Väärtuslik igas valdkonnas

Avastage, kuidas LiveAgent parandab teie e-kaubanduse äri.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Suurendage propageerimist

Looge positiivne CX, mis paneb Teie kliendid rääkima.

24%

Vähendage vastamisaegu

Parandage esmase reageerimise määra piletite automaatse marsruutimisega.

37%

Vähendage piletite mahtu

Vähendage teadmistebaasiga tugipiletite sissevoolu mahtu.

Industry background

Klienditoe tarkvara e-kaubanduse valdkonnale

Jõudke oma potentsiaalsetele ostjatele lähemale LiveAgentiga – 2019. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks VKEdele.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Parandage oma reageerimisaegu kuni 26%, edastades meie klienditoe piletisüsteemi abil kõik kliendisõnumid meilidest ja sotsiaalmeediast sujuvalt ühte postkasti.

Juhendage oma kliente kassaprotsessis ja vastake reaalajas kõigile nende küsimustele meie kohaliku reaalajas vestluse vidina abil.

Parandage oma klientide lojaalsust, muutes iga tugikogemuse meeldejäävaks ja isikupäraseks meie klienditoe tarkvara sisseehitatud CRM-iga.

Parandage rahulolu ja rõõmu

E-kaubandusele mõeldud LiveAgenti rakendamine oma veebisaidil on vaidpaari sekundi küsimus. Mõju Teie e-kaubandusele kestab aga kogu aeg. LiveAgenti klienditoe tarkvara toomine Teie e-poodi võib tõsta Teie klientide rahulolu rohkem kui 60%.

happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Juhendage oma kliente

Klientidele õigel ajal abikäe pakkumine võib Teie ettevõtet oluliselt mõjutada. Iga kord, kui neil võib olla küsimusi, on Teie reaalajas vestlus või kõnekeskus teie jaoks olemas. Tugevdage oma klienditeenindust e-kaubanduse jaoks mõeldud LiveAgentiga.

Kasvatage lojaalne kliendibaas

Klientide lojaalsus peaks olema Teie ettevõtte üks peamisi näitajaid. Nad eelistavad Teie tooteid ja teenused ning jäävad suurema tõenäosusega Teie juurde, kuni nad on rahul. Mida lojaalsemad kliendid Teil on, seda paremaid tulemusi näete iga kuu lõpus.

ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Vähendage ostukorvi hülgamist

Jälgige oma kliente, valmistuge ette ja võtke proaktiivsete vestluskutsete abil ühendust, enne kui nad lahkuvad. Reaalajas vestluse abil saate kontaktvormide abil pakkuda kliendituge ööpäevaringselt ka siis, kui olete võrgust väljas.

Säästle LiveAgentiga rohkem

Analüüsige ja võrrelge LiveAgenti erinevate klienditoe lahendustega ning valige see, millel on Teie valdkonna jaoks kõige asjakohasemad funktsioonid ja parim hind.

Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida

Vaadake meie edulugusid ja iseloomustusi ning uurige, kuidas saab LiveAgenti IT klienditoe tarkvara edendada Teie kliendituge ja äripartnerite õnne.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
Related Articles to E-kaubanduse teenused
Saage LiveAgenti partneriks ja kasutage nende mitmekülgseid suhtluskanaleid, näiteks vestlus, kõned, videokõned ja kontaktvormid.

Kuidas LiveAgentis vestluskutseid luua

Saage LiveAgenti partneriks ja kasutage nende mitmekülgseid suhtluskanaleid, näiteks vestlus, kõned, videokõned ja kontaktvormid.

Pakkudes kiiret ja isikupärastatud tuge, võimaldab reaalajas vestlus mitut kliendipäringut korraga käsitleda, parandades kliendituge ja rahulolu. LiveAgenti kohandatavad vestlusnupud lihtsustavad reaalajas vestluse lisamist Volusioni poe veebisaidile.

Kuidas Volusioni poodi reaalajas vestlust lisada

Pakkudes kiiret ja isikupärastatud tuge, võimaldab reaalajas vestlus mitut kliendipäringut korraga käsitleda, parandades kliendituge ja rahulolu. LiveAgenti kohandatavad vestlusnupud lihtsustavad reaalajas vestluse lisamist Volusioni poe veebisaidile.

Veebivestlus on klientide ja kliendiesindajate vaheline suhtlus reaalajas sisseehitatud veebivestluse kaudu.

Reaalajas veebivestlus

Reaalajas vestlus võimaldab suhelda klientidega, parandab klienditeenindust ja suurendab müüki. LiveAgent pakub selleks sobivat tarkvara.

Reaalajas vestlus, tuntud ka kui reaalajas vestluse tarkvara, on veebipõhine suhtlusvahend, mis võimaldab teil oma veebisaidi külastajatega reaalajas vestelda.

Reaalajas vestlus

Reaalajas vestlus võimaldab kiiret reageerimist klientide vajadustele, suurendades konversiooni võimalust ja kliendirahulolu. See automatiseerib klienditeenindust ja suurendab agentide tõhusust.

Vahetu vestlus, tuntud ka kui IM, on vestlussõnumite süsteem, mis saadab sõnumeid reaalajas üle interneti. See on suurepärane asi klienditeeninduse jaoks.

Vahetu vestlus

See tugitarkvara lahendus võimaldab kaubamärkidel pakkuda kõrgetasemelist klienditeenindust, kasutades reaalajas vestlust klientidega.

LiveAgent pakub üle 15 täiendava reaalajas vestluse funktsiooni, mis aitavad Teil suhelda oma klientidega ja pakkuda paremat klienditeenindust.

Reaalajas vestluse funktsioonid

LiveAgent pakub 15 reaalajas vestluse funktsiooni, et parandada klienditeenindust. Saab kasutada kohandatud nuppe, vestlusaknaid ja proaktiivseid vestluskutseid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo