Kas soovite pakkuda paremat tuge suurepärase tugiteenuse tarkvaraga, mis suudab seda kõike teha?
Proovige LiveAgenti juba täna. LiveAgent on Teie ettevõtte jaoks parim mitmekanaliline lahendus. Pakkuge tuge kõigi asjakohaste kanalite kaudu.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem kliendipäringuid meie universaalse postkasti abil.
Üle 175 funktsiooni, et teha Teie töövoog lihtsamaks ja nauditavamaks.
LiveAgent pakub mõistliku hinna eest väga palju. Valige üks meie kolmest tasulisest paketist või valige funktsioonaalsusi eraldi, et kohandada oma kliendituge.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige tasuta parimat klienditoe alternatiivi! Ei vaja krediitkaarti. | TeamSupport |
---|---|---|
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi. | LiveAgent pakub piletisüsteemi. | TeamSupport pakub piletisüsteemi. |
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada. | LiveAgent pakub reaalajas vestlust. | TeamSupport pakub reaalajas vestlust. |
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust. | LiveAgent pakub kõnekeskust. | TeamSupport ei paku kõnekeskust. |
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule. | LiveAgent pakub iseteenindust. | TeamSupport pakub iseteenindust. |
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu. | LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni. | TeamSupport pakub Facebooki integratsiooni. |
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast. | LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni. | TeamSupport pakub Twitteri integratsiooni. |
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast. | LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni. | TeamSupport ei paku Instagrami integratsiooni. |
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast. | LiveAgent pakub Viberi integratsiooni. | TeamSupport ei paku Viberi integratsiooni. |
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid. | LiveAgent pakub teadmusbaasi. | TeamSupport pakub teadmusbaasi. |
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis. | LiveAgent pakub kliendifoorumit. | TeamSupport pakub kliendifoorumit. |
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida. | LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid. | TeamSupport pakub automatiseerimist ja reegleid. |
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha. | LiveAgent pakub API funktsioone. | TeamSupport pakub API funktsioone. |
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis. | LiveAgent pakub IVR funktsioone. | TeamSupport ei paku IVR funktsioone. |
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega. | LiveAgent pakub videokõnesid. | TeamSupport pakub videokõnesid. |
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu - neid saab igal ajal vaadata. | LiveAgent pakub piiramatut ajalugu. | TeamSupport pakub piiramatut ajalugu. |
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel. | LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti. | TeamSupport ei paku piiramatuid veebilehti. |
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe. | LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe. | TeamSupport pakub piiramatuid vestlusnuppe. |
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid. | LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju. | TeamSupport pakub piiramatuid pileteid/e-kirju. |
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal. | LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist. | TeamSupport doesn't ei paku piiramatut kõnede salvestamist. |
Ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu. | LiveAgent pakub piiramatut ööpäevaringset tuge. | TeamSupport pakub piiramatut ööpäevaringset tuge. |
Viige oma klienditugi LiveAgenti abil järgmisele tasemele. Hankige kõik, mida vajate – e-post, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia, kõnekeskus ja teadmistebaas, samuti üle 175 funktsiooni ja 40 integratsiooni.
Keskenduge parema tarkvara abil vaid olulisele ja pakkuge paremat tuge.
Reaalajas vestlus on üks parimaid tööriistu klienditoe kiireks ja tõhusaks pakkumiseks. Seetõttu peab see olema võimalikult kiire.
LiveAgentil on turu kiireim reaalajas vestluse vidin, mille vestluse kuvamise kiirus on 2,5 sekundit. Saate isegi näha, mida Teie kliendid kirjutavad, enne kui nad selle Teile saadavad. Valmistage oma vastused ette ja üllatage neid oma kiirusega.
Klienditoe pakkumine ei pea olema nii kallis. LiveAgentil on kolm suurepärast tasulist plaani, mis on täis tööriistu ja funktsioone parima võimaliku toe pakkumiseks.
Heitke neile pilk ja uurige rohkem.
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
LiveAgent on 2023. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks SMB-de jaoks. Hoidke oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Soovite näha, kuidas võtame mõõtu teiste populaarsete lahendustega? Heitke pilk meie võrdluste lehtede ja avastage kõik, mis meil pakkuda on.
Soovite suurendada vastamiskiirust?
LiveAgent parandab vastamiskiirust 26%. Teie kliendid tunnevad sellest rõõmu ja teie müük kasvab. Proovige LiveAgenti juba täna.
Otsite alternatiivi TeamSupportile?
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel