Zoho Desk on suurepärane mitmekanaliline kasutajatoe tarkvara, millel on konkurentsivõimeline hind. See kasutab sisseehitatud teadmistebaasi, tehisintellekti võimalusi ja mitme sidusrühma protsesside haldamist. Kui aga ostlete ringi ja otsite Zoho Deski alternatiivi, kaaluge LiveAgenti.
LiveAgent on täisfunktsionaalne kasutajatoe tarkvara, mis suurendab Teie klienditeeninduse meeskonna tootlikkust, suurendab klientide rahulolu ja säästab Teie raha. LiveAgent on teenindanud üle 30 000 ettevõtte ja 150 miljoni lõppkasutaja kogu maailmas. Liituge nendega maailmatasemel klienditeeninduse pakkumisel. Me teeme selle lihtsaks.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Uurige kuidas LiveAgent paistab silma teiste alternatiivide seast.
LiveAgent suurendab klientide rahulolu ja parandab konversioonimäärasid.
Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem kliendipäringuid tänu meie universaalsele postkastile.
Rohkem kui 18 klienditoe funktsiooniga on toe pakkumine käkitegu.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige tasuta parimat klienditoe alternatiivi! Ei vaja krediitkaarti. | Zoho Desk |
---|---|---|
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi. | LiveAgent pakub piletisüsteemi. | Zoho pakub piletisüsteemi. |
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada. | LiveAgent pakub reaalajas vestlust. | Zoho Desk pakub reaalajas vestlust. |
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust. | LiveAgent pakub kõnekeskust. | Zoho Desk pakub kõnekeskust. |
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule. | LiveAgent pakub iseteenindust. | Zoho Desk pakub iseteeenindust. |
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu. | LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni. | Zoho Desk pakub Facebooki integratsiooni. |
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast. | LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni. | Zoho Desk pakub Twitteri integratsiooni. |
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast. | LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni. | Zoho Desk pakub Instagrami integratsiooni. |
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast. | LiveAgent pakub Viberi integratsiooni. | Zoho Desk ei paku Viberi integratsiooni. |
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid. | LiveAgent pakub teadmusbaasi. | Zoho Desk pakub teadmusbaasi. |
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis. | LiveAgent pakub kliendifoorumits. | Zoho Desk pakub kliendifoorumit. |
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida. | LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid. | Zoho Desk pakub automatiseerimist ja reegleid. |
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha. | LiveAgent pakub API funktsioone. | Zoho Desk pakub API funktsioone. |
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis. | LiveAgent pakub IVR funktsioone . | Zoho Desk pakub IVR funktsioone. |
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega. | LiveAgent pakub videokõnesid. | Zoho Desk pakub videokõnesid. |
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu-- neid saab igal ajal vaadata. | LiveAgent pakub Piiramatut ajalugu. | Zoho Desk pakub piiramatut ajalugu. |
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel. | LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti. | Zoho Desk ei paku piiramatuid veebilehti. |
Unlimited Chat Buttons
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe. | LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe. | Zoho Desk ei paku piiramatuid vestlusnuppe. |
Piirmatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid. | LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju. | Zoho Desk pakub piiramatuid pileteid/e-kirju. |
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal. | LiveAgent piiramatut kõnede salvestamist. | Zoho Desk pakub piiramatut kõnede salvetamist. |
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu. | LiveAgent pakub 24/7 tuge. | Zoho Desk ei paku 24/7 tuge. |
Kui otsite suurepärast kasutajatoe tarkvara, on Teie raha eest parima hinna ja kvaliteedi saamine ülioluline. Sellepärast pakub LiveAgent 4 konkurentsivõimelise hinnaga paketti. Põhipakettidel on hübriidpiletite voog, ühendatud mitmekanaliline postkast, aruandlus, automatiseerimise reeglisd, mängustamine ja palju muud! LiveAgentiga saate rohkem vähema eest — nii et kui otsite täisfunktsionaalset Zoho Deski alternatiivi, proovige LiveAgenti. Alustage oma tasuta 14-päevase prooviperioodiga juba täna. Ei vaja krediitkaarti.
Vaadake kasutamist, statistikat, hinnake toimivusaruandeid ja õppige kliendirahulolu reitingutest.
Kui otsite Zoho Deski alternatiivi ja kiirus on Teile oluline näitaja, võib LiveAgent olla see, mida otsite. LiveAgent uhkeldab kiireima vestlusvidinaga turul — see kuvatakse kõigest 2.5 sekundiga.
Kiire vestluse vidin on õige viis, kui soovite veebisaidi külastaja tõhusalt kliendiks muuta. Vastavalt eMarketeri aruandele, 35% veebisaidi külastajatest sooritasid veebipõhise ostu pärast reaalajas vestluse kasutamist.
Meie tarkvara on mitmekeelne. LiveAgent on saadaval 43 erinevas tõlkes (mõned osalised) ja toetab keele järgi kohandatavaid vidinaid. Ärge laske võõrkeeltel luua takistusi Teie ja Teie klientide vahel. Me oleme Teie jaoks olemas.
LiveAgent on 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKEdele. Seetõttu on see suurepärane alternatiiv Zoho Deskile. LiveAgent säästab Teie aega ja raha, nii et saate keskenduda olulisele – luua klientidega sisukaid suhteid.
Vaadake kuidas võrreldakse meid Zoho Deskiga Capterra kliendiarvustuste põhjal.
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Soovite näha kuidas võtame mõõtu teiste populaarsete kõnekeskuse lahendustega?Vaadake meie võrdluste lehti ja avastage kõik, mis meil pakkuda on.
Asetage oma kliendid KÕIGI oma ettevõtmiste keskmesse
Need väljavõtted tutvustavad LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara väikeettevõtetele. See tarkvara võimaldab ettevõtetel parandada klienditeenindust, suurendada vastamiskiirust ja tagada täpsem piletihaldus.
LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi
Teadmusbaaside haldamine LiveAgentis võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele paremat tuge. LiveAgent pakub mitmesugust suhtluskanalit, sealhulgas chat, kõned ja video kõned.
Lähete üle Zopim süsteemist LiveAgent'isse?
LiveAgent pakub kasutajatele rohkem kui 175 funktsiooni ja 40 integratsiooni, sealhulgas silmapaistvat klienditeenindust ja 24/7 agentide tuge.
Kuidas Volusioni poodi reaalajas vestlust lisada
Reaalajas vestlus võimaldab mitut kliendipäringut korraga käsitleda, suurendades kaasatust. LiveAgent pakub reaalajas vestluse toe lisamise lihtsat juhendamist Volusioni poe veebisaidile.
Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada
Ettevõtetele pakub sildide lisamine LiveAgentis võimalust piletite kategoriseerimiseks ja kiireks lahenduste pakkumiseks. Sildid aitavad suurendada tootlikkust ja parandada kliendikogemust.
Kuidas Adobe Business Catalystis reaalajas vestlust seadistada
Reaalajas vestlus Adobe Business Catalystis on oluline klientide kaasamise tööriist, mis võib anda ärile konkurentsieelise teiste veebisaitide ees.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel