoks.
LiveAgenti eelised hõlmavad vähenenud kulusid, paremat tulu, klientide hoidmist, klientide lojaalsust ja üldist klientide rahulolu.
LiveAgent võimaldab Teil kõik vajalikud andmed tasuta migratsiooni pistikprogrammiga üle kanda. Näiteks saate üle kanda klientide kontakte, silte, administraatoreid, agente, manuseid ja palju muud. Kui vajate migreerimisel abi, võtke julgelt ühendust meie klienditoega.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel